Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hjemme på pc`n der ser jeg den avataren jeg hadde før, Victoria som smiler. Men kanskje det er i orden der også nå, ellers skjønner jeg ikke noe!

Det var masse fint du lager, lmari! Har funnet ut hva jeg vil ha tror jeg ;) Skal prøve og få litt mer tid på nett, men dagene her oppe flyr av sted.

I dag har jeg vært med mamma og stefar til Drammen. Victoria fikk seg en Burberry olabukse og genser, og etterpå var jeg på H&M og kjøpte en kjole og vest, til en litt rimeligere penge :ler: Men, men greit å ha litt av hvert. Mannen skøyt elg i går :klappe: Og så hadde de visst fått to til i dag. Nå skal vi snart hjem og steke pizza.

Victoria er som en helt annen baby etter hun fikk den nattposen altså! Nå sover hun fra 21 til 3.30 og så til 6.30 og så ett par timer til. Litt av en forandring med andre ord. Bare håper det fortsetter når vi kommer hjem. Kjedelig at Oliver er så mye våken, Siam. vet veldig godt hvordan det er. Håper det bedrer seg etterhvert. :)

Vi har tenkt litt på nr.2, Siam. Men vi blir ikke prøvere igjen før denne tiden neste høst. Mannen er ikke så interessert i å ha de kjempe tett, egentlig ikke jeg heller. Men har blitt litt sånn nå at jeg vil ha to barn og da vi jeg bli ferdig med det. Så får det heller være litt slitsomt en stund. Men jeg skal nyte bare Victoria en stund til altså ;) Vi bruker ikke noe prevensjon, så alt kan jo skje. Men vi går ikke inn for det..

Ha en fin tirsdag! Skal få kommet meg innom dagbøkene, bare jeg får litt bedre tid på nett! Koselig å se deg, Popelka :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoeres ut som dere har det koselig! Nummer to, ja - har faktisk tenkt litt paa naar jeg vil ``porsjonere'' ut mine barn - tenker en naar jeg er 28-29 og saa vente fire-fem aar foer nestenmann...men hvem vet, er jo ikke lett aa planlegge slikt i minste detalj! :ler:

Tipper Victoria blir fin i Burberry og H&M! :babyjente:

Ha en fortsatt fin dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April!

Så bra at Victoria sover bedre med nattpose!

Hun snuppa di må jammen bli stilig med alle de fine klærne! Det finnes så mye fint til jenter, jeg håper jeg får en jente en gang så kan jeg kjøpe masse fine kjoler! :)

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!!!

Tar helg jeg nå, for jeg reiser rett etter jobb i morra og blir uten nett til godt over helga.

Håper du og dine får en super helg så snakkes vi til uka!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Popelka, La Traviata og Glossy

Jeg tenkte også at det skulle gå 4-5 år mellom hver, Popelka. Men nå etter jeg har en så har jeg blitt sånn at jeg heller vil bli ferdig med det. Når de begynner å bli 4-5 år, er de mer selvstendige og da tenker jeg at det er godt å slippe og begynne "på`n" igjen hvis du skjønner.. På en annen måte er det også greit og vente. Men dette er jo så individuelt, tror man bare må finne ut hva som passer for hver og en. ;)

I dag har jeg vært på tur med svigermor og da ble det enda mer klær på Victoria :) Tror den frøkna egentlig har nok, men det er jammen meg gøy og shoppe jenteklær. IV har ikke født ennå, så jeg venter i spenning. Håper, håper det skjer noe snart!

Nå er det bare et par dager til, så skal vi hjem. Det blir godt! I går var mannen på jegerfest, men han ble visst ikke noe spesielt berusa. Og det gjorde vel egentlig ingenting :sjarmor:

Jeg har begynt å ta muskelstimulator. Det skal hjelpe på strekkmerkene mine og forhåpentligvis stramme opp mageflesket mitt :sjenert:

Ha en fin fredagskveld! Og god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Ikke manko på klær her i gården nei!

Tror jeg må nedprioritere KG når vi kommer hjem nå, hvertfall på kveldene når mannen er hjemme. For i en hver krangel og diskusjon nå så trekker han fram at jeg bare sitter på KG om kvelden, når vi liksom skal ha litt tid sammen :sjenert: Så jeg må nok bare skjepe meg der ja..

Gleder meg til å komme hjem, men jeg vet ikke enda om det blir i dag. Uansett så skal det bli deilig. Er ganske hjemmekjær!

Jeg får ta meg en dagbokrunde mens vesla sover. Er vel ikke så lenge før hun våkner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser lekegrind avataren her nå heldigvis..

Nå har Victoria begynt å "si" ba-ba og the(hun former tungen sånn at det høres ut som det engelske ordet).. Det går veldig greit å lenge henne om kvelden nå. Men hun sover ikke så lenge av gangen (igjen), hadde håpet det skulle gå over snart. Vet ikke hvilke triks jeg kan bruke. Skal på helsestasjon på onsdag, så jeg kan jo høre litt der.

I dag skal vi møte mamma i by`n. Godt å være hjemme igjen, sånn at man kan gjøre litt som man pleier! Må klage på en lue jeg har kjøpt til Victoria. Den har sånne ørelapper, men de bommer på ørene hennes :roll: Og hun har ikke såå rart plaserte ører altså. Håper jeg får bytta den eller noe. Jeg handler ganske mye der så.

Nå får jeg kle på meg og spise litt. Er bare 3,5 grader ute!! Brrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var kaldt! Haaper du faar byttet luen, da. Synes de fleste butikker er ganske greie saann, saa det gaar sikkert bra.

Ser lekegrindbildet jeg ogsaa! ;)

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April!

Dere har det nok kaldere enn her! 3,5 grader... brrrrr!

Det er så kjempeartig når de begynner å forme ord! Det blir bare bedre og bedre!

Dumt med den sovinga, håper du kan få noen råd på helsestasjonen!

Kjenner litt igjen det med KG på kvelden, men heldigvis er mannen tålmodig, og hvis han får lov til å slippe til innimellom klager han veldig lite... når det er fotball på TV´en i hvert fall! ;)

Høres spennende ut med muskelstimulator. Er det noe du kan ta hjemme? Bare litt nysgjerrig jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hilsner! :)

Det gikk greit å bytte luen.. Tror jeg! De tok den i allefall inn og så skulle sjefen ringe meg når hun var tilbake. Men hun som var i butikken, så at luen ikke passet Victoria. Satser på at det går greit jeg!

Er heldigvis litt varmere nå! Når sola virkelig steker på dagen er det nesten 20 grader. Ikke så lett og kle seg da, når det er kaldt på morgenen og så kjempe varmt utpå dagen..

Finnes muskelstimulatorer man kan ta hjemme, La Traviata. Men jeg er på et sted i hjembygda. Når jeg har tatt det før, har jeg ligget i nesten en time. Men nå er det bare 25min. Hun jeg er hos nå, sa at det var begrenset hvor mye kroppen tok til seg av det, så det var ingen vits å ligge i evigheter!! Passer meg perfekt :sjarmor: Men om det hjelper er en annen sak.. Man skal være forsiktig med synlig fett og sukker og drikke masse vann, noe jeg ikke er flink til! :sjenert:

Stakkars IV, nå er hun 8 dager over termin. Hun var hos jordmor i dag og der kunne hun blitt strippet, men hun orket ikke det. Hun har time på sykehuset på mandag og blir vel antakeligvis satt i gang da, hvis det ikke har skjedd noe. På fredag kommer stesønn hennes og blir i 10 dager(han er det hver mnd), så hun hadde håpet baby`n hadde kommet til termin, sånn at hun og samboeren fikk litt tid sammen med bebisen før stesønn kom.. Men det går ikke alltid som man håper dessverre!

I natt har hun også vært våken ørten ganger. Og jeg blir så trøtt! Pluss at jeg er litt smådeppa. Føler meg utilstrekkelig. Da jeg var på tur med svigermor presterte hun og si at " da unga var små vasket jeg gulv, lister og tørket støv hver dag før klokka var ni-ti på dagen. Sånn at det skulle være rent og fint hvis det kom besøk." :roll: Ååååå :sur: Hva er vitsen med å komme med sånne kommentarer!? Tror hun synes det er grusomt at mannen min må gjøre ting hjemme her.. Hun sier jo stakkars til han hvis jeg sier at han har lagd middag, vasket gulv eller vinduer! Er vel pokker meg ikke stakkars han for det vel.. :frustrert:

Nei, nå får jeg vel gå og ordne litt middag, så det er klart til den stakkars mannen min kommer hjem igjen.. :roll:

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :hoppe:

Hadde fått sms av IV`s samboer kl.2 i natt og da var de reist på sykehuset!! Hurra.. Håper alt går greit og at det ikke tar så altfor lang tid. Gud, som jeg gleder meg!! Kommer ikke til å få gjort noe i dag jeg..

Skal på helsestasjonen om en time og ta muskelstimulator etter det, så jeg bør jo egentlig komme i gang med dagen snart!!! Men nå frister det mest å være hjemme, mye pga været. Er jo så grått og trist.. Men tror ikke det blir så grå og trist dag uansett egentlig jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Så spennende med venninne på sykehus. Det er bare så nervepirrende det der.... Men tenkt så fantastisk for henne når hun er ferdig. En helt ny verdensborger i armene. *sukk*

Håper humøret er litt bedre i dag. Ikke bry deg og svigermødre. De er til for å plage av og til de. så ikke bry deg!!!

ha en super kveld snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg venter ennå!! Hun hadde 2cm åpning i ni tida. Fikk sms av henne rundt tolv og da skulle de bli sendt hjem igjen. Har ikke hørt noe siden da og jeg sendte en sms til sambisen hennes i stad, fikk svar nå og da hadde de vært hjemme og skulle dra på sykehuset igjen nå. Så da håper jeg at det er skikkelig i gang nå. Tror jeg kan si at jeg hadde en veldig lett og grei fødsel ja :sjenert:

Jeg irriterer meg grønn over helsestasjon!!!! :frustrert: Når jeg kom dit i dag, stod det ikke at jeg skulle på 6mnd kontroll, men ekstra kontroll av navlen!!! Legen jeg skulle til var syk og helsesøstra var på høstferie. Så det var ei annen helsesøster der og hun hørte jo ikke etter hva jeg sa. :sur: Var så sint når jeg gikk derfra atte fy... Men vesla vokser i allefall..

6mnd:

Vekt: 7680gr

Lengde: 66,6cm

Hodeomk: 43cm

Nå ringte akkurat IV!! Hun hadde hatt veer i hele natt og de drev på ennå. De var på vei til sykehuset nå og hun håpet det var mer åpning. Var sliten og trøtt, hadde nesten ikke fått sove noe. De hadde kommet på sykehuset klokka ett i natt og CTG`n viste at baby`n var litt stressa. Muligens fordi hun var det. Slimproppen hadde gått mens hun var der. På formiddagen i dag hadde leget kommet og han mente at det ikke ble fødsel før nærmere helga :overrasket: og han sendte de hjem igjen.. Men nå gjorde det vel mer vondt, så jeg bare håper, håper at det skjer noe snart! Synes så synd på henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med baby!!!

Huff, høres ut som min egen fødsel det der... av og på i all evighet. Håper hun slipper å vente så lenge til!

Ikke bry deg om svigermor du... :troest:

Du er en super mamma, og det er da ikke synd på mennene våre om de må gjøre litt hjemme! Det er bare gammeldags tenking! Nei i våre dager har vi da likestilling, og gudskjelov for det!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner :klem:

Det har ennå ikke skjedd noe :sur: Har ikke hørt fra dem i dag, så jeg sendte en sms til IV`s mamma nå og da hadde hun fått epidural tidligere i dag, men det gikk tregt. Så jeg bare håper den er ute snart.. For nå har hun jammen meg holdt på lenge nok synes jeg!! Jeg synes så innmari synd på henne. Hun gruet seg for fødselen og nå må hun jo bli vettskremt.. Hvis det skjer noe og jeg får greie på det før klokka åtte(da stenger butikken) i kveld, tenkte jeg at jeg skulle reise å kjøpe blomster til henne og levere på sykehuset! Hadde ikke tenkt jeg skulle gi henne det, men etter en sånn stri tørn er det velfortjent!!!

Nå er det bare og vente og vente og vente :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...