April Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #1061 Del Skrevet 3. juli 2005 Tusen takk for trøst :klem2: Det er så uvirkelig, jeg kan ikke fatte at han er borte..Livet må jo gå videre, det er bare litt vondt å se fremover akkurat nå! Ja, det er så kjedelig med mens igjen! I allefall å blø så mye :-x Sa til mannen at nå kunne vi jo få en til i april neste år, men han var ikke helt enig i der :-? Vil vel vente bittelitt jeg også tror jeg!! Men jeg trodde da mensen holdt seg borte mens jeg ammet..Ja, ja kroppen er vel klar igjen da! April skrev: Vi dusjet sammen i stad Trodde det var du og mannen din jeg Det var nok før det Ikke så lett nå lenger, men vi prøver og få det til innimellom. Er jo koselig det Nå får jeg finne senga, er fremdeles tom og rar inni meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. juli 2005 #1062 Del Skrevet 3. juli 2005 Så utrolig trist lesning..... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1063 Del Skrevet 4. juli 2005 Sovet sånn passe i natt.. Sliten, hodet verker og tårene triller. Prøvde å ringe tante nå, men hun tok ikke telefonen. Mamma mente jeg skulle reise en tur til de, men uff vet ikke om jeg orker.. Men jeg burde kanskje? Jeg takler døden så dårlig. Kan ikke fatte at livet skal være så urettferdig. :cry: Gullet sover, så jeg får prøve å ta en dusj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juli 2005 #1064 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er fryktelig vanskelig med døden. Jeg blir helt taus når jeg burde sagt noe....da onkelen min døde i februar burde jeg jo ringt mormor og morfar mange ganger, men jeg klarte ikke..... Men jeg er helt sikker på at tanta di hadde satt pris på at du tok deg en tur. Og jeg er sikker på at lille Victoria lyser opp litt for dem til tross for sorgen. Huff, det er så fryktelig trist. Håper du får en god dag til tross for omstendighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1065 Del Skrevet 4. juli 2005 Da fikk jeg tak i tante.. Jeg fikk ikke sagt så mye den første tiden, bare gråt og gråt! Hun trøstet meg (!).. Hun er av den typen som mener at sjelen lever videre og at han er rundt dem nå i denne tiden. Og at det var hans tur, selvom han var så ung. Vi har bare barna våre til låns og vi kan gi dem livet, men ikke leve livet for dem. Tror det gjør ting litt lettere for henne å tenke sånn og på mange måter deler jeg også denne synet tror jeg.. Jeg sa til henne at jeg trodde ikke jeg orket og ta en tur og at jeg takler døden så dårlig.. Men hun sa det kom dager etter dette hvor de også kunne trenge trøst, så det måtte jeg ikke tenke på. Jeg sa at vi bryr oss veldig og er glad i dem, selvom jeg ikke kommer akkurat nå og det visste hun og de var veldig glade i oss også :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juli 2005 #1066 Del Skrevet 4. juli 2005 :cry: Gjorde sikkert godt å få snakke med henne idag. Synes det høres ut som om hun tar det med fatning. Jeg er på mange måter enig i det hun fortalte deg om at sjelen lever videre etc. Synes det er godt å tro det, og at ikke alt bare blir svart til slutt. Tror vi kommer tilbake på et eller annet vis. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1067 Del Skrevet 4. juli 2005 Takk for alle gode ord, Monja! Det varmer :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. juli 2005 #1068 Del Skrevet 4. juli 2005 Saa utrolig trist! Verden kan vaere urettferdig. Stor troeste- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1069 Del Skrevet 5. juli 2005 Tusen takk, Popelka! Går bedre i dag.. Møtte mamma og mormor i by`n i dag. Uff, ser at mormor er så lei seg stakkar.. Jeg fikk et hvitt Armani linskjørt av mamma (ikke verst at sånne merkeklær skulle passe til lubne meg). Fikk jo forresten både t-skjorte, dressjakke og sko også. Litt bortskjemt :oops: Tror jeg skal ha de skoene til dåpen..Slik ser de forresten ut: Passer fint til skjørtet jeg skal ha. Svigermor var også i by`n. Hun skulle handle klær til dåpen. Fant seg faktisk en sommerlig og rosa kjole.. Så da blir vi rosa både mamma, svigermor og jeg! Ringte tante for å høre hva hun syntes om at jeg hadde lyst til å ha hvite klær og det syntes hun jeg bare skulle ta.. Som hun sa det er ikke klærne vi sørger med, hun kunne tenke seg og ha hvite klær selv. Og tårene kom jo så klart igjen på meg.. De hadde vært å sett han i dag, tante synes det var godt. Hun fikk en indre ro..Men tvillingbroren til avdøde hadde det ikke noe godt nå. Stakkar.. Jeg sendte en sms til han om at vi tenker på han. Mamma, mormor og jeg bestilte krans i dag, hjerte med hvite blomster og på sløyfa skal det stå "Kjære ****, Du vil alltid være i våre tanker" (Og der strømmer tårene på igjen) Begravelse blir på fredag. Han skal kremeres etterpå, så da bærer de kista rett i bilen. Det er så grusomt. Sånn ble det gjort i begravelsen etter mannens bestefar også og det var så fælt å se kista kjøre avgårde! Fredag blir en hard dag. Hun som sang i bryllupet vårt, skal synge i kirken. Det er sterkt å høre på henne og i denne situasjonen blir det sikkert enda sterkere. Må nok ha med mye tørkepapir.. Nei, nå får jeg avslutte..Ble litt lei meg igjen :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1070 Del Skrevet 5. juli 2005 :cry: I dag er det 30 år siden bestefar kjørte seg i hjel :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1071 Del Skrevet 5. juli 2005 Nå står det to telys og brenner på bordet, et for bestefar og et for søskenbarnet mitt... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. juli 2005 #1072 Del Skrevet 5. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. juli 2005 #1073 Del Skrevet 5. juli 2005 :trøste: Så utrolig trist å høre om søskenbarnet ditt April! Kondolerer.... :dagensrose: God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. juli 2005 #1074 Del Skrevet 5. juli 2005 Håper ting går bedre etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 6. juli 2005 #1075 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei vennen.. det var veldig trist å høre.... ble skikkelig lei meg på dine vegne nå! Er ikke mye å si når sånnt skjer... annet enn å gi litt trøst!! Jeg ønsker deg en fin dag, til tross for omstendighetene. Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. juli 2005 #1076 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei April. Kjempefine sko du skal ha! Hoertes ut som du har valgt deg et flott daapsantrekk! Saa goey at Armaniskjoertet passer - kanskje du har slanket deg som smaabarnsmor (er visst mange som gjoer det da de har saa mye aa tenke paa at de "glemmer" aa spise!). Skal tenke paa deg paa fredag...blir sikkert toeft for dere alle sammen. Haaper ellers alt er bra med Victoria og mannen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #1077 Del Skrevet 12. juli 2005 Uff, synes det nye forumet er litt avansert for meg jeg Torsdag reiste vi hjem til mamma. Før på dagen møtte jeg tanta og søskenbarnet mitt, søstra til avdøde og det var godt å ha sett dem. På fredag var altså begravelsen.. Det var mange tårer den dagen! Broren holdt en liten tale i kirken og avslutte med "Vi møtes igjen,****!" Trillet noen tårer da ja..Jeg var opp ved kisten og la på en rød rose Det var en flott begravelse, hvis man kan si det sånn. Det er jo så varmt om dagen at jeg nesten kreperer.. Kunne vært en liten mellomting da!! Victoria er litt sutrete, men det er jo ikke så rart! Blir jo varmt for en sånn liten skapning også.. I går var vi på kontroll og Victoria veier nå 5970gr og er 60cm lang. Hun fikk vaksine og hun ble litt lei seg, men det gikk fort over! Ellers var hun sterk for alderen..Jeg gav henne ltt banan i dag for moro skyld, men jeg tror ikke hun var sånn kjempe begeistret. Får prøve å se om jeg kan skjønne det nye forumet litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. juli 2005 #1078 Del Skrevet 12. juli 2005 Ha en fortsatt god sommer! *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #1079 Del Skrevet 13. juli 2005 God sommer til deg også, Zianta! Begynner å bli litt lei KG jeg.. Lurer på om jeg skal slette eller stenge hele dagboken og "reise" herfra <_< [sutre]Er drittlei om dagen; for varmt, lite penger, altfor liten leilighet, er tjukk og gidder ikke slanke meg egentlig, mye som skulle vært gjort, lei mesteparten av interiøret her etc etc..[/sutre] Nei, nå får jeg komme meg ut herfra før jeg surner boka helt :mellow: Ha en fin kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. juli 2005 #1080 Del Skrevet 14. juli 2005 Uff da! Ikke goey aa vaere i daarlig humoer...KG er litt kjedelig enkelte ganger, er kanskje fellesferien som gjoer det?! Synes aa huske du sa du hadde tatt av noen kilo etter fodselen, jeg? Alt er jo bedre enn ingenting! Er ikke goey aa slanke seg, enig i det...jeg faar det aldri helt til! Haaper det gaar bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå