Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hei April. Skjoenner godt at du vil ut og reise litt..det vil jeg ogsaa, men ikke lett naar man ikke har noe saerlig ferie engang! Mannen skal i tillegg til Spania i neste uke, saa da synes jeg jo litt synd paa meg selv. Vi faar droemme videre...

Haaper legene finner ut av magen til mannen din. Har de utelukket IBS? (irritable bowel syndrome)?

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med mange hilsner :hoppe:

JAA, vil gjerne møtes igjen snart, Siam! Gleder meg til å se Oliver :)

De fant ikke noe galt med mannen, annet enn en liten irritasjon i spiserøret og det har ingenting med magen å gjøre.. Så nå skulle legen bestille time til å få undersøkelse andre veien :forvirret: Håper de finner noe der da!

:frustrert::frustrert: Våknet kl.8 i dag av at ungene i leiligheten ved siden av spilte fotball og bråka utenfor sovromsvinuet vårt!! Tror dere jeg var fornøyd da :sur: Aaaa, skjønner ikke at det er mulig jeg! Jeg trenger den søvnen jeg kan få, siden jeg er oppe tusenogørten ganger om natta.. Skal sende Victoria til å bråke foran hos dem jeg, når hun blir litt større :sjarmor:

Er litt lei meg.. Mamma skal legges inn på sykehuset i dag og opereres i morgen for gallestein. Det er sikkert ingen stor opereasjon, men alikevel. Det er mamma`n min :forvirret::tristbla: Man gjør seg opp mange tanker!

Nå skal jeg en tur på butikken og så regner jeg med at jeg skal møte mamma, hun fikk permisjon fra sykehuset etter hun var ferdig med undersøkelsene.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med mamma nå og da hadde det ikke skjedd noe der ennå.. Hun ventet på å bli tatt blodprøve av og få snakke med en lege, men ting tok tid! Det kommer en som skal ta brannvernstilsyn eller noe her etterpå, så jeg drar til mamma når han er ferdig. Hun trodde kanskje hun fikk litt fri i ettermiddag. Men kjedelig å bare sitte der og vente også! Vet jo hvordan det er, så det når vi var inne med Victoria..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe operasjonen går bra. Jeg vet ikke om det er en stor eller liten operasjon, men det går sikkert bra. Legene vet som regel hva de gjør... ;)

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med operasjonen til mammaen din.

Man uroer seg gjerne for sånt, selv om det sikkert er helt rutinemessig og greit.

Jeg var helt satt ut den gangen moren min var lagt inn for operasjon... Så jeg vet hvordan du har det!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter :klem:

Reiste til mamma og var litt hos henne. Så fikk hun fri i ettermiddag og da var vi i by`n en tur. Mamma kjøpte sølvstøvler til Victoria, aldeles nydelige :) Gleder meg til hun kan bruke de!! Kjøpte også noen pysjer og et skjerf..

Nå har vi akkurat levert mamma på sykehuset og vært på butikken, så det er badetid for Victoria. Og sengetid!

God torsdagskveld!!

Forresten denne uka har jeg klart å holde meg unna godtri!! Har spist litt is eller kake, men ett sted må jeg jo begynne!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så flink du er!!!

at annet lite tips til å øke forbrenningen.

eple-eddik.

bland 1-2 ts i et glass med vann og drikk morgen og kveld.. gjerne sammen med måltider,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo med godteri-avhold! Skal jamen jeg prove paa ogsaa (ikke lett naar man er gift med et sjokomonster..)

God bedring til mammaen din. Haaper operasjonen gikk fint.

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Synes jeg har vært ganske flink selv :sjarmor:

Mamma skal opereres i løpet av noen timer. Håper alt går bra og at hun slipper unna så mye plager, men viktigst av alt at hun blir kvitt vondtene hun har nå..

I natt har Victoria vært helt håpløs!!! :sur: La henne rundt halv ni, så våknet hun halv ti for å få litt mer pupp. Så våknet hun igjen halv ett og var våken til halv tre...!! Trodde jeg skulle bli gal, jeg var såå trøtt. Da sov hun til halv sju og så tok jeg henne inn til meg. Og så var hun våken igjen et par ganger før klokka var ni :forvirret: Skulle egentlig hatt muskelstimulator i dag, men jeg avbestilte timen. Orker ikke den kjøreturen nå, eller å ordne meg så jeg ser folklig ut. Bedre å bare daffe rundt her noen timer.. Får ordne Victoria og så sove litt med henne når hun skal dubbe igjen tenker jeg! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Håper alt går bra med mamman din i dag.

Og så må jeg gratulere så mye med overstått halvtårsdag til Victoria. Jammen meg har tiden gått fort.

Håper du får en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lang tid før jeg hørte fra mamma i går, så halv sju ringte jeg sykehuset og da lå hun på intensiven ennå. Fikk snakke med henne og hun hørtes ikke helt bra ut. Vi reiste opp dit en tur og da var hun ikke kommet på rommet ennå. Gikk på intensivavd. og der var hun. Så ikke så veldig pigg ut. De hadde fjernet hele galleblære og i tillegg var det ti steiner inni der som hadde klumpet seg sammen. Så det var ikke rart hun har hatt vondt.. :tristbla: Victoria og jeg har akkurat vært der nå og hun så mye bedre ut nå. Selvom hun hadde kastet opp og vært svimmel i natt. Men hun fikk ikke komme hjem før i morgen, så jeg skal kjøre henne.

Jeg var en tur i by`n i stad og jeg blir så overrasket over hvor mye stygge klær foreldrene putter på barna sine.. :klø: Eller det er ganske jeg som er utrolig forfengelig og bevist på hva jeg putter på Victoria :sjenert: Hun går alltid i klær som matcher og ser fin ut fra topp til tå uansett om vi bare skal være hjemme her! Ofte når vi er ute, får jeg kommentarer som at "åå, har du pyntet deg i dag", men Victoria har faktisk ikke det. Hun er sånn kledd hver dag.. Mulig jeg er litt spesiell sånn, men det får så være! :ler:

Nå sover Victoria, så jeg lurer på om jeg ikke skal finne sofaen og lese litt. Mannen er på elgjakt, men han kommer vel hjem etterhvert! Kjøpte meg film i dag Beyond borders med Angelina Jolie, håper den er bra. I går begynte vi å se The Terminal med Tom Hanks. De har filmer til 79kr på den nye ICA Maxi og da blir det til at jeg handler litt :sjarmor:

God helg!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26000 innlegg!!! WOW.. :overrasket:

I dag skal jeg kjøre mamma hjem. Ellers har jeg vel ikke så mange planer.

Sitter og irriterer meg litt over svigermor igjen! (What`s new :roll: ) Da vi var på shopping sist, sa jeg at jeg ønsket meg Disney filmer og bøker til Victoria. Svaret jeg fikk var.. " Du ønsker deg ja.. Er det ikke bedre at hun får sånne ting når hun blir glad for det selv, enn å ha alt fra før?" Men det er faktisk ikke sånn jeg tenker.. Og jeg må da vel for pokker få gjøre hva jeg vil til min datter? :frustrert: Er det alle andre som skal bestemme hva Victoria skal få og ikke vi som foreldre? Er det ikke naturlig at Victoria blir litt påvirket av vår smak og hva vi liker? Det er vel vi som vet hva hun trenger og vet hvordan vi vil oppdra henne og hva hun får og ikke får.. Vi har sagt at vi ikke vil hun skal ha så mye leker, mye pga plassmangel her og jeg synes det er unødvendig mye leker å få tak i nå. Men det betyr ikke at VI som foreldre ikke kan kjøpe leker til henne, men jeg hater at alle skal overstyre oss og at de ikke kan høre hva vi ønsker. ARGH.. Svigermor kommenterte jo også noe i forbindelse med dåpen, mamma fortalte henne at jeg ikke likte sånne runde greier til å henge på veggen med navn, vekt etc.. Svaret hennes var da at "det er ikke hun som skal like det", det var også galt at jeg byttet inn dåpsgaver. Det var jo ikke mine ting! :roll: Det er greit, men jeg kommer jo til å påvirke Victoria i den grad at hun får, bruker eller går med ting jeg (vi) liker. Trodde de fleste foreldre gjorde det jeg... Eller er jeg helt på jordet??

En liten utblåsning tidlig en søndag morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du. Kjenner meg igjen i svigermor-irritasjoner, tror man merker saant enda mer etter at man faar barn...de vil jo gjerne vaere med aa bestemme litt de ogsaa, selv om de ikke er foreldrene...de vil jo det beste for barnebarna, men glemmer at de ikke er deres ansvar! Du faar bare ignorere det hun sier og la henne styre. Med mindre dere har et saa naert forhold at dere kan snakke direkte om hva dere foeler...Kjipt, sikkert - jeg er glad vi ikke bor rett ved mine svigerforeldre, hadde nok blitt en del "innblanding" som man ikke alltid oensker! Men men....svigermoedre er jo der for at man skal ha noe aa irritere seg over, virker det som (noen ganger hvertfall!).

Haaper dere nyter soendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter! :klem:

Æsj, nå har jeg lite penger.. Og det er altfor lenge til lønn. Jeg må snart skjerpe denne shoppingen min!! Men det er litt for lett å bruke penger.. Særlig når man har internett og nettbutikker. :roll: Ja, ja spare kan jeg vel gjøre senere da!!

Når Victoria ligger på stellebordet nå, så putter hun tærne i munn og suger på de, sukk, den som var så myk :ler: Hun har blitt ganske grei å legge om kvelden, men hun er våken altfor mange ganger om natta. Gud, som jeg gleder meg til hun sover en helt natt!!! Men det ser ikke ut til at det skjer på en stund..

Nå er det så kaldt om morgenen.. Brrr! Har ikke ovner stående på, så da blir det rimelig kaldt. Fyrer med ved så fort vi står opp. Det hjelper bra! Lurer på hva jeg skal gjøre i dag jeg...? Shoppe? :ler: Mannens bror har bursdag på fredag, hadde egentlig tenkt han skulle få penger, men så ønsket han seg klær også. Og jeg sier jo ikke nei takk til en mulighet for å shoppe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen....er så lei for at jeg ikke har vært innom her på leeeeenge!!!

Så kos å høre om deg og Viktoria..,.. høres ut som dere har det fint sammen. Du må bare fortsette å gjøre som DU vil... andre må gjerne komme med råd, men ikke prøve å bestemme over dere.. sånn tenker vi i allefall.

Trist å høre om mamman din, men regner med at det går bedre nå?

Her har det gått i 100 i det siste, men vi har det bra, og jeg koser meg med Pernille.

Ønsker deg en suuper uke!

stooooooooor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April! :klem:

Håper du får en fin uke og at Victoria snart sover bedre om natta!

Klem fra Brage og meg :kose:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!!!

Lenge siden jeg har vært her nå. Har jo vært uten nett i en lengre periode, men nå er jeg her igjen.

Gratulerer så masse med Victoria mnd :hoppe: Jammen med fyker tiden. Er jo ikke så lenge siden du skulle føde :ler:

Håper det går bedre med mammaen din nå. Jammen ikke noe gøy å ha noen på sykehus. Har nettopp hatt min lille søster inne så det vet jeg alt om. Selv om det ikke er noe alvorlig så blir man liksom litt lei seg for hele greiene. Ikke er det gøy å ligge der aleine heller.

:klappe: for at du er så flink med snopet. Sa det til deg - at du klarer det du og!!! Heia heia. Jeg skal heie deg i mål jeg :klem:

Ha en super kveld snuppa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...