shy Skrevet 2. april 2008 #2541 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) GRATULERER MED LILLEMANN APRIL! :babygutt: :babygutt: :babygutt: April fødte i går kveld kl. 23.12 Han er 3670g og 49cm lang, og heter Christian. Han er en aldeles nydelig gutt, og alt virker fint med mor og barn etter en veldig vond men rask fødsel.... Dette var koselige nyheter på en onsdag!!! (O: Stor gratulasjonsklem fra shy Endret 2. april 2008 av shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2542 Del Skrevet 2. april 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. april 2008 #2543 Del Skrevet 2. april 2008 Gratulerer April!! Velkommen til verden Christian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 2. april 2008 #2544 Del Skrevet 2. april 2008 Gratulerer så mye fra meg også - jeg var en dårlig sladrehank denne gangen men fikk god hjelp fra shy! Så utrolig fin han er, og så kjapt fødselen din må ha gått! Flinke du! Og nå er han endelig her, håper dere storkoser dere og nyter den aller første dagen som familie på fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 2. april 2008 #2545 Del Skrevet 2. april 2008 Gratulerer med Christian Det gikk kjapt når ting satte i gang. Gleder meg til å få rapport og se bilde av prinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2008 #2546 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Gratulerer så mye med prinsen! Kos deg som tobarnsmamma! Endret 2. april 2008 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 4. april 2008 #2547 Del Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så masse!!!!!! Jeg ble også mamma den 02.04!!!!!!Vi ble skrevet inn om natten 0227, og hun var født 0232!!!!!Fikk ikke fødestue eller noe!! Alt er vell med oss, hun veide 3,3 og var 48 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. april 2008 Forfatter #2548 Del Skrevet 4. april 2008 Nå fikk jeg frysninger, Jens!! Så moro og gratulerer med vesle frøkna. En av hver du også, morsomt Tusen takk for hilsner jenter!! Da er jeg altså tobarnsmor. Christian kom i turbofart den 1. april, brukte 3t og 40min fra jeg merket første rie til han var ute. Jeg forteller mer senere. Ville bare innom å hilse på jentene Vi kom hjem i dag, storkoser oss. Jeg nyter det mer nå enn sist gang. Måtte jo veie meg når jeg kom hjem.. Minus 5-6kg og fikk på meg en av buksene jeg brukte før jeg ble gravid Svigers er på besøk, så jeg får ta meg litt av de. Måtte bare en tur på nettet og ordne bursdaghilsen i avisa til Victoria.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. april 2008 #2549 Del Skrevet 5. april 2008 Gratulerer så mye, og tenk at du rekker og ordne bursdag til Victoria også. Så flott, og sikkert ekstra viktig nå som hun har blitt storesøster og har en konkurrent... Kos dere masse! Lykke til! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. april 2008 #2550 Del Skrevet 5. april 2008 Åhhh så gøy!!! Gratulerer sååå mye med lillegutt. Skal jammen si det gikk fort i svingene her ja. Håper du nyter dagene til det fulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2551 Del Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for hilsner Her er min fødselshistorie: Sånn i 19.30 fikk jeg litt knip i magen, men hadde akkurat spist litt sterkt pizza så jeg tenkte kanskje det var den. Men i løpet av den neste timen kom det ganske mange til og jeg måtte puste meg gjennom dem. Dette var midt i leggetiden til Victoria, så jeg sang og pustet og peste Jeg ringte mamma og sa at jeg trodde jeg var i gang, så de skulle komme hjem. Mannen dro opp til svigers og sa i fra og lurte på om svigermor kunne komme ned etterhvert. Rundt halv ni ringte han føden og da fikk vi beskjed om at vi kunne komme, siden jeg hadde ganske kjapp fødsel sist. Jeg fikk funnet frem det vi skulle ha med og mannen ringte svigermor og ba henne komme. Turen til sykehuset tar ca. 40min og riene kom med 2-4 min mellomrom hele veien. Det var ikke spesielt godt, men jeg pustet meg gjennom dem så godt jeg kunne. Kom på sykehuset, ca.21.30. Hadde noen rier på vei inn til sykehuset også og når jeg kom dit skulle jeg jo undersøkes. Hadde 3-4 cm åpning og hodet var festet. Måtte sitte i en stol med ctg, ikke spesielt godt. Det var best å henge på mannen mens riene holdt på. Mens jeg satt med ctg, gikk vannet under en rie. Kom ikke så mye, men nok til at jeg skjønte det var det. En merkelig følelse. Måtte sitte en stund med ctg, for de var ikke helt fornøyd med målingen av baby`n. Men jeg tror det var fordi jeg måtte bevege meg sånn under en rie at målingen falt ut, for den var helt som den skulle etterpå. Riene ble bare vondere og vondere, men jeg prøvde å trykke litt under hver rie. Vi ble flyttet til en fødestue, så jeg fikk sitte litt i badekaret, det var deilig. Mannen dusjet magen min under riene med skikkelig varmt vann og det hjalp litt. Jordmor og barnepleieren jeg hadde hatt til nå kom å sa hadet, da var det vaktskifte. Men rett etterpå kom plutselig trykketrangen og jeg bare måtte trykke. Sprengte voldsomt og jeg skjønte jo hvorfor i ettertid. Litt av hodet kom på første presset. Mannen fikk sagt i fra og inn kom de som hadde vært på vakt og de som nå var på vakt, for de måtte jo få meg opp fra badekaret og det var ikke så veldig lett under en pressrie, men da den ga seg fikk jeg kravlet meg opp og i seng. Pressriene var ikke så voldsomme, så de varte ikke lenge. Men jeg hadde tre presssrier og under den siste kom hele baby`n ut. Klokka var da 23.12!! Han skrek med en gang og jeg kunne ikke fatte at det alt var over. Tre timer og førti minutter etter jeg kjente første rie.. Helt merkelig! Jeg ble sydd litt i etterkant, for jeg hadde revnet litt. Og det er nesten syingen som er verst Christian kom altså kl.23.12 1. april, veide 3670gr.,var 49cm lang og hodeomkrets 35,5cm. Jeg skal legge ut et bilde snart, må bare få slettet noen av de jeg har her. Vi koser oss masse. Merker jeg nyter dette mye mer enn sist gang. Nettene har gått ganske bra. Han er noe våken, men ikke sånn at det blir veldig slitsomt. Han knirker mest når han skal ha mat. Han ligger mellom oss i senga, selvom han kanskje ikke burde det. Men jeg gjør sånn som jeg føler for denne gangen og orker ikke ta hensyn til som står her og der, eller råd fra fjern og nær. Vi kom hjem på fredag og vi var innom kroa til stefaren min for å vise han frem og hente Victoria. Mamma hentet henne i barnehagen. Vi spiste litt og når vi kom hjem ba vi svigers ned. Mamma hadde ordnet med kake, så det var greit å gå litt hjelp med den. På lørdag var vi å handla litt småting og da fikk han første turen i vogna si. Og han sov så godt så. Navlestumpen datt også av da, deilig å slippe den klypa. Syns den var sånn i veien. I går var vi hos svigers, ble invitert på middag. Svigerfar er helt betatt, rekker nesten ikke å komme inn døra før han vil ha Christian. Svigermor og er jo sånn, men svigerfar satt inne(ikke noe alvorlig altså) rett etter fødsel til Victoria og gikk glipp av de første mnd hennes og det er vil han nok ikke nå!! Oppdaget når vi skulle bytte bleie på Christian i går at han virket litt sår, har sånne små nupper på rompa. Så nå har jeg begynt å smøre han med zinksalve og jeg tror det hjelper. Vi brukte olje sånn som de gjorde på sykehuset, men jeg tror ikke den vi kjøpte var noe særlig. Får i allefall håpe det går over snart. Jeg skulle sove litt mens mannen kjørte Victoria i barnehagen og Christian sov, så jeg bør vel kanskje få lagt meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. april 2008 #2552 Del Skrevet 7. april 2008 Så koselig å få lese fødselshistorien din April! Nyt dagene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2553 Del Skrevet 7. april 2008 Takk for det, Bizzy Minus 10 kg siden fødsel Og når vi kom hjem fra sykehuset fikk jeg på meg en av bukse jeg gikk med før jeg ble gravid. Tydelig at kroppen min har godt av å være gravid Jeg koser meg så med mannen om dagen også. Han har vært med meg på sykehuset hele tiden og nå skal han være hjemme i halvannen uke til. Han er så flink og hjelper meg med alt. Men jeg føler at jeg maser på han, for jeg er i ganske bra form. Blør ikke så mye lenger og stingene er ikke noe særlig ømme. Merker de best hvis jeg har sitti lenge eller hoster. Er egentlig veldig lykkelig om dagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2554 Del Skrevet 7. april 2008 Så gøy å lese fødselshistorien din. Håper på en sånn fødsel jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2555 Del Skrevet 7. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2556 Del Skrevet 7. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2557 Del Skrevet 7. april 2008 Babybilde! Så skjønn han er da Og akkurat sånt teppe driver svigermor og lager her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 #2558 Del Skrevet 7. april 2008 Åh, så utrolig skjønne barn du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. april 2008 #2559 Del Skrevet 7. april 2008 Nydelige barn du har! Så spennende å høre om fødselen din, og koselig at du trives så godt om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. april 2008 #2560 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer masse med en nydelige pjokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå