Pasha Skrevet 23. oktober 2005 #1361 Del Skrevet 23. oktober 2005 oi.. det var litt penger de. Har ikke fått med meg om pappa og jaktlaget hans må betale noe.. men siden han er grunneier så sliper i allefall han unna.. de andre må vel betale et eller annet.. (dette hadde jeg jo mye mer greie på da jeg bodde hjemme da) Æsj med snø ja.. her var det snø på bakken (dvs plenen..på asfalten var det smeltet) da jeg våknet i dag.. æsj liker det ikkke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. oktober 2005 #1362 Del Skrevet 23. oktober 2005 Skal si ting skjer i din verden da!!! Huttetu. Først av alt så er du MEGA flink som ikke spiser snop i ukene Heia heia, dette klarer du så fint atte. Og ikke minst grattis til din mor som skal gifte seg! Så koselig. Jeg elsker bryllup. Skal i bryllup neste helg allerede og gleder meg. Marthe skal være hos mormoren sin og det tror jeg de gleder seg til begge to Har allerede tenkt på jul jeg og. Må jo finne jule kort og ikke minst klær til alle andledningene. Håper på å finne en super fin kjole til snuppa. Men jeg har jo ikke kommet meg ut for å leite enda, så da finner jeg jo ikke så mye. Men vi får skjerpe oss å komme i gang etterhvert. I kveld er det slanke kriger og det gleder jeg meg til!!! Ha en super søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. oktober 2005 #1363 Del Skrevet 24. oktober 2005 Over på side to?? Dette kan vi ikke ha noe av! Innom for å ønske deg en super mandag!! Og i kveld; HEIA TUFTE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 24. oktober 2005 #1364 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei vennen... lenge siden sist jeg har vært innom nå.... sorry!!! Ser det skjer mye her... så moro med bryllup!! Så flink du er med godis da... jeg må inrømme at jeg har ikke vært så flink selv, men nå er det stramme linjer fremover... KUN på lørdager!!! Jeg ønsker deg en stårlende uke vennen.... og selvom jeg ikke legger igjen så mange spor, så er jeg innom og ser at du har det bra allikevel!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #1365 Del Skrevet 24. oktober 2005 Tusen takk for hilsner!! Mannen(vi) er også grunneier nå, så han går uansett ikke i underskudd. Men nå fikk de heldigvis en elg i går, så det hjelper jo litt! Får håpe det blir noen til.. Takk for at du hentet meg fra side 2, Glossy! Å ja, må se Heia tufte i kveld, det er jo faktisk morsomt!! Victoria har litt for mange kjoler egentlig, så hun hadde helt klart hatt nok kjoler til de anledningene i desember. Men, jeg får være flink til å bruke kjole til hverdags også! Hun må ha en kjole til og det blir en julekjole, så den skal være rød!! Tenkte jeg skulle lage julekort med det.. Det blir veldig gøy med bryllup, blir bare et bittelite ett da, men. Som sagt før, blir det litt rart også! Er jo på en måte mamma og pappa som hører sammen.. Og når jeg ser de sammen ennå, så ser man at de er som skapt for hverandre.. Men, men nå ble det ikke slik da! Nå som jeg ikke spiser godtri i uka, frister det faktisk ikke så mye i helgene lenger heller, Shy! Og jeg som elsker godtri.. Men jeg blir skikkelig stinn og ekkel. Så det er nesten deilig når uka kommer og man ikke skal spise godtri Jeg er innom hos deg også, men ikke flink til å legge igjen hilsen. Sånn er det hos mange av dere... Det går ikke en dag hvor jeg ikke tenker på søskenbarnet mitt som døde i sommer. Det er så ufattelig trist! I går fikk jeg sms fra tante, jeg skal være med på et kurs til lørdagen om meditasjon som hun skal holde, så det var litt om det + at broren til avdøde hadde forlovet seg! Jeg ble så glad, fikk hjertebank og tårene trillet.. :grine2: De to er bare helt perfekte sammen. De utfyller hverandre så kjempe godt og hun er godhetene selv, et fantastisk menneske!! Jeg sms`et henne og det ble ikke bryllup riktig enda. Om noen år, når de var klar for det. Uansett synes jeg det er koselig med forlovelse også jeg da.. Godt å se at det endelig er noen flere enn oss.. I natt har vært en slitsom natt igjen, jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre! Er forferdelig sliten i dag.. Og da blir ikke akkurat humøret på topp! Victoria sover nå, men våkner sikkert snart. Farlig å sove mer enn 30min. Tenkte jeg skulle lage invitasjonene til mamma`s bursdag. Lurer på hva jeg skal gi henne i gave. Hun er ganske sær! Men for litt siden kjøpte hun seg allianse kjede og armbånd, som man kan sette inn diamanter i, så jeg lurer rett og slett på om hun skal få gavekort til det hos en gullsmed. Hadde tenkt gave til 1500-2000kr. Har også kjøpt forskjærssett i Drage sølv til 1500kr, men siden bryllupet kommer først tror jeg de får det i bryllupsgave.. ...og da var Victoria våken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. oktober 2005 #1366 Del Skrevet 24. oktober 2005 (har litt daarlig tid naa, men ville bare si hei!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #1367 Del Skrevet 25. oktober 2005 Side 2 igjen... Det snør og snør og snør.. Var på en liten bytur alikevel da Det var 60% avslag hos en lokal gullsmed her. De skal avslutte og gå inn i en kjede.. Sa til mannen at han kunne kjøpe julegave til meg der! Fant et par øredobber og en alliansering.. Har skrevet det opp til han Begge deler kom på ca.2500kr med avslaget! Så får vi se.. Har vært å kjøpt farsdags kort i dag! Tenk mannen første farsdag Må kjøpe en liten ting til han også.. Tror ikke jeg gjør det til pappa lenger, sender han bare et kort! Nå må jeg lage middag! Driver og steker ribbe, men den får vi ta i morgen.. Åå, som jeg gleder meg!!! Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #1368 Del Skrevet 25. oktober 2005 Høres ut på mannen som jeg skal få en av tingene, men jeg kunne gå å kjøpe det selv i morgen Lurer på om jeg skal ta øredobber eller ring.. Har jo egentlig en maken ring fra før, men den er det nå tilsammen 7 diamanter i og de er litt mindre. Denne var med en sten og 0,10karat.. Samtidig var øredobbene lekre. Men de jeg går med nå er enstens diamanter som jeg fikk til konfirmasjonen og jeg tar de ALDRI av meg. Jeg elsker dem..Hm, valgets kvaler!! Hvor ofte er det 60% avslag liksom? :klø: Uff, broren til en kamerat av mannen ringte nå og da hadde han(kameraten) fått kappet av tommelen ved det øverste leddet Så han lurte på om mannen hadde noe klær han kunne låne, for han var bare i arbeidsklær.. Huff, det høres jo helt for jævlig ut-kappe av tommelen Nå lukter det jul her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. oktober 2005 #1369 Del Skrevet 25. oktober 2005 tidlig ute du er emd jula da April.. vel vel er jo litt jul ute.. det er jo snø så.. og i mitt hode skal det jo kun være jul på julaften og i romjula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. oktober 2005 #1370 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kappet av seg tommelen! Uæææ. Stakkars. Ellers er jeg bare innom for å ønske deg en fin dag! Eller kveld har det faktisk blitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. oktober 2005 #1371 Del Skrevet 25. oktober 2005 bye hte way. Du har en sånn one thee hill vogn eller noe? stod advarsel om den i vg i dag. dersom du har en sånn grå knapp på håndtaket.. må du reise til forhandler og bytte håndtaket..da det kan knekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #1372 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg fikk så lyst på ribbe ser du, IdaH. Men det blir ikke sånn skikkelig julestemning når man ikke har noe pynt, synes jeg da! Må få tak i VG fra i går, så jeg kan få sett den artikkelen. Takk skal du ha! Mannen pratet med kameraten sin i går kveld og det er muligheter for at den skal bli bra. Hang igjen i litt skinn og de hadde fått sydd den på, så vi får håpe den blir bra igjen! Han har akkurat begynt for seg selv og har masse å gjøre.. I natt har Victoria våknet en del igjen, men jeg tok henne inn til oss til slutt og det hjalp. Blir jo helt utslitt jeg!! Men det snur vel en gang.. Men nå må jeg skynde meg avgårde til gullsmeden!! Tuddelu så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. oktober 2005 #1373 Del Skrevet 26. oktober 2005 var bare dersom det var sånn grå dingse knapp på håndtaket det var skummelt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2005 #1374 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hei April! Nam nam - julemat er jo så godt! Og så lukter det jo vidunderlig og julete også! Men huff så ekkelt med han som kappet av seg tommelen! Går det an å sy den på igjen eller... det høres helt grusomt vondt ut... Har du spurt på helsestasjonen om råd ang. soving og nattevåk og sånt? Det blir jo veldig slitsomt for deg hvis det skal fortsette sånn! Er Victoria på sitt eget rom? Hvis dere bestemmer dere for å venne henne av med pupp om natta så er det best å gjøre det i forbindelse med helger/ferier/fri, for det tar veldig på... Fint hvis mannen din kan ta henne hvis hun våkner istedet, og bare roe henne med andre ting. Det er litt av en utholdenhetsprøve, men hvis dere bestemmer dere så tror jeg nok det skal gå! Ha en fin kveld da! Endret 26. oktober 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #1375 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ja, Heia Tufte er det kuuuleste programmet! Håpe hun sover bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #1376 Del Skrevet 27. oktober 2005 Tusen takk for hilsner, IdaH, La Traviata og Epica! Fikk tak i VG i går og det gjaldt 2005 modeller. Vi har 2006 Så jeg tror ikke det er noen fare med vår vogn.. Håper ikke det i alle fall! Siden hun nå er så gammel, at hun kan sove natta igjennom, har jeg lyst til å venne henne av med pupp. Hverfall de som er på natta, hun kan godt få på morgenen. Vi har fått et ark fra helsestasjonen, hvor det står at man skal gå inn etter så så lang tid og så vente lenger for hver gang. Men når mannen går inn til henne roer hun seg ikke, det gjør hun derimot med meg selvom hun ikke får pupp.. Men vi skal prøve en helg snart, bare elgjakta er over!! I natt var hun også våken ørten ganger, da var det sånn at jeg hadde mest lyst til å sette meg ned og grine, for jeg er så trøtt og lei dette!!! Men jeg lurer på om det kan være for kaldt på rommet hennes? Det står ikke på noe varme her, så det er kanskje maks 17-18 grader.. I det siste har hun hatt bæsjebleier om morgenen og gjerne en til i løpet av dagen. Synes dette er så rart siden hun har gått dager i mellom i en periode. Men det kan jo være at hun har vent seg til å få vanlig mat og ikke bare morsmelk...? Nå ruller hun seg på magen, så fort hun blir lagt på gulvet. Og så prøver hun å åle seg rundt omkring! Rompa rett i været Kanskje hun begynner å krabbe snart..? I går ettermiddag var vi til Sandvika når mannen kom fra jobb.. Og da jeg stod å skulle betale i en butikk, fant jeg ikke kortet mitt! Så kom jeg på at jeg sikkert ikke hadde tatt det ut av automaten, da jeg stod å skulle fylle diesel! Så etterhvert fikk jeg ringt å sperret det. Mens vi kjørte hjem, kom jeg til å tenke på at jeg kanskje hadde lagt det i jakka mi. Hadde ikke den på meg, så jeg var ganske spent da jeg kom hjem! Og det lå heldigvis i jakka mi!!! Så jeg får ringe banken nå og si at jeg fant det.. Victoria fikk ullgenser, vinterdress-bukse og jakke, lue, votter og noen søte rosa varme greier til å ha på beina!! Veldig mye fint å handle der i går, men det hjelper ikke så mye når man ikke har med seg kortet sitt og en mann som HATER shopping!! Nå får vi gå å ordne oss! Har ingen planer for dagen, men kanskje en bytur? Er jo der nesten hver dag, burde heller prøve å spare litt penger.. Har egentlig ingenting å reise dit for.. Men kanskje jeg skal ta en tur på Skeidar, så de hadde satt frem juletingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #1377 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nå har jeg funnet meg juleavatar! Men jeg venter litt med å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #1378 Del Skrevet 27. oktober 2005 Nå står det full julemiddag i ovnen! Gleder meg.. Var avgårde en tur alene i stad og det er typisk-når mannen har Victoria sover hun leeenge!!! Hvorfor kan hun ikke gjøre det når jeg har henne? Dårlig gjort.. Men kortet fungerer igjen, så jeg fikk shoppa litt på Skeidar Ha en fin torsdags kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 28. oktober 2005 #1379 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei på deg ! Nam, julemiddag. Tenk at vi skal ha vår første jul med baby i hus . Det blir nok spesielt det. Gir liksom julen en ny mening. Håper du får en fin dag. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 #1380 Del Skrevet 28. oktober 2005 Heisann! Får lyst på julemiddag jeg også når jeg leser her... Ha en flott helg April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå