April Skrevet 29. april 2005 Forfatter #941 Del Skrevet 29. april 2005 Hei alle sammen! Sliter fremdeles med våkenetter..Holdt på til 4 i natt Jeg sov bare bittelitt før det. I natt kommer heldigvis mannen tilbake i senga, det skal bli deilig! Men jeg lurer på om det er litt for kaldt for den lille inne hos oss. Kanskje det er derfor hun er så urolig og at hun ikke får i seg nok mat når jeg ligger og ammer. Har satt på mer varme på hennes rom nå og tenkte jeg skulle forsøke å legge henne her i kveld! Håper det går bedre der.. Jeg har fått helt dilla på navnet Stella, hadde vi ikke valgt Victoria allerede, så tror jeg vi hadde endt opp med det! I dag skal vi i bursdag til stefaren min, det blir deilig å komme seg litt ut! Har ikke vært noe flink til ut å trille ennå, er litt for trøtt! Men det har jo vært så fint vær, så jeg skal skjerpe meg nå.. Har flere bilder av henne, Popelka. :-) Skal få lagt inn etterhvert. Hadde det første badet her om kvelden og hun koste seg! Hun elsker å ligge på stellebordet, da kommer det ikke en lyd fra henne. Kanskje jeg skulle legge henne på stellematta om natta Nå får jeg prøve å få i meg litt frokost! Ha en flott helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. april 2005 Forfatter #942 Del Skrevet 29. april 2005 Glemte jo helt å si at jeg fikk noen helt nydelig blomster av Siam her om dagen! De var kjempe flotte, så igjen tusen takk, vennen! :klem2: En ting til også -1 kg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. april 2005 #943 Del Skrevet 29. april 2005 ...høres så koselig ut atte = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. april 2005 #944 Del Skrevet 29. april 2005 Innom med en liten og ønsker dere en god helg! Herlig å lese om lille prinsessen Vi gleder oss som noen unger på juleaften til vår kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #945 Del Skrevet 3. mai 2005 Da har jeg vært på treukers kontroll med vesla. Hun har lagt på seg 860 gr siden fødselen :-) Så vi må jo være fornøyd med det! Nå har vi sovet sånn passe greit i to netter. Natt til lørdag og søndag holdt vi på til 5 og 6, med ørlite søvn før det! Får håpe ting blir bedre nå. Varierer litt hvor hun sover, men vi prøver å ikke ha henne i senga vår. Nå har besøk og alt avtatt mye! Føler meg nesten litt alene..Men det er godt også. Skulle bare ønske folk kunne ventet med å komme på besøk til nå! Du blir ganske sliten av masse besøk på sykehuset og med en gang du kommer hjem. Jeg skal i allefall respektere alle barselkvinner og ikke fly ned døra deres!! Da får jeg ordne middag! Skal få lagt inn mer bilder etterhvert også..Er bare litt tiltak! Ha en fin tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. mai 2005 #946 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg kan tenke meg at der er slitsomt med masse besøk i begynnelsen. Det hadde vært greit å få spredt det litt, ja. Si ifra når du er klar for en Oslo-tur med prinsessen, så kan vi møtes til lunch. Jeg er tidligere ferdig på jobben, vettu. Ha en fortryllende tirsdagskveld, håper dere får sove til natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. mai 2005 #947 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei vennen... det er nok noe å huske på ja.. det med besøk.... får håpe det går an å si ifra hvis det blir for mye av det gode!! Dere får nok snart en rytme på sovingen... det tar ofte litt tid har jeg hørt, å finne den ideelle rytmen... men det ordner seg skal du se!!! Ønsker deg en suuper uke! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #948 Del Skrevet 6. mai 2005 Kanskje vi heller kan møtes i Sandvika en dag, Siam? Jeg tørr nemlig ikke kjøre til Oslo :oops: Natt til i går var en perfekt natt, da sov hun fra halv tolv og våknet to ganger for å få mat. Så jeg håper at kanskje nå-nå begynte det å ordne seg. Men den gang ei..I natt har hun drevet på igjen. :-? Lurer på hvorfor det er sånn jeg! I natt var jeg så trøtt og sliten at jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Så hun endte til slutt i vår seng, da blir det stille etterhvert! Nå er det snart Idol, spennende! Lurer på hvem som går i dag jeg.. Tone kanksje? Ha en fortryllende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #949 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvis det er noen trøst April har snuppa vår ligget i vår seng siden dag en. Nå tre uker gammel. Skal legge henne over i vugga , men nå nyter jeg de timene med søvn jeg kan få :-) Jeg har lest at de kan finne store senger hvor de ligger alene litt skremmende i begynnelsen. Har dere stor seng til henne? Hun har ikkke vondt i magen da siden hun styrer sånn om natta da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #950 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Alex Vi prøver å ha henne i vogna om natten, hun sover stortsett der, men ender også opp i vår seng. Har en vugge inne hos oss, men der sover hun ikke. Hun har egen seng på sitt rom, den sover hun godt i på dagen (når hun har lyst) ellers ligger hun mye i vogna. Mulig det er litt mageknip hun sliter med. Hun "knyter" seg innemellom og promper endel. Lurer også på om hun får for lite mat på kvelden. Vi får se hvordan det blir i natt.. Når var det du fikk din lille, Alex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #951 Del Skrevet 6. mai 2005 min kom den 15 april. Et tegmn på mageknip er hvis de trekker bena opp mot magen. Min mini har slitt med det siden jeg måtte gå på antibiotika pga av sopp i brystene :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #952 Del Skrevet 6. mai 2005 Min bursdag jo.. Hun har nok litt mageknip da ja. For hun trekker beina til seg innimellom og hylskriker. Hylskriker gjør hun også rett før hun sovner, av en eller annen merkelig grunn Får håpe det blir bedre etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mai 2005 #953 Del Skrevet 7. mai 2005 Hei på deg April! Takk for koselig hilsen i dagboka mi! :-) Victoria er jo bare helt nyyydelig! Slitsomt med sånne netter, Brage hadde mye ludft i magen han, og da hjalp det med Minifom og å gå rundt og holde ham i "kolikkgrepet" (legg babyen oppover underarmen din slik at magen hviler på innsiden av underarmen, hodet vendt inn mot albuen, støtt opp med den andre armen og gå rundt og vugg og sånt, det hjalp alltid oss! Muligens en veldig dårlig forklaring dette her...?) Håper det roer seg etter hvert! Man blir helt tussete av å ikke få sove om nettene. Et tips hvis Victoria ikke vil sove i vogga (og vogga er stor nok) er å ta vognbagen oppi vogga, vi brukte det de første månedene, men etter hvert syntes Brage det var godt med litt mer "armslag" rundt seg. Brage har sovet mye i senga vår også, det er jo gjerne sånn det blir når man ammer om natta, og ikke tror jeg det er noe farlig, for man er jo så forsiktig selv når man har en liten baby ved siden av seg, jeg pleier i hvert fall aldri å røre meg av flekken når han sover mellom oss! Ha en riktig god helg April, håper Victoria slipper å ha så mye magevondt da! Ha det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #954 Del Skrevet 7. mai 2005 sukkervann funker her kok opp 100 ml vann , en spiseskje sukker, gi en tre teskjer av det 4 ganger om dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #955 Del Skrevet 7. mai 2005 Tusen takk for tips, La traviata og Gamle Alex! Vi må nok prøve ut litt av hvert.. Tenk i dag er snuppa altså 4 uker gammel :hjerter2: Synes ikke tiden har gått sånn kjempe fort, men jeg ser hun har vokst mer. Blitt skikkelig baby! Vi koser oss i allefall tross alle våkenettene. Det er så deilig med sin egen lille baby.. Tror noe roper etter mat.. Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. mai 2005 #956 Del Skrevet 8. mai 2005 Kanskje vi heller kan møtes i Sandvika en dag, Siam? Jeg tørr nemlig ikke kjøre til Oslo :oops: Klart vi kan! Ikke noe problem nå som jeg har min egen bil og greier! Men vi får ta det når du har fått sovet noen netter. Ha en fin søndag. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #957 Del Skrevet 12. mai 2005 Da er vi tilbake etter noen dager inn og ut av div. sykehus. Min lille skatt ble operert i går :-? Fant en kul på mandag ved skambenet, reiste på sykehuset på kvelden og ble henvist til barneavd. på et annet sykehus på tirsdag morgen. Det ble konstatert brokk. Fikk reise hjem tirsdag kveld og skulle komme tilbake onsdag morgen for å snakke med kirurg. Etter han så på henne, sjekket han om de kunne få operere samme dag. Var ingen vits å vente, siden det var eneste måten og bli kvitt det på. Viste seg at det var eggstokken som hadde kommet ned der. Det er ikke lett å faste en en mnd. gammel baby som er vant med å få mat når hun vil. Heldigvis ble det bare noen timer. Men det var ikke noe moro å se henne hyle etter mat og ikke kunne gjøre noe. Ingen av oss orket å bli med ned til operasjonssalen hvor hun ble lagt i narkose, så vi ventet på rommet. Det tok lang tid(i våre øyne). Endelig kom hun til observasjonsavd. Det var tøft å se den lille skatten med pustemaske, venefloder både her og der og i tillegg hadde hun noe på brystet som de koplet til en maskin for å måle bl.a hjerterytme og puls. Jeg har grått noen tårer de siste dagene.. Men nå er skatten i fin form og spiser masse. Synes det var tøft å oppleve dette så tidlig, hun er jo ikke store jenta. Mannen har heldigvis tatt fri fra jobb, så nå skal vi kose oss masse sammen de neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mai 2005 #958 Del Skrevet 12. mai 2005 Åh, jeg får tårer i øynene når jeg leser om den lille jenta di og alt hun har gått gjennom. Stakkars liten. Skjønner godt at det har vært tøft for dere som foreldre, og det er absolutt lov til å felle noen tårer. Både fordi man er redd og lettet. Så bra at mannen din er hjemme sånn at dere får kost dere skikkelig sammen alle tre. Det har dere helt sikker godt av etter en sånn opplevelse. Masse masse gode tanker og til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #959 Del Skrevet 12. mai 2005 Huff, det var tøft April :o Masse klemmer til deg og jenta di Godt og høre at alt er bra igjen. Har hun ikke noe vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. mai 2005 #960 Del Skrevet 12. mai 2005 Det var bra å høre at det gikk bra, jeg har tenkt masse på dere! God bedring til lille Victoria! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå