Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så spennende at det veldig, veldig snart kommer et helt lite menneske ut av magen din, April! Er det ikke helt vanvittig sprøtt å tenke på?

Kos deg med de siste forberedelsene! Det blir spennende å følge med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj bare to uker igjen til termin? så gøy!

Så godt å få unna alt småstasj før :babysmokk: kommer.. vi ligger litt etter og jeg kjenner det stresser meg litt.. og det er det siste jeg skal.... :-?

Kos deg videre med magen og dultingen, om litt spreller :babysmokk: i armene dine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, Pepita og cappo!

Ja, det er helt uvirkelig, Pepita, at det skal komme et lite menneske ut av meg! Noen som bare er min og mannen sin og som vi skal ta vare på..Men Gud som jeg gleder meg :hoppe:

I dag har jeg vært hos legen og det gikk bra. Hadde litt høyt blodtrykk og spor av proteiner i urinen, men legen mente det ikke var noe å tenke på. Vekten viste nå + 1,5 kg siden svangerskapet begynte, så jeg kan overhodet ikke klage!! Bare håper det ikke har noe å si for baby`n. Legen mente den lå på ca.3,5-4kg og det må jo være bra. Hun er visst heller ikke spesielt stor i hodet! Ultralyden viste bra mengde med fostervann, fine pustebevegelser og at baby`n vokser greit. Kurven har flatet seg litt ut, men det var ingen grunn til bekymring. Hun mente også at magen hadde sunket litt og kjente at hodet nå stod helt fast..

Tenk nå er mars snart over og jeg som var så sikker på at denne måneden aldri kom til å ta slutt!! Nå er det hvert øyeblikk april og vi skal ha en baby :hoppe: Jeg har bursdag den 15., mannen den 23., kommende tanter den 25. og stefaren min den 29. + at det er noen andre innimellom der igjen!! Så uansett så er dette en begivenhetsrik måned :-)

Men jeg kan ikke få sagt det ofte nok- GUD som jeg gleder meg til å bli mamma :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære April !

Tusen takk for utrolig hyggelig hilsen i min splitter nye graviditetsdagbok, og ikke minst : Tusen takk for at du fant ut når jeg har termin :ler:

Har jo hatt et lite KG-fravær, og vips, ser jeg at det nærmer seg med stormskritt for deg.

Håper alt står bra til- skal i alle fall følge nøye med deg i den siste innspurten :wink:

Stor klem fra Alida :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi!! Får helt frysninger på ryggen jeg.. Det er så utrolig spesielt å vite at ventetiden snart er over. Det er en fantastisk jobb du står overfor. Fødsel og barseltid. Håper du får en fin fødsel. Det hjelper godt på starten av din nye tilværelse. Uansett får man verdens beste premie :-)

Kjenner at jeg nesten er litt misunnelig jeg :sjenert: Det er bare FANTASTISK å være gravid og spent på lille babyen som snart skal komme :hoppe:

Men så er det helt fantastisk og være mamma til en liten jente på nesten 7 måneder som smiler stolt fra den nye Kiddo-stolen sin også :hjerter: Guri som hun har vokst :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Tenkte jeg bare skulle stikke innom og fortelle at min venninne med termin den 19. april fødte i går kveld... ;) På samme sykehus som deg, en liten prinsesse hun også.

Så nå er det virkelig bare å holde seg fast for din del, her kan ting skje når som helst!!!

Lykke til, jeg gleder meg til å følge med på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselig hilsner, Alida, meta og Imari!!

Oj, har hun født alt, Imari!! Da blir jo jeg ennå mer utålmodig :hoppe: Kanskje det er håp for meg også da! Vet også om noen andre som hadde termin den 8. april som fødte tre uker for tidlig..Jeg har jo bare halvannen uke igjen, så da må det vel nesten være min tur snart :Nikke: Tenkte jeg skulle pakke bag`n i dag, begynner jo å bli på tide!!

Drømmer om fødsel hver natt og synes jeg kjenner symptomer hele tiden!! MEN jeg merker det helt sikkert godt når det virkelig er i gang :ler: Mannen jobber i Oslo, men jeg regner med at han skal rekke hjem! Jeg får si i fra så fort jeg merker noe, er jo ikke sikker det skjer på dagen heller..

*glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gurimeg... nå er det rett før... himmel så spennende... gleder meg veldig til rapport fra April på fødestuen!!!

Du må holde oss fortløpende informert nå, så lenge du er hjemme...... er like spent hver dag når jeg logger på jeg nå... i tilfelle!!!

Ønsker deg en suuper duuper dag enn så lenge!!

Stor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var ikke helt klar over at du var så nær terminen nå jeg, lenge siden jeg har kikket i boka di! :-) Så spennende!! Nå kan det jo virkelig skje hvilken dag som helst!! :hoppe: Krysser fingrene for at du slipper å gå over terminen! :-) Shakira hadde forresten ultralydtermin 5. april, men lille Emma kom som du vet på onsdag 30. mars, så det er absolutt håp for deg også! :wink:

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann April

Jeg har jo også fulgt med her, vi har jo termin på samme dag :-)

Vet hvordan du har det , jeg er også ganske klar :-)

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April

Så spennende att det nærmer seg!!Er nå i permisjon jeg også, så det nærmer seg her også!

Du burde vell pakke bagen snart ja.. :ler:

jeg pakket min for en måned siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsner :hoppe:

Innom for å si 39+0 i dag :danse: Fikk ikke pakket i går, så jeg har begynt sånn smått nå. Funnet frem noe av det jeg skal ha med meg. Fremdeles helt uvirkelig, men jeg gleder meg noe sinnsykt!!!

Håper virkelig jeg slipper å vente så kjempe lenge, jeg er så klar som jeg kan få blitt nå!! Dette har jeg ventet lenge på :-) Snakket med de kommende tantene i går og de på fire har vel ikke helt skjønt at baby`n kommer når den vil. De har vel ventet nå i 8 mnd tror jeg :ler: Hun på 9 år begynte også å bli klar og gledet seg kjempe masse og så spurte hun om jeg visste når den kom *hihi* Og det gjør jeg jo ikke, men jeg sa at innen april er over, så har hun nok blitt tante! Hun er så herlig..Savner henne masse jeg :cry:

Nå skal jeg på bytur med mamma og så reiser vi til bygda i kveld. Mannen skal skyte i morgen! Jeg synes det er litt langt unna, men vi får satse på at jeg ikke føder mens han er borte..Jeg er livredd for det! Tenk om han ikke får vært med :-?

Uansett god helg, alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla Sofie ble født på 39+0 ;) Håper det blir litt action på dag i dag da!

Jeg pakket ferdig bagen med rier jeg.. Ble faktisk merkelig rolig når det først sto på.. Flettet håret (var deilig å ikke ha håret hengende i veien. Musefletter var kjekt) og pustet og peste :ler:

De fleste førstegangsfødende bruker litt tid, så forhåpentligvis får mannen din være med uansett når fødselen skulle begynne :)

Riktig god helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå nærmer det seg virkelig!!! Helt fantastisk. Du har en super tid p mote. Håper alt går bra med dere og at du får en fin opplevelse. Ønsker deg masse lykke til hvis det skulle skje før jeg kommer meg inn her igjen. Tar litt tid med et lite nurk så det er ikke så ofte jeg er innom. Men håper du nyter tiden nå!! En fantastik følelse når det lille nurket er kommer ut og du får det opp til deg. Tårene trillte på meg!

Ta masse bilder så får ALT med deg. ikke så lett ¨å få med seg alt når du ligger der, så få mannen til ¨knipse. Veldig koselig å ha i ettertid!!! Gleder meg til å høre hvordan det går!!

Stor klem til deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende, April!! Det kan skje når som helst nå!

Jeg gleder meg til å høre fra deg om at noe er på gang.

Ha en riktig så fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at dere følger med jenter og riktig god helg :-) Men lite action ennå.. Har hatt litt mensmurringer i ryggen de siste dagen, så det er jo lov å håpe at noe er på gang!! Tror jeg skal lure mannen til sengs i dag og se om det hjelper litt også :sexy::kline: Jeg har så lyst til å hilse på det lille nurket..

Men NÅ skal jeg gå å pakke! Bag`n min ble brukt når vi reiste oppover i går, men jeg har funnet frem mesteparten! Nå skal mannen vaske verandaen og utemøblene, det blir deilig. Tror jeg må gå ut med katten, han har vært alene i natt. Og nå når mannen er ute er han helt vill etter å komme ut, så jeg får finne frem båndet hans..

Tuddelu så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du se å få pakket den baggen, da!! :fy: :ler:

Men som andre har sagt, det skjer sikkert ikke i rekordfart, så hvis du har lagt frem alt skulle det vel gå bra.

Jeg er så spent, altså! Murringer i ryggen er vel kanskje et tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende!!!!!

Torstein ble født i uke 37+5 og det ble litt stress med å pakke bag, men det gikk da med rier og vannavgang :ler:

Blir så spennende i tiden framover nå. Masse lykke til!!!! Det er nesten så jeg er litt misunnelig på deg jeg. På den spenningen som er når svangerskapet går mot slutten. Og fødselen er jo høydepunktet! Skikkelig adrenalinkick!!!!

Skal være her inne å lure ofte framover. Har du noen som sladrer for deg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...