April Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1461 Del Skrevet 17. november 2005 Når jeg får neste lønning må jeg: Til frisør før bryllup og bursdag Ta vippebøy før bryllup og bursdag Bestille nye Anastacia cd`n til mannen fra Play.com i julegave Kjøpe bursdagsgave til venninne S Kjøpe inn resten av julegavene Det var det jeg kom på nå! På tide med frokost! Skal møte mamma og mormor i by`n etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 17. november 2005 #1462 Del Skrevet 17. november 2005 DER minnet du meg på noe - frisør, ja!!! *notere* Jeg skal klippe og stripe meg før jul og bryllup jeg også, tror jeg skal ringe frisøren ganske snart og bestille time. Sånn før jul pleier det å være ganske hektisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. november 2005 #1463 Del Skrevet 17. november 2005 åååhh jeg vil også til frisør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2005 #1464 Del Skrevet 17. november 2005 Hei April. Fikk du pm'en min? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1465 Del Skrevet 17. november 2005 Har visst glemt å svare på den, Popelka Har fått DEN attesten fra Fornebu.. ..April er en nøyaktig og ansvarbevisst medarbeider som utfører sine arbeidsoppgaver på en meget tilfredstillende måte. Hun er rask, og setter seg lett inn i nye arbeidsoppgaver... Synes den var veldig bra jeg! I morgen går jeg og leverer søknad Så er det bare å håpe på det beste!! Kommer plutselig tilbake! Mannen skal på kurs igjen i kveld, så da kan jeg være litt på nettet, uten et evig mas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 17. november 2005 #1466 Del Skrevet 17. november 2005 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 17. november 2005 #1467 Del Skrevet 17. november 2005 Håper det ordner seg med jobb! Bør kanskje bestille meg frisørtime jeg også, blir vel fort fullt i desember regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. november 2005 #1468 Del Skrevet 17. november 2005 Så bra!! Og det var jo en veldig fin attest da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. november 2005 Forfatter #1469 Del Skrevet 18. november 2005 Glemte visst å komme tilbake jeg.. Ble så opptatt med å pakke inn julegaver og underholde Victoria samtidig. Jeg bør kanskje bestille time snart jeg også, så har jeg det i orden. Må oppdatere listen min.. Litt forskjellig jeg må huske på ellers også! Til frisør før bryllup og bursdag Ta vippebøy før bryllup og bursdag Bestille nye Anastacia cd`n til mannen fra Play.com i julegave Kjøpe bursdagsgave til venninne S Kjøpe inn resten av julegavene Kjøpe gavekort til mamma i bursdagsgave(1500kr) Bestille abonnement på KK til mamma i julegave Bestille julekort et eller annet sted. Liker mappekortene de har på VG`s foto, ellers blir det fotokort fra Fotoknudsen. Er usikker på bilde, har prøvd å ta noen, men de blir ikke så bra. Har litt lyst til å bruke dette! Hun smiler jo ikke da, men jeg synes det er et nydelig bilde av henne.. Skal møte mamma senere i dag, så hun har Victoria når jeg skal levere søknaden. Kunne jo tatt henne med, men jeg synes ikke det er nødvendig. Ellers er det helg Må shine litt her i dag tror jeg og i morgen er det Svinesund tur med IV, G og Oscar! Jeg har selvfølgelig tom konto, men får loppe mannen litt! Tusen takk for hilsner! Fornøyd med den attesten ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 18. november 2005 #1470 Del Skrevet 18. november 2005 Wow, det var en fin attest ! Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. november 2005 #1471 Del Skrevet 18. november 2005 God helg og god tur til Svinesund, April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. november 2005 #1472 Del Skrevet 18. november 2005 Nydlig hun var! og med en søt liten nasse da Så flink du er med gaver og sånt da og gavmild ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1473 Del Skrevet 20. november 2005 Tusen takk for hilsner! Tror ikke vi gidder å gi Victoria akebrett til jul. Vi venter til neste år og håper på litt snø da. Skulle få låne et i år, visst vi trengte. Kjøpte en genser til henne i går, som hun kan få og så litt penger. Hun får helt sikkert nok gaver i år uansett og ikke skjønner hun mye av det heller, så da er det ikke så farlig! Ble litt shopping i går. Fikk ordnet noen julegaver. Og ellers handlet litt mat og snop I dag prøver jeg få ordnet litt hjemme her. Tenkte jeg skulle pakke inn noen julegaver og bestille julekort. Men ser ikke ut til at jeg får gjort så mye ennå, mannen er ute en tur og Victoria er ikke fornøyd i lekegrinda!! Da jeg leverte søknaden på fredag, var det han jeg snakket med i telefonen som tok den i mot. Det er 100% stilling og vel så det, jeg hadde jo ikke tenkt mer enn 80%. Men vi får se.. Jeg heller for og i mot! Først må jeg jo få den da.. Han skulle kalle inn til intervju på mandag. Spennende! Men nå får jeg løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. november 2005 #1474 Del Skrevet 20. november 2005 trur nok at den første jula er det helst giveren som synes gavene lille jenta di får er mest morsomme.. victoria er sikkert mer fornøyd med innpakkingen hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1475 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Revidert liste.. Julegaver 2005 Mannen: Sølje og Anastacia CD fra meg, joggebukse og gavekort hos tante fra Victoria Victoria: Genser og 500kr Lillesøster C: Olabukse, hettegenser og collagejakke Lillesøster K: Pysj, Strawberry shortcake genser Lillesøster O: Pysj, Strawberry shortcake genser Mamma: Gavekort hos gullsmed på 500kr, abonnement på KK Stefar: Jean Paul genser og Peak Performance skjorte Mamma og stefar: Tuftop fjøl Pappa: Melka skjorte og sokker med elg på, Parker penn og blyant Stemor: Pysj og bok, t-skjorte, truse, bodylotion og dusjsåpe Pappa og stemor: Ocean Twelve og Bourne Supremacy DVD Svigers: Saturn Platina(Porsgrunn) sausnebb, Christiania bestikk 53 deler, Cole&Mason salt og pepper kvern Svoger: Ikea servise 18 delerx2 Svoger: Klær eller penger Mormor: Golfjakke, liten Furu(Hadeland)vase, lys, godtri og bilde av Victoria Mannens bestemor: Dove silk shower, svamp, Anton Berg godtri, bilde av Victoria Mannens mormor/bestefar: Bilde av Victoria, forskjærskniv(m), tørkerullholder med elg på toppen(b) og Fjols til fjelles DVD(b) Mannens tante K: 6stk kaffe lattè skjeer og blå nisser fra Hadeland Glassverk Tante K: Mørke blå kubbelys, engleservietter, englepar gutt og jente Tante B: Tuftop fjøl og kubbelys Søskenbarn KA: Hardanger bestikk Silje kakespade+6 kakegafler Søskenbarn L og sambo G: Märtha kakegaffel Søskenbarn L:Nisse fra Tilbords som holder telys Venninne M sønn: Olabukse og genser Venninne M sønn: Olabukse og genser Venninne S: Servietter, offwhite kubbelys, Fauna(Porsgrunn) middagstallerken Venninne IV: Ole Brumm album, bok om jul Oscar: To gensere og olabukse IV`s stesønn: Spiderman sokker, Batman genser og Spidermann sparebøsse Venninne A: Servietter, kubbelys og to pk krus og asjetter fra Country servise Venninne C sønn: Mikke mus genser Victoria`s tippoldemor: Bilde av Victoria Siden jeg har hatt en mani med å handle en del gaver på salg og ikke alltid har en mottaker, så finner jeg litt etterhvert som jeg kommer på at jeg kan gi til den og den.. Nå skal det være slutt på den slags handling! Skal jeg kjøpe noe før jeg må, så skal det være til en bestemt person!! Lei av å ha ørten ting som ligger her og som jeg har tenkt at egentlig kunne vært til den eller den, men så glemmer jeg det når tiden er der og finner noe annet uansett!! Endret 20. november 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. november 2005 #1476 Del Skrevet 20. november 2005 Du har jo virkelig full kontroll du! og får en liste du har! De fjølene du prater om.. de tuftop.. er det sånn i glass? vi gav det til svigers for et par år siden.. virklig fin gave det. de ble i allefall kjempeglade for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. november 2005 #1477 Del Skrevet 20. november 2005 Hei April! Nydelig bilde av Victoria ja! Hvor gammel er hun der? Så flott attest du fikk, håper du får den jobben du ønsker deg. Krysser fingrene for det! Ønsker deg en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1478 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Revidert liste..Igjen Julegaver 2005 Mannen: Sølje og Anastacia CD fra meg, joggebukse og gavekort hos tante fra Victoria Victoria: Genser og 500kr Lillesøster C: Olabukse, hettegenser og collagejakke Lillesøster K: Pysj, Strawberry shortcake genser Lillesøster O: Pysj, Strawberry shortcake genser Mamma: Gavekort hos gullsmed på 500kr, abonnement på KK Stefar: Jean Paul genser og Peak Performance skjorte Mamma og stefar: Tuftop fjøl Pappa: Melka skjorte og sokker med elg på, Parker penn og blyant Stemor: Pysj og bok, t-skjorte, truse, bodylotion og dusjsåpe Pappa og stemor: Ocean Twelve og Bourne Supremacy DVD Svigermor fra meg: Sudokubok Svigers: Saturn Platina(Porsgrunn) sausnebb, Christiania bestikk 53 deler, Cole&Mason salt og pepper kvern Svoger: Ikea servise 18 delerx2 Svoger: Klær eller penger Mormor: Golfjakke, liten Furu(Hadeland)vase, lys, godtri og bilde av Victoria Mannens bestemor: Dove silk shower, svamp, Anton Berg godtri, bilde av Victoria Mannens mormor/bestefar: Bilde av Victoria, forskjærskniv(m), tørkerullholder med elg på toppen(b) og Fjols til fjelles DVD(b) Mannens tante K: 6stk kaffe lattè skjeer og blå nisser fra Hadeland Glassverk Tante K: Mørke blå kubbelys, engleservietter, englepar gutt og jente Tante B: Tuftop fjøl og kubbelys Søskenbarn KA: Hardanger bestikk Silje kakespade+6 kakegafler Søskenbarn L og sambo G: Märtha kakegaffel Søskenbarn L: Nisse fra Tilbords som holder telys Venninne M sønn: Olabukse og genser Venninne M sønn: Olabukse og genser Venninne S: Servietter, offwhite kubbelys, Fauna(Porsgrunn) middagstallerken Venninne IV: Ole Brumm album, bok om jul Oscar: To gensere og olabukse IV`s stesønn: Spiderman sokker, Batman genser og Spidermann sparebøsse Venninne A: Løper, servietter, kubbelys og to pk krus og asjetter fra Country servise Venninne C sønn: Mikke mus genser Victoria`s tippoldemor: Bilde av Victoria ← Stemmer det, IdaH! Vi fikk en sånn til bryllupet og den er veldig kjekk. Får bare håpe mottakerene blir fornøyd.. Jeg har kontroll over julegavene! Prøver å pakke inn noen nå. Begynner å bli litt fullt på rommet til Victoria. Kjøpte en Sodoku bok til svigermor nå. Hun hadde fått dilla på det! Så da får hun den av meg til jul.. Victoria er nesten 7mnd på det bildet, La Traviata! Har bestilt det som julekort nå. Valgte fra VG, fant et mappekort der som jeg likte godt. Så da er det bare å vente på de og glede seg til man kan begynne å skrive julekort Da får jeg fortsette! God søndag! Endret 20. november 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. november 2005 Forfatter #1479 Del Skrevet 21. november 2005 Mannen er på kurs og jeg er alene med Victoria. Det er slitsomt på ettermiddagene for da er hun ganske sutrete.. Kjedelig! Men jeg gidder ikke underholde henne hele tiden, så hun får finne seg i år styre litt på egen hånd når hun er med meg Må jo ha litt KG tid også!! I morgen skal mannen på colonoskopi. Huff, jeg synes veldig synd på han. Kan ikke spise etter kl.14 i dag og han har ikke time før kl.13 i morgen. I tillegg skal han ta avføringsmiddel nå når han komme hjem og i morgen tidlig. Gleder meg til det er overstått! Nå har jeg pakket inn en julegave til, har ikke flere!! Nå kom plutselig mannen hjem, da er han vel ferdig da! Skulle ha teoriprøve i dag.. Da får jeg kose mannen Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2005 #1480 Del Skrevet 22. november 2005 Haaper undersoekelsen hans i dag gaar greit! Og at de finner ut hva som feiler ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå