sirka Skrevet 10. januar 2005 #661 Del Skrevet 10. januar 2005 Har du link til den bamse-hengekøya? Jeg har også masse bamser...., og det er en lur måte å få plassert dem på. Ha en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #662 Del Skrevet 10. januar 2005 Hengekøye Gå inn på www.barnesikring.no og "Til Soverommet".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #663 Del Skrevet 10. januar 2005 Nå er jeg også på MSN..Ting tar litt tid, men nå som jeg har fått ny maskin måtte jeg jo bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. januar 2005 #664 Del Skrevet 11. januar 2005 Neimen, har du skiftet nick da, det hadde ikke jeg fått med meg! Enda godt du beholdt bildet så jeg kjente deg igjen!! :-) Takk for hilsen i dagboka mi, og godt å høre at alt står bra til med deg og den lille! :-) Ikke så forferdelig lenge igjen til april nå.... Ikke til mai heller for den saks skyld! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. januar 2005 #665 Del Skrevet 11. januar 2005 April: Fint nick! Jeg ble veldig usikker her en liten stund. Jammen fint det var deg. Håper alt står bra til med deg, og at du koser deg hjemme! Følger med deg, selv om jeg ikke skriver så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #666 Del Skrevet 11. januar 2005 Oj, jeg har jo fått nytt nick..Var ikke sikker på om det gikk, så jeg sendte en pm til Hege, men jeg har ikke fått svar! Og når jeg skulle logge meg på nå fikk jeg ikke brukt Juni04..Så her er jeg altså som April. Nytt navn, men samme jenta :-) Jeg skulle egentlig vært på jobb i dag, men svigermor ringte litt før 23 i går kveld og da var svigerfar blitt sendt på sykehuset..Broren til mannen hadde funnet han skrikende og blødende på stuegulvet. Han har antakelig tatt litt for mye smertestillende, han har til tider helt vanvittig vondt i ryggen. Svigermor skulle ringe når hun kom på sykehuset. Mannen ble veldig lei seg og sint. Fastlegen til svigerfar har nemlig gitt han altfor mange piller før også, så noe liknende har skjedd tidligere. I tillegg gav legen en nabo smertestillende i det uendelige uten at det hjalp og så viser det seg jo at han har prostatakreft med spredning! Jævla legetulling, mannen skulle ringe han tror jeg..Svigerfar var tidligere på dagen på Kysthospitalet, han skulle følge et opplegg der om en stund. Der hadde de målt blodtrykket hans og det var kjempe høyt, så han hadde fått beskjed om å ringe fastlegen sin. Så skjedde jo dette i går kveld, men alt er bra med han nå. Han hadde vel blødd neseblod fordi han falt, kanskje han besvimte, ikke vet jeg..Bare håper at de undersøker han nøye på sykehuset og finner ut alt som er galt. Tror han i grunn burde legge om livsstilen sin litt, slutte å røyke og trene litt. Håper i allefall de tar dette alvorlig! Det var mange tanker som surret rundt i hodet i går kveld og det ble ganske urolig søvn i natt. Jeg reiser inn på jobb i morgen. Følte meg småuggen da jeg stod opp til vekkeklokka og fant ut at jeg gidder ikke ofre noe for jobben. Orker ikke den lange kjøreturen og mas der inne i dag, så jeg fant sengen min igjen. Mye bedre det :-) Det er så gøy å være på internett, nå som jeg har ny data. Har fremdeles analog linje, men den nye data`n jobber mye raskere enn den gamle. Så jeg holder ut!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 11. januar 2005 #667 Del Skrevet 11. januar 2005 Gratulerer med nytt nick! Det var fint! :-) Passer til deg! Håper det går bra med svigerfar! Klem MsSunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. januar 2005 #668 Del Skrevet 12. januar 2005 Takk for link til bamse-hengekøye! Du lurte på dette med permisjonspapirene. Jeg har hørt at det holder å levere dem ca. 5 uker før termin..., så du har god tid enda.. Man skal legge ved bekreftelse på termindato. Er man i tvil om utfyllingen av skjemaet, kan man få hjelp av dem på Trygdekontoret. Det syntes jeg var en grei ordning, så slipper jeg å få det i retur og all stresset det fører med seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #669 Del Skrevet 12. januar 2005 :evil: :evil: :evil: :-x :-x :-x ARGH...Fy fader for ei drittkjerring som har begynt som kontordame på jobben!! Den verdensmesteren..Hun har vært der i 3 dager og allerede slettet meg fra telefonlista :o Hun fikk nøklene mine, så sa jeg at jeg håper jeg får de igjen. Og da lurte hun på om det var mitt første barn og at man prioriterte helt anderledes når man fikk barn etc, etc!!!! Jeg må vel for pokker jobbe selvom jeg får barn..Nei, fysj for en ufordragelig dame! Hun kjenner meg ikke engang, første gangen jeg møtte henne i dag og hun irettesatte meg nesten med en gang jeg kom inn døra :evil: Puh, måtte bare få ut litt frustrasjon.. Tusen takk for info, sirka. Da trenger jeg ikke stresse med det riktig ennå. Men jeg kan jo huske på å få en bekreftelse på termin neste gang jeg skal til legen. Fikk et gratisblad som het Mamma i dag, får sette meg og lese litt i det. Mannen jobber, men han er vel hjemme om ikke så lenge! Nå er jeg sliten og lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 13. januar 2005 #670 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei vennen... nytt nick og greier!! Så fint!!! Når er terminen din egentlig? Har glemt det i farten jeg!! Hvordan er det med nurket da? Vokser den og blir stor i magen til mamma? Så kiip kontordame da!! Høres ikke særlig hyggelig ut spør du meg... det er jo ikke sånn man møter sine nye kollegaer synes nå jeg da!! Vel, du får ta det med ro, så ikke blodtrykket går opp... ikke la sånne dumme damer styre for deg!!! Ha en fin dag, og takk for koselig hilsen i boka mi! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. januar 2005 #671 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei du! Bare innom for å se hvordan det går med deg!! Ser du har fått nyt navn. Måtte leite litt etter deg men nå skal jeg prøve å huske det!! Håper alt står bra til med deg og den lille!! Det nærmer seg stadig Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #672 Del Skrevet 13. januar 2005 Hei på deg, shy-tenker mye på deg og formen som ikke har vært så bra! Mens termin er 10. april, mens Ul termin er 14. april. Skiller ikke så mange dagene, men jeg håper hun kan komme i begynnelsen av april. Det er så mange bursdager i april, men bare en helt i begynnelsen! Min er jo den 15. og jeg regner ikke med at det er så kult å dele bursdag med mamma`n sin!! Det hadde ikke jeg syntes hvertfall!! Jeg tror hun trives og har det bra. Virker sånn, kjenner stadig spark! Men når mannen legger hånden på magen, da er det slutt I dag kommer pappa innom med masse babydrit fra dem. Grunnen til at jeg skriver drit er fordi stemoren min har en elendig smak og forventer at alle tar i mot brukte ting med glede. Noe jeg ikke gjør :-x Hvertfall ikke ting fra dem, fordi det er ikke tatt vare på og noe av tingene er fra den eldste lillesøsteren min som er 8 1/2 og det synes jeg begynner å bli litt gammelt!! De kunne heller gitt det bort til noen som trenger det og som ikke har råd til å kjøpe selv. Jeg har funnet masse fint jeg vil ha og jeg vil helst ha mest mulig nytt. Mener ikke å høres utakknemlig ut, men jeg synes de har så mye stygt. Men, men..Jeg skal se på det. Noe kan det hende mamma får, slik at vi ikke må ta med oss alt hver gang vi skal oppover der! Og det er jo greit nok. Driver og lurer litt på om jeg skal begynne å bake litt snart. Tenkte det var kjekt å fylle opp fryseren til vi får besøk til våren. Men det er kanskje litt tidlig ennå? Vet ikke helt hvor lenge sånt holder seg i fryseren jeg.. Mannen skal jobbe i kveld og i morgen også :-? Åh, jeg skulle ønske han kunne være litt hjemme med meg også! Eneste lyspunktet hver dag, er når han kommer hjem fra jobb! Hm, kanskje jeg må få meg litt å gjøre :klø: Lurer fælt på om jeg skal prøve å strikke noe! Ha en fin dag alle sammen! Tv`n kaller :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #673 Del Skrevet 13. januar 2005 En hilsen fra Glossy også!! Ja, det nærmer seg nå! Tiden går jo veldig fort..Men det er ikke så lenge igjen for deg! Spennende..Gleder meg masse, det skal bli så koselig å hilse på den lille! Ha en flott dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 13. januar 2005 #674 Del Skrevet 13. januar 2005 ... Og kommer hun litt tidlig kan du ende opp med en liten "aprilsnarr". ;-) Tusen takk for gratulasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 14. januar 2005 #675 Del Skrevet 14. januar 2005 Du har jo termin akkurat en måned etter meg du.. Ikke lenge igjen nå... God helg, April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. januar 2005 #676 Del Skrevet 14. januar 2005 Gratulerer med nytt nick! Nå er det jammen ikke lenge til du har termin heller.....Moro! Utrolig hvor fort tiden går. Håper det går bra med svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #677 Del Skrevet 15. januar 2005 Tusen takk for koselig hilsninger :-) Jeg er 28 uker på vei nå og det er helt uvirkelig! Tenk hvor fort tiden har gått.. Gleder meg så enormt mye, men har den siste tiden fått litt angst for at jeg kanskje ikke takler en baby og våkenetter Noe av tingene pappa kom med var helt greie, andre ting var Skjønner ikke hvorfor de ikke har gitt det bort eller solgt det før. Jeg er ikke interessert i å arve alt mulig rart, pappa vet det vel. Men det er noen andre som styrer der i huset :-? Og hun overkjører alle rundt seg!! Det går bra med svigers, han er hjemme igjen nå. Jeg bare håper han tar ting på alvor og begynner å forandre litt på vanene sine.. I dag skal vi kanskje en tur på Ikea, jeg har faktisk bare vært der en gang enda det ikke ligger mer enn 40min unna!! Tenkte vi skulle finne noen oppbevaringssaker, må få litt mer orden her!! Og så håper jeg vi kan ta en tur innom Sandvika sentret :-) Ha en fin helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 15. januar 2005 #678 Del Skrevet 15. januar 2005 Lykke til på Ikea en lørdags formiddag. Det kan være litt av en utfordring. Dere er kjempe tøffe (eller bare uvitende) som begir dere ut på den turen. Håper dere finner det dere trenger. Gratulerer med 28 ukers "jubileum" Det er en liten milepel, for nå har du et barn i magen ikke bare et foster. Alle som blir født etter uke 28 blir automatisk registrert i fødselsregisteret. Tenk at du har kommet så langt allerede, men så har jo jeg snart rundet 32. Hvor har tiden blitt av? Håper du koser deg hjemme og slapper av før babyen kommer. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #679 Del Skrevet 16. januar 2005 Det var litt av et kaos der ja, Zianta. Men vi var på Babyshop sist helg, som ligger rett ved Ikea, så vi så da hvor mye trafikk det var. Men vi fant ut vi skulle prøve alikevel! Fant i allefall det vi trengte :-) Ja, tenk at du er 32 uker på vei! Tiden flyr virkelig avsted. Men det blir koselig å hilse på disse små også, gleder meg masse! Jeg prøver å slappe av mest mulig, vet jo at tiden som kommer kan bli veldig slitsom. Det er godt å være hjemme, dagene varierer veldig. Men jeg er storsett i bra form. Gleder meg bare til vi blir kvitt sovesofaen og kan begynne å ordne litt på barnerommet. Vi var også på kino i går, så Ocean Twelve. Helt grei film, kunne godt sett den igjen! Mannen likte den første bedre. Etterpå spiste vi på Peppe`s her hjemme. En koselig og avslappet dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 17. januar 2005 #680 Del Skrevet 17. januar 2005 Stikker bare hodet inn for å si: det skulle bare mangle. Det finnes ingen grunn til å være ufin. Uansett. Jeg syns ikke noe om mennsker som hetser andre uoppfordret. I mine øyne vitner det om manglende empati og evne til å sette seg inn i andres følelser. Og sånne mennesker kan ikke forbli umotsagte. Dessuten så jeg absolutt ikke noe i det du svarte som fortjente den type tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå