Cielo Skrevet 6. april 2005 #821 Del Skrevet 6. april 2005 Hei April! Jeg tror faktisk aldri jeg har vært innom dagboken din, selv om vi er dagboknaboer, så da er det på tide at jeg ønsker deg masse lykke til nå helt på slutten! Håper du får jenta di snart! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. april 2005 Forfatter #822 Del Skrevet 6. april 2005 Tusen takk for hilsner jenter! Vet ikke hva slags fødeøyne jeg har jeg.. Sånne kanskje Men jeg blir jo enda mer utålmodig nå når jeg får en sånn beskjed! Tusen takk for lykkeønsker, Cielo :-) Håper Siam kan legge igjen noen gode nyheter for meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 6. april 2005 #823 Del Skrevet 6. april 2005 Lykke til fra en smugleser! Blir spennende å se når det skjer noe nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. april 2005 #824 Del Skrevet 6. april 2005 Siam, du må holde deg langt borte fra denne dagboka før du har noe å si! Jeg var sikker på at noe var på gang da jeg så at du hadde postet innlegg her i sta, nemlig! Håper timene går fort og at du ikke er altfor utålmodig, April. Tenk på at babyen kommer ut, du må bare slappe av og samle krefter du nå. Legg deg på sofaen og se på film, kos deg med å gå turer i det fine vårværet, og så kommer prinsessen før du vet ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. april 2005 #825 Del Skrevet 6. april 2005 Siam, du må holde deg langt borte fra denne dagboka før du har noe å si! Jeg var sikker på at noe var på gang da jeg så at du hadde postet innlegg her i sta, nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. april 2005 #826 Del Skrevet 6. april 2005 Din snik, nå gjorde du det igjen!!! *lmari er utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 7. april 2005 #827 Del Skrevet 7. april 2005 WOW.. nå kan det ikke være særlig lenge igjen til du har vesle Viktroia i armene dine... gurimeg så spennende..... må sjekke flere ganger om dagen jeg nå for å se om det har hendt noe... kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2005 Forfatter #828 Del Skrevet 7. april 2005 Så gøy at dere er så engasjerte jenter Merker ikke noe spesielt, annet enn litt murringer. Tror katten skjønner at noe er på gang med meg, han er ekstremt kjælen og lar meg ikke være i fred særlig lenge av gangen!! Kosegutten min.. :hjerter2: Håper Victoria dukker opp snart, jeg er litt redd for å si både navnet og at det er jente jeg, for jeg har fått det for meg at det er en gutt..Men så mange UL`er kan vel ikke ta feil :klø: Og jeg lover-dere får vite det så fort noe er på gang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #829 Del Skrevet 7. april 2005 Kan ikke du føde i løpet av dagen eller natten? For ellers får jeg ikke vite det, jeg skal jo ut og reise! Heldiggrisen! Noe så spennende! LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2005 #830 Del Skrevet 7. april 2005 Victoria? Nyyyydelig navn Håper du får hilse på henne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2005 Forfatter #831 Del Skrevet 7. april 2005 Jo, jeg føder gjerne nå jeg, Pepita Jordmor sa at de fleste fødsler startet på natten. Hadde noe med hormonene som endret seg i det vi gikk over fra natt til dag..Så jeg håper på noe hver natt jeg!! Gleder meg jeg :-) Jeg synes også Victoria er en vakkert navn..Tror det blir det vi kommer til å kalle henne, men jeg har lyst til å se henne først. Men uansett så har jeg vel forelsket meg i det navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2005 #832 Del Skrevet 7. april 2005 Tviler på at så mange UL kan se feil på kjønnet, men hva om det blir en Victor :o Vi får stole på UL tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2005 Forfatter #833 Del Skrevet 7. april 2005 Det er har vi også spøkt med. Men hvis det nå viser seg å bli en "Victor" så kommer han til å hete Eivind etter min bestefar Fikk mld av mamma nå og hun kommer nedover, så da skal vi på Hadeland Glassverk en tur! Shopping og gåing må da gjøre en fødeklar kropp ennå mer klar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2005 #834 Del Skrevet 7. april 2005 Hei på deg April! Fortsatt ikke skjedd noe med deg heller? Da er vi to som går og venter... Jeg har også en følelse av at det er en gutt inni magen, men vi har ikke bestemt oss for guttenavn, så det hadde vært fint om det ble ei jente Ultralyden avslørte ingenting for oss, da. Merkelig med disse kattene, de skjønner at det er noe i gjære! Min pus er også helt "rar" om dagen, følger etter meg overalt, skal kose bare med meg og han sjekker til og med at alt er i orden hvis jeg holder på med noe - kommer tassende bort til meg og sier "Mjaaau?", og da må jeg svare. Så går han og legger seg igjen. Spennende å følge med på hva som skjer med deg, April! Håper vi får tid til å legge igjen et lite innlegg i dagboka når ting begynner å skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. april 2005 #835 Del Skrevet 7. april 2005 Litt redd for å få lmari på nakken her, men jeg bare må skrive et innlegg... Rart hvordan katter er. Så da har vi enda et tegn på at noe er i gjære. Jeg drar til Stockholm i morgen tidlig og er ikke tilbake før på mandag, men send meg en melding hvis det skjer noe så skal jeg prøve å få logget meg på nettet og melde fra her inne. Ha en fin torsdag og en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2005 Forfatter #836 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, vi får satse på at disse kattene værer et eller annet, Bjørnsdatter! Jeg hadde vært overlykkelig om noe skjedde snart..Men jeg er veldig spent og litt nervøs, det er så uvirkelig ennå synes jeg! lmari kan være sladrevikar i helgen, Siam, hvis det er greit for deg? Hun er på nett hele tiden, så slipper du å måtte stresse med det. Men du får en mld uansett altså Nå har mamma og jeg fått shoppet litt. Var en tur borti by`n også og da var vi innom den skobutikken jeg har nevnt tidligere. Fikk de skoene jeg hadde lyst på av mamma i bursdagsgave :-) Innehaveren hadde dødd av hjertestans, hun visste ikke engang hvor alvorlig syk hun var..Det hadde gått tre uker fra hun fikk greie på noe til hun var død Mamma skal i begravelsen i morgen, det blir en trist dag! Er sliten nå merker jeg..Har vondt i ryggen. Ble vel litt mye gåing tror jeg! Så nå skal jeg bare flate ut på sofaen, mannen kommer ikke hjem riktig ennå! Ha en fin torsdagskveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2005 Forfatter #837 Del Skrevet 7. april 2005 Ble dobbelt det gitt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2005 #838 Del Skrevet 7. april 2005 Ivrig på tastefingeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. april 2005 #839 Del Skrevet 7. april 2005 lmari kan være sladrevikar i helgen' date=' Siam, hvis det er greit for deg? Hun er på nett hele tiden, så slipper du å måtte stresse med det. Men du får en mld uansett altså [/quote'] Okey da, men det er bare hvis jeg får en melding uansett!! :fy: Kos deg på sofaen, du. Jeg tror faktisk jeg skal rive meg løs fra KG og legge meg på sofaen og lese en bok om alternativ fødsel. Kanskje greit å begynne og forberede meg bittelitt? Ha en fin kveld. Og en god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. april 2005 #840 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg er bare vikar, altså, Siam!! Stjeler ikke jobben fra noen denne jenta, nei! ... så på mandag får du jobben tilbake, men tenkte det var greit for deg å slippe å tenke på nett-tilgangen når du er i Stockholm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå