Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

1. desember :hoppe:

Planen er egentlig at mannen skal jobbe også, Siam. Men det spørs om han får jobb, vet ikke helt hvor lett det er. Han er egentlig sveis-og platearbeider, men jobber mye med montering o.l.. I morgen skal jeg altså ringe, så får vi se. På en måte vil jeg reise og på en annen måte ikke. Fikk prospekt på en leilighet i går og den er kjempe fin. Vi får prate litt i helga. Hvis vi ikke drar, får jeg bare ha is i magen og satse på at det kanskje kan dukke opp noe i nærheten her innen permisjonstiden er over. Vil jo egentlig aller helst gå den fullt ut, men vi får se..

I dag snør det her, koselig! Har tent advenststakene og stjernen :nisse: Tror vi bare blir hjemme i dag. Var i by`n ganske lenge i går og brukte myyyye penger. Fikk ordna bursdagsgave til mamma og siste rest av julegavene. Eller, har forresten igjen å kjøpe sølje til mannen. Fant en fin halv lang frakk(som som går midt ned på lårene)til mannen, den er rålekker og jeg synes sånt er så stilig på mannfolk. Men mannen er så treig av seg, synes ikke sånn er så fint.. Men nå har jeg bestilt den til han :sjarmor: Blir julegave fra mamma(hun har gitt bunadskniv også), mormor og Victoria. Har så lyst til at han skal ha den!

Neste fredag skal mannen på julebord, liker ikke sånt jeg. Hater når han er ute og drikker sånn.. Ikke får jeg hentet han heller. Pleier alltid å gjøre det, men det går jo ikke nå. Men nå skal jeg prøve å la være å grue meg, har egentlig ingen grunn til å gjøre det. Er bare litt rar sånn... :sjenert:

Ha en fin dag!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, jeg er så lat.. Har liksom ikke noe guts! Burde ha vasket litt her til jul, men jeg gidder rett og slett ikke. Når Victoria sover, er det så godt å sette seg ned å slappe av litt. Fikk Foreldre og Barn i går og Mamma i dag.. :sjenert: Frister ikke å gjøre så mye da. Synes det er rot og overfylt her uansett hvor mye jeg rydder!

Nå hadde frakken til mannen kommet, så da drar jeg og henter den når mannen har kommet hjem! Gidder ikke dra ut Victoria i dag, eller ordne meg så veldig for en bytur..

Latskapen lenge leve! :ler::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Victoria sovet i to timer og jeg har vasket kjøkkenet!! :hoppe::danse: Veldig deilig.. Men fysj, så klissete og støvete det blir på toppen av kjøkkenskapet! Hurra, for den som oppfant JIF hvertfall.. Gjenstår å rydde på plass og kanskje ommøblere og kaste litt der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det sist innlegget var litt overraskelse! Hva fikk deg til å ombestemme deg så brått? Flink var du i alle fall, jeg vet hvordan tiden kan fly uten at man har fått gjort noe fornuftig. Spesielt vasking har en tendens til å bli utsatt hos oss...

Heldigvis har vi fått oss vaskehjelp!! Det er vel anvendte penger.

Kanskje noe å ønske seg til jul?

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det, Siam :ler: Jeg har tenkt på det så lenge og så begynte jeg i det ene hjørnet og vasket med bortover.. Da var det liksom litt lettere i stedet for å si at jeg tar alt med en gang.. Må motiveres ser du ;)

Har veldig lyst på vaskehjelp, men mannen er langt fra enig. Så vi får se.. Jeg har hvertfall veldig lyst på det når vi flytter hjemover. Er en dame som jobber hos stefaren min, som også vasker litt rundt omkring. Kan sikkert få henne til å vaske hos oss. Har snakket litt med henne om det! Men det er jo en stund til.

Nå skal jeg ringe Sandefjord :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vet ikke hva jeg skal si.. De er hvertfall villig til å tilby meg en 100% stilling som regnskapsmedarbeider(samme som jeg har) fra 1. april. Er veldig usikker.. Men fikk god tid til å tenke på det. Kunne hvertfall bruke hele desember. Det hjelper jo en del, da har vi god tid på oss til å diskutere litt med de nærmeste og høre hva de har å si. Dvs. svigers blåser jeg i hva har å si, men det er en annen sak :ler: Nå får jeg surfe å sjekke ut litt om Sandefjord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordeler med Sandefjord:

Like ved Torp flyplass, som gjoer det lett aa dra paa morsomme turer til utlandet.

Fint om sommeren, masse fine badesteder like ved. (anbefaler Ringshaugstranden utenfor Toensberg, den er kjempefin for smaa barn - kjempelanggrunn!)

Er ikke saa kjent i Sandefjord, men det er mange koselige steder like ved...Toensberg (knall om sommeren), Aasgaardstrand mm.

Ikke saa altfor langt til Oslo....fin ny motorvei som blir ferdig i disse dager.

Haaper dere finner ut av det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jo Tønsberg, så for meg er det ikke det store problemet å flytte. Ser ikke så mange ulemper.. Men mannen derimot! :sur::roll:

Dårlig stemning i heimen for tiden. Samme diskusjoner og krangling hele tiden, og nå flyttespørsmålet. Tviler på at det blir noe, da mannen er så negativ til det.

Og den jævla svigermora mi :frustrert: Jeg blir så irritert. Bare for at hun skulle få noe å gruble på, sendte jeg melding til henne om at vi vurderte å flytte for en periode. Og da fikk jeg svar at det håpet hun virkelig ikke ble noe av, kom til å se Victoria så sjelden og mannen hadde jo trygg jobb her.. Er det mulig!? De bor nå ca.35min unna oss, er aldri nedover. Vi møter svigermor på kroa til stefaren min når hun er på jobb og evt. i by`n når jeg er å shopper. Sjelden vi er hos de, fordi jeg liker ikke å være der pga røykingen. Vi drar heller til mamma og de bor bare 500m. fra hverandre. Og de kan jo faktisk besøke oss i Sandefjord også. Og vi kommer til å resie hjem innimellom også. Nettopp fordi at hun er så negativ til dette(som alt annet), så har jeg såååå lyst til å reise! Er på kroa nå og hun kommer hit etterpå, gleder meg til å høre om hun sier noe om det...

Victoria sov forresten til 7 i dag tidlig :klappe: Det var deilig! Mannen skulle på jakt, så da stod vi opp så tidlig. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naemmen! Saa soet! :grine:

Skjoenner godt du har lyst paa litt forandring. Er jo spennende aa flytte! Du faar proeve aa paavirke mannen din paa en ikke altfor bestemt maate, saa kanskje han blir giret etterhvert han ogsaa?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Popelka! :klem:

Ja, det frister veldig å flytte. Kommer nærmere pappa og en venninne av meg(som jeg ser altfor sjelden).. Men vi får se! Det skal hvertfall vurderes nøye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gamle Alex

Så utrolig søt :)

Hvordan satt dere henne fast, ser hun har sele , men hvordan festet dere det til brettet. Fikk så lyst til og prøve vi og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
. Veldig smart!

:Nikke:

Nydelig er hun, Mini Alex åler seg kun bakover hun , har gjort det lenge nå. ser victoria krabber.

Minien er kanskje litt tung :ler: ( hun veier ca 11 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bryllup:I dag har det vært bryllup :bryllup:

Victoria var snill og grei. Hun fikk egen blomsterbukett og var veldig sjarmerende! Det var et lite og intimt bryllup, veldig koselig! Brudeparet var nydelig og strålte :) Fant ut etterpå at de får mottsatt bryllupsdato av oss, litt spesielt. Vi har 12.6 og de 6.12 :)

Tusen takk for hyggelig hilsner! Vi skal på helsestasjon i morgen, Gamle Alex, så da er jeg spent på hvor stor Victoria har blitt. Men hun har nok et stykke igjen til 11kg ;)

Nå får jeg rydde litt her, ble litt stress i dag tidlig og så skal jeg se over bildene jeg tok under bryllupet!

Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...