Gjest Melli Skrevet 11. april 2005 #881 Del Skrevet 11. april 2005 Gratulerer så mye med prinsessa deres!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 11. april 2005 #882 Del Skrevet 11. april 2005 Gratulerer så mye med lille Victoria! :dagensrose: (Så deilig at du slapp å gå over tiden. Punktlig liten jente du har fått.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 11. april 2005 #883 Del Skrevet 11. april 2005 Gratulerer så mye med Victoria. Nå må du bare nyte tiden fremover- den går veldig fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 11. april 2005 #884 Del Skrevet 11. april 2005 Gratulerer med den lille jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. april 2005 #885 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. april 2005 #886 Del Skrevet 12. april 2005 Tusen takk for bilde av nurket, hun er jo helt nyyydelig!!!! ... regner med at det betyr at dere har kommet dere hjem fra sykehuset, gleder meg til å høre fra deg igjen her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. april 2005 #887 Del Skrevet 12. april 2005 Ååååå... Jeg har også lyst til å se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #888 Del Skrevet 12. april 2005 BILDE?! Bilde hvor! Lang det over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. april 2005 Forfatter #889 Del Skrevet 12. april 2005 Tuddelu, alle sammen! Tusen, tusen takk for alle hilsner! Varmer i hjerterota til en nybakt mor og tårene triller .. Vi kom hjem kl.12 i dag med den lille skatten vår! Det er helt utrolig hvor fantastisk dette er..Dere som skal bli mamma-gled dere og dere som er mamma`r-nå vet jeg hva dere har snakket om :-) Er litt sliten og trøtt, har jo ikke fått så mye søvn siden fredagsnatten. Men det er sååå verdt det.. Fødselsrapport: Våknet kl.2 natt til lørdag, akkurat som om jeg tisset litt på meg. Men jeg regna ikke med at det var det, bytta truse og tok på bind. Men synes ikke det kom noe mer. La meg litt igjen og tenkte at jeg kanskje burde ringe føden tilfelle det var forstervann. De sa jeg skulle se an om det kom noe mer og så kunne jeg ringe igjen i 8-9 tiden..Så fikk jeg plutselig litt rier, kom med 20 min mellomrom og gjorde vondt (de skulle da ikke gjøre det allerede :klø Ringte føden igjen og jeg skulle bare se det an. Halv fem vekte jeg mannen og han ringte føden igjen for nå kom riene med 2-3 min mellomrom. Litt over fem var vi på sykehuset og de tok CTG og undersøkte meg, hadde en cm åpning(og jeg tenkte jeg kommer ikke til å føde før 17.mai) Så ble jeg lagt inn på et rom, hvor riene kom og gikk. Fremdeles tett, men veldig korte. Kl. 8 var det vaktskifte og der var det en jordmor som kunne akupunktur. Jeg var så sliten og trøtt, gledet meg til å få bort litt smerter med akupunktur og slappe av litt. Satte nåler i henda, på føttene og i magen, men riene ble verre og jeg ble puttet i badekar. Der kunne riene avta, så jeg fikk slappet av eller jeg kunne modne mer og fødsel var i gang. Jeg fikk ikke slappet av og riene ble verre og verre og noen kom dobbelt. AU! Etter litt over en time i karet, merket jeg at jeg måtte trykke. Fikk jo så klart ikke lov til det, for de mente at jeg ikke var fødeklar ennå. Undersøkte meg og jeg hadde full åpning Fikk beskjed om å ikke trykke på noen rier, veldig enkelt Men jeg greide det da sånn halvveis..Så skulle jeg endelig få trykke og da brukte jeg vel 4-5 rier og vips så var jeg blitt mor! Den lille skrek med en gang og ble lagt på magen. En bitteliten jente..Så fikk vi være alene med henne noen timer, prøve å amme og bare kose oss! Etterhvert fikk de vasket og veide henne og hun var akkurat 3000gr og 49cm! Alt står bra til med oss. Jeg har litt vondt nedentil, men fikk bare noen innvendige rifter og et par utvendige sting. Har masse mat, puppene er svære :o En ting må jeg si-jeg er så stolt av mannen min, han var en fantastisk støtte og har vært hos oss dag og natt, bortsett fra i går da han var på jobb på dagen! Men han har vært heeeelt uunværlig-forelsket jeg Skal ordne bilde også jeg, så dere får se lille Victoria :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. april 2005 #890 Del Skrevet 12. april 2005 Nå triller tårene hos meg også, det var en vakker beskrivelse og du høres utrolig lykkelig ut! Nå er den verste jobben gjort, du kan lene deg tilbake og bare koooooose med den lille prinsessa deres!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. april 2005 #891 Del Skrevet 12. april 2005 Åh, så herlig April *rørt* Tenk at du ble mamma før 17. mai da Kos deg masse med lille prinsessa, og legg gjerne ut bilde av henne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. april 2005 Forfatter #892 Del Skrevet 12. april 2005 Nå blir jeg ennå mer rørt igjen Her er bilde av Victoria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #893 Del Skrevet 12. april 2005 Så goooood! Gleder meg jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. april 2005 #894 Del Skrevet 12. april 2005 Hei April! Velkommen hjem fra sykehuset! Så nyyyydelig hun er.... ta godt vare på denne tiden, den er spesiell! Fin og rørende fødselshistorie... fikk meg til å tenke på min egen fødsel, og da er ikke tårene langt unna! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. april 2005 #895 Del Skrevet 12. april 2005 ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Så nydelig liten jente du har fått Hun var virkelig skjønn, April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. april 2005 #896 Del Skrevet 12. april 2005 ååhhhh så søt og god liten jente.. og helt ferdig jo merklig at de er så perfekte når de kommer ut.. Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 12. april 2005 #897 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer så mye April Nydelig lita jente du har fått! Artig å lese fødselshistorien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. april 2005 #898 Del Skrevet 12. april 2005 Gratulerer så masse med ei nydelig prinsesse! Fødselen din hørtes nesten helt lik min, en kort og grei fødsel. Håper dere koser dere masse hjemme nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. april 2005 #899 Del Skrevet 12. april 2005 Hei April, saa koselig aa lese foedselsrapporten din! Var det vondere eller annerledes enn du hadde forestilt deg? Du har inspirert meg og naa vil jeg ogsaa ha baby! Naa!! Neida, skal nok klare aa vente noen aar...Men hadde det passet slik hadde jeg absolutt satt igang produksjon jeg ogsaa! Nok om meg - kos dere som nybakte foreldre og kom med oppdateringer og flere bilder - naar du har tid, selvsagt! Gratulerer igjen og en stor :klem2: og en fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. april 2005 #900 Del Skrevet 12. april 2005 Tusen takk for den fine rapporten. Jeg synes du var veldig flink. Det hørtes ut som om det gikk greit... Fikk du ikke noe smertestillende i det hele tatt? Nydelig jente er hun også! Gratulerer så mye igjen!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå