Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsner, jenter!

Nå er lillesøsteren min her og hun passer litt på Victoria, så jeg får litt KG-tid :sjarmor:

Vi var på bytur i dag og jeg hjalp henne med noen julegaver. Hun kjøpte seg også noe klær selv, brukte vel egentlig mesteparten av julegavepengene på det.. :ler: Kjolen Victoria hadde i bryllupet og mamma`s bursdag, var blitt stygg etter to vask, så jeg klaget i butikken i dag og da fikk jeg ta meg ut nye varer.. Egentlig veldig greit, for jeg hadde fått brukt kjolen til de anledningene jeg skulle :sjarmor: Mexx har utrolig mye kule klær!! Jeg tok igjen bl.a denne og en limegrønn genser.

Hentet ringen min i dag og den er rålekker!! Gleder meg til å ta den i bruk.. Har pakket den inn, så jeg skal bli sååå overrasket på juleaften. Mulig svigers kommer ned, så da regner jeg med svigermor kommer til å bli fornøyd når hun ser den gaven.. :roll:

Men nå må jeg gi meg hører jeg!! Victoria begynner å bli ganske utålmodig og tanten prøver å leke så godt hun kan.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant, IdaH :sjarmor:

I dag er det altså lille juleaften og i morgen er dagen jeg har ventet et helt år på. I år blir det en litt spesiell dag, siden det er Victorias første jul. Ikke det at hun skjønner så veldig mye av det, men det er moro alikevel. Og for første gang skal vi feire deler av julekvelden samlet med svigers..

Dagen i dag startet ikke så bra.. Jeg hadde magekramper og var kvalm, ser ut til at det er litt bedre nå. Men jeg får ganske lite søvn om natten nå, Victoria sover maks en halvtime av gangen. Hun sovner igjen med en gang, men man blir jo forstyrret alikevel.

Tror jeg skal prøve å spise litt og håpe på at formen blir bedre. Skulle vært gjort en del her, men jeg tror jeg tar det litt med ro. Pakken heldigvis en del i går.

:nisse:Riktig god jul, alle sammen!:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du må gjøre hver gang hun våkner, da? Smokk? Ta opp? Amme?

Eller sovner hun av seg selv igjen?

Sover hun på samme rom som dere ennå? Det er kanskje lettere å ikke våkne hver gang hun våkner hvis hun har eget rom?

Nåvel, ikke meningen å fortelle dere hva dere skal gjøre eller ikke gjøre, har nok av venninner som nesten flyr i taket hvis jeg foreslår at baby skal få eget rom :sjenert:

Ikke det samme som passer for alle.

Ha i hvert fall en ordentlig fin jul, lille familie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går bra det, Klips!

Hun har sovet på eget rom siden hun var 5mnd. Men nå som hun er syk har hun stortsett sovet mellom oss.. :sjenert: Vi legger henne på hennes rom, men hun våkner etter en stund og hylskriker. Håpløst å få henne til å roe seg. Har prøvd å bysse henne i søvn, men hun våkner når hun blir lagt igjen. Hun blir ammet nå sikkert annenhver time på natta, ellers smokk. Vi hadde jo fått så fin rutine før hun ble syk.. Hvis hun våknet før fem, var det bare å gå å gi henne smokken, så sovnet hun. Bare håper hun blir frisk snart, for dette tar på!! :forvirret:

Men vi skal prøve å kose oss alikvel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, da skjønner jeg.

Syke barn her i gården også, toåringen sover annenhver natt omtrent i vår seng. Gruer meg faktisk til hun blir frisk og vi må bli strenge igjen...

(Pluss at jeg sover så godt i sengen hennes...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Tårene triller på meg.. Tenker på tante og de som i morgen må feire første jul uten sønn sin.

Mine tanker går, i denne høytiden, til alle som har mistet en høyt elsket person. Det er vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissekonekyss: God jul og godt nytt år til deg og dine. Måtte det nye året bringe alt godt og julen bli slik du ønsker den. :nissevink:

Håper du får en riktig så koslig julaften og at viktoria koser seg med sin første jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle julehilsner :hoppe:

Nå er vi vel hjemme med et lass av nye ting og møkkete klær :ler: Vi får ta en liten opprydding her, men jeg måtte jo innom KG først :sjenert:

I morgen skal vi til by`n og bytte noen gaver. Sikkert ikke andre som skal dit heller.. Men pytt, pytt!

Nei, nå må jeg gå.. Utålmodig mann og barn! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å komme hjem og få litt orden! I går var vi på en lang bytur, fikk byttet noen gaver. I dag har mannen jobbet og Victoria og jeg har vært til by`n igjen.. ;)

Nå kommer snart svigermor og jeg har laget lasagne og salat. Håper hun liker det!

Tenkte jeg skulle skrive ned gavene etterhvert. Vi fikk stortsett bra gaver! Men jeg blir stadig like overrasket over hva enkelte kjøper.. Og at det ikke går an å høre om det er noe vi trenger eller ønsker oss! Mannen og jeg fikk over 10500kr tilsammen, deilig :sjarmor: Victoria fikk 2900kr. :overrasket: Dvs. at før hun er et år, har hun rundt 22 000kr på kontoen sin!! Det må vært bra!

Nå må jeg skynde meg å dekke ferdig!

Tuddelu så lenge :vinke:

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en velholden frøken hun dattera di ja.

..er en fin "last" å ta med seg videre i livet det.

julegaver ja.. er alltid like spennende å se hva man før av enkelte mennesker der ja.. men i år var vi heldige..

så bra med en såpass stor sum til dere, det kommer jo alltids godt med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det siste dagen i 2005. Ett år som har inneholdt både sorger og gleder, et kjært menneske gikk bort og en etterlengtet datter kom til verden..

Vi får besøk av IV, G og lille Oscar. Jeg skal servere kalkunfilè og hjemmelaget karamellpudding..

Virker som nesen til Victoria har begynt å renne igjen :sur: Uff, håper virkelig ikke det. Orker ikke enda en periode med sånt. I natt har hun sovet elendig igjen og jeg er stuptrøtt! Men prøver å være supermenneske og skulle klare og mestre alt. Jeg vet at det ikke går i lengden!

Om jeg ikke stikker innom i morgen: GODT NYTT ÅR, ALLE SAMMEN! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...