Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Ja, det er veldig greit å fordele kostnadene litt. Som du ser er listen min ganske lang, så vi må nesten kjøpe litt over tid!

I dag er det mannens første farsdag! Gratulerer :hjerte: Han fikk pakke på senga og vi har vært på kroa til stefaren min og spist med IV og G.

Nå skal jeg snart finne frem godtri og se på Slankekrigen! Dobbeltmoral ruler.. :sjarmor:

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg snart finne frem godtri og se på Slankekrigen! Dobbeltmoral ruler.. :sjarmor:

..sånt driver jeg med og

:ler::ler:

det samme når "Du er hva du spiser" går på tv

..da er det frem med cola og potetgull

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!! Det var en imponerende julegaveliste du. Men som du sier - det er utrolig kos med julegaver. Heldigvis er jeg stort sett ferdig med dem jeg da..... Håper du får en fin uke, og at det ordner seg med jobbsituasjonen din.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja Slankekrigen er favoritt her i gården og.

Er kommet vel frem til Sogn og skal gjøre meg klar for en ny dag i morgen. Er meldt massssse regn her i morgen og jeg som tenkte å gå til jobben. Må finne frem alt av regn utstyr i kveld tenker jeg...

Ha en fin dag i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, jenter! :klem:

Nå ringte jeg til det firma som søkte om regnskapsfører og han sa jeg bare skulle sende inn en søknad. Han spurte hvor mange barn jeg hadde, men det har han vel kanksje ikke lov til. Og dumme meg sa at jeg var blitt sykemeldt i svangerskapet! Ja, ja gjort er gjort. Tviler på at det er noe jeg kan få, men man kan jo alltids prøve.. Ringte hun på Fornebu og hun skulle skrive attest til meg. Hun mente også det var bedre jeg fikk noe her i by`n så jeg slapp all den pendlingen. Om jeg skulle få jobben, er spørsmålet om mannen gidder å være hjemme med Victoria.. Egentlig så bør han gjøre det, for det er en kjempe mulighet om jeg får jobb her! Så det er ingenting å diskutere en gang :sjarmor:

I natt sov Victoria greit.. Var våken kvart over to og kvart på fire, bare for å få smokken og så sov hun videre til klokka åtte! Håper det kan fortsette sånn. Men jeg er jo våken ørten ganger da, for jeg er vant til det og så blir jeg ekstra påpasselig når jeg ikke hører henne..

Nå skal jeg snart til by`n og møte mamma.. Mannen skal på kurs og er ikke hjemme før ni i kveld. Kjedelig! Nå får jeg gå å ordne meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April! Redder deg fra side 2! :ler:

Haaper Victoria fortsetter aa sove lenge i strekk! Det maa jo vaere deilig aa slippe aa vaakne mange ganger hver natt etter hvert...

Ha en fin uke og lykke til videre med jobbsoekingen! Haaper du faar noe naermere deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Popelka! Og så gøy at du har fått lappen :klappe:

Humøret mitt er så opp og ned. Jeg er lei av å være deppa og lei meg annen hver dag. Tror jeg ber om lykkepiller snart!!! Holder på å bli gal.. Det er godt å ha denne dagboka og få skrevet ned noen tanker. Jeg vet ikke hva som gjør at jeg blir deppa. Men jeg har en tendens til å lese andres dagbøker og tenke "sånn vil jeg også ha det" og så blir jeg deppa over mitt kjedelige liv. Jeg prøver egentlig å være positiv og fokusere på det som er bra, men daglig påminnelser(speilbilde bl.a) om det som ikke er det hjelper jo ikke. Både jeg og IV er sånn til tider og det er godt å vite at man ikke er alene om det. Og som hun sa det er ikke så lett å snakke om det og det er ikke alltid bare fryd og gammen med en ny baby i hus.

Victoria og jeg har vært på shopping i dag, med penger vi egentlig ikke har :sjarmor: Og min lille kladd fikk ny bukse, bolerojakke og vest! Kan ikke noe for det, men NameIt klærne er bare helt rålekre! Vi har ikke vært i den butikken i by`n her i dag, men en annen en som ligger et stykke unna og de tar inn mer enn den her og det er såååå mye fint! Når vi kom hjem, hadde jeg fått pakke fra Nappyhead. De hadde skrevet at det var gave, så jeg slapp mva og toll :hoppe: Genialt!!! Kan nok hende jeg bestiller mer derfra da ja!! Det jeg hadde kjøpt var hvertfall super fint!

Heldigvis ikke lenge før mannen kommer! I kveld er det Hos Martin, Giertsen, So you think you can dance og Judging Amy.. Og nytt Se og Hør! Tirsdag er bra :sjarmor:

Ha en fin dag!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex

Heisann April

Så synd at du ikke alltid har det så bra.

Når det kommer til det og lese andres dagbøker tror jeg det er mange " ekstrem" eks her.

De som har det helt perfekt har det som regel ikke perfekt , oft eer det motsatt o mange har det utrolig tøft men skriver KUN om den tøffe tiden ikke de positive dagene innimellom

Skal jeg være litt hobby psykolog så virker det som om du bruker shopping som medisn når du ikke har det så bra. stemmer det eller er jeg helt på jordet

Jeg er jo litt misunnlig på victoria som har så mye fine klær ;)

Uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Gamle Alex! :klem: tilbake!

Innimellom bruker jeg kanskje shopping som medisin, men ikke så ofte. Det hjelper litt på humøret, men ikke lommeboka :ler:

Jeg har det jo som oftest bra, håper jeg også skriver om det. Men det er så lett å fokusere på det negative!

Victoria har masse fine klær ja! Så det er veldig moro å vise henne frem, hadde jo vært det ellers også så klart da, men du skjønner sikkert hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Gamle Alex, det er nok mange som ikke skriver om de kjipe tingene her inne. Sånn er det jo i virkeligheten også - det er mange som kun presenterer et "perfekt" ytre, men så er det ikke så bra på innsiden...

Og så er det forskjell på folk, det som du synes er helt hverdagslig for deg, er jo helt annerledes for andre? Du har jo en flott datter som du oppdrar veldig bra, det er det jo ikke alle her inne som har?

Men det er jo leit at du ikke har det noe bra, da.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klem: til deg, April. Jeg skjoenner hva du mener - leser ogsaa andres dagboeker (bla.a din!) og synes alle andre har veldig interessante/koselige liv - og synes mitt eget virker kjedelig i sammenligning. Jeg har ogsaa daarlige dager innimellom - noe jeg skriver om enkelte ganger, andre ganger lar jeg det vaere. Er ikke saa flink til aa aapne meg - tilmed ikke noksaa anonymt paa internett! :overrasket: Men det virker hvertfall som du kan det - og det er kjempebra! Bra aa faa det ut, faa satt ord paa tingene! Jeg var faktisk ganske langt nede i hoest - syntes *alt* var galt - for mye/kjedelig jobbing, en del krangling med mannen, lengtet etter barn, mer fri...men saa kjopte jeg Johannesurt, som er mot depresjoner og faas reseptfritt (hvertfall her i Storbritannia), og det synes jeg virker bra. I tillegg har jeg tatt tak i det som jeg ikke likte i livet - ikke forandret saa mye, men jobbet mer med tankene mine om situasjonen - ikke lett, men det hjelper. Sol, frisk luft, sunn mat, nok hvile og mosjon er andre ting som jeg tror har litt aa si for humoeret. Og det gaar jo an aa jobbe med. Saa ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Bare innom og skriver i full fart...

Har nå skrevet søknad. Men jeg mer jeg tenker på det, jo mer lyst har jeg og reise inn til Fornebu. Snakket med sjefen der inne om han ville være en av referansene mine og det ville han. Er i tvil om jeg skal sende søknaden. Men hvis jeg skulle få jobben, er det vel en mening med det og! Samtidig er de på Fornebu engler, det er bare sååå bra å jobbe for de(synes jeg nå.. :sjenert: )

Ja, ja får bare vente å se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... ser det går litt opp og ned for deg for tiden.... og jeg vil bare si at det gjør det for absolutt alle!! Kanskje ikke alle skriver så mye om det i dagbøkene sine, men ingen har det "perfekte" liv. Man må jobbe med kjæreste forhold, familieforhod og venneforhold, og det kan gå både opp og ned.. men man må prøve å fokusere på helheten og det positive. Hvis man prøver å sette ting litt i perspektiv, så skal du se at man ikke har det så værst likevel! ;)

Så spennende med mulig ny jobb.. husk man MÅ ikke ta en jobb selvom man får tilbudet.. så å sende en søknad kan være lurt uansett!!

Ønsker deg en fin uke...

stor kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner, jenter!

Jeg synes vel egentlig det er veldig greit å skrive om både det positive og negative. Vil ikke utgi meg for å være noen annen enn den jeg er. Pappa var(er) alltid så opptatt av å holde en fasade og de fleste ble veldig overrasket når mamma og pappa skilte seg, for det var det ingen som hadde sett noen antydninger til. Sånn gidder ikke jeg ha det! Livet blir ikke noe bedre av den grunn. Jeg er den jeg er, ferdig med det!!

Ble ikke noe mer glad i dag, da jeg veide meg og nå veier jeg nesten like mye som da jeg ble gravid. Det er jo positivt for de fleste, men ikke for meg. La jo bare på meg 2kg og gikk ned 13kg, nå er vel nesten 10 av de på igjen. :sur: Skulle ikke være mulig! Men det er vel å tro på mirakler at jeg skulle greie å gå ned en gang.. Og tenk å få alle de "gratis" kiloene da og jeg suser de bort! :grine: Men sånn er det, nå er de der og jeg burde jo ikke være sjokkert! Er vel kanskje heller mer irritert på at jeg lot det skli så ut..

Tenkte jeg skulle levere jobbsøknaden i morgen eller fredag, venter bare på attesten min fra Fornebu. Egentlig hadde det jo vært veldig greit å fått den jobben da! Det tar vel kanskje 5min med bil. Det er litt forskjell! Eller stor forskjell i grunn.

I dag har svigermor hatt Victoria hos tippoldemor. Det gikk vel greit, bortsett fra at Victoria var helt hysterisk da jeg skulle hente henne litt før ett. Jeg gav henne pupp litt over seks og så fikk hun grøt i halv ti tida, så hun var litt sulten/tørst kan man si :sjenert: Trodde hun hadde fått pupp i åtte tida jeg, men sånn kan det gå. Dagene går litt i ett noen ganger! Jeg fikk tatt et fint bilde av Victoria og tippoldemor som jeg tenkte hun skulle få til jul. Regner med hun synes det er koselig!

I kveld er det LOST, nå synes jeg det er spennende og ikke skummelt lenger! Gleder meg :hoppe:

Ha en fin onsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann April! :klem:

Det er jo sånn at alle har gode og dårlige dager... og kanskje det er lettest å skrive om det positive for at det ikke skal høres så trist ut. Men du er ærlig, og det liker jeg! :tommelsmil:

Spennende med den jobben da! Tipper du er en veldig flink dame som de helt sikkert vil ha til å jobbe for seg ;)

Ha en fin kveld med LOST! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å titte litt. Som mange har skrevet før meg; tror de aller fleste har både blåmandager og "blåmandagsuker" innimellom. Det jeg syns hjelper på når dagen blir litt vel grå er å prøve å snu det som er negativt til noe positivt (eks. at du tross alt veier mindre enn da du ble gravid, selv om du har gått på deg noen ekstra kilo etter fødselen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du vet jo allerede at jeg er for ærlighet ang. livets mange sider ;)

jeg synes det er godt å lese at det er slik for andre også.

Selv om jeg selvfølgelig ønsker deg bare gode dager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, for noen go`inger dere er! Mange :klem::klem::klem: tilbake!

I natt sov Victoria fra halv ni til halv seks! :hoppe: Men jeg har så vanskelig for å sovne igjen etter jeg har vært oppe et par ganger med henne på morgenen. Da jeg endelig sovne, gikk strømmen og alarmen begynte å pipe :forvirret: Sovnet vel litt kvart på åtte og halv ni, våknet Victoria.. Kjedelig!! Nå driver hun og ordner opp i julegavene ser jeg.. Telys smaker visst veldig godt og så ruller det jo bortover gulvet :ler:

Når vi legger Victoria på gulvet, så kommer hun seg raskt andre steder. Hun skyver seg litt bortover på den ene albuen, ellers rulller, rulller og ruller hun seg rundt!!

Vi får kle på oss tror jeg!! 7 minus grader i dag... BRRRR!

Blir så godt humør av dere, jenter! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...