Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: Nå ringte hun som ringte om brudekjolen her om dagen. Hun ville komme nå fra Oslo og prøve den!! Håper, håper den passer... Spennende! :hoppe: :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:forvirret: Den ble for stor..Det var veldig dumt da, men håper jeg blir kvitt den snart!

b b uuuuuuuuuuu 9b -hilsen fra Victoria :)

Nå får jeg legge lille gullet!! Litt utålmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Jeg skulle akkurat til å skrive "Åhgud, så stor hun har blitt!" som kommentar til det første bildet, så scrollet jeg ned for å se det andre bildet og nå er jeg bare helt: :overrasket:

Hun ble fort stor jente!!!!!!!!

Men sååå nydelig, skjønner godt at dere er stolte av henne, ja! Ordentlig pen, er hun. Pappaen har vel forberedt seg på at gutta kommer til å løpe ned dørene hos dere når den tiden kommer? ;)

Synes du er flink som gir litt mer f*** i dumme svigermor og hva alle andre måtte mene. Det er DU som bestemmer over ditt liv - og livet er jo for kort til å la andre bestemme, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord, lmari!! Vi er ganske stolt over henne ja :) Det er rart å tenke på at hun har vært så liten, men merker ikke det så godt når man ser henne hele tiden. Men det er moro og se forskjell på bildene allerede nå og hun er jo bare 15 uker...

Synes du er flink som gir litt mer f*** i dumme svigermor og hva alle andre måtte mene. Det er DU som bestemmer over ditt liv - og livet er jo for kort til å la andre bestemme, eller hva?
Godt å høre at jeg ikke er helt på jordet :klem: Det er som du sier, livet er for kort til å la andre bestemme. Det har vi fått bevis på nå, med bare 14 dagers mellomrom! :tristbla: Så nå skal jeg bli enda flinkere til å leve mitt liv for meg og ikke alle andre!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet hjem fra bygda. Det er deilig å være der.. I går var mamma og jeg og shoppet på et kjøpesenter en times tid unna! Mamma gikk litt beserk på barnebutikken der :ler: Hun bestilte rosa og beige seng, kjøpte himmel, sengesett, rosa vippestol, rosa hettehåndkle og rosa stellepute. Alt skulle Victoria ha hos henne og det skulle være rosa! Litt klær handlet hun også.. Det var jo ikke meg i mot :sjarmor: Moro å være med mamma på shopping!! Mye salg var det også, tror jeg må dit en tur igjen! Jeg hadde kortet til mannen..Kombinasjon av det og en shoppingfrelst mamma var herlig. Vi kjøpte mye fint! Jeg kjøpte tre bodyer, en rosa bamse til å henge på vogna, to par sokker og en strømpebukse for pengene jeg fikk av pappa. I går kveld koste vi oss med reker.. NAM!!

I dag har gravde venninne IV, samboer og stesønn vært på besøk hos oss. De ville se gården vi har overtatt. Etterpå spiste vi på kroa til stefaren min. Vi har det alltid så koselig med de. Var oppom svigermor i dag også. Da fikk vi sokker og en body hun hadde kjøpt til Victoria. Sist uke kom hun med en sparkebukse og en vanlig bukse.. Og hun som ikke skulle drive og skjemme bort barnebarnet sitt.. :ler:

Vi vurderer veldig tur til Arguineguin i mars. Mamma og samboeren hennes har time-share leilighet der nede. Råflott Penthouse leilighet på 100m2 og med like stor veranda. Vi var der med de i fjor. Jeg har veldig lyst til å reise nå også, men mannen er litt betenkt pga Victoria. Mener at det blir for varmt for henne og at vi bare på sitte i leiligheten. Og at flyturen kan bli tøff.. Han synes det er bedre å vente ett år. Men jeg mener det er bedre å reise da i mars..Stefaren min ville bestille billetter i august til oss. Jeg sa at da må jeg ha ny vogn når vi skulle dit, en sånn One tree hill. Da sa stefaren min at det var ikke noe problem for det kunne vi jo få til jul.. :sjarmor: Uff, jeg er litt usikker selv. Men herregud da, det er da maaaange som er ute og reiser med småbarn! :forvirret: Da må vel vi greie det også..

Nå har mannen lagd kveldsmat! Tuddelu så lenge.. :vinke:

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Høres ut som om dere har hatt en kjempefin helg, da!!

.. og så deilig med kombinasjonen snill og shoppingfrelst mamma! Min mamma er bare snill, hun, og må regelrett trues med på shopping før jul... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro med shopping frelst mor ja!

Jeg trur ikke at det er noe problem å reise med et lite barn til syden (varme strøk).. blir jo hva man er innstilt på selv det..

også jeg og samboeren min er litt uenig om vi skal reise på lang ferie når vi får barn (les flytur..).. han synes ikke det er noe særlig.. mens jeg ser ikke p ådet som noe problem.. men etter ferien i år da han så mange små barn som koste seg på ferie har han muligens blitt litt mer positiv.

tenker dere på å reis helt alene, eller sammen med mamman din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh for noen herlige bilde. jammen er hun blitt stor!! Og ikke minst - jammen hvor tiden flyr. Synes ikke det var lenge siden jeg ønsket deg lykke til med fødselen jeg :ler:

Jammen ikke lett med svigermødre som vil bestemme og herse med andre. Ha ei selv om likte å bestemme litt med dåpen ja. Men hun er ikke slik til vanlig da, så litt får jeg vel leve med. Besøket skulle være hos henne, og da kan jeg jo forstå det litt . Men stå på krava du !!

Leste og svarte deg på inlegget om syden tur. Vi reiser om 13 dager og stor gleder oss. Tror ikke det er NOE prob for deg å reise. Bestill turen du, og kos deg!

Ha en super kveld!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en kjempe fin helg, lmari! Håper på flere slike..

Hvis vi skal på tur, er det med mamma og samboeren hennes, idahe De er et veldig alright reisefølge, vi trives godt sammen med de.. :)

Jeg synes også tiden bare flyr av sted, Glossy!! Victoria var jo 15 uker i går..Skjønner ikke hvor tiden blir av jeg!!

Lurer på om Victoria har blitt avhengig av meg allerede jeg.. Er det mulig tro? De fleste gangene, når hun er så trøtt at hun bare skriker eller er veldig lei seg, er det jeg som greier og roe henne! Det er jo veldig koselig da, men jeg hadde håpet hun kunne blitt like avhengig av mannen. Men det endrer seg kanskje etter hvert..!?

Nei, nå får jeg gjøre noe annet enn å sitte her hele kvelden! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann.

Jeg har bare vært inne for å oppdatere meg. Har jo vært borte lenge nå! :forvirret: Fint å være tilbake og høre at alt står bra til med dere.

Ha en kjempefin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... så nydelig Victoria er ..... en liten prinsesse vil jeg si!!! Og guimeg som hun har vokst!!! Moro å se forskjellen.

Virker som hun svigermoren din kjører sitt eget løp...... ikke så lett å få gjort noe med det akkurat!? Godt det ikke er din egen mor du sliter sånn med...... det hadde vært mye værre!!!

Ønsker deg en strålende uke!!

kos shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April!

Helt nydelig er snuppa di! :hjerter_rundt:

Ta godt vare på denne tiden, den går aaalt for fort!

Så gøy med en skikkelig shoppingrunde! Fint med besteforeldre som bidrar også, Victoria er heldig!

Brage er også en skikkelig mammadalt, pappaen er ikke alltid bra nok, men heldigvis er han ikke redd for fremmede, så jeg er ganske avslappet med tanke på barnehagestart og sånt. Tror det lett blir sånn, vi koser jo med gullungene våre hele dagen, og det liker de selvsagt! Man kan heldigvis aldri gi barna for mye kjærlighet! :)

Ønsker deg og dine en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å sjekke litt ;)

Ha en super kveld. Jeg skal nå i dusjen og nyte tiden aleine!!!! Greit å ta seg en dusj uten at det er ei som ligger på gulvet og ser på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hilsner! Må forte meg å skrive, Victoria er litt utålmodig nå..

I går møtte jeg mamma til lunsj u by`n og i går kveld reiste vi og grillet hos mamma`s kusine N. Vi har det veldig koselig sammen med de.. Hun er 13 år eldre enn meg, men det spiller ingen rolle. Og så er det 6 år mellom min mann og hennes mann, og de er skikkelig gode kompiser! Så vi hadde en kjempe hyggelig kveld, bortsett fra Victoria som var litt sutrete.

Hadde tenkt vi skulle være hjemme i dag, siden vi har fartet rundt noen dager og skal ut igjen i morgen. Men jeg fant ut at vi skulle kjøre en tur til kroa til stefaren min. Mamma er jo der, men svigermor jobber også i dag. Så da får jeg være snill, så hun får sett Victoria litt mer!

Nå får jeg forte meg å kle på meg.. Litt treg i dag! Stod opp halv eleve og Victoria må jo ordnes først! Kommer plutselig tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria har blitt så sutrete de siste dagene og jeg skjønner ikke helt hvorfor :klø: Det er en kamp og få henne til å sovne i vogna hvis vi er ute på farten. Hjemme her legger jeg henne i dobbeltsengen vår når hun sover på dagen. Men jeg må ligge sammen med henne til hun sovner. Enkelte ganger hylskriker hun, helt uten grunn... Ganske frustrerende kan man si! :roll:

I morgen begynner det salg på en barnebutikk på et kjøpesenter ett stykke unna her. Så da må jeg dit! De har såååå mye fint. Og når mannen låner bort kortet sitt igjen og da må jeg jo benytte sjansen :sjarmor:

Nå sover Victoria og jeg har ørten ting jeg skulle gjort, men ender altså opp her! Tror jeg må prøve å få gjort noe fornuftig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der våknet barnet mitt... Ja, ja, rydde kan man vel gjøre en annen gang!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fått shoppet litt :) Fikk kjøpt to kjoler, en body, to gensere og en ytterjakke til Victoria og frisørsjampo, truse og strømpebukse til meg selv!

I går lot jeg Victoria gråte til hun ga seg for første gang.. Etter inspirasjon fra Glossy! Tror nok jeg skjemmer henne litt bort. Har prøvd å vente med å gå inn etter hun har lagt seg også, men når hun gråter da, er det som regel for at smokken har detti ut. Og det blir stille når den kommer inn.. Så foreløpig får jeg dytte litt smokk!

Mamma var innom en tur i dag og da kjøpte vi rosa marsipan til dåpskaken. Den er en blanding av knallrosa og mørk rosa tror jeg.. Håper det blir fint på kaken! Satser på det..

Æsj, nå har mannen begynt å mase om slanking igjen! Sånt irriterer meg grenseløst.. Har sagt han får ta meg som jeg er, eller reise. Men da sier han ikke noe og så fort jeg ser på sjokoladebit så begynner han igjen!! Men han kan snuse og ta seg en øl om kvelden uten at det gjør noe.. Det kan vel sikkert ikke sammenlignes, bare jeg som synes det er litt urettferdig :sur:

Ja, ja nå får jeg gå å finne sofaen etter en lang shopping dag og i morgen får jeg prøve å ordne litt hjemme er..

Ha en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Så flink du er April!!!!! All ære til deg....

Så kip mannen din er i dag da - ikke bry deg. Du var jo SÅ flink å gå ned etter fødselen. Det må jeg virkelig si. Heia heia.

Jeg skal ta sommeren og såer det slutt. DA skal en ny og bedre livsstil komme. og den skal sees på kroppen :ler:

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sommer det er sol (vel kanskje ikke sol) og da skal man ikke slanke seg.

Bare slappe helt av og nyte livet!

På den annen side så kan det jo hende at mannen din bare er redd for at du skal få diverse sykdommer som er relatert til overvekt og derfor maser litt på deg...

men du var jo kjemepfink til å gå ned etter fødselen og da kan han vel ikke klage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser på..

Så søt Victoria er :) Blitt stor jente jo!! De vokser jo så fort.

Hvor stor er hun nå? Vekt, lengde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...