Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg som trodde jeg hadde vært her og skrevet på lørdag..

Babyen fikk en offwhite Burburry genser og jeg fikk Louis Vuitton lommebok. Vi var og shoppet til mannen på fredag ettermiddag, kjøpte vinterjakke, genser og bukse! Det var skikkelig deilig å bare kunne velge det man ville utenom å tenke på hva det kostet, en herlig følelse..

I går hadde vi en voldsom krangel, hvor han reiste og jeg skrev et brev til han at hvis dette forholdet ikke ble noe bedre ville jeg heller ende opp som skilt etter 5 måneder og alenemor..Det verste er at jeg mener det! Da han kom hjem (og fikk lest brevet), holdt han lenge rundt meg og skjønte vel at jeg mente alvor! Heldigvis..

Så i natt har jeg sovet dårlig igjen, har hatt en vanvittig hodepine(sikkert etter all griningen i går), er også forkjølet. Ringte legen min og da skulle jeg få sykemelding videre. Men i morgen måå jeg innover, for de skal ha lønn på onsdag! Ringte han som er min sjef og sa jeg var gravid. Men hadde hørtes ikke så veldig happy ut.. :roll:

På lørdag var jeg altså oppover på kroa til stefaren min og jeg er så møkklei alle menigene at jeg tror jeg blir gal snart...Svigermor mente både det ene og det andre og jeg blir bare irritert over at jeg er så åpen og sier så mye! Jeg klaget litt til mannen etterpå og han sa at det var vi som bestemte og at folk fikk mene akkurat hva fa.. de ville, det brydde ikke han seg om :sjarmor: Som sagt så vil vi jo ønske oss penger og gavekort til jul. Svigermor mente at vi trengte vel ikke ha alt klart til baby`n kom(Hm, trodde hun kjente meg litt bedre..) og at det kunne jo hende folk kjøpte noen sånne ting i visitgave også!! Akkurat som om jeg har tenkt å vente til etter baby`n er født med å kjøpe seng(hun mente jeg ikke trengte det med en gang, for vi måtte jo ha baby inne hos oss den første tiden)Jeg vil ha det jeg kan ha klart og som mannen sa så er det jo greit å dele kostnadene litt utover..[ironi]Tenker det skal bli moro når vi flytter og blir naboer med dem og skal totalrenovere huset etter faren og besteforeldrene hennes!! Da blir det nok ikke mye klaging og mange meninger tenker jeg :roll: [/ironi]

Ble mye klaging her, men jeg har hatt en slitsom og følelsesmessig helg.. :-?

Ha en fin dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har hatt litt å stri med i helga!

:klem:

Håper det ordner seg med mannen din - ikke bare på kort sikt men også på lang sikt. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres ut som om helga har vært mindre hyggelig... :klem: håper at alt ordner seg for dere...og at dere får snakket ut om det dere sliter med!! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

håper det står bra til boti gata :)

Jeg er alene om dagen, mannen ble operert sist uke og skal på rehabiliterig i uka fremover så da kan vi godt finne på noe en dag, hvis du har lyst da :)

Send meg en sms da du har tid du.

Ha en fin dag, klem fra Gloria :)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei junimor !

Vet at det er fryktelig lenge siden jeg var innom her, men håper jeg er unnskyldt med at jeg har giftet meg og vært på bryllupsreise :sjenert:

Vel ,nå er jeg altså tilbake og følger med på deg og den lille babyen i magen . Håper alt ordner seg med deg og mannen da.

Nå har jeg forresten opprettet ny dagbok- (ikke på gravid, selv om jeg har sluttet på pillen nå... ) Du finner meg enn så lenge på generell- håper du tar deg en tur!

Stooor klem fra Alida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni

Har du fått vite kjønnet ennå?var selv på ultralyd igår, og fikk se en liten gutt!!!det var helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Jens, så rart..Før jeg gikk inn her satt jeg akkurat og tenkte på deg og om du skulle på ultralyd snart og vite kjønnet!! Merkelig..Så moro med en liten gutt da, det må være deilig å vite hva det blir! Vi skal på ultralyd på sykehuset den 3.11 og da vil vi vite hva det blir hvis det er mulig! Gleder meg utrolig mye til det!

Regner med jeg skal på jobb igjen i morgen, har ikke lyst..Men formen er jo noe bedre og da må jeg vel nesten bare det.. :-?

På fredag handlet vi bittelitt barneklær igjen..Det var en sånt utsalgstelt et sted vi var og det var jo så utrolig billig der! Kjøpte en Timeberland genser til 150kr, den hadde kostet nesten 500kr. Kjøpte også lue og bodyer!!

I går etter vi kom hjem igjen fra bygda, fyrte vi opp i ovnen og etter en stund hoppet katten oppå der..Uff, stakkar han fikk så vondt! Og jeg får det helt jævlig inni meg. Han brente av litt hud på potene og i dag har han litt sår under der og han går rundt og halter litt! Stakkars lille pusekatten min :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det er gøy å handle baby klær??? Jeg kunne gjort det hele dagen om økonimien hadde strukket til. Har kjøpt en del selv og så har jeg familie som er aktive rundt dette og. Så tulla kommer til å ha stapp fullt skap lenge før hun har tenkt på å komme ut :-)

Håper formen blir bedre etter hvert og at du fungerer på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Akkurat det gjorde gamle-katten vår også...Han hadde store vannblemmer på alle potene.... :oops:

Men jammen kom han seg raskt til hektene igjen!! Du får la ham slikke sårene sine..så går det nok bra..men følg godt med at han ikke får infeksjon!

Det er jo ingenting du eller jeg kunne gjort for å forhindre det..de må lære å være forsiktige..og jeg garanterer deg at det der gjør han ALDRI igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Juni!

Hvordan er det med deg for tiden da? Begynner du å føle deg litt mer gravid? Litt mage kanskje?

Håper ikke du føler deg så sliten og dårlig da...

Stakars pusen din, er aldri moro med sånne tilfeller. Du får stelle godt med den de neste dagene!

Ha en fin uke vennen!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner, jenter!

Er på jobb en liten tur, hadde legetime nå kl.12. Er sykemeldt ut uken hvertfall. Har fått resept på astma medisiner, sånn spray. Håper jeg blir bedre.

Katten går det bedre med. Var til dyrlegen på mandag og han fikk smertestillende og antibiotika i sprøyte og fikk jeg med meg Aloe vera gel, krage og resept på pencilin. Så nå begynner det å hjelpe! Han har begynt å bli sånn småtøff igjen nå og der er jo egentlig bra!! :ler:

Når jeg var hos legen (gynokologen) sa jeg at jeg var litt bekymret for at det ikke var liv der nede, siden jeg ikke synes magen vokste noe. Så hun tok en UL og der var det liv. Et hjerte som banket og en liten kropp som turnet rundt og så helt perfekt ut :hjerte: Spurte litt om kjønn også og hun så ikke noe særlig. Men hun mente at hvis det hadde vært gutt ville hun ha sett litt mer, så foreløpig tyder det på en liten jente. Men det kan jo forandre seg fort! Neste onsdag er det jo ordinær UL på sykehuset, så da håper jeg vi kan se det der..Er jo så spent!!

Ringte mamma nå og hun sa det at hun hadde snakket med en klarsynt dame i dag og mamma hadde fortalt litt om meg og at jeg ventet barn. Mamma hadde sagt at hun trodde jeg fikk gutt, men damen ville ikke si noe om akkurat det. Men det kom til å bli en sterk persom og det kunne like gjerne være en sterk jente (personlighet altså) og fødselen kom til å bli en positiv opplevelse for meg og det jeg slet med! Så dette høres jo litt spennende ut, vet ikke hvor mye jeg tror på det. Men alikevel...

Orker ikke skrive så mye her inne når jeg er hjemme. Da jeg skrev sist, brukte maskinen over 20 min. på å redigere noe og da holdt jeg på å fly på veggen!! Jeg vil ha ny data NÅÅÅÅ!!!

Det er kjempe gøy å handle klær, Glossy!! Tror nok vår lille venn kommer til å ha rimlig mye før den blir født også!! Bare jeg snart kan få vite hva det er..

Har ikke kommet noe mage ennå, shy! Ikke noe som er så veldig synlig i allefall..Ellers går det jo ganske greit, er litt småsliten og trøtt. Men jeg skal ikke klage! Føler meg ikke så veldig gravid egentlig, men det endrer seg vel etterhvert!

Tuddelu, mine venner! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at den synske sa du skulle få en posetiv opplevelse med fødselen. Sånne ting er jo alltid hyggelig å høre. Forstår deg SÅ godt med å være bekymret for at det ikke er liv der nede. Jeg hadde samme problemet her om dagen da jeg var hos lege. Så jeg spurte om han kunne lytte etter liv og det gjorde han. Veldig god forster lyd her, sa han. Og det var jo litt betryggende. Bedre å sjekke det en gang for mye enn en gang for lite spør du meg. Jeg er sikkert ikke den værste pasienten han har fordi om jeg er litt bekymret!

Gled deg masse til UL på sykehuset!! Det er kjempe koselig! Da forklarer de ALT og du får et helt annet inntrykk av det å faktisk være gravid. Og ikke minst mannen som får lov å SE på nurket!! Masse lykke til iallefall, men jeg snakker sikkert med deg før den tid!!

Tusen takk for bursdagshilsen!

Klem fra Bursdags jenten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med trådløst nettverk..Nå sitter jeg i kafèn til stefaren min og surfer på nettet :-)

Vi reiser vel snart hjem, må jo se Farmen og så skal mannen opp igjen hit i morgen og jakte. Så skulle han ha fri på søndag, håper vi kan gjøre noe sammen.

Gleder meg kjempe masse til UL på onsdag. Har jo hatt det noen ganger før, men jeg håper de har litt bedre apparat på sykehuset og så skal jo mannen være med!

Formen er sånn passe, men jeg må vel nesten tilbake til jobb på mandag! Gleder meg ikke, det er jo så mye mas. De greier jo ingenting selv,akkurat som om jeg er noen tjenestepike :roll:

Tusen takk for hilsen, Glossy! :klem2:

God helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempespennende å høre hvordan det går på UL på onsdag. Vil dere vite kjønn? Vi ville det, men han ville ikke vise oss om han var gutt eller jente før en uke før fødselen omtrent. Vi er godt fornøyde med resultatet :wink:

Du har sånn jegermann du og ja. He he, de er vanskelige å få kontakt med i helgene de har jeg erfart. Mannen min går heldigvis ikke så ofte på jakt han da. Koser seg mest hjemme med oss nå. Sunn hobby likevel.

Nuvel, håper du får en flott helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb :-x Har ikke lyst til å være her. Er trøtt og hadde vondt i hodet i dag også. Var hjemme i går pga det..Men nå følte jeg at jeg ikke kunne være borte lengre! På fredag og i går holdt jeg på å besvime, det begynner å pipe i ørene og alt blir svart..Tror jeg får i meg for lite næring, jeg har ikke matlyst i det hele tatt! Når jeg går hjemme, spiser jeg ikke mer enn 2 ganger om dagen og det er jo altfor lite..Men ingenting frister!

I morgen er det UL :hoppe: Gleder meg! Vi vil vite hva det blir, Monja! Får bare håpe den lille vil vise seg frem..

Får vel jobbe litt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...