Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hei vennen.. så morsomt med de bildene av Viktoria og bamsen... lettere å se hvor stor hun er blitt!! Også så flink til å rulle da!! :klappe: Skjønner godt at du er stolt av prinsessen... hun er jo helt nydelig!!!!

Gleder meg til å se blider fra dåpen!!! Hun blir sikkert nydelig i kjolen, og det går nok mye bedre enn du frykter!! ;)

Vi har en dåpskjole som alle "barna" i familien (på min side) har blitt døpt i... jeg har fått den nå, og gleder meg til å bruke den.... vi får vel en høst dåp vi tenker jeg! Må bare få ut nurket først.... nå må vi heie på Siam, slik at det kan bli min tur.....

Ønsker deg en strålende dag og uke!

stor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen April!

Flinke Victoria som ruller rundt! :klappe:

Det var jammen tidlig! Du skal se du har fått en liten racer-baby ;)

Godt at du sier fra til mannen din hva du synes, hvordan ville han tatt det hvis du sa det samme til ham? Han hadde vel ikke syntes det var noe koselig?

Menn kan være ganske ubetenksomme noen ganger :sur:

Lykke til med samtale hos presten! Det går helt sikkert fint i kirken. Husk å ta med smokk! Ikke lett å amme mens man sitter der, da vi døpte brage var dåpen helt i begynnelsen av gudstjenesten, og han skrek litt før han skulle døpes, men etterpå sovna han faktisk på fanget til mannen!

Kanskje det var fordi vi foreldre slappet mer av etter at det var unnagjort? ;)

Ha en fin uke da vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så moro å følge med i dagboka di..

du skriver så "levende"

og skriver om alt og ingenting.. veldig artig å følge emd på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, shy, La Traviata og idahe!

Og så koselig det er med så fine ord meg og livet mitt, det var veldig hyggelig å høre! :klem1: Glad for at dere gidder å lese om hverdagslivet mitt..

Ble litt shopping i dag også gitt!! Kjøpte en tykkere fleecedress, samt sko (litt tidlig men men) og genser til Victoria og julegave til søstrene mine! Møtte mamma i by`n, så vi spiste lunsj sammen som vanlig.. :)

:frustrert: Hersens mensen.. Jeg tok på meg nattbind for sikkerhetsskyld og mørk olabukse. Men jammen meg hadde jeg en stooor blod flekk mellom beina etter en stund! Argh... :icon_mad: Det er så innmari kjedelig!!

Nå begynner frøkna og bli utålmodig, så vi får vel forberede kvelden snart tror jeg! Har kjøpt glass med grønnsakspurè og banan/eple purè, så vi får se om hun liker noe av dette. Hvis ikke så venter jeg en stund før jeg prøver noe igjen tror jeg..

Ha en fin mandagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet dette diktet i dåpskortet til Victoria, er på engelsk men det spiller ingen rolle vel..

Baby

A wee bit of heaven

drifted down from above-

A handful of happiness,

a heartful of love.

The mystery of life,

so sacred and sweet-

The giver of joy

so deep and complete.

Precious and priceless,

so lovable, too-

The world's sweetest miracle,

baby, is you.

Og på andre siden skrev jeg:

Til vår kjære Victoria!

Du kom til verden og med ett ble livet mer meningsfylt.

Dagene med deg er fylt av kjærlighet og glede.

At du valgte oss som foreldre gjør oss utrolig stolte og lykkelige.

Vi skal gjøre vårt beste for at du får et liv som er rikt og godt.

Og vi håper at du kan finne glede både i stort og smått!

Glad i deg! Varme klemmer fra mamma og pappa

Håper ikke det høres altfor teit ut.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt problemer i aprilheimen for tida.. Har faktisk gått så langt at vi vurderer og gå fra hverandre. Jeg føler vi tynger hverandre ned og vi krangler om alt og ingenting. Elsker jo hverandre, men i blandt er kanskje ikke det nok? Tar en liten KG-pause, kommer tilbake når jeg føler for det. Kanskje i morgen, kanskje om en uke..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom virkelig som lyn fra klar himmel, April. Tenker på deg, og håper at det ordner seg til det beste. Det er forferdelig trist når det går dårlig, men kanskje er det noe sånt dere trenger for å få et spark bak til å gjøre noe. Og så blir det kanskje bedre etterpå??

Huff, dette var leit uansett.... :tristbla: Tenker på deg, vennen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei vennen.... huff, dette var ikke gode nyheter..... det er jo ikke lenge siden dere virket så lykkelige med bryllup, umiddelbar graviditet etterpå, og en herlig frisk prinsesse som kom til verden i April... huff og huff...... håper dere klarer å finne tilbake magien, og kjærligheten dere i mellom, som var grunnen til alle disse positive hendelsene jeg nettop ramset opp!

Håper virkelig du bruker oss andre her på KG dersom du har behov for å blåse ut litt!!

Ønsker deg lykke til, og håper virkelig at dette løser seg til alles beste!

stor varm :klem: fra shy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Uff, det var trist å høre April. Håper dere klarer å jobbe dere gjennom problemene. Ting blir jo gjerne snudd litt på hodet når man får en baby i huset.

Håper alt ordner seg til det beste for dere.

Stor klem fra Alida.

Nydelig tekst i dåpskortet, forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte og omsorg :klem1:

Vi har i allefall blitt enig i en ting og det er at vi skal være sammen! Så er det bare å prøve og finne ut av de tingene som ikke er så bra.. Vi har noe å jobbe med begge to! Men det er ikke så lett bestandig..

I dag skal vi prate med presten ang. dåpen.. Håper ikke det tar så lang tid. Er bedt i bursdag til G, som er samboeren til søskenbarnet mitt L. Han ble 27 i går.. Lurer på hva vi skal finne på i gave jeg!!

Og så hadde jeg jo fått sms av Siam i dag tidlig :hoppe: Det er så spennende!! Gleder meg! Nå er det ikke lenge før lille Oliver kommer :grine2:

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære deg!

Så godt å høre at dere vil holde sammen! :)

Det er utrolig hva man får til når man er innstilt på å få det til. Håper dere får ting til å fungere bedre!

Å ha små barn og få lite søvn kan tære hardt på forhold, kjempebra at dere vil jobbe med sakene, det er det som skal til.

Kanskje dere kunne gå ut, bare du og mannen, og ha litt "fri" en gang? Man trenger litt pusterom iblant :)

Spennende med Siam nå! :hoppe:

Håper Oliver kommer snart!

Ha en fin dag da vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg, La Traviata :klem:

Har kjøpt gavekort til G på en jakt og fiskebutikk, tror det er midt i blinken! Det er en barnebutikk her i by`n som har så mye fine barneklær, har sikkert fortalt om den før. Nå begynner de og å få inn høstnyheter og HERREGUD, så mye fint det kommer!! Det er av merkene Exit og Nameit.. Jeg kunne gått beserk, jeg er jo der nesten hver dag.. Damene som er der begynner og kjenne meg godt, når jeg kommer inn så er det sånn " åå, du i dag har vi fått inn noe som du sikkert vil like" :sjenert: Ups, vært der litt mye kanskje!!

Her om dagen fikk jeg rosa Burberry gummistøvler av mamma.. Synes de var litt kule jeg!

Fra det ene til det andre.. Jeg gruer meg så til søndag, at jeg sitter her og gråter. Jeg føler meg så mislykke og fæl. Orker egentlig ikke så mange mennesker nå. Og hvertfall ikke og skulle fremstå som superlykkelig etter det som akkurat har skjedd. Heller ikke å måtte omgås mennesker som svigermor og stemor. I deres nærhet føler jeg meg som en liten fjott. Det er merkelig hva slags påvirkning enkelte har på en.. :forvirret:

Nei, jeg får slutte å forpeste dagboken her! Rart at noen i det hele tatt gidder og lese.. Men jeg er et emosjonelt menneske og trenger og "lufte" meg litt innimellom! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbøkene er jo til får å få luftet følelsene sine..

både de glade og de triste

så bare "forpest" i vei du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Her hadde det jammen skjedd ting siden sist... Så kjempe trist å lese at du og mannen har det litt vanskelig - men så plutselig leser jeg at dere har bestemt å hold sammen. Kjempe bra!!! Tenk på at alle har opp og nedturer. Det har vi og... Men som du sier selv så er du jo glad i han. Så tenk på de positive og se fremover. Ikke bare bare å ha fått en liten i hus heller. Er en tilvenningsperiode det og. Masse lykke til iallefall. Dette klarer dere!!

Og ang helgen. Så har du INGEN grunn til å føle deg misslykket. Men jeg vet hvordan det er. Er ikke så høy i hatten i perioder jeg heller, mest fordi kroppen min er blitt så "rar" etter fødselen. Magen er likom ikke den samme lenger. Men da prøver jeg bare å snu det til det positive. At etter sommeren skal jeg vise de!

Ikke la andre fortelle deg hvordan du skal føle deg. Dette er DIN datter sin dag og ingen skal få ødelegge for deg.

Håper ting ordner seg litt etter litt. Men husk at du har gått igjennom noe stort - du har blitt mor. Og bare DET er en bragd!!! Ikke alle som klarer det!

Synes du er kjempe flink jeg April!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden rett etter fødselen er uten tvil den tiden mannen og jeg gikk hverandre mest på nervene også. Men så gikk det over. Så dette er absolutt tiden til ikke å ta noen forhastede beslutninger, bare vente og se om ikke det går over!

Verden generelt gikk meg en del på nervene... Det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Så snille dere er! Tusen takk for fine ord..

I dag reiser vi til bygda igjen. Så jeg får pakke og ordne de siste tingene snart. Må borti by`n og hente roser som vi skal pynte med. Ellers tror jeg det meste begynner og bli klart.

Pratet med presten i går og det skal nok gå greit. Han er kjempe hyggelig. Han skulle fortelle oss når vi måtte gjøre noe under seremonien og det er jo betryggende. Da slipper og gå å lure på når var det igjen. Håper bare Victoria er snill..

Ønsker dere en riktig god helg! Jeg er tilbake mandag tenker jeg.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...