Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Var nok for optimist, feber igjen.. 39,2 nå når hun la seg. Fader altså, nå må dette snart gå over. :(

Begge barna sover nå, så mannen og jeg skal prøve å nyte litt alene tid frem til en av dem våkner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dåne: Det gikk 10 minutter det :dåne:

Livet som småbarnsforeldre skal ikke alltid være like lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Faens fitte av ei eks-stemor!!!! :kjefte: Pratet med pappa nå og da skal han sannsynligvis ikke ha alle tre jentene som planlagt. For nå har EKS-stemor funnet ut at de også fortjener å dra på tur(siden pappa har vært i Thailand) og da må jo det skje da pappa egentlig skulle ha de. Han skal da bare ha den ene tvillingen, hun som har Williams syndrom. Så da kommer ingen av søstrene mine i dåpen, for pappa skal hente henne den 23. Faens kjerring altså. Hun visste dåpen var da og at pappa hadde ferie for å ha jentene og så må hun kludre det til. Er veldig greit å være henne som bare kan ta i mot masse penger i måneden uten å gjøre en jævla dritt, annet enn å forsure livet til folk rundt seg :sur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos legen i dag, hadde crp på 133. Victoria har ørebetennelse og bronkitt, så nå går hun på antibiotika. Formen er heldigvis litt bedre. Hun leker litt og er i bedre humør. Men nå håper jeg formen blir bra, så vi kan nyte ferien. Har ikke sovet ordentlig på 5 døgn så nå begynner jeg å bli ganske sliten!! Skulle egentlig hatt to fra jobb i visit i dag, men jeg orket ikke. Christian hoster enda mer, nå håper jeg snart han blir frisk også altså!!

I morgen kommer presten for å snakke om dåpen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har presten vært her og snakket om dåpen og fått nybakt gulrotkake og kaffe. Han ville at Victoria skulle hjelpe til litt under dåpen også. Hun skal være med å gå i prosisjon sammen med oss og så bære mugga med vannet til døpefonten og så før selve dåpshandlingen skal hun helle vann oppi. En av oss må jo hjelpe henne da, blir vel meg det. Meninga er jo at mannen skal bære Christian.

Litt bedre med søvn i natt heldigvis. Men det er jo et sant helvete å få i henne den antibiotikaen. Jeg har ganske kort lunte for tiden, så det passer ikke helt at jeg gjør det..

Fant en blogg med så utrolig mye delikat interiør. Bare lyst og hvitt og veldig mye fint som jeg liker. Og så tenker jeg på all panelen vi har satt opp.. :dåne: Mannen liker det, men jeg er ikke så kjempe fan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnen om nettene er veldig variabel. Christian kan våken opp til 4 ganger for tiden og det er ganske slitsomt!! Forrige kvelden var jeg helt gåen. Klarte nesten ikke å gå opp trappa, var helt ferdig.

Går bedre med Victoria, hun tar antibiotikaen selv og da går det så fint atte. I går var vi hos IV og G. Er deilig å komme seg litt ut igjen. Jeg var innom by`n og handlet litt til Christian. Var halv pris på Exit og NameIt klær.

MEEEEN... Blir visst flere som ikke kommer til dåpen. Hadde fått mld i natt og da er IV på føden :hoppe: Hun var så lei seg for at hun hadde ødelagt dåpen. Hun har termin 1. august og sist gikk hun 10 dager over, så vå regna med det skulle gå greit. De er begge to faddere, så sånn sett er det litt dumt. Men det spiller ingen rolle. Snart er lille baby`n her og jeg er såååå spent på hva det blir :hoppe: Sendte mld til IV`s samboer i stad og da ville han ikke gjenfortelle ordene hun kom med og hun hadde 6 cm åpning. Så da håper vi det blir vanlig fødsel denne gangen og at det ikke går for lenge.. Sist begynte jo riene tirsdag kveld og torsdag ettermiddag ble Oscar tatt med keisersnitt!

*venter spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende April :hoppe:

En av våre faddere fikk baby på selv dåpsdagen til lillemann, men det er jo mye viktigere enn at de ikke kommer i dåpen. Vi kaller henne gudmor uansett vi ;)

Gleder meg til oppdatering.

Så godt at det går bedre med Victoria. Men kjipt med lillebrors våkeperioder på natta. Våkner han for å spise da eller? Her er ikke lillebror våken på natta, men han spiser som en hest gjennom dagen. Synes jeg ammer mer nå enn da han var baby.....altså, nyfødt :fnise: De vokser fort disse krabatene :skrape:

Tenker dere på grøt snart da? Vi vurderer det når han passerer 4 mnd, men jeg er litt avventende til det hele. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk rett :hoppe: En liten jente har kommet!!! Hurra!! Gleder meg til å reise å se. Håper kanskje får til en tur på formiddagen i morgen, ellers er vi jo opptatt med dåpen..

Har ikke vurdert grøt enda. Håper og tror at det kanskje er fordi han er forkjøla at han våkner. Usikker på om han vil ha mat hver gang, men jeg er så sliten for tida så det lettest er bare å stappe inn puppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Dåpsdag, møkkvær og stuptrøtt!!

Har sovet maks 3-4t tilsammen og maks 45 min sammenhengende!! Fra 3-5 lå Christian og pludret og plapret.

Hurra, dette blir en morsom dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dåpsdagen!

Håper du får en god natts søvn til natta. Det er jo utrolig slitsomt å være så trøtt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Monja!

Dagen har gått greit stortsett. Christian var litt sint i perioder i kirka, men sovna etterhvert. Victoria var en dritunge innimellom og ville ikke høre. Men det var heldigvis ikke så veldig mange andre i kirka enn de som hørte til oss, så det var ikke så farlig. Men var litt svett en stund.

Etterpå gikk det veldig fint. Victoria lekte med tantene sine og alle var fornøyd med maten og kakene. Christian fikk veldig mye fra O`du som metter liten fugl og mye penger. Nesten 11000kr tilsammen!! Og vi har tatt 220 bilder!!! Men en del skal nok slettes, blir mye rart og. Men håper vi ender med noen fine hvertfall :)

Nå bader mannen barna og så er det sengetid for dem. Vi er klare for litt alenetid og tidlig i seng for oss også. I morgen reiser vi muligens til Tønsberg. Skulle egentlig fått flere besøk i morgen, men ingen ble noe av. Typisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var forresten og tittet på baby`n i går :hjerte: Såå lita! Kan liksom ikke huske Christian var så liten og det er jo bare 3 1/2 måned siden :dåne: Hun hadde mye hår, så hun fikk bl.a spenner av oss :fnise:

Nå steker mannen pølser til oss, sulten jeg :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi i Tønsberg. Fikk shoppet litt i går, men i dag skal vi vel egentlig bare slappe av. Hadde tenkt vi skulle på strand, men jeg vet ikke helt hvor vi skal dra hen. Og egentlig er det vel ikke så lurt at Victoria bader så mye enda.. Kan hende vi bare koser oss rundt her og går ned til vannet her, hvis vi finner noe sted å gjøre det.

Mulig mamma og stefar tar med seg Victoria ned hit til uka, så da tar mannen og jeg en tur til Oslo og overnatter der. Skal spise på Big Horn på Aker Brygge har vi tenkt. Og så må vel jeg shoppe bittelitte :fnise:

Christian snur seg rundt og rundt på gulvet, altså ingen rulling enda. Men han går rundt i ring. Han har begynt å komme seg over på siden, så da er det ikke sikkert det er så lenge før han begynner å rulle. Nettene har vært litt bedre nå med 2-3 timers intervaller. Håper det bedrer seg igjen. Han er veldig flink til å ligge under babygymmen sin. Han kan ligger der ganske lenge av gangen. Stortsett er han en veldig blid og god gutt.

Victoria går på antibiotika enda, er et par dager igjen. Håper bare hun holder seg frisk og at det ikke blusser opp igjen når hun er ferdig. Hun virker hvertfall veldig i form nå og det er godt å se..

Nei, må vel ordne oss litt og så skal vi ha egg og bacon :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April! Gratulerer på etterskudd med dåpsgutten, det er virkelig to vakre barn du har! Christian var nydelig i dåpskjolen, og Victoria var en drøm i den fine kjolen sin!! (o:

Håper dere har det fint i Tønsberg, og at du koser deg med permisjonen din. Jeg gleder meg til å gå ut i permisjon nå, er ikke så altfor lenge igjen!

Ha en fin ferie så lenge.

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, shy!

I går ba vi svigers nedover og jammen kom de.. Stefar klarte å overtale de til å overnatte :dåne: Jeg er jo ikke sååå glad i de! Men det har da gått greit faktisk. Svigermor og jeg skal en tur til by`n etterhvert, selvom svigerfar nok kunne tenkt seg hjem. Vi har bestemt at vi blir til i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VARMT :dåne:

Vi kosa oss veldig i Tønsberg. Det var så godt å komme seg litt vekk, jeg skulle gjerne vært der mye lengre. Men vi får ta turen ned igjen snart.

Tror svigers hadde det fint også. Bra for dem å komme seg litt ut også, de er jo aldri noen steder. Svigermor og jeg var å shoppe litt. Jeg fant faktisk en del til meg selv, så det var deilig å få litt mer nytt i garderoben. Svigermor handlet jakke til Christian og Victoria.

I dag har jeg vært innom pappa med gave til søsteren min, de skulle reise hjem til dragen i dag. Så dro vi en tur til IV og leverte litt klær som hun skal få låne og så reiste vi til en sted hvor det var salg på NameIt og Exit klær. De har utrolig mye fint i den butikken, så jeg fikk gjort en del kupp. Men nå skal jeg gå over å se litt hva jeg har til Christian, tror ikke han mangler noe :sjenert: Jeg regna jo liksom med at det ble noen visiter, men det har ikke akkurat vært plagsomt! Mannen holder på i huset, det begynner virkelig å snøre seg sammen nå.Han er snart ferdig med å ha på panel på tak og vegger i gangene nede og så har han beisa taket der. Jeg skal vel ta veggene etterhvert er meningen. Etter det er det ikke så mange store ting igjen, annet enn gulvet i stua. Ellers er det lister rundt vinduer og dører her og der, og så venter vi på rørlegger som skal legge rør i gangen til varmepumpa, mureren som skal støpe gulv og legge fliser i gangen og så er det trappa opp i andre etasje, den skulle komme i september tror jeg..

Neste uke skal mannen og jeg prøve å ta en tur til Oslo og overnatte alene, med Christian da vel og merke. Mamma og stefar skal ta med Victoria en tur ned til Tønsberg, evt. blir de hjemme med henne. Det skal hvertfall bli godt med litt alenetid. Vi har egentlig ikke råd, men vi får heller spare inn på andre ting. Syns det er litt viktig at vi prioriterer oss selv litt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian bruker bittelitt i 56 fremdeles (noen få bukser), ellers er det mest 62. Kan snart begynne med 68 i bodyer tror jeg.

Må bare ærlig innrømme at jeg har ikke helt sans for den varmen som er om dagen. Syns det blir altfor varmt. Nettene er jo håpløse, våkner klissvåt innimellom. Og jeg skal til Syden :fnise: Ja, ja.. Syns varmen er helt anderledes der. Vi må huske på å ordne pass til de små, det kom jeg på nå.. Victoria sitt har jo gått ut. Håper det ikke tar så lang tid å få de, må prøve å få gjort det snart.

Mulig jeg er rar, men jeg syns man kan gi en liten gave til dåpen når man er bedt selvom man ikke kan komme. Jeg hadde hvertfall gjort det. Men nå tenker jo ikke alle som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt ørten takkekortbilder, men blir liksom aldri helt fornøyd. Men jeg fant ut i går at folk ser vel bare på det når de får det og så blir det lagt bort. Har et som jeg syns ble fint, så jeg tror vi bruker det. UPPPS!! Jeg har jo forberedt takkekort, er bare å bestille bilder! Det hadde jeg helt glemt, holdt jo på å bestille takkekort på nett jeg nå. :dåne: Ammetåke deluxe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...