April Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1401 Del Skrevet 3. november 2005 Er visst ikke fredag i dag...! Var overbevist om det jeg.. Ja, ja det er nesten helg da! Er i morgen mannen ferdig kl. ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. november 2005 #1402 Del Skrevet 3. november 2005 Dagene går fort, April, men ikke så fort Høres deilig ut med en helg sammen da. Kan jo hende det trengs nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1403 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Gullet mitt!! Det er bare supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg. Nydelig gull, forresten :-) Trille (mod) Endret 3. november 2005 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. november 2005 #1404 Del Skrevet 3. november 2005 Altså, du må IKKE gjøre sånn mot meg!!! Mine stakkars eggstokker danser jo salsa her nede i magen min når jeg ser sånne fine bilder av den nydelige prinsessen din!! Ordentlig søt er hun!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. november 2005 #1405 Del Skrevet 3. november 2005 ååhh så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. november 2005 #1406 Del Skrevet 3. november 2005 Å, så søøøt!! Du har jammen en søt jente. Heldiggrisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. november 2005 #1407 Del Skrevet 3. november 2005 Kjempesøt jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 #1408 Del Skrevet 3. november 2005 Bra å høre at det går bedre i dag. Og herlighet for ei lita skjønn tulle. Hvem ligner hun på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1409 Del Skrevet 3. november 2005 Tuuusen takk, alle sammen! *Hmrp, liker ikke at jeg ikke får legge inn bilder her mer* Alle sier hun ligner veldig på pappa`n sin. Hun har i allefall min munn! Nå må jeg løpe å se Jakten på kjærligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 #1410 Del Skrevet 3. november 2005 Så skjønn hun er! Litt dumt det med at bare supermedlemmer får legge inn bilder. Man blir liksom "nødt" til å bli det for å fortsatt ha de samme godene som før... Så spennende å lese om den testen da! Kan jo hende kroppen din er i ulage fortsatt. Det er nok slitsomt med to tette, men jeg gleder meg enormt jeg Ha en fin kveld og natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1411 Del Skrevet 4. november 2005 Da er det fredag... Skjønner godt at du gleder deg jeg, La Traviata Det hadde ikke gjort noe med to tette her heller, men jeg synes det hadde blitt litt for tett, hvis jeg hadde vært gravid nå.. Virker som mensen er i anmarsj nå, så da er jeg ikke gravid denne gangen. Vi har begynt å være våken på natta igjen. Men nå skal ikke mannen på jakt, så når natta kommer nå, får vi bare la henne gråte. Vet jo at hun kan sove mer enn 4-5timer om gangen, så da er det ikke synd på henne. Håper vi greier å snu trenden. Merkelig hvor tidlig de skal legge seg til uvaner! Skulle inn og bestille noe på H&M på nettet nå og der var det jo plutselig masse tilbud. Ikke lenge siden jeg fikk lønn, men er snart blakk igjen!! Har vært litt for mye netthandel i det siste og shopping ellers også. Men det er ikke mange julegavene igjen heldigvis. Må en gave til mannen til farsdag da! Tenk-hans første! I dag har jeg planer om å gjøre følgende: RYDDE!! Vaske x antall maskiner med klær Støvsuge Vaske gulv Vaske bad Bake brød(ferdig pose) Lage potetsalat Men først frokost og ut å gå en tur så Victoria sovner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2005 #1412 Del Skrevet 4. november 2005 Saa flink du er til aa gaa tur!! Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1413 Del Skrevet 4. november 2005 I dag har jeg planer om å gjøre følgende: :)RYDDE!! :)Vaske x antall maskiner med klær Holder på, flere igjen.. :)Støvsuge :)Vaske gulv :)Vaske bad :)Bake brød(ferdig pose) :)Lage potetsalat Har fått gjort litt da. Victoria sov et par timer nå, skravla i telefon når hun sov før i dag, så jeg rakk ikke gjøre så mye! Nå kommer snart mannen, så får vi se om han støvsuger og vasker. Har gangvask denne uka også+at vi må på butikken, så vi får se hvordan vi fordeler oss. IV og G og Oscar skulle komme innom en tur dag også. G skal låne mannens dress i morgen. Ellers er det ingen planer i dag! Se ferdig XXX2 kanskje. I morgen har jeg lyst til Sandvika og Barneverden, men spørs hva mannen gidder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 4. november 2005 #1414 Del Skrevet 4. november 2005 Så flink du er da ! Barneverden i Sandvika ja.. har vært fast inventar der de siste ukene Fin butikk da.... Siste bildet av Victoria var også nydelig. Så mye fine klær hun har. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. november 2005 #1415 Del Skrevet 5. november 2005 Ha en fin helg April! Lykke til med Victoria i natt, håper dere klarer å snu trenden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1416 Del Skrevet 5. november 2005 Nå har vi akkurat kommet fra Sandvika sentret og Barneverden. Det var utrolig mye fint på Barneverden. Kjøpte bare en ullbody til Victoria, siden hun har (altfor) mye klær ennå. På sentret var det vanvittig mye folk! Herregud, folk over alt jo!! Slitsomt!! Kjøpte en strømpebukse og noen pensko til Victoria, som hun skal ha til bryllup, bursdag og jul.. I natt ja.. Det var et kapitell for seg selv!! Vi lot henne ikke få sove siste dubben, i håp om at hun skulle sove lenger i natt. Men hun våkent kl.1 og vi var bare inne og trøstet og gav smokk, ikke noe pupp. Det gikk altså tre timer før hun endelig sovnet! TRE timer....!!!! Det var jeg som var mest oppe, dvs. jeg sto opp 1.30 og gikk og la meg igjen rundt 4. Var ikke noe poeng for meg å legge meg og nesten sovne før jeg måtte opp igjen. Hun var tydeligvis utslitt, for hun sov til halv åtte og fikk mat da og sov videre til halv elleve! Nå er jeg veldig spent på hvordan denne natten blir. Men hun skal ikke få pupp før tidligst 5-6! Har jeg klart en natt, skal jeg jammen meg klare enda en..Kan være ganske vrang jeg også Tusen takk for hilsner Alida og La Traviata! Jeg får ikke sjekket så mye dagbøker nå, mannen får helt dilla bare jeg skrur på data`n.. GOD HELG! Vi har kjøpt Hitch, skal se den senere i dag. Gleder meg! Tror den er morsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. november 2005 Forfatter #1417 Del Skrevet 6. november 2005 I natt sov Victoria fra åtte til halv seks Da fikk hun mat og så var hun våken en times tid, gav henne litt mat igjen og så sov hun til halv ni. Da stod mannen opp med henne! Det var deilig!! I dag har vi ingen planer egentlig. Jeg skal pakke inn noen julegaver nå tenkte jeg! Hmm, gleder meg!! Jeg synes Hitch var en morsom film. Mannen synes ikke den var så bra, men hva vet han, han sovnet etter en stund(som vanlig).. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. november 2005 #1418 Del Skrevet 6. november 2005 Hei hei!! Så bra at Victoria sov så godt i natt!!!!! Jippi! Sitter her uten nurket jeg da, var i bryllup i går kveld og da var Marthe hos mormoren sin. De koser seg sikkert, men nå savner jeg henne og er klar for henting. Vi har og sett Hitch - synes den var koselig jeg. Men så er jeg ikke så vanskelig å underholde heller da! Ha en super søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #1419 Del Skrevet 6. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. november 2005 Forfatter #1420 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei på dere, Glossy og Kverula! I natt våknet Victoria klokka to igjen, men jeg var inne og gav smokken bare og så sovnet hun igjen Så sov hun til litt over fem og da fikk hun mat, sovnet med en gang igjen og våken kvart over åtte!! Håper det fortsetter sånn!! Tenkte jeg skulle legge ut julegave listen min. Det har blitt litt for mange dyre gaver i år.. Begynte å pakke inn i går! Det tar tid!! Men nå tar de jo ennå mer plass, så det var egentlig litt dumt å begynne så tidlig. Nå må alt stå fremme på Victoria sitt rom og det er kjedelig! Men jeg får sette gavene vi skal ha hos mamma opp til henne. Prøvde å dikte sang til mamma`s bursdag i går. Brukte melodien til "Jeg går og rusler på Ringerike", fikk det egentlig til, men ser nå at det burde rimet! Og det haaater jeg! Synes ikke jeg får til det.. Men nå må jeg ordne Victoria og meg, jeg skal dusje! Listen kommer senere!! Endret 7. november 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå