Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Juni!!

Jeg bruker rett og slett den "gamle" terminen min som utgangspunkt for å regne ut hvor langt jeg er på vei. Det er jo bare en dag som skiller mine terminer, men jordmor mente at jeg var noen dager mer på vei enn det jeg mener. Regner med min egen for da er jeg liksom mest sikker.

ville bare ønske deg en riktig god helg!! Håper du får kos deg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god helg alle sammen :-)

Sitter på kroa til stefaren min, satt på med mannen oppover i dag. Jeg skal ha Cacasparty her på mandag, så jeg skal bake to ostekaker. Fant ut at jeg like greit kunne gjøre det her oppe.

Da bruker jeg min termin foreløpig, Glossy. Bebien kommer når den vil uansett..

Stor klem til alle :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe i dag, Juni? :P

Jeg skulle egentlig ha vært på bilmessa nå, men jeg droppet det. Vil heller være hjemme og scrappe litt... :oops: Litt dilla, kanskje...!

Vel, er bare innom for å ønske deg en god helg!!

Kos deg med babyen i magen, og gjør akkurat som du føler for!

Og du! Nå er det på tide at du blåser litt babystøv over på meg, assa. Jeg begynner å bli utålmodig!! :evil:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du begynner å bli utålmodig, vennen! Det er jeg også på dine vegne..*blåse, blåse*

På lørdag sovnet jeg på sofaen 5 min etter vi kom hjem, halv ni og våknet så jeg fikk se de siste 10 min av God kveld, Norge og så la jeg meg og sov til kl.9 i går..Trøtt ja! I tillegg sov jeg 1 1/2t på ettermiddagen i går og var i seng kl.22..Føler at jeg har sovet bort hele helgen jeg :oops: Katten vår kastet opp 5-6 ganger i går, aner ikke hvorfor, våknet av han i natt også :( Så vi stengte han ute av soverommet og etter en stund stod han å skrapte på døren og ville inn. Mannen ble så sint og det hørtes omtrent ut som han sparket hull i døra, stakkars pus gav seg! Tålmodig mann jeg har gitt :roll: :-? Hvis ikke pus blir bedre må jeg ha han til dyrlegen igjen, begynner å bli dyrt dette!! Og jeg blir ikke særlig kvalm heller av å tørke opp etter han :sjokk: Og mannen kjefter for at jeg bare skal kose med katten og aldri kan gjøre noe annet med han! Dust :frustrert: Han eier ingen forståelse for at jeg er gravid, tror jeg gjør alt dette med vilje.. :sur:

I kveld skal vi opp til kroa igjen, der skal jeg ha Cacasparty. Gleder meg..Men jeg aner ikke hvor mange som kommer da! Irriterer meg at folk ikke kan ta sånt alvorlig, de greier jo ikke å svare om de kommer eller ikke eller så glemmer de det :evil: Uansett så har jeg i allefall bakt to ostekaker :sikle:

Ha en fin dag :vinke:

Og så var det så gøy å se at Madden har en :babysmokk: i magen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen med det med katten din. Vår katt kan også få slike "spy-perioder", spesielt hvis vi er veldig trøtte.... :klø: Skulle nesten tro den gjorde det bare får å få oppmerksomhet....

Lykke til med partyet ditt i kveld! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gjerne vært på sånt party.....

men du tar jo aldri kontakt så vi kan bli kjent....

Bor jo 1 min unna deg..... men nå får det være opp tiul deg juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det litt om Cacas, Jens! Party gikk kjempe bra, solgte for ca. 13000! Så da kunne jeg ta med ut varer for 1300kr :-) Ble noen julegaver og litt til meg selv. Skal også sende inn noen bestillinger i desember, for jeg har hatt to bra partyer i år og får jeg inn litt over 4000kr til, så får jeg en VIP sjekk på 750kr og kan da ta med ut varer for det..

Gloria82- Jeg hadde party på kroa til stefaren min og regnet ikke med at noen fra der vi bor, gidder å kjøre dit. Det var jo dumt jeg ikke spurte alikevel. Men jeg lurer litt på om jeg har feil mob.nr på deg? Det er derfor jeg ikke har tatt noe kontakt. Formen har heller ikke vært super, så jeg har helst bare ville vært alene. Trodde ikke jeg skulle være sånn selvom jeg er gravid, er ikke så mye kvalm og sånne typiske gravid ting. Men forferdelig mye vondt i hodet og generelt sliten, bare håper det går over snart! Men det er bare å ta en tur hvis du har lyst. Når det gjelder Cacas, har jeg katalogen for 2005 og tilbudene for desember om det kunne være noe som frister.. :-) Kjempe mye morsomt man kan lage! Skal jo uansett ha inn en bestilling da!

Har vondt i hodet i dag og vil egentlig bare bli sykemeldt. Kommer plutselig stjerner foran øynene mine og jeg er sliten. Det irriterer meg. Trodde ikke jeg skulle være i sånn form som gravid, blir jo aldri bra. :cry:

Siste helgen i november skal jeg egentlig være med på en julemesse i nærheten av der vi bor. Jeg lager dekorasjoner og skal selge disse. Var med i fjor også. Det er møte ang dette i kveld, men jeg har ikke så veldig lyst til å dra. Hodevondt er grusomt :(

Ja,ja..Nå får jeg vel jobbe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! En stor god :klem: til deg. Det er trist at du skal slite sånn med vondt i hodet og trøtt osv. Men du må huske på at folk er forskjellige, og selvom andre hopper og spretter rundt i svangerskapet, mens noen bare vil sove.. betyr det ikke noe annet enn at man reagerer forskjellig.

Jeg ønsker og håper at du får en bedre tid fremover.. du må ta vare på helsen din vet du.. og :sove: mye hvis det er det kroppen ønsker, husk dere er jo to nå!! :):)

Ha en fin dag!

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i hodet i dag også :grine:

Mannen jobber overtid i går og jeg orket ikke dra på møte, sov i 2 timer i stedet for. Alikevel la jeg meg til normal tid i går og sov hele natten :klø:

Skulle gjerne hatt litt energi jeg, blir gal av dette!! Jeg orker nesten ikke å gjøre noe, hvertfall ikke når jeg har vondt i hodet. Kjennes ut som om det skal eksplodere..

Og så har jeg så masse å gjøre på jobb.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tante er helhetsterapaut, kanskje jeg kunne fått henne til å hjelpe meg litt..Jeg blir helt matt av dette!! Noe må i allefall gjøres!!

Håper alt går bra ellers, Gamle Alex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal på UL i dag så det er spennende.

Foruten tatt Hodepine som de sier er spenningshodepine/migrene er formen topp :-)

Blir spennede og høre oom din neste UL- vil dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så moro! Det er jo spennende med UL, gleder meg til vi skal på det igjen. Bare håper de finner ut det de skal nå..Vi vil vite kjønnet ja! Skal dere? Du får komme med rapport når dere har vært der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni, saa dumt med hodepine - det er noe herk!

Har hoert det er vanlig aa vaere troett i begynnelsen av svangerskapet, men det er vel kanskje ingen troest - du faar bare ta det med ro, det er vel kroppens maate og si at den trenger hvile til aa utvikle den lille i magen din!

Ha en fin kveld!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe til hodet ennå, heldigvis!! Sov 1 1/2 t i går kveld også og alikevel får jeg sove på natten, skjønner ingenting jeg..Følte meg faktisk ganske uthvilt når jeg våknet i dag og det var deilig og lenge siden sist. Jeg får være effektiv i dag og få unna litt her, har jo nesten ikke orket å gjøre noe siden jeg har hatt så vondt i hodet.

I dag skal vi på kroa til stefaren min og spise middag med søskenbarnet til mamma, det blir kos. Lenge siden jeg har sett henne. I morgen får jeg besøk av hun venninnen som jeg har snakket om før, hun som aldri kommer til meg. Tror kanskje hun har vært her 3-4 ganger på 2 år og jeg har vært hos henne ørten ganger, så det var på tide hun tok seg en tur..Ellers skal jeg bare slappe av og kose meg i helgen, det blir deilig det :-)

Merker at jeg er litt hardere nederst i magen, men det er synd at jeg er så tjukk..Man får liksom ikke noe ordentlig inntrykk! 2 1/2 uke til UL :hoppe: Gleder meg!

Vi har vært gift i 5 måneder i dag :hjerte: og jeg er 19+0 også! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...