April Skrevet 18. september 2005 Forfatter #1261 Del Skrevet 18. september 2005 Litt zombie for tiden... Nå driver Victoria og kaver og kysser gulvet her Hun ligger på magen og det er alltid mye høylytt bråk!! Tenkte jeg kanskje skulle begynne med litt middagsmat, på glass.. Har prøvd med moset potet, det vil hun ikke ha. Grøt vil hun ikke lenger. Brødskive med leverpostei liker hun ikke. Men is, det er digg!! Akkurat som om jeg kan gi henne det til hvert måltid Ikke lett dette.. Ikke at det er noe å stresse med heller, men jeg tror hun ønsker noe mer enn morsmelk. Tunga er ute og skal smake på alt, men det er kanskje vanlig. Uansett tenkte jeg at jeg skulle kjøpe noen glass i morgen, så får vi se. Nå er det på tide og gjøre klart vesla for natta! Å, nå logget tanten min seg på msn, da får jeg chatte litt med henne.. De var og fant naturstein som de skal ha som gravstein på grava til søskenbarnet mitt i går, sikkert litt spesielt å måtte gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2005 #1262 Del Skrevet 18. september 2005 Hei April! Nytt navn på dagboka ser jeg! Hehe, synes jeg ser Victoria ligge og spise på gulvet! Har du prøvd fruktmos forresten? Brage ville heller ikke ha min hjemmelagede potetmos, han brakk seg han! Men vanlige middagsglass sked ned som bare det! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. september 2005 Forfatter #1263 Del Skrevet 19. september 2005 Jepp, fikk så lyst til å bytte navn I dag kom Sex og singelliv alle sesongene :hoppe: Så da kan jeg begynne på`n igjen! Mannen har akkurat reist og jeg burde egentlig rydde litt her, men jeg gidder ikke.. Har kjøpt meg det nye bladet Kamille, det skal jeg lese når freden senker seg her i kveld! Nå driver Victoria bare og ruller fra ryggen til magen inne her igjen Gulvet smaker nok godt! Har prøvd grønnsaker med kylling i dag, men det så heller ikke ut til å være noen favoritt. Pære-og mangepurè smakte litt bedre.. Var i by`n i dag.. Mange timer, siden mannen må sove! Og selvtillitten blir bare dårligere og dårligere. Møter mange med barnevogn og alle ser sååå tynne og freshe ut. Og så kommer bomsen meg! Nå har jeg jo klipt meg og jeg tror jeg må kjøpe meg enda noen nye plagg.. Mer av det jeg har kan sendes til Norsk Barnehjelp tror jeg. Og så plager kroppen min meg, synes jeg nesten ser gravid ut igjen. Burde nok ta tak i denne livsstilendringen NÅ! Men jeg er ikke helt klar Victoria kaller....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. september 2005 Forfatter #1264 Del Skrevet 19. september 2005 Veide meg nå og den viser 6,5kg mer enn dit jeg kom meg ned etter fødselen!! Det gikk jo rette veien, skjønner ikke hvorfor jeg måtte begynne med godtri og brus hele tiden. Det er en ond sirkel som jeg ikke vet hvordan jeg skal avslutte Føler meg så utrolig dum, som er så godtrisyk i en alder av 26år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. september 2005 #1265 Del Skrevet 19. september 2005 Hold ut vennen, det kommer bedre dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. september 2005 #1266 Del Skrevet 20. september 2005 Noe jeg syntes hjalp var å alltid ha masse "sunn" mat i huset, og spise lite og ofte, da var ikke sukkersuget så stort. Det er verst i starten når man skal prøve å kutte ut godiset! Så innstiller kroppen seg på mindre sukker etter hvert. Sukkerfri brus går jo an? Stå på! Og ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. september 2005 #1267 Del Skrevet 20. september 2005 Hei vennen!!! Håper du har hatt en bedre dag i dag. Du kan trøste deg med at alle har slike dager innimellom. Og der er fullt lovlig. Her går dagene i ett, men jeg prøver å komme innom til deg for å sjekke alikevell. Ha en super amykveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. september 2005 Forfatter #1268 Del Skrevet 20. september 2005 Tusen takk for hilsner! Mannen måtte jobbe natta nå også.. Men så ringte han meg klokka åtte og sa han hadde tatt seg fri torsdag og fredag Og så fikk jeg sms for en time siden om at han reiste snart Så da ble han tidlig ferdig og jeg slipper og sove alene! Og så skal jeg ha mannen min helt for meg selv i tre dager før elgjakta begynner! Tenkte jeg skulle sitte opp til han kom, men jeg er sååå trøtt! Men det er vel ikke lenge før han kommer nå. Victoria er mer sulten hører jeg.. GOD NATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. september 2005 #1269 Del Skrevet 21. september 2005 Hei April! Så bra at mannen har litt fri framover! Kos dere og nyt dagene Gi Victoria en nuss fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. september 2005 Forfatter #1270 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) tilbake, La Traviata! Mannen har ikke greid å snu døgnet ennå, så han sover på litt feil tider.. Så jeg vet ikke helt hvor mye glede jeg får av han I går var mamma og jeg til Sandvika, shoppet ikke så veldig mye. En bukse til Victoria og litt blomster. Og mamma så på Ole Lynggaard gifteringer.. Vi reiser jo på ferie 4. mars og jeg har regnet det ut til at det er den uka jeg skal begynne og jobbe. Så jeg ringte trygdekontoret nå, for å si at mannen har ferie da og at permisjonen hans starter en uke senere hvis det var mulig! Men så sier damen til meg at jeg skal ut i jobb igjen 22. mars! Altså 3 uker etter hva jeg har trodd :hoppe: Hurra! Siden innntektsgivende arbeid også er svangerskapspermisjon, så måtte jeg forhøre meg litt om dette. Og hvis jeg går rett ut i ny svangerskapspermisjon, så får jeg det samme beløpet jeg gjør nå. Men hvis det blir litt opphold, så regnes det 80%av permisjonspengene. Eller det man har hatt som inntekt 6 av de siste 10mnd. Så da får vi se hvordan vi gjør dette, men å gå rett ut i ny permisjon er nok ikke aktuelt Da burde jeg vel forresten vært gravid igjen nå I morgen reiser vi til mamma og blir der til neste søndag, halvannen uke det Må vel komme meg innom KG før det!! God torsdag! Endret 22. september 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2005 #1271 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Når klaffet det for dere? Rart å tenke, snart blir jeg kone & vi blir prøvere... Koser deg fremdeles som småbarnsmor ?? :-D Ha det koselig hos mamman din Endret 22. september 2005 av dark angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. september 2005 Forfatter #1272 Del Skrevet 22. september 2005 Det klaffet egentlig på første forsøk for oss Så vi var veldig heldige.. Koser meg masse, selv om jeg er litt trøtt innimellom. Jeg synes ikke det er så veldig morsomt å leke med unger, men det er helt noe annet når det er sin egen. Når hun holder på å le seg i hjel når jeg gjør noe med henne, de øyeblikkene er priceless Så du har mye å se frem til, dark angel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2005 #1273 Del Skrevet 22. september 2005 Det er det jeg også tror.. At det blir sååå spesielt når det er din egen & vår (min & sambo's). Er stemor, men kjeder meg til tider endel Blir noe annet å få barn selv tenker jeg. Sover lite? Hvor gammel er hun nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. september 2005 Forfatter #1274 Del Skrevet 22. september 2005 Det er helt spesielt med sin egen ja Hun legger seg mellom åtte og ni, og sover ca. tre timer i slengen. Men jeg legger meg jo en del senere og noen ganger kan hun ligge våken en times tid på natta og skravle, og så er hun stortsett lysvåken mellom sju og åtte en gang. Jeg er som regel oppe 3-5 ganger og det merker man 9.oktober er hun et halvt år Gud, som tiden flyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2005 #1275 Del Skrevet 22. september 2005 Da blir det mer søvn! Hvem ligner hun på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. september 2005 Forfatter #1276 Del Skrevet 22. september 2005 Hun har min munn og mannens øyne! En veldig fin blanding synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. september 2005 Forfatter #1277 Del Skrevet 25. september 2005 Nå skjønner jeg hvorfor IdaH sa jeg hadde fått ny avatar.. På stefar sin pc vises Victoria som spiser i lekegrinda, men ikke på maskinen min hjemme!! Hvordan i all verden kan det ha seg :klø: Første natta vi sov hos mamma, var jeg oppe med Victoria sikkert ti ganger fra 23.30 til 4.30... Så i går var vi å kjøpte nattpose til henne og hun har sovet som hun pleier i natt, heldigvis!! Mannen har ikke greid å snu døgnet ennå og i natt har han vært pottetett pga allergier og har vært våken i hele natt. Nå er han på elgjakt og han var rimelig trøtt stakkar.. Før vi reiste til mamma sov Victoria to netter på eget rom, det gikk veldig bra, så det fortsetter vi nok med Victoria har begynt å få litt fruktmos, det er nesten det eneste hun vil spise. Noe middagsmat går også nå. Men som sagt så stresser jeg ikke så mye med det enda, synes bare det er moro å prøve ut litt! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 25. september 2005 #1278 Del Skrevet 25. september 2005 Hei snuppa! Jeg ser også Victoria i lekegrinda, ja. Ser ut som den grinda smaker veldig godt! Rakk ikke å sende deg mail hjemmefra i dag, men det kommer en mail fra meg i morra med strikking og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. september 2005 #1279 Del Skrevet 27. september 2005 Hei April & Victoria! Haaper uken saa langt har vaert bra - bare innom for aa si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. september 2005 #1280 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har også sett lekegrind-avataren en stund. Hvilken ser du? Tydeligvis noe mystisk på gang. Så Victoria sover ikke så veldig lenge av gangen hun heller? Jeg hadde egentlig håpet at Oliver ville vokse det av seg, men han har ikke gjort det enda. Det lengste han har sovet noen gang er 4 timer og det har skjedd 2 ganger. Stort sett våkner han annenhver time. Hele døgnet. Men han sovner ganske fort igjen, ligger bare å knirker litt først. Så fint at svangerskapspermisjonen var lenger enn du trodde da! Men si meg, har dere begynt å planlegge nr. 2 allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå