Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Jeg er bare vikar' date=' altså, [b']Siam!! Stjeler ikke jobben fra noen denne jenta, nei! ;)

... så på mandag får du jobben tilbake, men tenkte det var greit for deg å slippe å tenke på nett-tilgangen når du er i Stockholm?

Alt i orden, vennen min! :klem: Jeg er glad for at du har mulighet, jeg har nemlig tenkt på at det var litt dumt at jeg var borte. For det er typisk at det skjer noe akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du får mld uansett, Siamvenn :klem2:

Men da er lmari vikar frem til mandag og så håper jeg egentlig at det skjer noe snart..For jeg har litt leia akkurat nå!!

Nå begynte jeg plutselig å grue meg litt :sjokk:

Ja, ja..Natt-i-natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg April!

Har fulgt med deg en stund, men ikke lagt igjen noen spor før nå!

Skjønner godt at du er lei, men tenkte jeg skulle komme med noen oppmuntrende ord. For en fødsel er bare en så fantastisk opplevelse tross smertene! Kroppen din tar over og du behøver bare å "følge med", hvis du skjønner hva jeg mener! Og tenk for et vidunderlig resultat da... :hjerter:

Håper det skjer noe i helga da! :wink:

Forøvrig anbefaler jeg lystgass (bare behold maska selv om de skrur den av, det hjelper å bare ha noe å konsentrere seg om å puste i)!

God (føde)helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha fødte før meg :sur: Og jeg som håpet det i alle fall ble samme dag..Ja, ja! Synes de har valgt et fint navn forresten, litt spesielt, men pent!

Tusen takk for hilsen, La Traviata! Jeg gleder meg så uendelig til å få resultatet etter fødselen. Det er derfor jeg begynner å bli utålmodig nå! Tenk så deilig å ha sin egen lille baby :hjerter2:

Håper på fødehelg :sjarmor:

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med La Traviata!!!

La kroppen din ta seg av det som skjer, og heng på. Ikke kjemp imot på noe vis - jeg prøvde å ikke presse når jeg fikk pressrier, men den funka ikke gitt. Istedet lot jeg kroppen presse mens jeg slappa av og hjalp til. Da gikk alt så meget bedre.

Kan varmt anbefale å prøve akupunktur. Fungerte kjempebra på meg. Fikk slappe av og hvile mellom riene. Nå har ikke jeg prøvd annet da, men det er bare å prøve seg fram. Puste er bra - pust helt ned i stortåa :wink:

Jeg tror det viktigste er å gå til fødsel uten forventninger om hvordan det skal bli. Gjør man det tror jeg skuffelsen kan bli stor. Jeg hadde forventa at fødselen skulle gjøre vondt, men da den ikke gjorde det ble jeg veldig skuffet. Faktisk så skuffet at jeg klaga til jordmor :roll: Neste gang skal jeg ta det som det kommer..... :ler:

Satser også på at du får fødehelg denne helga!

Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å skrive 40+0 i stad! Spennende.. Tenk at jeg har kommet helt hit, fra og synes tiden gikk kjempe sakte ved 5+0! Men nå er jeg altså snart ved veis ende :-)

Tusen takk for gode råd, heffalompen.. Jeg prøve å ikke forvente for mye! Aner jo ikke hva jeg går til, så jeg må vel nesten bare ta alt som det kommer. Men uansett så heier vi for fødehelg :danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på fødehelg April!

Sender deg masse fødevibber (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((fødevibber)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikkleser gjør seg til kjenne ;) Har fulgt med deg det meste av veien April og nå er det virkelig spennende... Må inn å sjekke her både titt og ofte nå ;)

Skulle det skje noe før jeg kommer innom igjen ønsker jeg deg lykke til med fødselen og gjør som de andre sier her. Ikke stress og kjas, men slapp godt av og la kroppen styre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Klokken 05.02 i dag tidlig tikket følgende melding inn på telefonen min:

"Nå reiser vi på sykehuset.. Litt vannavgang klokka to, begynnende rier etter det. Siste timen har det vært 2-3 min mellom tienen! Så gjenstår det å se hvor lang tid dette tar.... "

Så da er det i hvert fall veldig på gang!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Og rett etterpå kommer altså den gode nyheten:

"Kl. 11.11 kom lille Victoria med masse svart hår! Fødselen tok ni timer, og riene var vonde! Litt sying, men alt står bra til med oss!!"

Da er det bare å sprette champagnen og heise flagget - en liten prinsesse (enda en, sorry Leah Isadora) er født!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh så moro!! Gratulerer så mye April

også på dagen til niesa mi da..som blir stor jente i dag. Hele 2 år. Snart i bursdag nå. Dette var moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye! Helt fantastisk. Tenk at nå har du endelig den lille tulla i armene. Nyt dagene og jeg gleder meg masse til å få se bilde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...