Veronal Skrevet 2. april 2005 #801 Del Skrevet 2. april 2005 Og nå når mannen er ute er han helt vill etter å komme ut, så jeg får finne frem båndet hans.. Det var mye morsommere å lese dette helt ute av sammenheng. Lykke til med nær forestående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2005 #802 Del Skrevet 2. april 2005 *rekker opp handa* Jeg skal holde dere orientert om noe skulle skje! Flottingse greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. april 2005 Forfatter #803 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg så det så litt teit ut etter jeg hadde postet innlegget, Veronal, men jeg gadd ikke endre det :-) Men det var altså katten som var helt vill Nå er mannen forført Så får vi se om det skjer noe..Verker fremdeles i ryggen, men jeg venter på flere tegn! Bag`n er pakket, Siam Stortsett i allefall, toalettsaker står klart på vaskemaskinen, så det bare er å raske den med seg! Blir så glad av det du skriver, heffalompen! Vil tro det blir stas å få møte baby`n ja. Bare håper alt går sånn noenlunde greit.. Jeg har akkurat laget hjemmelaget pizza, som mannen nå legger ost på og putter i ovnen, så jeg rekker å skrive innlegg her før jeg må haste vidre til Big Brother! Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2005 #804 Del Skrevet 2. april 2005 Lykke til med nært forestående fødsel! Du har virkelig noe å glede deg til. Min fødsel startet med murringer i ryggen, som gikk over i rier. ( da jeg endelig skjønte at det var det det var...) God lørdagskveld! (selv om det er søndag nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. april 2005 #805 Del Skrevet 3. april 2005 Hei April, er nysgjerrig paa om det har skjedd noe naa!! Masse lykke til med den forestaaende foedselen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. april 2005 #806 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg og er nyskjerrigper! Må bare innom og sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. april 2005 Forfatter #807 Del Skrevet 3. april 2005 Neida, ingenting som skjer ennå..Murringene er mer eller mindre over, så jeg regner med det går lenge enda! Men Siam får beskjed så fort noe er på gang.. Pizza`n i går ble ikke bra, jeg presterte å ha oppi harsk olivenolje :-? så vi dro ut for å kjøpe pizza. Men det er ikke det lureste jeg kan spise, så jeg har hatt mye halsbrann i natt :-( Æsj.. Masingen har begynt..Har en venninne som har sjekket siden påske omtrent, ellers kommer det mer eller mindre spørsmål hver dag! Skulle så gjerne ønske at jeg visste svaret. Jeg er ikke lei av å gå sånn, men jeg blir mer utålmodig når det er folk som spør!! Men plutselig så er jeg vel i gang.. Ha en fortsatt fin søndag, deilig vær nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. april 2005 #808 Del Skrevet 4. april 2005 Hei vennen... ja, du må nok regne med masing nå, både fra oss KG`tilhengere og familie og venner...det er jo så utrolig spennende!!!!! Håper virkelig at du har fått pakket bagen din nå, og at du er helt klar og forberedt (så mye som det går an da.. ) på fødselen. Ønsker deg uansett lykke til, (måtte bare få sagt det i tilfelle det skjer noe nå straks) og gleder meg veldig til rapport fra Siam når ting er i gang!! mandags kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. april 2005 #809 Del Skrevet 4. april 2005 Spennende dette her!! Vi venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. april 2005 #810 Del Skrevet 4. april 2005 Ingen innlegg i dag? Kanskje noe er på gang!?? *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. april 2005 Forfatter #811 Del Skrevet 4. april 2005 Titt-tei Er her jeg! Ingen ting nytt å melde, regner med jeg kommer til å gå over termin ellers må det plutselig skje noe! Jeg håper jeg føder i løpet av denne uken, men ser dårlig ut foreløpig! Synes jeg kjenner tegn hele tida, men så går det over..Jeg er lei av å bli lurt!! Fikk mld av mamma i stad og da var innehaveren av en skobutikk vi handler en del i død Hun hadde fått lungekreft og nå er hun plutselig død, bare noen og femti år! Og hun gledet seg så til baby`n kom, så hun skulle få hilse på den..Men det må ha skjedd noe mer enn bare lungekreft, kan ikke være så lenge siden hun fikk beskjed. Kanskje det var hjertestans eller blodpropp? Uansett så er det ufattelig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. april 2005 #812 Del Skrevet 4. april 2005 Håpet nesten du skulle holde deg unna KG litt nå.... og fokuserte på den lille i (utenfor) magen Spennende tid dette her! Jeg kjenner jeg begynner å glede meg veldig! for å ikke å snakke om at det begynner å gå opp for meg at vi skal bli mammaer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. april 2005 Forfatter #813 Del Skrevet 5. april 2005 Skulle helst ikke vært her selv jeg, Cappo!! I dag er første dagen hvor jeg virkelig har kjedet meg..Jeg begynner å bli vanvittig utålmodig!! Men det er vel fordi jeg var så skråsikker på at jeg skulle føde helt i begynnelsen av april.. JEG VIL BLI MAMMA NÅÅÅ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 5. april 2005 #814 Del Skrevet 5. april 2005 Heidu, du skal vel ikke være her inne nå? Skal ikke du komme deg i gang med alle sånne "skal-snart-føde"-ting? Gå i trapper, støvsuge, ha sex, bake fødepizza osv? Skjønner kjempegodt at du er utålmodig, det hadde jeg jammen meg også vært. Men du får bare smøre deg med tålmodighet, begynn på et kjempesvært puslespill eller et eller annet, så kanskje tiden går litt fortere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. april 2005 #815 Del Skrevet 5. april 2005 Forstår veldig godt å tolmodigheten begynner å ta slutt. Veldig forstår jeg det Gled jeg slapp å gå over tiden. Var jo lei lenge før jeg nærmet meg termin. hi hi Håper det skjer noe snart. sender deg noen føde vibber og venter i spennig på om det skjer noe. Føde vibber: (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. april 2005 Forfatter #816 Del Skrevet 6. april 2005 Tusen takk for vibber, trenger nok mange av de.. Hadde vonde menssmerter i ryggen mye av dagen i går og på kvelden fikk jeg litt vondt i magen også+at baby`n var mer eller mindre aktiv i 3 timer i strekk :o Det har den aldri vært før, synes det kjennes ut som om hun har lagt seg ennå lenger ned nå. I går kveld kjente jeg også litt nedtrykk og akkurat som noe viet seg ut innvendig. Så jeg var så sikker på at i natt, var natten jeg skulle føde..Men her sitter jeg uten så mye som en eneste vondter noen sted :-x Skal til jordmor nå kl.12.. Jeg kan reise til tante å prøve å få henne til å sette meg i gang med akupunktur o.l. Det var jeg veldig bestemt på før, men nå så har jeg mest lyst til at naturen skal gå sin gang. At baby`n skal få komme når den selv er klar..Får høre litt med jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #817 Del Skrevet 6. april 2005 Hvis det er noen trøst April, vet jeg akkurat hvordan du har det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. april 2005 Forfatter #818 Del Skrevet 6. april 2005 Det er godt vi er flere, Alex Vi får bare smøre oss med tålmodighet!! Var visst kl.13 jeg hadde time hos jordmor, så jeg kom en time for tidlig Men jeg surra litt i by`n og fikk da tiden til å gå..Hos jordmor var alle tall fine, jeg hadde gått ned 0,5kg. Hun sa at hun synes jeg så fødeklar ut, hun så det på øynene mine(vet ikke hvordan hun kunne se det men) Så da håper jeg bare hun har rett!! Vil ha en baby NÅ.. Jordmor mente at det som hadde skjedd i går var tegn på at nå begynte jeg å bli klar og at det kunne skje noe når som helst! Vi ble enig om ikke å tukle med naturen, bare la alt gå sin gang. Det ble som regel bedre fødsler av det, ikke så vondt eller mange komplikasjoner! Da håper jeg bare naturen kan skynde seg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 6. april 2005 #819 Del Skrevet 6. april 2005 Lurer så på hvordan øynene din ser ut nå, siden de så fødeklare ut... Håper også du får baby NÅ! Krysser fingre. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. april 2005 #820 Del Skrevet 6. april 2005 Er det sånne øyne du har? :o Eller sånne ? Eller :hjerter2: kanskje? Håper det skjer noe snart, assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå