Siam Skrevet 24. september 2004 #461 Del Skrevet 24. september 2004 Gratulerer med 12 uker! Og god ferie, så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 24. september 2004 #462 Del Skrevet 24. september 2004 Gratulerer med fullførte 12 uker!!! såååå deilig!! Og negativ blodprøve var jo heeeeelt suupert!!! Hva sa mannen om bilde av nurket da?? Ble han rørt? Håper du får en suuper ferie, og at du koser deg med lillesøster!!! Håper du "stikker innom" innimellom.... og du... vi sender litt blå vibber til vår felles venn SIAM, gjør vi ikke? kooooos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. september 2004 #463 Del Skrevet 24. september 2004 Gratulerer med 12 uker og negativ blodprøve :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. september 2004 Forfatter #464 Del Skrevet 24. september 2004 Det var negativ urinprøve Og tusen takk! Kan ikke fatte at det er 12 uker allerede!! Men deilig er det uansett..Mannen synes det var kjempe morsomt å se bilde, det er veeeldig stor forskjell siden sist!! Gleder meg til å reise ut på landet i ettermiddag, det skal bli deilig! Skal være borte til neste søndag, så det blir en del pakking. Men jeg regner med at jeg og søsteren min skal farte litt, så vi kan jo bare kjøre hjemmom hvis vi er den veien! Sender blå vibber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. september 2004 #465 Del Skrevet 24. september 2004 Nei, nei, nei, ingen blå vibber denne veien på noen år enda!!!! :o Må nok vente litt, jeg. Så usikker jobbsituasjon og boforhold som ikke passer til en liten baby, så da er det bare å vente. Og så vil jeg jo helst være gift først... Men hvis du kan sende over noen frieri-vibber, så setter jeg veldig pris på det, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. september 2004 Forfatter #466 Del Skrevet 24. september 2004 Frierivibber sendes til lmari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. september 2004 #467 Del Skrevet 24. september 2004 Takk!! :bukke: ... så får vi bare håpe at det hjelper, for nå begynner jeg å bli INNMARI utålmodig, kjenner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. september 2004 #468 Del Skrevet 24. september 2004 Hei Juni, ha en kjempefin ferie! Gratulerer med vel overstaatte 12 uker og saa bra testen var negativ! Kos deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. september 2004 #469 Del Skrevet 25. september 2004 Gratulerer med 12 vel overståtte uker! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. september 2004 #470 Del Skrevet 27. september 2004 Noen dager forsinket, men allikavel: Gratulerer med 12 uker, den magiske grensen. Nå er det liten sjanse for at ikke alt skal gå bra. Er det ikke deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. september 2004 Forfatter #471 Del Skrevet 27. september 2004 Takk og takk! Bare innom en liten snartur..Skal spise middag, vi er litt sene!! Hentet søsteren min i Sandefjord i går, møtte stemoren min for første gang siden bryllupet!! Og hun unnskyldte seg faktisk :o Ikke verst, men jeg sluker det ikke helt..Fikk klær til babyen da og det var kjempe fint! Jeg og søsteren min var i byen i dag og da måtte jeg handle litte der også! Ble en beige bukse og jakke, kjempe fint!! Men nå sulter jeg..Ha det fint alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. september 2004 #472 Del Skrevet 28. september 2004 Gratulerer med 12 uker! Ha en trivelig dag, da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. september 2004 #473 Del Skrevet 28. september 2004 Så kjekt Kjempegodt å ha kommet over de første ukene ja Syns det har gått fort jeg. Husker vi snakket om det når du nettopp hadde testet positivt.. Sant det gikk ganske fort?? Gratulerer Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. september 2004 #474 Del Skrevet 28. september 2004 Utrolig raskt har det gått!! Kjekt å se at du har passert den magiske grensa!! Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. september 2004 Forfatter #475 Del Skrevet 30. september 2004 Ja, det er deilig! Endelig over 12 uker! Sant det, meta, tiden har gått veldig fort! Plutselig sitter jeg vel med en liten en i armene og ikke aner hvor tiden ble av! :-) Dagene har gått fort siden søsteren min kom, på lørdag reiser hun igjen! Hun sa i dag at hun lengtet ikke hjem Godt å være hos storesøster ja.. I går hadde jeg Perfect home party og jeg synes det var så mange som meldte avbud og jeg tenkte at hvis jeg får til et slag på 5000kr skal jeg være fornøyd!! Og så ble det på over 17 000kr..!!!! :o Det er flere som gjerne vil at jeg skal begynne som forhandler, men jeg vet ikke helt! Det frister jo litt og så er dette helt sikkert den rette tiden å begynne på for nå er det jo mange som tenker på julegaver! Får snakke litt med mannen å høre hva han mener! Jeg er litt nervøs for å prate foran andre, men hun som hadde party i går pratet bare litt og ville heller at folk skulle spørre henne og det passer jo meg perfekt!! Kanskje jeg skal hoppe i det :klø: Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. september 2004 #476 Del Skrevet 30. september 2004 Hopp i det du, Juni! Du har jo ingenting å tape, vel? Liker du det ikke så kan du vel bare slutte? I morgen kjører jeg nesten forbi deg igjen, skal til Norefjell. Jeg vinker til deg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. oktober 2004 #477 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg synes også du skal hoppe i det, Juni. Du får ha en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #478 Del Skrevet 3. oktober 2004 Åh, Siam, jeg er jo nesten på Norefjell!! Så dumt jeg ikke så dette før, så kunne vi jo treffes igjen :-) Hadde bestemt meg for å begynne med Perfect home, men nå har jeg hatt hodepine igjen i 3 dager og dette er jo tydeligvis noe som kommer innimellom og da tror jeg ikke det er noen vits å satse på noe mer!! Selvom markedet absolutt er der..Men overskuddet er ikke det aller største når jeg er sånn og jeg synes det blir for dumt å begynne å avlyse partier fordi jeg ikke er i form.. Nå er jeg altså 13+2 og det er litt rart..Men deilig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #479 Del Skrevet 4. oktober 2004 Juleforumet er åpnet Tilbake på jobb etter ferie..Det frister ikke! Hadde mest lyst til å være syk i dag. Vil ikke være her inne lenger, er så drittlei av å pendle! Kunne tenkt meg å blitt sykemeldt en stund, det hadde vært deilig!! Er sliten og trøtt..Og lei av å tilfredstille alle andre! Har en sånn rar smerte i magen, tror det er fordi jeg har litt for trange bukser..Merker at den nedre magen trenger litt mer plass. Får vel kanskje kjøpe meg en mammabukse snart. Jeg er så drittlei av å ikke ha noe å ha på meg! Skulle ønske gravidmagen kom snart jeg, så jeg slipper å bare se tjukk ut!! Har gått opp litt i ferien, men det blir vel bedre når jeg kommer inn i vanlige rutiner igjen! Vil ikke legge på meg så mye.. Tror vi skal ønske oss penger og gavekort på Skeidar til jul, for da kan vi kjøpe oss litt utstyr til den lille..Vi har så masse ting og tang til huset fra før at jeg vil ikke ha noe mer! Men det er det jo ikke alle som skjønner..De må liksom kjøpe et eller annet drit vi overhodet ikke har brukt for! Skjønner ikke helt at det kan være så vanskelig å spørre oss om hva vi ønsker oss jeg Nå skal jeg slutte å sutre!! Gleder meg sånn til jul! Har fått kjøpt en del julegaver og jeg tror det er mange som blir glade i år! Prøver å ta mest mulig hensyn til hva mottakeren ønsker seg, det er i allefall sånt jeg liker selv! Ha en fin dag, alle sammen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. oktober 2004 #480 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei junivennen.. godt å ha deg tilbake igjen...!! Og takk for motiverende hilsen i boka mi!! Så fint at du har hatt en deilig ferie, jeg skjønner det er tøft å komme tilbake igjen... men vi her på KG er glade, for da hører vi fra deg oftere!! Det er nok ikke lenge til man ser litt mage nå skal du se! Og da blir det kos å vise den frem vettu!!! Ha en fin dag så lenge! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå