Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hei vennen.. så fint å høre at :kvalm: var et engangstilfelle.... ikke noe moro med sånne ting!!

Du må ta det med ro fremover, og pleie deg og lille :babysmokk: (nå hadde det vært gøy å finne ut hva det var snart!?!)

Høres ut som du har hatt en fin helg, og at du har kost deg med mannen.... Sånn skal det være!!!

Går det fint med vov voven da?

Ha en fin uke!! :blomst_opp:

stoooooooooor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil sende en stor :klem2: og en :kyss: til deg!

Det var så snilt av deg å sende den fine presangen til meg. Det er de aller første klærne h*n har fått.

Du er så grei! Jeg ble helt rørt, jeg.

Håper du får en fin dag i snøen (for det snør vel hos deg også?).

Jeg skal til legen i dag, og jeg er bare såååå spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hilsner shy og Siam!

Ja, nå vil jeg snart vite hva det er,shy, begynner å bli lei av å vente..Men nå skal jeg må UL igjen neste tirsdag, så da har jeg et lite håp om at vi får se det da :-) Det går bra med vov`n, hun er litt urolig. Men det er jo normalt. Mannen tror i allefall han hun blir en bra jakthund og det er jo kjempe fint :-)

Klart jeg måtte sende deg en hilsen, Siamvenn! Jeg er jo så glad for at det var blitt deres tur og at vi kan dele dette sammen nå :hoppe: Kjedelig at du ikke fant ut mer hos legen, men du finner vel ut mer snart!? Gøy med første kontroll..Det er kommet noe snø her og det er jo så fin stemning om kvelden nå. Det er så koselig å tenne lys i vindu og jeg gleder meg til jeg kan sette frem adventsstakene og stjernen.

Var hos jordmor i går og hun fant spor av protein i urin og det kombinert med høyt blodtrykk, er jo ikke så bra. Men blodtrykket var helt greit. Fikk også høre hjertelyden så vidt, babyen var litt urolig, så det ble endel skrape lyder.. :hjerte: Jeg ringte legen min når jeg var ferdig der og da synes hun blodtrykket var fint og at jeg ikke skulle være bekymret for urinen. Skal til henne på mandag og da får vi se hvordan urinen og blodtrykket er da. Jeg må i allefall ta det med ro..Og de siste dagene har jeg ikke drevet med annet enn shopping, men det er jo egentlig ikke stress for meg :sjarmor:

På torsdag blir barnevognen satt ned, så da må jeg troppe opp på Skeidar kl.10 og kjøpe den! Det blir litt rart, men moro også! Tenk at jeg er halvveis allerede. Synes ikke det er lenge siden jeg var 4 uker på vei jeg..Har begynt å glede meg litt nå. Det blir spennende å få hilse på den lille! Det er så mange som maser om kjønn, at nei, dere må jo ikke få vite det. Tenk så spennende å se når den blir født :-x Men for meg så har det ikke betydning egentlig hva det blir og det er ikke så veldig spennende synes jeg (i forbindelse med fødselen tenker jeg på). Jeg synes det blir veldig spennende å få se hvem den ligner på, det gleder jeg meg mest til :-) Akkurat nå synes jeg det er spennende å få vite kjønnet..Men jeg er kanskje litt rar!

Ha en fin dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!

Saa spennende med barnevognkjop! Lykke til i morgen!

Haaper det gaar greit med blodtrykket og urinen. Du faar bare hoere paa legen saa gaar det sikkert greit. Og det virker det jo som du gjoer!

Hadde hatt lyst til aa vite kjonnet jeg ogsaa hvis jeg var deg! Uansett blir man jo like glad, saerlig naar man ikke har noen fra foer, hvis du skjeonner hva jeg mener. Haaper dere finner det ut snart! Maa vaere en hemmlighetsfull liten skoyer dere faar! :ler:

Ha en fin uke, Juni!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var barnevognen i hus, men jeg var å byttet den like etterpå. Ble plutselig så usikker, men bare på fargen altså! Så nå har vi en ensfarget mørkeblå Simo kombivogn stående her..Satt lenge og dullet med bag`n i går. Det hele var så uvirkelig..At vi skulle ha en vogn i hus, som faktisk er vår. Helt merkelig!

Tror det er spark jeg kjenner i magen om dagen og i går kveld etter vi la oss, er jeg sikker på at jeg kjente det når jeg holdt utenpå magen! Sikkelig merkelig, men kjempe stas :hjerte:

I helga skal jeg på julemesse. Håper jeg får solgt endel ellers blir jeg sur, orker ikke sitte igjen med masse sånn som i fjor! Vi skal sette opp bord og sånt i kveld, det er like greit det. Så slipper jeg å stresse med det i morgen!

I morgen kveld skal mannen på julebord med jobben :-? Det er så kjedelig å sitte her alene..Men jeg tenkte litt på at jeg skulle vaske litt og sette frem adventsstake og stjerne.

På mandag skal jeg til legen igjen og da må jeg innom jobben å jobbe litt..Lurer også på om jeg blir sykemeldt videre eller ikke. Formen er veldig opp og ned og det er deilig å kunne være hjemme! Tirsdag er det UL igjen, gleder meg! Håper vi kan se hva det blir denne gangen..

Ellers er jeg 21+0 i dag :danse: Ganske uvirkelig det også!!

Ha en super helg alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt å kjenne spark!!

Nå har du virkelig kommet langt. Det har gått fort, synes jeg. Synes ikke det var lenge siden vi møttes på Aker Brygge og du var helt ny-gravid.

Gøy å ha barnevogna i hus. Det har ikke jeg begynt å tenke på enda, men det skulle vel bare mangle også... :ler:

Håper ikke du kjeder deg altfor mye i morgen kveld, å pynte til jul høres ut som en glimrende idé.

Jeg lurer på om jeg så smått skal begynne med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg innom jobb for å få unna litt småting. Kommer også ei som jeg skal ha litt opplæring på..

Har akkurat vært hos legen og jeg ble sykemeldt ut desember..Hun ville ta en UL for å se at alt var greit og det var det! Hun synes hun så kjønnet, men jeg venter til i morgen med å si noe :sjarmor: Da skal jeg på UL på sykehuset igjen og jeg vil se om hun sier det samme..

Helgen var grei. Var på julemesse på lørdag og solgte hele 5 oppsatser :-x Hentet mannen på natten og han var heldigvis ikke så veldig full! Var på messe igjen i går og fikk solgt 2 stykker :evil: Har igjen over 30 stk..Litt kjedelig! Håper noen vil kjøpe noen..Tenkte jeg skulle ta de med på kroa til stefaren min og se om noen av de ansatte vil kjøpe noe!

Nå får jeg prøve å jobbe litt! Men det er fint å tenke på at jeg skal være hjemme hele desember! Da kan jeg kose med skikkelig med julen..Må kjøpe pakker til adventskalenderen i dag også :-)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å sitte igjen med så mange oppsatser!

Det ligger nok mye jobb bak. Hva slags oppsatser er det?

Tenk om du endelig får sett kjønnet, da!

Skjønner at du er nyskjerrig.

Det høres utrolig deilig ut å ha hele desember på å gå og stelle og kose seg... Skulle ønske at jeg kunne det også...

Ha en fin uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å legge ut et bilde etterhvert av oppsatsene. Det er blomsteroppsatser, noen helårs, noen jul. Er egentlig fornøyd med de jeg har igjen, fikk solgt de jeg ikke likte så godt :sjarmor: Men jeg kan jo ikke sitte igjen med over 30 oppsatser, håper det er noen som vil kjøpe litt!!

Jeg beklager at jeg ikke er innom så mange dagbøker, men hjemme har jeg bare analog linje og det går sååå vanvittig tregt! Men jeg tenker på dere :-)

Nå tror jeg at jeg tusler hjemover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ultralyd og alt så bra ut :-) Nå fikk hun sett det hun ikke så sist og alt var der det skulle..

Det ser ut som vi får en JENTE! :babyjente: Både mannen og jeg gleder oss masse! I går fant jeg frem det jeg hadde av babyklær til jente og det blir så morsomt å ta det i bruk..Kjempe spennende! Svigermor vil ikke vite hva det blir ennå, men jeg vet ikke hvor lenge hun kan motstå det! Det er jo noen som vet det og det kan jo hende de forsnakker seg!!

I morgen er det 1. desember og jeg driver og pakker inn kalendergaver til mannen! Vi skal ta litt husvask i morgen og ta tenkte jeg at jeg skulle sette frem til julepynt etter det..Skal ha julebord her neste fredag med de andre som bor her. Tenkte jeg skulle lage elgsteik-nam, nam! Nå på lørdag skal vi til Svinesund og shoppe litt med et vennepar, gleder meg til det!

Ha en fortsatt fin uke :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Juni!! Tusen takk for koselig hilsen...

Jo, det er helt utrolig pussig, at Siam, du og jeg har fulgt hverandre nesten slavisk..... Det er jo så moro at vi skal følge hverandre..... :enig_animasjon:

Du blir den erfarene du da!! :wink:

Siam og jeg er jo veldig nære hverandre.. hun er bare to uker forran meg... så vi får nok sammenliknet litt mer, men det blir deilig å kunne spørre en som har mer erfaring hvis vi lurer på noe!!

Håper alt er bra med deg...!! :klem:

:hoppe: hurra for alle tre!!! :hoppe:

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo så moro at det klaffet for dere også nå, shy! Gleder meg til å følge deg! Det er bare å spørre hvis du lurer på noe vet du.. :wink:

I går etter vi hadde lagt oss, kjente jeg sparkene utenpå igjen og endelig fikk mannen kjenne det også :hjerter: Det er så fasinerende og rart!

Jeg vasket soverommet i går, hadde tenkt jeg skulle ta badet også. Men jeg ble så sliten! Mannen er forkjølet, så han orket ikke hjelpe til noe! Men vi tar det en annen dag..Eneste er at jeg vil ha frem litt juleting, men jeg vil at det skal være rent først! Skulle egentlig vært på jobb i dag, men det blir i morgen i stedet for. Litt kjedelig egentlig, men jeg sa jeg ikke kunne være så lenge!

Hm, jeg sier visst ikke så mye om graviditeten.. :oops: Så her kommer det litt- Har ikke lagt på meg noe ennå, blodtrykket er litt høyt og jeg blir antaglig sykemeldt ut svangerskapet. Urinprøvene har vært fine og jeg har ingen hevelser ennå. Symfyse-fondus målet ligger litt over den røde streken, men er helt normalt heldigvis! Formen er veldig varierende og jeg synes det er godt å være hjemme, så jeg kan slappe av når jeg føler for det! Sånn det var en liten oppdatering.. Jeg synes tiden går kjempe fort og det er rart å tenke på at jeg snart er 22 uker på vei! Jeg har så lyst til å begynne å vaske klær og ordne til på barnerommet, men det er vel litt tidlig ennå! Nå er barnerommet gjesterom og det er fullt av julegaver og rot. Så jeg får bare vente til det ser litt bedre ut her..

Lurer på om jeg skal ta meg en kjøretur. Kanskje jeg skal kjøpe et album og sette inn bilder og stasj fra bryllupsreisen! Har også mange andre bilder som burde vært i album..Og nå har jeg jo tid til å pusle med det!

Ha en fin dag alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!

Håper du får en fin adventstid - vi er jo begge litt heldige som har så mye tid til å stulle og stelle med juleforberedelser!

Er en liten tur hjemme i Norge og det er herlig å se familien igjen samt nyte det nydelige vinterværet! Det ser ut som et postkort her nå - masse snø overalt! Gleder meg til skitur i morgen!

Ha en god helg!

:nisse: -klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er hjemme i Norge, Popelka! Håper du har det bra. Får ikke vært så lenge innom her når jeg ikke er på jobb, analog linje tar evigheter og jeg er så utålmodig!

Var på jobb halv ti i dag og jeg sitter her ennå! Nå er jeg drittlei, men har ennå litt igjen før jeg kan ta med meg min gode samvittighet og gå!! Jeg er rimelig sliten..Og så er det den laaange veien hjem igjen!

Ja, ja.. Jeg får kjappe meg!

Ha en fin helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni vennen!! Hvordan er formen?

Har du hatt en fin helg?

Nå som dere nesten er helt sikkre på at det er en liten pike dere venter.. har dere tenkt på noen navn da? Jeg synes det er vanskelig med navn jeg... har gudskjelov laaaang tid på meg til å komme på noe. Man skal jo tross alt bruke det navnet i laaaaaaaaang tid femover, så man bør jo like det!!!

Blir spennende å høre hva dere har tenkt på....

Håper du får en fin uke!!!

stor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...