sirka Skrevet 12. november 2004 #581 Del Skrevet 12. november 2004 God helg fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #582 Del Skrevet 12. november 2004 Takk for omtanke Juni! Det varmer Håper du får ei flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. november 2004 #583 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for gratulasjon i boka mi!! Ville bare innom å ønske deg og dine en riktig trivelig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. november 2004 #584 Del Skrevet 13. november 2004 Håper hodepinen holder seg borte! God helg, Juni04! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #585 Del Skrevet 13. november 2004 Hei Vi er faktisk nesten like langt på vei.- jeg er nå 19 i dag :-) Med mer eller mindre 97% sikkerhet er det en liten :-) Hun satte rumpa til og spredde beina for oss så det er ikke mye tvil- men man skal ikke være 100 % sikker. Hadde en kjempe fin opplevelse på riksen med en fantastik jordmor som brukte ca 35 min på oss og vi fikk med to bilder av babyen som var helt fantastiske. Håper du har en fin helg og hodet er bedre. Anbefaler akupuktur på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. november 2004 Forfatter #586 Del Skrevet 15. november 2004 Så gøy at vi er så tett, Alex! Det skiller en dag på oss :-) Jeg er kjempe spent på hva som skjuler seg i magen min, men jeg er ganske sikker på at det er en jente her også! Men jeg tørr ikke være HELT sikker ennå!! Hodepinen har holdt seg borte siden fredag, men den ligger bak der igjen nå! Skal til legen om 15 min. for å høre om det går an å få aktiv sykemelding. Jeg er trøtt, slapp, plaget med vondt i hodet og ser "stjerner".. Det var faktisk koselig med besøk på lørdag og den yngste sønnen er så god en liten koseklump! Gleder meg til vårt nurk kommer ut! I dag kommer en annen venninne, det gleder jeg meg kjempe mye til. Jeg skal lage middag til oss, håper det går bra. Føler meg ikke helt pigg nå.. Har sovet urolig i natt, hadde en fødsel...Dvs jeg drømte at jeg fødte og det var veldig slitsomt psykisk!! Måtte bare skru av vekkeklokka og sove litt videre. Men jeg måtte jo må jobb også da.. Får vel tusle ned til legen snart.. I`ll be back :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. november 2004 Forfatter #587 Del Skrevet 15. november 2004 Da er jeg tilbake.. Ble sykemeldt ut måneden. Vi snakket først om aktiv sykemelding, men så målte hun blodtrykket mitt og da sa hun med en gang at jeg skulle sykemeldes fullt. Jeg har litt høyt blodtrykk og skal tilbake på fredag for å sjekke det igjen, mulig jeg blir satt på medisiner etterhvert. Fikk beskjed om at nå skulle jeg bare hvile og ta vare på meg selv. Jeg får jo så dårlig samvittighet for å være borte, har jo endel å ta igjen her også! Så jeg ringte han som er sjef her inne og han ville ikke at jeg skulle tenke på det. Jeg er jo nesten på gråten, men han ville at jeg skulle tenke på meg selv og hvile.. :-) Snille mannen! Men jeg har ikke lyst til å ringe til min sjef..Tror jeg bare sender han en mail jeg! De blir jo så sure... Egentlig kan jeg bare reise nå, men jeg MÅ få unna litt før jeg drar! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #588 Del Skrevet 15. november 2004 Ta vare på deg selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. november 2004 #589 Del Skrevet 15. november 2004 Hvil deg godt og ta vare på deg selv - prøv å komme deg ut og gå en lang tur hver dag: det er deilig med trim og med frisk luft, pluss at det klarner hodet. God bedring, vennen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. november 2004 #590 Del Skrevet 16. november 2004 Husk å tenke på deg selv. Kos deg masse og slapp av *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. november 2004 Forfatter #591 Del Skrevet 16. november 2004 Tusen takk, jenter :-) Skal bare slappe av og ikke gjøre så veldig mye. Hadde besøk av en venninne i går, det var kjempe koselig. Vi har alltid så mye å snakke om og hun er en selvskreven fadder når den tid kommer :-) Skal møte mamma etterpå, jeg skal sjekke om vogna har blitt satt ned ennå og så tenke jeg at jeg skulle kjøpe et par julegaver. Mamma har tatt med julemat nedover til oss..Det er tredje gang vi spiser det siden fredag! Jeg har fått helt dilla og da er det så fint at de har begynt med det på kroa til stefaren min :-) Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. november 2004 #592 Del Skrevet 16. november 2004 Så bra å lese at du er blitt sykemeldt. Er veldig godt å få slappet av når en er sliten. Nyt tiden!! Jeg og er halvt sykemeldt ut mndo g jeg kjenner at det er helt fantastisk. Nå har jeg jo rett og slett overskudd! Har ikke kjøpt vogn jeg heller, men det er jo på tide at det kjøres snart. Har liten plass til å lagre den, men det må vel finnes en løsning Håper du finner noe gøy på handleturen din i dag!! Ha en super dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. november 2004 #593 Del Skrevet 16. november 2004 Oj, du må passe på blodtrykket. Bra at du har blitt sykmeldt da, så du kan slappe av og passe på deg selv. Tusen takk for oppmunterende ord i dagboka mi. Er litt deppa om dagen, og det er slettes ikke likt meg. Men det går vel over. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 16. november 2004 #594 Del Skrevet 16. november 2004 Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt. Som du sikkert vet er jo jeg også sykemeldt for høyt blodtrykk og hadde skikkelig dårlig samvittighet overfor jobben med en gang, men nå tenker jeg ikke på det lenger, babyen i magen er viktigst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. november 2004 Forfatter #595 Del Skrevet 17. november 2004 Tusen takk for hilsner, jenter Fikk de siste forstørrelsene av brudebildene i går, så nå har vi bilde også :-) Tenkte jeg skulle kjøpe ramme til det i dag. Må jo få det opp med en gang! Må også bytte julegaven jeg kjøpte til den ene søstra mi, hun bruker en str større. Skal prøve å komme meg avgårde etterhvert, men i dag er kroppen min helt ferdig :-? Like etter mannen hadde reist i dag, måtte jeg opp å ..Ikke noe moro det gitt.. Mannen ringte i stad og lurte han på om det var greit at han jobbet i kveld og i morgen kveld også, han har jobbet overtid både mandag og går. :-? Men vi trenger pengene, så han kan bare jobbe, selvom det er kjedelig å være alene her så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. november 2004 #596 Del Skrevet 17. november 2004 Hei Du må ta vare på deg selv da. Selv har jeg nå så vondt i halebeinet mitt att jeg nesten ikke kan gå, og skal til legen imorgen.......For noen krøplinger vi er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. november 2004 #597 Del Skrevet 17. november 2004 Ta vare på deg selv og slapp av denne tiden du nå er sykemeldt!! Så skal du få kjenne hvor flott det kan være å gå gravid! Men den dumme kvalmen må jo bare pelle seg vekk!!:fy: Helt enig i at det er lurt å få ramme på bryllupsbildet og få hengt det oppe...har enda ikke gjort det vi..og det er 2,5 år siden... :oops: Nyt dagene hjemme :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. november 2004 Forfatter #598 Del Skrevet 18. november 2004 Ser ut til at bare var et engangstilfelle *puh* Men formen i går var ikke mye å skryte av, var en tur borti by`n i går og fikk ordnet det jeg skulle. Var helt ferdig når jeg kom hjem, men da var det bare å ligge rett ut på sofaen.. :-) Svigermor kom en tur også, det var jo hyggelig. Lenge siden sist! Og så kom det jo snø i går Fikk så fin julestemning. Tente masse lys rundt omkring og det ble så fint! I dag skal jeg bare skappe av. Skal innover en tur i morgen, til legen. Men jeg må se an formen litt tror jeg! Og så ble jeg jo så glad når jeg så at Siam er gravid! Jippi..Måtte sende melding til mannen :-) Nå skal jeg tenne i ovnen og spise litt frokost! Ha en fin dag alle sammen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. november 2004 #599 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg håper bare var et engangstilfelle og at du har hatt en fin helg så langt! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. november 2004 Forfatter #600 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, det håper jeg også, Veronal. I helgen har vi vært hos mamma og bare kost oss med familien. Mannen skulle egentlig på jakt i går, men dyna vant! Jeg lagde flere dekorasjoner som jeg skal ha med på julemessen neste helg, håper jeg får solgt de.. Ellers har jeg altså så vidt passert 20 uker :o , helt ufattelig. Har ikke noe spesielt større mage og det er egentlig fint ennå..Men jeg tror jeg kjenner den lille sparker og det er så moro! Fikk pakken på torsdag, som jeg har snakket om tidligere her. De tingene tremenningen min i USA skulle bestille. Alt var superfint og jeg gleder meg til vi kan ta det i bruk! Har fått kjøpt en del julegaver, nå er det ikke så mange igjen!! Begynte også å pakke inn noen her om dagen og det var så koselig..Men det begynner å bli rimelig fullt på gjesterommet. Lurer på hvor jeg skal putte alt rotet hen når dette skal gjøres om til barnerom :-? Var hos legen på fredag og blodtrykket hadde gått litt ned. Blodtrykket skal måles hver uke en stund fremover nå. Jeg skal til jordmor på mandag og så til legen igjen neste mandag. Det kunne hende at jeg bare skulle være sykemeldt fremover og det er greit for meg. Blir kanskje litt kjedelig, men jeg er overhodet ikke villig til å ta noen sjanser.. Ha en fin dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå