April Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #2781 Del Skrevet 1. januar 2009 De siste dagene har Christian også blitt veldig mobil. Plutselig drar han seg over gulvet for å komme til det han vil. Så nå må han holdes under oppsyn hele tida og alt må passes på. Victoria har jo en del småting. Nattavvenningen går veldig bra. Men de 4-5 nettene har Victoria endt opp i sengen vår. Det er jo typisk når vi endelig er kvitt Christian. Men det nå er det slutt på at Victoria får ligge der og. Lengter etter å ha sengen for meg selv. Er så lei av å rydde leker jeg. Syns det er noe over alt. Lurer på når man skal få et ryddig hjem? Eller må man bare innfinne seg med at sånn er det ikke når man har små barn? Aner ikke jeg.. Jeg liker hvertfall ikke alt det rotet som er her støtt. Lekerommet blir vel klart i løpet av vinteren, men redd det blir fullt bare av Victoria sine leker.. Får ikke håpe det blir så ille, hjelper vel å få litt orden på tingene og en egen plass til det forskjellige. I går satt jeg og mannen alene. Etter unga hadde langt seg så koste vi oss med kalkunbryst og fruktsalat. Veldig deilig! Mens vi ventet på rakettene, så vi på Entourage og sendte nyttårsmeldninger. Jeg har fått dilla på den serien. Selvom vi var alene hadde vi det veldig koselig og det var godt å bare kunne slappe av. I dag kom mamma og stefar på frokost, og så fant mamma ut at hun ikke trengte på jobb i dag så da ble hun her. Etterhvert kom pappa og jentene og vi var ute med snøskuteren og akebrett. Så ble det pølser og kaker. Snart skal mine småtroll i seng, det blir litt godt det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2782 Del Skrevet 18. januar 2009 Lurer veldig på om jeg skal feire 30års dagen min eller ikke jeg... Jeg har på mange måter veldig lyst, men samtidig er jeg så usikker på hvem jeg skal be. Har skrevet en liste på 15 stykker som er de jeg helst vil feire med. Men så har vi vært i 30-40 og 50 årslag og jeg føler at jeg kanskje må be igjen de. Jeg har bare tenkt å ha det hjemme her og derfor frister det mest å ha det med som er unge og nære venner egentlig. Så får jeg heller ha mer "hæla-i-taket" fest på et sted når jeg fyller 40år Uansett har vi jo alle fire bursdag i april, så jeg tror det kommer til å fylle opp helgene ganske fort. Bestevenninna mi fyller 30år 14 dager før meg, hun lurer også litt på å feire. Men vi sliter litt med de samme argumentene begge to.. Ja, ja får se når det nærmer seg litt mer. Victoria skal hvertfall ha Hello Kitty bursdag når barnehagevenninnene kommer, så jeg har surfet litt etter idèer til det. Invitasjonen har jeg klar, den ble ganske bra faktisk. Ellers blir det vel felles feiring for Victoria og Christian med familie og faddere, selvom jeg har lyst til å dele det opp.. Er jo noen måneder til enda, så får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. januar 2009 #2783 Del Skrevet 18. januar 2009 Lenge siden sist 30-års lag ja.. Ikke lett med den helt store feiringa når man har små barn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 19. januar 2009 #2784 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har skrevet til deg inne hos meg, men jeg svarer deg her også. Jeg var nemlig som deg veldig i tvil om feiring eller ikke feiring, og særlig om formen på 30-årsfeiringen. Nå ble jo min veldig uformell til slutt, men jeg anbefaler deg virkelig å feire på en eller annen måte! Det er veldig moro å bli feiret på en sånn dag, så føler man at det markeres på et eller annet vis. Skjønner at du synes det er kinkig med hvem du skal invitere, men det går ikke an at du slår deg sammen med venninnen din, da? Så er det liksom ikke bare du som bestemmer? Eller enda bedre, gjør sånn som to venninner av meg, de arrangerte fest for hverandre! Da slipper man å lage i stand og rydde etter sin egen fest, pluss at man ikke står ansvarlig verken for hvem som blir bedt eller hvem som ikke blir det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #2785 Del Skrevet 20. januar 2009 Takk for innspill, Lano! Hvis det blir noe feriring, tror jeg det blir her hjemme med de nærmeste vennene våres og litt god mat. Gjør det enkelt og greit. Får passe på en helg svigermor har fri, så ungene kan være der. Ble litt gira på det nå egentlig Men vi får se. Det er jo noen måneder til enda. Som vanlig innimellom, sliter jeg med humøret og depresjonen kommer snikende. Jeg blir så frustrert over så mange ting. Men samtidig prøver jeg å være positiv, for jeg vet jeg har masse å være takknemlig for. Og at ting jeg kanskje tar for gitt, plutselig en dag er borte og da er det dumt å ha brukt mesteparten av tiden på å være sur og lei. Jeg så på Oprah en dag. Der var det flere damer i 40-50 årene som var blitt alene. De hadde brukt mange år på mann, hus og barn og latt seg selv forfalle og etterhvert var de hvertfall blitt alene. Og det var en tankevekker for meg. Der og da bestemte jeg meg for at jeg skal ikke bli en av dem. Jeg vil ikke være den som blir forlatt om 20år. I stedet for å bli en satt, frustrert husmor, skal jeg leve nå. Finne på ting med mannen. Kanskje ha på meg litt lipgloss til han kommer hjem fra jobb. Sånne små ting, som faktisk kan endre veldig mye. Jeg sa for noen måneder siden, etter at jeg gikk ned så mye etter fødselen at de kiloene ikke skulle på igjen. Men det er de altså. Siden i høst har jeg lagt på meg 5-6kg, verst ble det etter vi flyttet fra mamma. Men i dag har jeg altså begynt et nytt og bedre liv. Jeg nekter å veie tresifret igjen!! I morgen er det jobb igjen, svigermor skal ha Christian. På mange måter angrer jeg litt på at jeg har begynt igjen, men jeg er glad det bare er en dag. Grunnen til at jeg begynte igjen var fordi jeg har en kunde som er ganske stor og jeg ville følge den fra begynnelsen av året(for de som ikke vet, så er jeg regnskapsfører). Men det som er nå, er at hun som har hatt den kunden mens jeg har vært borte, har hatt så mye å gjøre at hun har ikke fått fulgt dem opp bra nok. Og hun ligger etter med en del og jeg må nå altså gjøre ferdig resten for 2008-maaaange løse tråder og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne, i tillegg til at jeg må forberede alt til årsoppgjøret for den kunden og det er ganske mye jobb. Så hadde jeg visst det jeg gjør nå, hadde jeg nok ikke begynt igjen før i midten av mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #2786 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå tikket det inn sms fra mannen: "Jeg elsker deg. Du er utrolig. Et liv uten deg er som en høst uten elgjakt.. Elsker deg, April." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #2787 Del Skrevet 22. januar 2009 I går reiste Christian seg først opp i knestående og så helt opp... Victoria har en liten skinnstol som hun sitter i når hun ser på tv. I går satt hun der og spiste frukt og det syns Christian var veldig interessant, så det var da han prøvde å reise seg og det gikk veldig bra. Men når han slipper taket detter han jo rett i gulvet. Blir litt å passe på fremover skjønner jeg Men er jo kjempe morsomt at det skjer nye ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #2788 Del Skrevet 30. januar 2009 Christian sover nå stortsett hele natta og han er grei å legge. Hender han våkner en gang, legger han rundt 19.30-20 og så våkner han mellom 2-5 en gang og så sover han videre til 8-10. Veldig deilig!! Og veldig godt at det endelig ble bedre med nattesøvn. Han får pupp 2-4 ganger i løpet av et døgn tenker jeg Ellers har han begynt å dra seg opp, først opp på knærne og så helt opp på føttene. Det er så litt skummelt da. Hender han detter og slår seg, men det er lite skrik. Gråter litt kanskje og så er han ferdig. Stor forskjell fra storesøstra! Veldig moro med all fremgangen. Han krabber ikke enda, men er stadig oppe i krabbestilling og hopper litt bortover. Jeg er overrasket over hvor enkel han er å ha med å gjøre. Han spiser godt og er stortsett bare bild og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. januar 2009 #2789 Del Skrevet 31. januar 2009 Så deilig at han sover om nettene og stort sett er enkel å ha med å gjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2790 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er veldig deilig, imli. Nå er han litt forkjøla så nå er det noen amminger om natta igjen. Men han sover gjerne til rundt 9, så da går det greit. Victoria er hjemme i dag, hun hoster og hoster. De ringte fra barnehagen i går og syns hun ikke virket helt i form. Men de var veldig usikre på om de skulle ringe. Jeg syns det er bedre å være føre var, så helt greit for meg. Det er anderledes å være syk hjemme og syk i barnehagen. I morgen skal jeg på jobb, så mannen skal være hjemme. Egentlig skulle svigermor ha Christian, men da blir heller mannen hjemme med sykt barn og har begge to. Fikk brev fra NAV i dag og siden jeg jobber 20%, så er siste permisjonsdag nå 26. mars. Det er enda en liten stund til, men det går jo jammen meg så fort atte. Februar er allerede i gang og den flyr bare av sted.. Det er jo så kaldt ute for tida. Skulle egentlig vært på kontroll i dag, men gadd ikke det siden Victoria hoster sånn. Bare dumt og dra de ut. Var -20 da vi stod opp. Ellers har jeg fått tak i Hello Kitty stæsj til Victoria. Bestilte via en amerikansk side, kom på at jeg kunne søke litt mer etter nettsider derfra. Og da kom jeg over flere, bl.a også noen britiske. Selvfølgelig sendte ikke det stedet jeg bestilte fra til Norge, men jeg har jo en slektning i Seattle som gjerne ville sende det til meg. Så da ordnet det seg. De hadde MYE der jeg fant det. Kunne tenkt meg å starte et sånt nettsted i Norge.. Jeg bestilte via amazon.com, men det ble sendt herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #2791 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå er jeg en smule lei av å være inne. Lenge siden jeg har vært på shopping Men i morgen har mannen tatt seg fri, han skal levere papirer til regnskapsfører og da blir Christian og jeg med, så blir det litt shopping og tenker jeg.. Victoria er i barnehagen i dag. Håper hun holder seg frisk en stund nå. Christian har blitt verre av forkjølelsen, så det ble en slitsom helg. Han hoster og snørrer litt enda. Men håper han blir bedre snart. Han er veldig i form på dagen, men han er slitsom på natta. Christian har krabbet litt, tatt et par tak og så lagt seg på magen igjen. Men nå tror jeg han har begynt å krabbe ordentlig. På badegulvet krabber han langt og nå har han begynt i stua også. Og han reiser seg opp flere og flere steder. I går reiste han seg opp i lekegrinda og holdt seg fast og gikk litt rundt. Så her skjer det mye for tiden. Tror jeg må finne et annet pålegg på brødskiva. Han har fått leverpostei, men nå snur han seg bare bort etter noen biter, så jeg må prøve noe annet i dag tror jeg. Objektivet på kamera mitt er ødelagt og jeg har snart ventet en mnd på nytt, men nå har det endelig kommet. Det skal helt klart hentes i morgen. Jeg tar jo masse bilder, nesten hver dag og da merker man godt at kamera ikke kan brukes en mnd. Gleder meg virkelig til å få det i orden. Var en liten tur på jobb i går mens mamma hadde unga. Folk som har blitt tatt inn for å hjelpe til med noen av mine kunder fungerer ikke ordentlig og det har resultert i mye slett arbeid. I tillegg er det ei som har slutta og hun hadde masse å gjøre og har derfor ikke fulgt opp kundene sånn som hun burde og det sitter jeg og prøver å rydde opp i nå. Fryktelig frustrerende. Han som har blitt leid inn som vikar, oppdaget jeg at hadde sitti og sett på forskjellig sm-sider og datingsider, han er skikkelig ufysen og jeg får helt noia bare jeg ser han. Ikke har han gjort noe bra jobb med kundene våre heller. Jeg har mistet to av mine favorittkunder! Det har også kommet flere klager, ikke bare på han, men ei annen som jobber hos også. Så da flyttes de kundene over til meg, så får vi se om jeg klarer å holde på de.. Sjefen min gleder seg veldig til jeg er tilbake og det er jo koselig å høre sånn. Hun mener alt blir så mye bedre når jeg kommer igjen. Og det tror nok jeg litt også, det vil løsne mye da. Gleder meg til å ha noen timer med mannen i morgen! Jeg har egentlig lyst til å ta en kjapp tur på IKEA og kjøpe et speil og en kommode, men jeg vet ikke hva vi får til. Nå sover Christian, så jeg tror jeg skal slappe av litt. Har vondt i hodet og er ikke helt i form merker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 13. februar 2009 #2792 Del Skrevet 13. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #2793 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei på deg Dalmore! Sukk, nå er jeg lei av å være forkjøla. Formen har vært helt elendig. Og i dag kom mensen i tillegg og toppet det hele. Kjempe vondt i magen og nedover i lårene og blør veldig. Mannen skulle vært på skytestevne i dag, men ble hjemme.. Jeg får litt dårlig samvittighet for det. Det er liksom det eneste han er ute på og der får han vært litt sosial med kompiser.. Jeg har egentlig planlagt 30års lag den 18. april, jeg slo det litt fra meg. Men så har hun som var forlover for meg blitt singel og da øynet jo jeg sjansen igjen. Hun og mannens forlover datet nemlig litt og de er bare det perfekte par, bare synd de ikke ser det selv.. Men, men! Jeg skal ikke tvinge noen.. Men det hadde vært koselig om de endte sammen, men tror sjansen er større for å vinne i Lotto. De har jo prøvd en gang, så hvorfor skulle de prøve igjen, men de er bare så søte sammen.. Her om dagen ringte pappa og han hadde hørt jeg planla bursdag(mamma hadde vært her den dagen og hørt litt om planene mine) og så sier han at han og mamma gjerne ville lage en overraskelsesbursdag for meg hjemme hos han og han ville gjerne ha en liste over hvem de skulle be...Ikke så lett å overraske meg, siden jeg er en detaljplanlegger i høyeste grad Men det blir mer et familieselskap med slekt og nære venner og siden ungene skal være med, blir det ikke så seint heller. Så jeg tror det vi gjør er å kanskje ta en innflytningsfest til sommeren heller.. Vi får se! Men veldig koselig at de vil gjøre det for meg. Tror faktisk vi blir 25-30 stykker, så det er jo bra. Ingen skal vite at jeg vet noe da, så det blir spennende å se om noen røper seg Det ble litt shopping på onsdag. Men ingen IKEA tur. Vi får se om mannen tar fri en dag senere, han hadde noen andre ærender innover på den kanten og. Det var hvertfall greit å komme seg ut litt. Men jeg var helt skutt når jeg kom hjem og skjønte jo hvorfor etterhvert.. Hadde feber! Og det har jeg hatt noen dager nå. Kjedelig! Håper jeg snart blir bra igjen altså!! I går fikk jeg en rød rose i vase som Valentineshilsen fra mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #2794 Del Skrevet 16. februar 2009 Etter maaaange års prøving, tre inseminasjonsforsøk og to prøverørsforsøk er endelig kusine L gravid!! På tredje prøverørforsøk gikk det altså bra. Hun har vært hos en dame som driver med akupunktur nå i mellom andre og tredje forsøket, så kanskje det har hjulpet litt.. Jeg fikk mms i dag tidlig med bildet av testen og der stod det gravid!! Tårene bare trillet på meg. Det syns jeg var så fantastisk. De har prøvd så lenge. Det tok noen år før de fant ut at det var han som ikke kunne få, men selv etter de prøvde andre ting har det tatt over to år før de lykkes. Så nå bare håper jeg at frøen holder seg inne der og vokser seg stor og sterk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #2795 Del Skrevet 22. februar 2009 Fikk brev fra NAV i går og da hadde de glemt å ta hensyn til at jeg jobber 20%, så siste permisjonsdag for meg ble 16. april!!! Nå håper jeg bare det går i orden med jobben, siden jeg egentlig har sagt jeg er tilbake 30. mars og jeg lurer på om hun har sagt opp vikaren da. Men jeg vil være hjemme så lenge!! Det ble jo tre uker lenger med permisjon og det er jo helt topp Har sendt sms til sjefen nå og da håper jeg det ordner seg. I dag har jeg hatt ungefri på morgenen, mannen ville jeg skulle reise ut og spise frokost og slappe av og kose meg litt. Så det har jeg gjort. Deilig!! Men nå venter litt husarbeid her hjemme, bare Christian våkner! Etterpå skal vi opp til svigers på pizza og fastlavensboller. Mens mannen var på skyting i går, ble bilen hans stjålet. Ganske frustrerende egentlig. Ikke at det var så dyre bilen, men det gjorde nytta si for oss. Men heldigvis ringte politiet i går kveld og da hadde de funnet den igjen. Tror den skal være i ganske greit stand. Men uansett syns jeg det er litt ekkelt at noen "fremmede" har tatt den og sitti i den. Vi skal hente den senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2796 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Mest sannsynlig går det galt for kusine L. Hun var inne og tok en ekstra blodprøve og da var det for lav stigning på hcg`n til at det kom til å gå bra! Jeg syns det er så fælt altså og livet er fryktelig urettferdig. Christian er 11mnd i dag! Han krabber i full fart og reiser seg opp over alt. Men han har virkelig kontroll, veldig sjelden han detter. Han reiser seg opp og klarer fint å sette seg ned igjen. Hans ynglingsgeskjeft for tiden er å reise seg opp i lekegrinda og kaste utover alle tingene oppi der. Og så har han begynt så vidt med noen få ord, ma- mat, mama-mamma, hei, ei-elg ( ). Han er veldig glad i mat, han spiser og spiser. På tirsdag skal vi på kontroll, spent på hvor stor han er nå. Bruker 74-80 i klær, så er helt vanlig sånn. I går var vi hos IV og G og akte og spiste taco, veldig koselig. IV og ungene kommer hit i dag. Mannen min er på skyting og G skulle hjelpe stefaren min med noe datating. IV skal ha 30års lag den 28. mars, det blir gøy. Har kjøpt Bjørn Borg boxer til henne og så lurer jeg på gavekort på IKEA. Får se litt. I mars og april blir det mye festligheter, det er mange bursdager.. Men det er jo bare moro I morgen skal mannen og jeg til Sverige, vi skal ha med oss Christian. Men Victoria skal i barnehagen og så skal svigermor hente henne og så legger hun henne her hvis vi ikke har kommet hjem til leggetida hennes. Greit å slippe og stresse syns jeg og så har jeg tenkt meg innom Outlet One i Vestby. Endret 1. mars 2009 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. mars 2009 #2797 Del Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer med 11-måneders-gutt! Men så utrolig synd med kusina di da. Huff. Livet er urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2798 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei Imli! Svigermor lurte på om hun skulle ha Christian i morgen, så vi kunne dra alene og etter litt tenking frem og tilbake har vi sagt ja til det! Det blir deilig Veldig godt å slippe og ha med han på den turen, det blir jo noen timer i bil. Og det blir litt lettere for meg og mannen å være effektive.. Så vi har prøvd å legge Christian uten pupp i dag og det har hittil gått bra. Bortsett fra at han romsterer voldsomt rundt i senga si, men han sier ingenting da. Go`ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2799 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Christian sov til fire før han fikk pupp og i går når svigermor hadde lagt han surra han fælt rundt i senga da og, men sovna til slutt og våkna ikke før seks i dag for å få pupp!!! Og da var han pottetett, så da er vel han forkjøla. IGJEN! Og jeg hadde fått sms av mamma i dag tidlig, da kunne ikke svigermor på jobb hun var syk. Sannsynligvis er det omgangssyka, så da er del vel bare å vente på den. Når det kommer til den er jeg fryktelig pessimist altså. Hater det!!! Nå har Victoria ikke blitt smitta i barnehagen enda, men så spørs det da om hun klarer å holde smitten unna nå. Håper det. Håper virkelig ikke svigermor har smittet dem.. Vi fikk hvertfall handla en del i går. Tusenlappene fløy Var innom OutletOne på vei nedover. Det var helt greit der, men tror ikke jeg hadde kjørt ens ærend ned dit. Kjøpte en Polarn o Pyret vinterjakke til Christian. På Nordby Senteret fant jeg Hello Kitty gummistøvler og joggesko til Victoria, så da får hun det i bursdagsgave bl.a. Mamma har akkurat kjøpt Hunter gummistøvler til henne, men tenkte Hello Kitty blir fine å ha i barnehagen. Ble også noen lys og ballonger til bursdagene og Christian fikk ny olabukse(har en del fra før men..), body, denimcaps og lyseblå og hvit vårlue. Handlet et klessett til Baby Annabell og en Hello Kitty fargebok som hun skal få i dag når hun kommer hjem. Mannen sa hun hadde så vidt gløtta på øynene i dag tidlig og sagt "var det noen lekebutikk der" Så jeg tipper hun blir glad for det hun får! Ellers handla vi en del brus, mat og mye godtri... Noen av godtri skal jeg ha til påskeegg som jeg skal gi bort, så ble det litt til gaveposene Victoria skal ha i barnehagebursdagen og så handler jeg alltid litt til mormor, mamma og stefar. Og så ble det rimmad fläsk og litt sjokolade til svigermor som takk for hjelpen! I dag har vi vært på kontroll. Christian veier 9 410gr og er 73cm, han følger kurven sin kjempe fin og helsesøster var fornøyd med utviklingen hans. Neste kontroll på 1-års dagen sammen med storesøster, da skal hun ha 4-års kontroll. Mannen blir også med, så da fant vi ut det var like greit å ta alt i samme slengen. Christian skal jo ha to vaksiner også, men det er like greit å bli ferdig med dem, vi skal ikke ha noe bursdagsfeiring da uansett. Ikke at han har reagert så veldig heller, han har vel hatt bittelitt feber. Begge to skal ha legesjekk og Victoria skal bl.a ha synstest også. Gleder meg, det blir spennende! Endret 12. mars 2009 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #2800 Del Skrevet 12. mars 2009 Victoria kastet opp natt til mandag, litt mandag morgen og så mandag kveld igjen og går hadde hun litt diare. Men jeg håper det ikke var omgangssyka, hun har vært veldig i form. På søndag drakk hun juice som hun hadde fra sist hun var forkjøla og det er jo noen uker siden nå, så det var bare en sikkelig muggrøre.. Håper det er det som har slått henne ut og ikke noe smittefarlig. Orker ikke mer på en stund nå. Er i dritthumør om dagen. Har vel lagt på meg 8-9kg og klarer ikke gjøre noe med det. Jeg er lei snøen som bare laver ned, skal det aldri bli vår. Jeg syns at når midten av mars nærmer seg, så kunne godt våren snart melde sin ankomst!! Her er det ganske mye snø nå. Mannen har vært hjemme i dag og jeg har vært på jobb. Går egentlig greit der nå, men jeg føler meg så teit når jeg er så tjukk. Hater og ut blant folk!! Christian satte seg opp selv i dag Han krabber rundt på gulvet og så setter han seg opp når han finner noe å leke med. I lekegrinda står han bare og kaster ut alle tingene sine, så vi har måtte ta bort de største plast lekene for det blir så mye merker i gulvet! Men jammen meg utvikler han seg for tiden altså. Og sånn som han spiser...! Han elsker mat, alt går ned. Jeg ammer ikke så mye for tida, rett og slett fordi han ikke har tid. Det går vel en liten stund før utdrivningsrefleksen slår inn og innen da er han lei. Men han får litt på kvelden før han legger seg. I det siste har det blitt litt på natta også, han er litt urolig igjen. Lurer på om det kanskje kan være tenner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå