April Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #621 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei på deg,shy! Formen er sånn passe, har blitt forkjøla! Merker at jeg blir utrolig fort sliten. Mannen vasket tak og vegger i stua i går og hele badet. Jeg tørka støv og fikk satt frem noen juleting. Skal ta gangen og kjøkkenet i dag..På lørdag var vi til Sverige med et vennepar. Handlet godtri for over 500kr :oops: :oops: Kjøpte litt babyting også! Det er alltid så hyggelig å være sammen med dette venneparet, hun er så veldig engasjert i graviditeten min og det er så koselig. Bare hun som er sånn..Gleder meg til å feire nyttårsaften med dem! Vi (jeg) har hatt navnene klare veldig lenge! Jentenavnet vi har tenkt på er Victoria. Jeg liker også veldig godt Amalie, men det liker ikke mannen. Så da har vi utelukket det. Hadde tenkt å kalle opp igjen etter noen i familien, men av jentenavn er det ingen spesielle vi likte. Hvis det hadde blitt en gutt, skulle han hete Eivind etter min bestefar som døde før jeg ble født..Dere har jo ennå god tid til å bestemme dere, det er jo veldig morsomt å bli enige om navn også da! Bare å glede seg :-) Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. desember 2004 #622 Del Skrevet 7. desember 2004 Victoria er et kjempefint navn. Jeg synes også Amalie er fint, da. Men det er jo greit at dere er enige. Vi har begynt å tenke på det, men det har vi egentlig gjort siden vi ble sammen. Vi har funnet et guttenavn vi begge liker, men jeg tror kanskje ikke jeg tør å ta det, siden det er ganske spesielt (Balder). Har jo ikke lyst til at noen skal bli mobbet heller. Jeg har fått veldig blandede reaksjoner på navnet, og det sier kanskje litt? Vi har heldigvis god til på å tenke oss om. Nok om meg; Ha en fin dag, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. desember 2004 #623 Del Skrevet 7. desember 2004 Kjedelig og være forskjølet håper den forsvinner like fort som den kom. Victoria er kjempefint navn synes jeg, vi har ikke bestemt oss helt enda vet jo den ene er jente, men den andre vet vi ikke så vi bestemmer nok oss ikke før de har kommet seg ut. Hva ligger bt ditt på?? Mitt har vært fint hele tiden, men litt spor i urinene som heldigvis ikke var farlig siden jeg har kommet så kort i svangerskapet. Gøy med en tur til sverige har ikke handlet så mye enda, men kommer vel sånn smått etterhvert tenker jeg. kjekt og lese hvordan det går med deg Klemmer fra Pia :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #624 Del Skrevet 10. desember 2004 Var her og skrev et langt innlegg på onsdag, men da jeg skulle legge det til, fant ikke maskinen serveren og hele greia ble borte :evil: Gadd ikke skrive det på nytt! Jeg synes man skal velge de navnene man liker, ikke bry seg så mye om hva andre mener. Det vil alltid være ørten meninger om ting..Jeg synes Balder et et fint navn, men jeg forbinder det litt med hundenavn siden venninnen min har en hund som heter det! Har dere tenkt på noen jentenavn, Siam? Formen er ikke helt på topp, merker jeg blir fort sliten. Hoster og er litt tett i nesen ennå! Blodtrykket mitt ligger som regel mellom 120-145 i overtrykk og 72-97 i undertrykk, så det varierer ganske mye! Blodtrykket var greit sist jeg sjekket det, men det var spor av proteiner i urinen. Snakket med legen min om det og det var visst ikke noe å bekymre seg over! Mannen er også sykemeldt nå, har så vondt i ryggen. Litt rart å gå hjemme begge to, men veldig koselig også! Han driver og støvsuger nå, vi skal ha julebord her i kveld. Så jeg må vel snart i gang med å vaske litt og få dekket bordet. Tenkte jeg skulle ha utover litt mer julepynt også! Åh, det er så kjedelig at jeg ikke får vært så mye her inne! Vil jo så gjerne lese litt mer om hvordan det går med dere! Men internettet er så tregt at det orker jeg ikke! 23+0 i dag Ha en fantastisk helg, alle sammen! På søndag har vi vært gift i 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. desember 2004 #625 Del Skrevet 10. desember 2004 Gratulerer med 6 måneder! Vi hadde jubileum forrige helg, vi! God helg, vaffal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #626 Del Skrevet 10. desember 2004 Tusen takk! Kom på det når jeg skrev at vi hadde 6 måneders bryllupsdag Var jo ikke meningen å glemme deg, ville jo så gjerne gratulert deg sist helg :oops: Men gratulerer så mye med 6 måneders bryllupsdag på etterskudd :klem2: :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 10. desember 2004 #627 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei Juni!! Gratulerer med 6mnd!! Neste søndag er det vår tur til å feire 6mnd!! Gurimeg.. det hadde jeg nesten ikke tenkt på!! Er det så lenge siden alerede? Hi hi.... Så koselig at du har mannen hjemme sammen med deg litt da.. skulle ønske jeg kunne være hjemme med mannen min en dag også.... sånn utenom alt annet... helgene er jo så busy som oftest!!! Du juni? Jeg synes likssom at din tid fra du ble gravid, til du var passert 12 uker gikk så fort...(sikkert fordi ikke jeg var gravid selv...) men Siam og jeg synes tiden går så utrolig sakte nå.. følte du det sånn? Har du noen tips om hvordan du hadde det de første ukene? Er så nervøs for at det skal gå galt... buhu... Huff, det gjør det sikkert ikke!! Du er jo kjempelangt på vei nå!!! over halvveis!! Tenkt det!!! Må nesten gratulere med det og!! Ha en fin helg...! stoooor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. desember 2004 #628 Del Skrevet 10. desember 2004 Gratulerer med 6 måneders bryllupsdag på søndag! Ha en fin helg + kjekt julebord i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #629 Del Skrevet 11. desember 2004 Vet du hva, shy..Når det stod på synes jeg tiden gikk litt sakte, men plutselig så var 12 uker over! Og jeg som aldri trodde jeg skulle komme meg dit, så det hele er litt merkelig! Jeg lover deg, shy at når du kommer til 12 uker så synes du tiden har gått veldig fort..I begynnelsen var jeg sikker på at jeg kom til å miste, men jeg hadde jo UL både i uke 8 og 12, hvor jeg så det lille hjertet som banket og det beroliget meg en del! Jeg kan ikke fatte at jeg er 23 uker på vei allerede, synes tiden har gått fort egentlig! Men jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går. Det blir så moro å hilse på den lille, men hun kan holde seg inne en god stund til! Julebordet var bra i går, fikk kjempe mye skryt av maten Det ble ikke så veldig sent, men det gjorde ikke noe! Mannen ble dårlig i natt, kastet opp og hadde diare. Tror han har reagert litt på de smertestillende han fikk av legen.. Ha en fortsatt fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. desember 2004 #630 Del Skrevet 11. desember 2004 Tusen takk! Kom på det når jeg skrev at vi hadde 6 måneders bryllupsdag Var jo ikke meningen å glemme deg, ville jo så gjerne gratulert deg sist helg :oops: Men gratulerer så mye med 6 måneders bryllupsdag på etterskudd :klem2: :-) Jeg sa ikke det for å fiske etter gratulasjoner, assa!! Forventer ikke at du skal huske på alt, da! Jeg er enig med shy her. Jammen går tiden tregt!! Men det er sikkert som du sier, når man ser tilbake synes man at det har gått fort. Heldigvis har vi julen å se fram til. Og rett etter nyttår har det gått 12 uker! Så fint at julebordet gikk fint. Alltid gøy å få skryt. Ha en trivelig lørdagskveld Og en fin søndag. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. desember 2004 #631 Del Skrevet 13. desember 2004 Ville bare innom med en liten hilsen :-) Godt å se at alt går bra, og gosh som tiden flyr... :o 23 uker allerede :o Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 17. desember 2004 Uff, det blir jo så altfor sjelden jeg får vært inne her :cry: Tusen takk for hilsner, koselig å få det :-) Var hos legen igjen på onsdag, blodtrykket er greit heldigvis. Men det er spor av proteiner i urinen..Det gjør visst ikke noe foreløpig. Legen vil jeg skal være sykemeldt videre, det er jo greit det! Skal dit igjen i begynnelsen av januar. Tok en UL også og alle mål var helt perfekte :-) Det er alltid godt å høre! Formen min er ganske bra sånn ellers, merker jeg blir fort sliten..Men nå har jeg jo mulighet til å slappe av. Har ikke stresset noe i forhold til baking til jul og resten av vaskingen. Det får bare være sånn! Mannen skal jobbe i kveld og resten av helgen :-( Og jeg som hadde tenkt vi skulle dra å se Ocean Twelve i dag..I morgen har mamma bursdag, så da skal jeg dit. Skulle komme noen damer kl.13, det blir nok koselig tenker jeg! Tenkte kanskje jeg skulle bake litt på søndag, sjokoladekake tror jeg. Vi får muligens besøk på mandag og da er det jo koselig å diske opp med litt! I går var vi på julekonsert med hun som sang i kirken under bryllupet og noen flere, bl.a Espen Grjotheim(han fra Idol). Alle var kjempe flinke. Men hun solosangeren vår var bare helt fantastisk, tårene trillet på meg hver gang hun sang.. Mesteparten av julestemningen jeg hadde, begynner å bli borte, mest pga snøen..Det er så vidt det ligger igjen litt :-x Mest grus og litt glatt her og der! Kjedelig..Bare håper det kan komme mer snø i uken som kommer! Jeg vil ha julestemningen tilbake 24 uker i dag Ønsker dere alle en kjempe fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. desember 2004 #633 Del Skrevet 17. desember 2004 en liten helge hilsen fra meg! Godt å lese at formen er bra og at det ikke bare er meg som griner for tiden Håper du får en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #634 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei Glossy! Vi er nok flere ja som tar lett til tårene. Jeg er håpløs, det er ikke mye galt mannen skal si før jeg griner Nå er jeg på kroa til stefaren min, deilig med trådløst nettverk..Mamma har bursdag og jeg skal opp til henne etterpå. Hun driver og ordner i stand mat til bursdagen nå! Mannen hadde spurt sjefen sin om fri i romjulen, siden han jobber hele helgen og han hadde tatt på seg en kveld til uka også. Men sjefen hans trodde ikke det gikk, siden han ikke hadde sagt fra før var han sannsynligvis satt opp på jobbing et sted :-x Ja,ja.. Tror jeg har litt stramt skjørt i dag, føler at jeg må på do hele tiden og så kommer det nesten ingenting :-? Men jeg kan hvertfall gå i mye a mine egne klær ennå og her om dagen kjøpte jeg nytt skjørt og det var ikke mammaskjørt :-) Det er litt deilig da.. Flere som lurer på om jeg ikke skal få litt mage snart og om jeg ikke har lagt på meg noe..Men jeg har begynt å få litt mage, nå har jo jeg endel fra før også da! Og jeg har ikke lagt på meg noe i forhold til det jeg opprinnelig veide da jeg ble gravid Det er jeg så glad for, for jeg har alllltfor mye fra før og det er deilig å slippe så mange ekstra kilo nå! Da har jeg kanskje mulighet til å gå ned endel etter fødselen.. Ha en fin helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #635 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. desember 2004 #636 Del Skrevet 22. desember 2004 Vil ønske deg EN RIKTIG GOD JUL!!! Håper du får en super feiring! STOR JULEKLEM FRA MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #637 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og mannen! + spiren i magen Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #638 Del Skrevet 22. desember 2004 En riktig god jul til deg, Juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #639 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Juni04!! Godt å se at alt er bra med deg!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #640 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå