Gå til innhold

Married with children..

Fremhevede innlegg

Skrevet

:overrasket: Litt av en gaveliste. Min er ca. 1/10 så lang som din, og inneholder foreløbig mest ?

:rodme:

Men har Viktoria virkelig en tippoldemor i live, altså? Så artig. Har man vært tidlig ute på barnefronten i din familie?

Lykke til med mannens undersøkelse.

:vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men har Viktoria virkelig en tippoldemor i live, altså? Så artig. Har man vært tidlig ute på barnefronten i din familie?

På mannens side har de vært ca.20 år når de har fått barn..Så Victoria`s bestemor blir 50år, oldemor blir 70år og tippoldemor ble 90år i sommer! Mens mannen var nesten 29år før han fikk første mann.. Det er veldig gøy at hun har tippoldemor, er ikke så vanlig i så høy alder tror jeg. Blir litt anderledes når alle leddene er 15-16 når de får barn! Tippoldemoren er i bra form også og det er kjempe gøy, hun var i dåpen til Victoria og jeg sendte inn sånn fem generasjoners bilde til Hjemmet for litt siden, som ble tatt da..

Nå har jeg kjørt mannen hjem, jeg har vært på bytur med mamma. Det var visst ikke så veldig behagelig. Han har fått bedøvelse, så han er litt sløv. Skulle slappe av mesteparten av kvelden.

Jeg får ta meg av barnet mitt hører jeg..

Skrevet

Kjøpte meg forresten en bok i dag som jeg kan skrive opp alt av gaver i. Nå har jeg jo en til julegaver, men lurer på om jeg skal fører over de. Har jo bare skrevet en jul. Tenkte jeg skulle skrive opp hva vi får i gave og hva jeg gir i bursdagsgave. Synes det er greit å ha oversikten over det. Begynner fra desember av tenker jeg!! Elsker lister og oversikter :sjarmor:

Victoria fikk en sånn rød matte til å ha på gulvet i dag. Hadde nok vært greiere når hun var yngre, for nå ruller hun bare av den. Men den er sikkert litt nyttig og så får vi heller spare den til nestemann. Den er visst god å spise på hører jeg:lol:

Kjøpte meg permer o.l til de tre regnskapene jeg fører hjemme her. Så nå får jeg prøve å oppdatere de litt. Skal inn til Fornebu på torsdag og få litt hjelp der til det regnskapet jeg har tatt på meg for tante. Har ikke hørt noe fra den jobben jeg søkte på. Han skulle ringe rundt i går hørtes det som, så da er nok den utelukket. På en måte bra, på en annen måte ikke! Men da var det ikke meninga at jeg skulle begynne å jobbe enda og det er helt greit. Da kan jeg kose meg hjemme med gullet mitt i 4mnd til :hoppe:

Ha en fin tirsdag!

Skrevet

:hoppe::hoppe::heiajente::heiajente::danse::danse::tommelsmil::tommelsmil:

Har fått solgt ringen jeg skulle få av mannen i julegave! Pappa kjøpte den. Prøvde forskjellige kamerater først, men de ville ikke. Så tenkte jeg på pappa og han skulle tenke på det. Ringte han i stad og da ville han det. Jeg har nemlig funnet en ny ring i den butikken som har åpnet der den andre ble lagt ned. Må ut med litt penger selv, men det gjør ikke noe. Vet jeg får penger av flere til jul. Så er luksusproblemet mitt om jeg skal velge en til 7100,- eller 11700,-.. Mye penger er det uansett, men dette er min største lidenskap. Ikke røyker jeg eller drikker jeg, så jeg "sparer" mye penger på det. Det er alliansering med enten 0,15 eller 0,20 karat, for de som er kjent med det. Får jo 2600,- for den andre ringen, mannen skulle gi litt penger fra Victoria til jul, ellers vet jeg at mormor, pappa og stefar også gir meg penger. Mamma har gitt meg 10 strekkmerkebehandlinger til 3000kr. Og er om dagen kom hun med et alliansekjede hun kjøpte i høst, ville at jeg skulle ha det og det kostet egentlig over 20 000kr!! Er litt dyre gaver som blir gitt i år..

Nå skal det ryddes og ordnes litt her. Er jo advent til helga og da skal noe av julepynten frem.. Åååå, julekortene jeg bestilte kom i dag også. Har jo helt glemt å se på de.. *løper for å se* :hoppe: De var kjempe fine!! Godt de kom så tidlig, da kan jeg kose meg med å skrive om kveldene, i stedet for å stresse med det!

Husmorpliktene kaller.. :husarbeid::lol: Og i kveld er det LOST!!

Ha en fin kveld! :vinke:

Skrevet

Victoria åler seg forresten fremover nå. Hun krabber ikke skikkelig, men kommer seg stortsett dit hun vil!! Morsomt..

Gullet mitt :hjerter:

Skrevet

Hei vennen... så morsomt med ring. Jeg elsker også ringer, og diamanter er jo det beste. Har en ring jeg fikk da mannen fridde, hvor han var hos gullsmed og plukket ut sten, og fatning, og fikk den laget spesiellt til meg.... den er jeg sååå glad i.

Så flink Viktoria er. Hun er jo bare helt skjønn..... vokser fort og utvikler seg suupert da. Er jo fint at du får mer tid hjemme sammen med henne, det er jo så koselig å gå hjemme med nurkene!

Til helgen skal vi ha dåp... litt kos på første søndag i advent... blir sikkert fint.

Håper Pernille er like snill som det Viktoria var på sin dåpsdag.

Ha en fin helg.

kos shy :klem:

Skrevet

Ja, ikke sant diamanter er herlig!? :sjarmor: Jeg har snart nok ringer, men diamanter blir jeg aldri lei!

Har jo helt glemt å skrive at Victoria holder på å få den første tanna :hoppe: Det er spennende! Gleder meg til den kommer helt ut.

Julekortene vi fikk i går, inneholdt 13 feil kort. Dvs. de var sånn de skulle være foran, men ikke inni. Ringte de nå og da skulle de sende meg nye!

Leste at Jessica Simpson skulle skilles.. Hva er det med alle disse stjernene? De har bryllup til mangfoldig millioner og innen et par-tre år, så er de skilt! Trist synes jeg..

I dag har jeg ikke så mange planer, bare sløve! Mulig jeg tar en tur til by`n for å høre om jeg kan få sertifikat til ringen pappa skal kjøpe. Men butikken er jo lagt ned, så jeg tviler på at det går.

:vinke:

Skrevet (endret)

I dag er det 1 mnd til jul :hoppe::nisse:

Insporert av lmari, har jeg nå kjøpt en tjukk notatbok der jeg skal skrive opp hva vi gir og får i julegave, hva vi gir i bursdagsgave og hvem vi får og sender julekort til.. Har begynt å skrive over fra de gamle julegavebøkene mine! 10år tar tid å skrive opp det.. :sjenert:

Men nå-tid for klær og frokost!

Endret av April
Skrevet

Hopper litt for 1 måned igjen til jul! :hoppe:

Blir litt målløs av å lese om de dyre gavene her inne jeg... :sjenert:

Men diamanter er jo herlig da! :)

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Er dyre gaver ja. Men nå skal det sies at foreldrene mine har litt penger, stefar også. Og det drypper gjerne litt på oss også da. Nå har mamma bare meg, så det er nok derfor hun er så ekstra gavemild og.

Men svigers derimot.. :kvalm: Blir så lei holdning hennes! Møtte henne i dag. Og hun kjøpte faktisk noe jeg sa Victoria ønsket seg til jul. Det er nemlig feil at jeg bestemmer hva hun ønsker seg til jul! Hun sa det ikke var nok det hun hadde kjøpt og da sa jeg at hun kunne vel heller bli med å handle når salget startet etter jul. Men nei, det måtte gis til jul! Ååå, er det mulig å være så vrang!! Bedre å få det på halv pris etter jul vel.. :frustrert: Nå hadde jeg roet meg ned i forhold til henne, men kjenner blodtrykket stiger litt igjen nå!!

Får prøve å bli roligere igjen! Mannen skal på kurs snart og jeg tenkte jeg skulle finne frem noe av julepynten. Vi reiser til bygda i morgen og blir til søndag. Og da har jeg lyst til å ha det klart til jeg kommer hjem!

*puster dypt inn og ut*

Ha en flott torsdag, jenter!

Skrevet

Stefaren min nevnte for meg her om dagen at firmaet jeg er ansatt hos i Sandefjord skulle ha inn folk. Og jeg har vært veldig lysten på å flytte nedover der lenge, i allefall for noen år. Synes det er en flott mulighet for vi skal gro fast i skogen.. :ler: Men mannen er håpløs å få med seg :frustrert: Uansett- nå har jeg sendt mail til de der nede, for å høre hvilke planer i har for meg og at jeg muligens er interessert i å flytte på meg. Så får vi se! I verste fall, får jeg ta med meg Victoria og reise alene. Stefaren min sa det at de kunne kjøpe en leilighet sammen med oss der nede. Og vi fant en som er rålekker! Men jeg regner med, som så mye annet, at dette bare blir med drømmen. Mannen tror ikke han kan få seg jobb, men jeg tror ikke det er noe problem.. Han har jo permisjon til i slutten av april uansett!

Skrevet

I dag ble vi spurt om å være faddere for Oscar! Både mannen og jeg.. :hoppe: :hoppe: Det ble jeg kjempe glad for! Håpet jo på det, men regnet egentlig ikke med det siden de tidligere har snakket om aktuelle faddere.

Nå er vi endelig hjemme igjen. Jeg har fått hengt opp stjerne og satt stakene i vinduet. Ble så koselig atte. Og så ligger det bittelitt snø her!

Men jeg kan vel ikke sitte her. Må få ordnet en del. Og så skal Victoria bade og ha mat.

Ha en fin søndags kveld! :vinke:

Skrevet

Her var det mye som hadde skjedd siden sist! :overrasket: Sandefjord er koselig, da. Men vil du flytte fra mannen din, eller bare pendle? Vet ikke hva min mann hadde syntes om noe slikt...

Koselig at Victoria utvikler seg saa fint. Foer du vet ordet av det er hun vel oppe og gaar! :ler:

Kos deg videre med juleforberelsene!

:klem:

Skrevet

Så koselig at dere skal være faddere!

Ha en riktig så fin søndag!

Skrevet

Oi oi.. fadder er stilig... ærefullt oppdrag! Vi har også fått opp julelysene i vinduene, og nå er det så fint her.... eeelsker det når tiden er inne for lys over alt, og synes det er skikkelig kiipt når alt må tas ned etter jul... da blir det så mørkt og trist en liten stund... vel.. ikke noe vits i å tenke på nå.

Ønsker deg en fin uke.

kos shy :klem:

Skrevet

Hei April! :klem:

Her har vi også fått og adventsstake og lys, det er så fint! Blir mye mer julestemning med en gang.

Spennende å se hva det blir til med den jobben din. Vet ikke helt hvor du bor jeg, men det er sikkert for langt å pendle til Sandefjord?

Ha en god natt! :klem:

Skrevet

Tusen takk for alle hilsner! :kose:

I går var jeg og klipte meg, det var deilig! Ikke at håret var så langt, men det blir fort veldig tungt.. Så nå har jeg fått fresha meg opp igjen!

Fikk svar på mailen fra Sandefjord i dag og da skulle jeg ringte på fredag. Var sikkert muligheter for meg der nede, men de trodde ikke det hadde vært aktuelt for meg. Vi flytter i så fall hele gjengen. Men jeg er så fryktelig usikker. På en måte har jeg veldig lyst og på en annen måte vil jeg ikke reise i det hele tatt. Vel, jeg får ringe på fredag og høre hva han har å tilby. Så får vi bruke helga på å diskutere.

Om en uke er det bryllup! Det blir rart, morsomt og spennende!!

I morgen skal jeg møte mamma og mormor! Og på kvelden kommer søskenbarnet mitt med samboer, de som var faddere for Victoria. Nå skal jo vi være faddere også, det blir gøy. Veldig koselig å bli spurt! Lurer litt på gave.. Tror vi kommer til å gi en eventyrsamling av H.C Andersen og 1000kr.

Nå er det sengetid for vesla, så jeg får avslutte! :vinke:

Skrevet

Glemte å svare deg, La Traviata! Det er sirka to timer å kjøre til Sandefjord, så det blir litt langt å pendle dessverre..

Skrevet

Må bare si det en gang til jeg.

Du/dere gir virkelig flotte (og dyre) gaver. :)

Skrevet

Det blir spennende å se om du blir vestfolding snart. Det blir sikkert fint å flytte for en periode, så får du oppfylt eventyrlysten før dere slår dere til ro i hjembygda.

Men skal mannen også jobbe der da, eller. Hva driver han med egentlig?

Ha en fin natt, snart er det 1.desember!! :nisseblunk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...