Glossy Skrevet 6. desember 2005 #1522 Skrevet 6. desember 2005 Her skjer det jammen meg ting.... Skal du flytte??? Så spennende! Jeg skal jo flytte hjem igjen, men nå har jeg jo prøvd dette så da er det liksom ikke så farlig. Jeg heier på å prøve ting jeg. Da slipper en å lure på om en valgte feil. Da har en jo prøvd begge deler Lykke til med valget iallefall. Tror dere kommer til å ta den riktige beslutningen uansett jeg Ha en super tirsdagkveld!!!
Holly Hobbie Skrevet 7. desember 2005 #1523 Skrevet 7. desember 2005 Enda et kjempefint bilde av Victoria! Den kjolen hun hadde i bryllupet var kjempesoet Jeg haaper litt paa jente som foerste barn, jeg da, saa jeg kan ikle datteren min kjoler! Har hun litt roedlig haar, forresten?
April Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1524 Skrevet 7. desember 2005 Vi vurderer å flytte, Glossy. Men mannen er ikke så veldig åpen for det, så vi får se! Ser at Victoria ofte på bilder kan ha litt rødlig hår, men det er ikke tilfelle i virkeligheten.. Hun har litt sånt askeblondt hår tenker jeg vi kan kalle det! Nå må vi snart ordne oss for å dra på helsestasjonen. Er spent på hvor stor hun er! På lørdag må vi dra så mannen får prøvd bunaden sin, håper den passer. Det er en to timers kjøretur, så det hadde vært greit å slippe det så mange ganger. Mannen skal på julebord på fredag.. Gleder meg ikke til det, men som det sies "This too shall pass.." Mensen er igjen 5 dager forsinket Jeg fatter ikke hva det er! Har ikke tatt noe test enda, føler ikke at jeg har noen symptomer på graviditet heller. Mest sannsynlig er jeg ikke gravid. Da må man kanskje ha sex litt oftere enn oss.. I kveld er det Lost-gleder meg
April Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1525 Skrevet 7. desember 2005 Victoria veide 8380gr og var 68,2cm.. Så hun er ikke så store jenta! Akkurat passe. Helsesøsteren var veldig fornøyd med henne. Synes hun var veldig våken og nysgjerrig. Nå får jeg begynne på middagen snart! Ha en fin kveld!
monja Skrevet 7. desember 2005 #1526 Skrevet 7. desember 2005 Så flotte tall på nydelige Victoria Hun er sikkert akkurat passe, for hun fyller vel ut seg selv både på tvers og på langs Så spennende med flytteplaner. Håper du får mannen mer på gli da.
Fibonacci Skrevet 7. desember 2005 #1527 Skrevet 7. desember 2005 Hei April! Så nydelig Victoria er! Den kjolen var kjempesøt, og det akebrettet er helt maken til det Brage skal få! Veldig kjekt med den selen så de ikke faller ut! Og så stor og fin hun har blitt. Akkurat passe stor! Håper dere kan bli litt mer enige om flyttinga. Høres spennende ut synes jeg. Ha en fin kvled og kos deg med LOST!
April Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #1528 Skrevet 8. desember 2005 Skriver her med litt sjelvende hånd.. Mamma ringte nå og da hadde hun og tante sin kjørt ut på vei hjem. Det var såpeglatt og de hadde fått sleng og så en liten kontra og så hadde bilen gått over på siden og stoppet mot to trær. Rett ved et vann.. Mamma hadde ikke fått opp dørene, eller fått sparket ut vinduene. Men hadde til slutt heldigvis fått sparket ut takluka.. Det hadde begynt å ryke av bilden også. Tenk så redde de har vært! Sitter her med tårevåte øyne. Tenk mamma`n min kunne vært borte nå!
Siam Skrevet 8. desember 2005 #1529 Skrevet 8. desember 2005 Oj, så skummelt!! Det var bra det gikk bra!
Holly Hobbie Skrevet 9. desember 2005 #1531 Skrevet 9. desember 2005 Uff! Det hoertes skikkelig skummelt ut. Saa bra at de kom seg ut i god behold.
April Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1532 Skrevet 9. desember 2005 Tusen takk for hilsner! I dag er Victoria 8mnd! :hoppe: Har hatt besøk av hun som fødte dagen etter meg. Jammen meg var hennes jente kommet en del lenger enn Victoria. Blir litt sånn småsprø av å sammenligne, for nå føler jeg at Victoria ligger så langt bak.. Men alle er jo forskjellig! Nå kommer mannen hjem med graviditetstest til meg.. Så vi kan utelukke det! Får se når mensen kommer nå og om det har blitt et nytt mønster. Men liker ikke helt at det skal være så lang tid i mellom.. I kveld er det altså julebord på mannen og jeg liker ikke å være alene, spesielt ikke når han skal ut å drikke sånn! Møtte på svigermor i by`n i går og etterhvert var jeg med henne på lekebutikken, så hun fant en leke hun kunne kjøpe til Victoria til jul. Jeg sa til henne at "sånn ønsker Victoria seg til jul", men da fikk jeg beskjed om at jeg kunne jo ikke si sånn for Victoria var ikke gammel nok til å ønske seg noe selv.. Som vanlig får jeg meg ikke til å si noe, men når jeg kom hjem tenkte jeg at nok er nok og sendte henne en mld. Skrev at det var vi som foreldre som visste hva Victoria trengte og derfor "ønsket" seg hvertfall så lenge hun var så liten og ikke ønske seg noe selv. Og at foreløpig er det vi som bestemte. Fikk svar at det var jo sant det, hun mente ikke noe galt med det, så hun håpet jeg ikke tok det ille opp Endelig fikk jeg sagt i fra og hun skjønte hva jeg mente! Ikke verst.. Er så trøtt og uopplagt om dagen.. Har mest lyst til å hente mannen i natt, det er jo bare å ta med seg Victoria. Jeg sover ikke noe godt før han kommer uansett. Men nå er jeg så trøtt for tiden, at jeg er helt i koma, så kanskje jeg sovner alikevel.. Vi får se!
April Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1533 Skrevet 9. desember 2005 Da er mannen kjørt til julebord.. I år har jeg ingen julestemning. Det er bare to uker( )igjen og jeg føler ingenting!! Jeg som har pleid å glede meg i evigheter før ut. Er jo fremdeles veldig glad i julen, men julestemningen uteblir! Nå er det snart leggetid for vesla. Skal bytte på senga hennes tenkte jeg, så er det grøt og bading! Ha en riktig god helg, folkens
Siam Skrevet 9. desember 2005 #1535 Skrevet 9. desember 2005 Tusen takk for det nydelige julekortet!! Jeg har ikke kommet så langt enda, jeg har skrevet 5 stykker, og har maaaange igjen. Det blir nok neste ukes oppgave, tenker jeg. Håper du får en fin helg, og at du får sove selv om mannen er ute. Jeg pleide også å ha det sånn som du, men merkelig nok har det forsvunnet som dugg for solen etter at Oliver ble født. Nå er jeg hjemme hos mamma, mens mannen er ute på byen sammen med kamerater, og det bryr meg ikke det døyt. Håper han koser seg, en annen gang blir det min tur. (Men det blir lenge til, jeg vil ikke være uten Oliver i så mange timer... ) Men, det jeg prøver å si er at jeg vet hvordan du har det, og det er ikke noen god følelse. Særlig når man innerst inne vet at den er ubegrunnet. Og det vet du vel?
Fibonacci Skrevet 9. desember 2005 #1536 Skrevet 9. desember 2005 Julestemningen kommer ofte ikke til meg før rett før julaften... så jeg håper den sniker seg inn hos deg også før jul Har du testet ennå eller venter du litt? Er jo greit å utelukke det i hvert fall, så vet du hvordan ting ligger an! Ønsker deg en fin kveld! Så fælt å lese om moren og tanta di forresten. Godt at det gikk bra!
April Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #1537 Skrevet 10. desember 2005 Mensen dukket opp da jeg skulle teste, så det var ingen vits.. Mannen kom hjem halv tre, jeg la meg halv ett og sovnet ganske greit. Var så trøtt. Og så visste jeg at han skulle bli kjørt hjem kl.2. Når han kom hjem, var det som vanlig dobesøk og oppkast Når han endelig kom i seng, våknet Victoria og hun sovnet ikke ordnetlig igjen før kl.5, jeg nærmere halv seks Og så våknet hun igjen kl.8! Hurra!!! Så jeg er ganske trøtt.. Vi må reise kl.11 i dag og jeg sa i fra til mannen at jeg ikke gadd å kjøre bare fordi han skulle ut, men jeg vet ikke akkurat om han er i stand til å kjøre i dag.. Og her snør det masse og jeg vil helst slippe å kjøre! Jeg har tenkt masse og er deprimert over dette med vekta. Blir så irritert på meg selv.. Tror også jeg leser for mye i andres dagbøker og ser hvor bra de har det i forhold til meg. Vet dette har vært oppe før og at alle kanskje ikke skriver hele sannheten, men jeg blir lei meg alikevel. Derfor tar jeg en liten pause herfra, hvertfall fra min egen dagbok.. Orker ikke skrive her, når det bare er trist. Tusen takk for hilsner, jentene mine
April Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #1538 Skrevet 10. desember 2005 Naboen har alkomåler og den viste nå 1.0 Vi må ha begge bilene et stykke, så vi kan vel egentlig ringe å avbestille den timen tror jeg.. Og mannen er sur fordi jeg har vært inne å vekket han allerede. Men det er en time til vi egentlig skal dra og det er både frokost og pakking først!!!
monja Skrevet 10. desember 2005 #1539 Skrevet 10. desember 2005 Så skummelt med mamma'n og tanten din, men det gikk jo bra da. Heldigvis. Det hender man får seg sånne skrekkopplevelser på veien. Er ikke spesielt glad i det varierte vinterføret vi har i dette landet. Hadde det enda vært snø og kaldt sånn som før, men nei..... Tenk at Victoria er 8 mnd alt da Synes jammen ikke det er lenge siden du testa positivt jeg. De vokser så fort disse små Jeg ville ha baby lenge, men nå er plutselig babyen min blitt en gutt. Men de er herlige de og da Ikke sammenlign så mye. Plutselig har Victoria lært noe som den andre jenten ikke kan. Ja, jeg vet det er vanskelig. Har sammenligna mye gjennom disse mnd jeg og Så leit at du vil ta en KG pause. Utrolig hvor mange dumme tanker denne vekta kan medføre. Jeg tenker ikke sånn lenger jeg, men jeg ser jo at jeg veier for mye og at jeg burde gjort noe med det. Noe jeg forsåvidt gjør og, men det går ikke så veldig fort nedover kan man si. Håper du tar en kort kort pause og snart er tilbake sammen med oss andre. Fortsatt god helg!!!!
Glossy Skrevet 11. desember 2005 #1540 Skrevet 11. desember 2005 Hei hei vennen!!! Håper du føler deg bedre etter hvert. Husk at alle har det slik av og til. er helt lov det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå