Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Det smakte veldig godt, Alida og La Traviata!

I dag har vi vært på helsestasjon for halvt års kontroll hos legen! Alt var bra heldigvis.. Veide Victoria også selvom det ikke var lenge siden, 7.945gr og 66,3cm..

Kjøpte noen kule Robeez tøfler til Victoria i dag:

Ser nå at man faktisk kan bestille de på www.robeez.co.uk og de sender til Norge. Billigere enn hva jeg kjøpte de for.. Dvs det kommer vel kanskje toll også. Jeg har akkurat bestilt varer fra nappyhead.co.uk! Kommer vel toll på der også, bestilte jo for over 200kr. Håper virkelig at den grensen kan gå opp snart!!!

Nå vender vi snart nesen mot bygda! Jeg skal på kurs i meditasjon i morgen, og mamma skal ha Victoria!

God helg!

Jeg har tatt bort bildet og linket til de fine tøflene. Du kan lese reglene for bilder i innlegg her.

Trille (mod.)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: Sensasjon!!! Victoria sov fra halv ti til halv sju i dag tidlig og så fikk hun litt mat og så sov hun til ni(gammel tid) :klappe: Tenk om det hadde blitt en vane.. Men jeg tviler på det! Egentlig så hjelper det ikke om hun sover så lenge når jeg er vant til at hun våkner, for jeg våknet mange ganger av at jeg ikke hørte henne. Til slutt stod mannen opp for å se om hun var død... :forvirret: Men hun sov altså bare.. Jeg snakket litt med helsestasjonen om søvn på fredag og fikk litt forskjellig tips. De trodde blant annet at hun kunne være for avhengig av smokken, at hun måtte ha den for å sovne igjen. Vi har ikke prøvd å få henne til å sovne uten ennå, men vi går inn å tar den ut etter at hun har sovnet og det har jo funket bra i natt! Bare hååååper dette fortsetter.. Ellers så var det mamma som sleit henne ut, mens hun passet henne i går :ler:

Mannen er på jakt i dag, siste dagen :hoppe: Skal bli godt å få tilbake helgene!! Har en venninne som har flytta sørover, ca.4t herfra, som lurte på om vi kom nedover en helg nå i november.. Hun har 3 gutter i alderen 20mnd til 5år. Har ikke sett henne på 4 år, så det hadde vært koselig. Meeeen må en annen måte vet jeg ikke om jeg gidder! Vi har vel egentlig sagt vi kommer, så vi får se!

Da får vi starte dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!!

Kule tøffler! Du er så flink på shoppingen du. Jeg og liker å shoppe, men er ikke halvparten så flink som du!!

Men det kommer vel. Jeg bor jo for tiden på et sted som ikke har de store shoppin mulighetene da....¨

Må begynne å finne juleklær til minien. Skal jo ta bilder av henne og for å lage julekort. Jammen flyr tiden :Nikke:

Ha en super kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner :klem:

Nå har jeg bestilt fra Robeez på nettet, spennende å se om det kommer toll på det. Og så har jeg bestilt Fjols til Fjells i julegave til mannens bestefar. Gjenstår ikke så mange julegavene. Synes jeg har kjøpt mange og veldig dyre gaver i år :roll: Tror det må skjerpes til neste år. Ikke for det at vi må få like bra tilbake, men når du handler over 30 gaver og gjerne 2-3 til hver, sier det seg selv at det kan bli dyrt. Og når jeg begynner så tidlig, blir det sånn at jeg finner som regel noe mer etter at jeg har kjøpt det.

Kjøpte noen kjempe fine rammer på Perfect home party og jeg har printet ut et bilde av Victoria og satt inn der, i svarthvitt. Kjempe flott!! Tenkte litt på om vi skulle til fotograf før jul, men vi dropper det. Vi er ferdig med julegave til besteforeldre og oldeforeldre egentlig. Kunne jo tatt til oss selv da, men jeg tar så mye bilder at det er ingen krise. Tenker vi venter til hun er et år jeg!

Tror jeg har fått en forsinket fødselsdepresjon. Føler meg helt elendig, mye pga vekta. Har jo gått opp noe og i går kjøpte vi ny vekt og da viste den to kilo mer enn den gamle :tristbla: Fryktelig kjedelig!! Synes jeg er grusom i klærne, håret ser ikke ut og utseende mitt elllers gidder jeg ikke begynne på en gang.. :tristbla:

Jeg som har lært å meditere, tror jeg må begynne å bruke det en del. Kanskje det hjelper!! Victoria sover forresten fra åtte til fire, får mat, sover til sju og er litt våken og sover til ni igjen! Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 000 inlegg :overrasket:

Jeg er jo veldig glad i mannen min, men lurer til stadighet på hva vi har av felles interesser.. Synes ikke det er noe jeg. :forvirret: Det gjør meg så trist! Vi krangler en del om dagen. Han er så sur og negativ til alt! Vet ikke hva vi skal gjøre. Kanskje vi burde gå i terapi? Noe burde vi gjøre, for vi har gått i stå. Vi kommer ikke videre.. Det hjelper ikke prate eller, for vi faller tilbake til gamle vaner med en gang. Føler at jeg ikke har noe støtte eller respekt fra han lenger! Og han vil ikke innse det.. Mener jeg kjefter sånn og at det er hos meg feilen ligger! Han tar ikke til seg noe..

Huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi vennen... sorry for at jeg er så treg til å skrive, men jeg leser støtt....

Prøver å holde min egen dagbok oppdatert, men det skorter litt der innimellom også. Tiden bare raser fra meg her.. og når jeg endelig har litt tid, må jeg gjøre 1000 andre ting... du vet vel hvordan det er!

Håper du og mannen finner ut av ting.. det er jo det beste både for dere og ikke minst Viktoria. Skillsmisser er så trist..... og spesiellt for barna, men dette vet du jo helt sikkert. Ønsker deg lykke til uansett jeg!

Ha en fin uke!

stor kos shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoeres ut som dere trenger er real ferie, spoer du meg! Et avbrekk fra hverdagen hvor dere kan bruke litt tid med hverandre! Men det er ikke alltid saa lett aa ordne i hui og hast...Haaper dere kommer ut av gropen. Ingen ekteskap er vel perfekte hele tiden - mitt er hvertfall ikke det! - men man maa nok ta tak i ting, ellers blir det hvertfall ikke bedre....haaper det ordner seg etterhvert!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å "kjøre seg fast" noen ganger når man har uenigheter. Håper dere finner ut av ting! Litt alenetid/kjærestetid kunne kanskje vært noe?

Småbarnstida er veldig tøft for parforhold, det sliter på!

Men ting blir nok bedre skal du se!

Og så må jeg klappe litt for Victoria som sov så lenge! :klappe:

Brage har også sånne Robeez-tøfler, beige med hund på! :)

De er så fine!

Sender over en stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og skjelver... Sjekket boka mi og telte hvor lenge det er siden siste mens! Det var 5 uker det. Altså er jeg en uke forsinket! :forvirret: Ringte mannen, mens tårene rant. Bare Victoria våkner skal jeg ut og kjøpe test! Jeg regner med at jeg ikke er det, at kroppen bare er i ulage etter nattevåk og krangel.. Er redd jeg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem:

Det går nok bra!

Husk kroppen din er sikkert ikke helt stabil enda. Er ikke så lenge siden lille jenta di kom til verden. Du har det slitsomt med nattevåk og bleieskift. (og kanskje litt pga av krangel med mannen.. men det tenker vi ikke på nå)

Går så bra så! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kommer til å gå så bra, så!

... og SKULLE du nå være gravid så er det vel ikke verdens undergang? Dette klarer du helt fint, det er jeg sikker på!

Tenker på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mamma jeg har vært mest redd for å fortelle det til, for hun er sånn "Å, det blir så slitsomt med to tette etc, etc." Men hun ringte før i dag og da brast jeg i gråt og mamma spurte om jeg var gravid og jeg sa jeg trodde jeg var det og hun sa at var jeg det, så var det ei mening med det og. Vi skulle klare dette. Ble 30kg lettere og synes egentlig det hadde vært greit om jeg var gravid.. Kjøpte meg en test og tok den på doen på kjøpesentret, men den var negativ.. En blanding av skuffelse og lettelse. Men jeg gir ikke opp mistanken om graviditet før mensen er her! Tror kanskje ikke jeg fikk tissa nok på pinnen. Tar en ny test i morgen, hvis jeg ikke har fått mensen!

Er jeg gravid, så er barnet veldig velkommen, bare nyheten får sunket inn litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff huff ikke vær så lei deg da...... :troest: Ikke noe gøy når du har det sånn..... :klem:

Er du gravid er det jo bare gøy -det vet du ;) Du snakket jo om at du ville ha en til og skjer det så skjer det vennen min!!!

Med tanke på fødselsdeprisjon så kan du jo snakke med noen om det. Kanskje noen som virkelig kan dette? Og eventuellt terapi med mannen. Såg på god morgen Norge at det var helt supert å gå i terapi og at alle par burde gjøre det. så der har du det :)

Håper du våkner opp i morgen og føler deg myye bedre. sender iallefall masse gode vibber her i fra

((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Nå er det alt for lenge siden jeg har skrevet her, men jeg leser likevel da. Høres ut som om du har det ganske så tøft for tiden. Får dere ikke tilbud fra kommunen/helsestasjonen om sånn samlivskurs for førstegangsforeldre? Tror de fleste kommuner er med på et sånt prosjekt. Vi fikk iallefall det tilbudet. Hadde kanskje ikke vært så dumt?

Lykke til med testingen i morgen! Mensen kan jo være litt ustødig nå så kort tid etter fødselen, men det skader jo ikke å teste for å være sikker. Er jo ikke lenge siden jeg hadde det sånn. Trodde jeg var gravid, og mensen var 10 - 12 dager for sen. Hadde helt angst jeg. Men jeg leverte en urinprøve på legekontoret mitt, og den var negativ. Dagen etter kom mensen. Jeg var både lettet og skuffet, så jeg vet nok hvordan du har det nå.

Lykke til med alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsner, jenter!! Dere er noe ordentlige go`inger :klem:

Testen nå var også negativ. I dag er jeg bare letta, ikke et snev av skuffelse. Men jeg lurer jo veldig på hvorfor den ikke kommer da.. :klø: Håper det ikke er noe galt!! Ikke det at det hadde gjort noe om jeg var gravid, men jeg har så lyst til å ha litt tid sammen med Victoria før det kommer en til. Vil at hun skal være første prioritet en stund til! Jeg elsker å være med henne. Når hun smiler og ler-de øyeblikkene er ubeskrivelig. Selv om det er slitsomt innimellom er det utrolig deilig å være mor.. :hjerter:

Tonen er bedre med meg og mannen. Men dette må snakkes om uansett. Bra er det ikke. Selv om det ble litt :humpe: i går! :sjarmor::rodme: Tror denne kommunen tilbyr gratis samlivskurs, men vi har ikke fått noe tilbud om det. Om vi får muligheten til det, tror jeg nok vi drar på det..

Var hos IV i går. Samboeren hennes ringte og lurte på om jeg kunne ta med en tur til henne, for hun var så deppa. Hun virket fin når jeg var der. Men er nok litt preget av at hun ikke får gjort så mye, siden hun tok keisersnitt og kan ikke gjøre så mye pga såret. Vi trilla en tur i det fine været, deilig det å ha noen å gå sammen med. Mulig vi skal på liten bytur i dag. Fant en del fine barneklær i Sparkjøp katalogen, selv om jeg av prinsipp aldri handler klær der... Har bare fått det for meg at der handler jeg ikke! Men skal hvertfall dit å se i dag da..

Nå er det helg! Mannen er ferdig kl.ett, han skal ikke jakte og vi har hele helga uten planer! Jeg har lyst til å ta en tur til Svinesund, men jeg vet ikke hva han vil.. Vi får se.. Nå har Victoria snart rullet ut av rommet her, så jeg får avslutte! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa fint det gaar litt bedre! Og det var jo gode nyheter med den testen - det er nok ganske slitsomt med to kjempe-tette!

Ha en fin helg med mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...