Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hei April!!

Det er ikke noe særlig at du er syk nå nei.... håper du får tilbake energien før du skal føde.. for den trenger du nok helt sikkert!!!

Jeg ønsker deg en fin uke, og at du blir fort frisk igjen!!

stoooor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsner, Siam og shy! :-)

Formen er fremdeles dårlig. Er ikke så sliten lenger, men har tett nese og forferdelig sår hals..

Jeg ryddet litt her i stad og fant diverse trykksaker fra bryllupet og fy søren så fornøyd jeg er med det!! Synes det ble kjempe proft og akkurat som jeg ville..Satte meg til å se litt på bryllupsvideo`n og jeg ble så glad inni meg! Det var en magisk og fantastisk dag, skulle gjerne opplevd det igjen..Jeg ble så varm i hjertet, det var så deilig å se! Kjenner ingen tvil i min sjel om at dette var det rette..Jeg elsker mannen min så utrolig mye :hjerter: Og nå skal vi bli foreldre! For meg er dette toppen av lykke, vi er så heldige.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at du er lykkelig! Ingenting er bedre enn det.

Ellers ville jeg bare innom og ønske deg god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... jeg må bare si WOW!! 37+0!! Tenk det du!! Gurimeg som tiden flyr..... Siam er over halvveis, jeg er halvveis på mandag, og du skal ha baby om under 1 mnd.... er det mulig??

Vel, uansett... god helg til deg og dine!!!

stor kos fra shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE TRE!!! Håper dere får kost dere masse. Tenkt nå er det ikke lenge igjen.... Må gi et ord med en gang det skjer noe :wink:

Vi reiser til min far i dag og på fjellet på onsdag. Skal bli godt å komme ut i frisk luft!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner Siam, shy og Glossy!

I dag har jeg vært på kontroll hos jordmor. Hun mente baby`n hadde lagt seg ennå lenger ned nå. Alle tall var fine, ingen vektøkning, urin var negativ og alt så greit ut. Jeg sa i fra at jeg trodde jeg hadde lekket litt fostervann, har vært litt lyserosa farge i truseinnlegget mitt.. Så jeg fikk henvisning til føden. Der målte de CTG og tok en undersøkelse "der nede" for å se at ting så greit ut og det gjorde det. CTG`n var bra. Jeg skulle egentlig fått ultralyd også for å sjekke mengden fostervann, men etter undersøkelsen mente hun det ikke var nødvendig. Slimproppen satt der og livmormunnen var lukket og 4 cm lang. Det var et par mm åpning, men det var ikke noe å snakke om. Så alt så heldigvis normalt og greit ut!! Men jeg måtte ikke være redd for å ta kontakt igjen, hvis jeg var redd for at det var fostervann som kom. Hun mente kanskje det kunne være noen bittesmå blodkar som hadde sprukket, men det var ikke noe farlig i allefall!

Jeg gruer meg litt til fødselen, men ikke så mye! Er egentlig mest spent på hva som skjer, hvordan det føles osv. Og så gleder jeg med noe vanvittig til å møte den lille personen som har bodd inni meg i 9 mnd..Har ikke pakket bag`n ennå, burde kanskje gjøre det!! Men mye av tingene jeg skal ha med bruker jeg daglig..Ja, ja noe kan jeg vel finne frem! Har igjen litt å ordne på rommet også, men jeg synes alt er så uvirkelig ennå. Det har må en måte ikke gått opp for meg at JEG faktisk skal ha en baby, et sprell levende lite menneske som vi skal passe og ta vare på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god påske, alle sammen :kul:

Vi reiste til mamma i går. Mannen jobbet litt lengre på tirsdag, så han kunne ta seg fri i går. Det var koselig! Regner med vi blir her til lørdag, kan være godt å ha noen dager hjemme også!

Nå er vi på kroa til stefaren min, det er jo så varmt!! Satt litt ute i solen i stad og jeg holdt på å smelte..Gikk en tur opp til svigers på formiddagen, men der var det Big Brother live, så det var mest interessant for dem å se det tror jeg!! Og vi er ikke begeistret for de samme personene, så det blir litt diskusjoner :ler:

Synes jeg merker mindre liv for tiden, men det er vel normalt..Men jeg merker jeg blir litt småhysterisk innimellom. Tror ikke det er noe galt, men jeg kjenner jo etter liv hele tiden og det kan jeg vel nesten ikke regne med at jeg skal kjenne! Bevegelsene er nok anderledes nå enn før, så det er vel derfor jeg ikke merker det så godt heller kanskje!

Runder 38 uker i morgen :hoppe: Det kan jo skje noe når som helst egentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du smelter nå.. Tenk da hvordan det er å være høygravid om sommeren ;) Hehe..

Er helt vanlig med mindre og annerledes bevegelser nå. Begynner å bli litt småtrang inni der :)

Syns svangerskapet ditt har sust avgårde jeg. Snart er du mamma jo :hoppe:

Håper du har en riktig god påske :blomst:

Klem Meta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for påskehilsen, meta! Jeg synes også svangerskapet egentlig har sust avgårde, men det er helt uvirkelig at jeg skal ha baby snart..

I dag har jeg lagt på senga, satt opp himmelen og sengekanten. Og vogna er klar..Jeg gleder meg så utrolig til å legge den lille oppi der! Tenkte også at jeg skulle gjøre klar vuggen, men jeg tror jeg venter til i morgen!

Dagen i dag har jo gått så fort! Glemte helt at klokka skulle stilles..Kom på det når jeg skulle stå opp og da ble den plutselig nesten 12 og det liker jeg ikke!! Synes dagen bare blir borte da :tunge1: Lurer på om vi skal ut å spise i dag..Har litt lyst til det!

Fortsatt god påske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei April!

Har sittet og lest i dagboka di, gøy å lese! Kjente meg veldig igjen i mye...

Vi er visst omtrent like langt på vei! I følge UL er jeg 36+4 i dag. Synes jeg ser så få med stor mage nå i forhold til tidligere i svangerskapet, men på ultralyden sa de at det var mange som hadde samme termin som meg. Go figure!

Ok, skal innrømme at jeg ikke har lest alle 50 sidene i dagboka di, så jeg vet ikke om du skal ha gutt eller jente og hvor du skal føde. Jeg vet ikke hva jeg har i magen, men jeg er helt sikker på at det blir enten gutt eller jente ;) (jeg tror det blir gutt, Bjørnemannen tror det blir jente... så en av oss får rett). Hvis alt går etter planen, skal jeg føde på Kongsvinger sånn rundt omkring 22. april. Begynner å bli bra nervøs og stressa nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket på knottene dine i dag, så det var betryggende å scrolle seg bakover i mars for å konstatere at de ankom til slutt! :wink:

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner Bjørnsdatter og Veronal!

Jeg har faktisk smuglest hos deg en stund siden vi ikke er så langt unna hverandre i svangerskapet, Bjørnsdatter, men ikke lagt igjen noe tegn :oops: Jeg er utrolig spent og drømmer om fødsel hver natt og er sikker på at jeg har tegn til at noe er på gang hele tiden.. :roll: Håper jeg ikke går over terminen, men jeg tror jeg er forbredt på det meste akkurat nå i allefall. Men det er vel sikkert fordi jeg er så skråsikker på at jeg ikke skal gå over tiden :ler:

Knottene kom tilslutt ja, Veronal! Og heldigvis for det..Ellers hadde det nok blitt månelyst her!! Så nå er alt klart til at nurket kan komme..Bare håper hun snart skjønner det selv, at jeg er rimlig utålmodig!!

Liker ikke at det kom inn to nye i BB jeg..Hun dama må jo være heeelt blåst :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en fin påske? Deilig å være litt på besøk.

Du er flink som har ordnet alt klart til lille nurk kommer. Nå skal endelig jeg snart begynne også, har jeg bestemt meg for. Det skal bli gøy.

Ha en fin søndagsnatt og en flott 2. påskedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siamvenn :klem2:

Vi har hatt en fin påske, det har vært godt å bare være sammen med mannen! Har vært litt på kroa til stefaren min og jobbet også, men det har gått greit. Merker at jeg blir fort sliten nå, men det er vel kanskje ikke så rart!

Uansett har det vært kjempe deilig å ha fri sammen med mannen! Det er lenge siden vi har vært så mye sammen..

Lurer på om jeg skal vaske vugga nå jeg og skrive en liste over de siste innkjøpene som bør gjøres.. Er vel greit å ha litt badesåpe, zinksalver etc klart? Må ha noen vaskekluter til også, tenkte kanskje jeg skulle kjøpe bleier også, men jeg synes det er så rart!! Ja,ja, jeg får se hva jeg gjør..Uansett så nærmer det seg voldsomt nå synes jeg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert lurt å ha alt klart nå, det kan jo faktisk skje når som helst!! :o :o

Dette blir spennende!

Ha en fin-fin 2. påskedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå ble jeg minnet på det med bevegelser på slutten, sånn var det hos meg også husker jeg nå. Det var vel ikke så mye plass til å turne på lenger, det ble mere sånne kraftige nå-strekker-jeg-meg-så-lang-jeg-er-greier hvor magen bulte ut i begge ender som et luftskip :ler:

Ai som jeg savner å være litt mer merkbart gravid :)

Og når jeg blir det kommer jeg til å savne jeansene mine og å sove på magen igjen... :ler:

(Men du - noe særlig med såpe tror jeg ikke du trenger til babyen i begynnelsen. Vi brukte ingen salver eller kremer heller, bare litt olje i badevannet.

Du får nok alltids bruk for tingene før eller siden, så det skader jo ikke å kjøpe det inn, selvfølgelig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... virker som du har hatt en suuper påske!!!

Nå nærmer det seg veldig..... guri meg.. har du noen du kan sladre til, så vi her på KG får en oppdatering? Er jo så spent vet du!!! :)

Det høres deilig ut å ha alt i orden... jeg har ingenting enda.... men er jo bare halvveis da....

Ønsker deg en suuper uke April!!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner :-)

Nå har det vært noen dager med mye bevegelse igjen, Klips. Spørs om nurket også var litt slapp når jeg var syk..For nå buler og tyter det i alle retninger igjen :ler:

Siam er sladrevenn, shy! Så hun får greie på det så fort det skjer noe! Det nærmer seg veldig nå, men jeg synes det er hele er veeeldig uvirkelig ennå!!

I dag har jeg vært og shoppet, brukt altfor mye penger! Men det var litt sånn siste rest av småting jeg ville ha klart før den lille kom, sikkert noe av det jeg ikke får brukt for men. Det får ikke hjelpe!! Min handleliste i dag:

* Insektnett til vogn

* Trekk til vognhjul(så slipper vi at det blir så møkkete inne)

* Liten hvit kurv med hjul og hvit/rødt smårutete trekk til bamser og leker

* Vaskekluter

* Badeolje, badesåpe, bleieutslettkrem fra Aponti

* Leke til å henge på f.eks bilstol

* Sett med saks, børste, kam og badetermometer

* Ammeinnlegg

* Helseteppe

Har også levert brudekjolen til rens. Tenkte jeg skulle prøve å få solgt den jeg brukte også! Har laget en liten annonse på begge to som jeg tenkte jeg skulle henge opp på oppslagstavler her og der. Har fått gjort masse i dag egentlig. Kjøpt to bursdagsgaver, bestilt time til vippebøy(må jo være litt lekker etter jeg har født :wink: ), bestilt time hos jordmor neste uke, levert brudekjole og vært innom ørten butikker å handlet overnevnte liste *puh*

I morgen skal jeg til legen igjen! Håper alt står bra til. Synes magen har sunket litt, så jeg lurer på om hun ikke begynner å bli ganske klar snart nå! Synes jeg kjenner mer av henne lenger ned også..Blir spennende å se i morgen, legen tar vel UL tenker jeg!!

I dag er det Frustrerte fruer igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...