Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhhh for ei herlig lita tulle!!!

Høres ut som du stor koser deg som mor vennen!! Det unner jeg deg masse. Kipt at du har en stemor som plager deg :wink: Men gjør som meg. Ta i mot og ha det i boden litt før du gir det tilbake. hi hi. For jeg skjønner godt at du har mye og vil kjøpe litt selv og. Sånn har jeg det og! Det er jo tross alt det første barnet vårt så da vil vi jo kose oss fullt ut!!

Herlige bilder!!!! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg April!

Så herlige bilder av Victoria! Til å smelte av... :hjerter:

Skjønner at du irriterer deg over stemoren din, men som Glossy sier så kan du jo gi det tilbake om en stund... problemet er vel bare at da kommer det vel nye plagg rekende! Hvis du sier det mange nok ganger at du ikke trenger det kan det jo hende det synker inn litt etter litt... sånn om en 10-12 år kanskje? :ler:

Min egen svigermor er litt av samme typen, ikke så ekstrem men liker å prakke på oss sånt som hun tror vi trenger!

Kos deg videre med tulla di, og ha en fin mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil: :evil:

Prøver å skaffe meg billett til Eminem konserten i Gøteborg, men Ticnet sin side er overbelastet for øyeblikket!! Blir vel ingen billett på meg tenker jeg..Eller så blir det vel en kjempe dårlig plass :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg har fått meg billett!! Hurra..Endelig skal jeg få se Eminem! Tanta til mannen bor i Stockholm, snakket med henne og hun skulle hente billetten for meg! Mannen skal ha ferie når konserten er, så da blir vi noen netter i Gøteborg! Gleder meg, synes Gøteborg virket veldig bra sist vi var der..

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler frustrasjonen din i forhold til din stemor ja. Synes det er ille at de ikke respekterer deg og dine valg. Men bare fortell dem hva du synes. Høres slitsomt ut :roll:

Så gøy at du har fått billett til konserten i Göteborg :hoppe: Når er den? Du får iallefall kose deg massssse.

Og for ei nydelig tulle du har :hjerter:

Der har du mye å være stolt av.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konserten er 3. september! :hoppe: Gleder meg masse, det blir moro..

Tusen takk for fine ord om tulla mi, glossy, La Traviata og Monja :-)

Har en del smykker fra jeg var liten og så har Victoria fått litt nå når hun ble født. Derfor ønsker jeg overhodet ikke smykker i dåpsgave, men det er kanskje litt frekt å si noe til folk om det? Jeg har sagt i fra til de jeg vet tåler å høre det og som ikke tar det feil opp(les: min familie) Det er jo begrensa hvor mye hun får brukt og da er det kjedelig at noe av det bare blir liggende.. Kan jo bytte det da, men det er jo en liten jobb det også! Nei, jeg får la være å ta bekymringene på forskudd. Er jo ikke sikkert dette blir noe tema i det hele tatt..

Nå for jeg ordne meg og tulla til vi skal møte Siam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig koselig å møte deg i går!!

Victoria var helt nydelig. Skikkelig blid, og litt av en sjarmør! :hjerte:

Jeg var skikkelig trøtt da jeg kom hjem. Sovnet på sofaen i sju-tiden, så jeg fikk selvfølgelig ikke sove på kvelden i går... :evil:

Slitsomt å shoppe... *fnis*

Ha en fabelaktig dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempe koselig å møte deg igjen, Siam! Håper det ikke blir så lenge til neste gang :-) Vi shoppet litt videre vi da, så vi var ikke hjemme før nesten åtte..Victoria var overraskende snill, så jeg var veldig fornøyd. Håper hun fortsetter slik, da er hun jo ikke noe problem å ha med seg :-)

I dag skal vi bort i by`n å hente en bukse jeg har holdt av til Victoria. Og så må jeg finne en gave til mannen, ett års bryllupsdag på søndag. Lurer litt på slipsnål, men så bruker han jo slips så sjelden..Men det er jo noe som varer lengre enn f.eks klær. Har lyst til å finne på noe koselig på søndag, men jeg vet ikke hva. Skal i allefall se filmen fra bryllupet, ellers kunne jeg tenkt meg ut å spise. Får se hva vi finner på..

Å ja, det glemte jeg!! Victoria sov fra 22.30 til 03.30 i natt :hoppe: Hurra, kanskje vi har kommet inn i en slags rytme. For hun har tidligere sovet 3-4 timer i denne perioden og nå 5 timer. Håper det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April!

Så gøy med Eminem konsert!!! Du er heldig som fikk billetter altså!

Og hurra for Victoria som sov bedre i natt! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn!

Koselig med bryllupsdagsfeiring da, håper dere får en fin dag!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Nå må jeg skrive fort...Noen som er litt utålmodige!

Tusen takk for hilsen, La Traviata! Gleder meg som en unge til konserten..

Victoria har sovet litt lengre i natt :hoppe: Håper det fortsetter!

Kjøpte slipsnål i hvitt gull med diamant på til mannen! Vi skal på kroa til stefaren min i morgen(der vi hadde bryllupet) og spise med mamma, stefaren min og svigermor. Mamma og jeg dekte bord nede i dag. Noe lignende bryllupet. Skulle egentlig ha det på søndag, men svigermor jobbet da! Men i morgen er det akkurat på dagen 11 år siden vi ble sammen :-) Så det er jo en spesiell dag alikevel..

Victoria er 2 mnd i dag! Tiden flyr..Men nå må jeg løpe, noen som skal ha mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Siam :kyss:

Nå har vi kommet hjem fra Tønsberg (elsker den byen :hjerte:). Var der med mamma og stefaren min. Mannen kjøpte en jakke til Victoria av merke Lego, den var helt nydelig. Men passer først til neste år! Jeg handlet bare en t-skjorte til tulla, men skal på storshopping når salget setter i gang!

I morgen skal vi på harry-tur..Resten av uka tror jeg vi bare skal slappe av og kose oss. En uke med ferie går altfor fort! På torsdag skal jeg til frisøren, det blir deilig! Har mest lyst til å ta kjøkkensaksa innimellom og kvitte meg med hele hårtusta!! Men to dager til skal jeg vel holde ut..

Tuddelu så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk handlet litt forskjellig i går. Fant mye fint på Happyland, kjøpte badebalje og litt annnet smådill til Victoria. Det er jo så mye fint å kjøpe! På Nordby sentret fant vi en kjole og jakke på Hennes&Mauritz. Kjøpte kjolen i str.86, så den passer først neste år, men jeg måtte bare ha den. Lyseblå med konturen av Ole Brum i hvitt :-) Nydelig..

Sist fredag var jeg på helsestasjon med Victoria, synes hun hadde noe utslett i nakken. Men det var bare en kombinasjon av hormonutslett og varmeutslett. Helsesøsteren mente hun hadde trøske på tungen, så jeg skulle prøve med farris med sitron på en Q-tips og stryke over tungen og kjøpte Canesten til brystvortene mine. Må få kjøpt det i dag(har vært litt treig :oops: ) Håper det funker og virker fort..

På lørdag var vi på Ikea og Sandvika sentret med et vennepar som venter barn. Vi shoppa litt da også. Mannen er litt fortvilet over at så mye av ferien går bort til shopping!! Ja, ja..Jeg elsker det jo, men det merkes jammen meg på lommeboka også!!! :-?

Nå får jeg gå og ordne meg til jeg skal til frisøren! Gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy å lese at alt er bra med dere. Høres ut som du trives i rollen som mor.

Kjenner meg veldig igjen i den shoppingen ja :oops: Glemmer helt meg selv mens tulla bader i nye ting. Har ikke fått kjøpt så mye selv enda fordi vi har fått så masse gaver. Men i går hadde jeg meg en runde. Hun må ha noen lette bukser til vi skal til syden, så det var gøy å handle.

Skal jo til Praha i neste mnd så da tenker jeg det blir noen plagg der og ja :wink:

Håper du koste deg masse hos frisøren i dag og at du ble fin på håret.

Grattis med bryllupsdag!!! ikke så lenge til min heller nå :wink: Husker godt den tiden vi "hang" på bryllups sidene ja :tunge1: Nå er det baby baby og baby!!

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping, ja... Tell me about it.

I dag har jeg shoppet litt mer til frøet, så nå begynner vi å komme i havn tenker jeg...

Ha en kjempefin helg, alle tre!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner, Glossy og Siam!

Tror jeg tenker og funderer altfor mye innimellom..For jeg blir unødig deppa og litt frustrert over enkelte ting. Hva er det perfekte? Kan man oppnå fullkommen lykke og hva er det? Jeg har utrolig mye å være takknemlig for..Jeg er frisk, lykkelig gift, en deilig baby, venner som bryr seg, en familie som er glad i meg, egen leilighet og bil. Men alikevel føler jeg innimellom at noe mangler..! Skulle ønske jeg fikk reist mer, at jeg hadde gått på skole i utlandet, hatt stort og flott hus, gjeldsfri, sett bedre ut og bodd i Canada..Spørsmålet er om jeg ville vært noe lykkeligere om alle disse tingene hadde vært oppfylt, antakeligvis ikke, men man drømmer seg litt bort innimellom. Tror jeg må lære å sette mer pris på det jeg har og nyte hver dag med det, i stedet for å tenke på alt jeg "kunne" ha hatt og tro at livet hadde vært bedre da!

Puh, godt å få ut noen tanker! Men nå får jeg tusle til sengs..Victoria sover forresten i vugga for fjerde natta nå og det går supert! Sover også 4-5 t frem til fire og så 2-3t etter det.. :hoppe:

Nattinatt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke er nok et ganske vidt begrep ja, og det er mange ganger jeg og lurer på om det er mulig å bli 100% lykkelig? Om man bader i penger og har alt man kan ønske seg er det sikkert noe annet som mangler likevel. Men det er deilig å drømme seg bort likevel da. Det gjør jeg og det....ofte.

Det er bare sunt det :Nikke:

Kos deg masse med jenta di!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, Monja!

På lørdag satte jeg inn annonse med brudekjolen min på Finn.no og under en time etterpå var det en dame som hadde sendt mail til meg og som ville se på den. Sms`et litt i går og i dag var hun og prøvde den. Falt pladask for kjolen og ville ha den :hoppe: Hun fikk feriepenger 1. juli, så hun skulle hente kjolen da! Tenk så fort det gikk med den, mens den andre kjolen er det tredje perioden jeg har inne på Finn nå uten respons!

I dag har jeg fått meg ny mobiltlf. Nokia 6230i. Stefaren min synes så synd på meg når Victoria ble operert, så jeg skulle få ta med ut en ny telefon :-) Endelig skal vi få ADSL også, skal vel være klart på onsdag! Hurra :hoppe:

Nå har vi endelig fått personnr. til Victoria, så nå skal jeg opprette konto til henne i banken. Hun skal få en del av barnetrygden hver måned.

Helsesøsteren mente Victoria hadde fått trøske, så nå har jeg begynt med canesten på brystvortene og jeg smører farris med sitron med ekstra sitrondråper i på tunga til Victoria. Men jeg aner jo ikke hvor ofte jeg skal gjøre dette..Usj, så kjedelig dette er!! Canesten må jeg jo vaske vekk før hun får mat og det er så tregt! Men håper det går over snart..

Da var mannen kommet hjem og jeg må lage middag! Ha en god mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får solgt brudekjolen din, da! Det hadde vært kjempefint. Det gikk jammen fort i så fall.

Og gratulerer med ny telefon!

Ønsker deg en riktig så fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...