bizzy Skrevet 25. mars 2008 #2521 Del Skrevet 25. mars 2008 Utrolig trist å lese om søstrene dine Høres ut som din mor kan trenge litt hjelp både med tanke på seg selv og absolutt med tanke på tvillingene! Aldri greit når barn blir behandlet på den måten. Skjønner godt at det må være helt forferdelig å være vitne til! Tenk bare 9 dager til termin, blir ekstra spennende å følge med deg fremover!! Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2522 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Tusen takk for hilsner, jenter Det er heldigvis stemor bare, Bizzy, så jeg trenger ikke ha noe mer med henne å gjøre gudskjelov!! Men fryktelig trist for jentene å ha en sånn ustabil mor!! Lano sladrer for meg, shy-men du får nok beskjed like fort du også I dag har mamma og jeg vært i Sandvika og jeg kommer til å shoppe meg i hjel en dag!! Det er jo såå mye fint på Benetton og en butikk som heter Junior. Må nok innover igjen etterhvert og handle litt. Men venter nå så jeg og lillemann kan ta en tur i ro og fred.. Handlet Reima jakke til Victoria på halv pris, som hun skal ha i barnehagen til høsten og så fant jeg litt på Benetton. Mamma handlet litt til henne der og på HM, og så kjøpte hun en lyseblå Burburry genser på halv pris i visitgave Jeg skulle egentlig ha tak i et ullsett eller fleecedress, men fant ingen av delene. Så vi kjøpte garn og mønster, for å få ei til å strikke. Men så syns jeg det ble litt dyrt for å bruke det i så kort periode, at vi tar å kjøper til litt garn og strikker den så den passer til høsten. Så vi dro innom Babyshop på vei hjem og der fant jeg en fleecedress i mørkeblå og turkis i str56, satser på at den passer greit. Men jeg har jo bare lyseblå ting, så da måtte jeg ha en mørkeblå lue og sokker også Endret 25. mars 2008 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mars 2008 #2523 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg blir helt stum av oppførselen til stemora di, April. Skjønner godt at pappa'n din blir både fortvilet og lei seg. Trodde virkelig ikke at voksne folk kunne oppføre seg sånn Tenk at det snart er tid for lillebror Det blir så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 27. mars 2008 #2524 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei hei Spennende å følge med i dagboken din. Min mens termin er også 6. april mens UL termin er 11... spennende å se hvem som føder først!! Var hos jordmor idag, og hodet til babyen er nede men heller ikke festet. Er vist ganske normalt at det ikke fester seg andre gangen, pga mye plass i bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2525 Del Skrevet 28. mars 2008 Så spennende det blir, Jens!!! Jeg kan ikke fatte at jeg er 39 uker allerede og at dette snart er over.. Synes det er merkelig, sikker på jeg kunne gått gravid en evighet til. Men jeg gleder meg virkelig til å få det overstått også. Jeg er veldig spent på hvordan fødsel nr. 2 blir. Vet ikke om jeg gruer meg enda, bare gleder meg til å bli ferdig med akkurat det. Jeg har vært på farten hver dag denne uka. Hadde tenkt jeg skulle fått rydda unna litt klær og sånt, men det frister så mye mer å dra på shopping i stedet I går hadde mannen et jobbærend i Oslo, så da ble jeg med til Sandvika. Ble mest praktisk shopping, ble noen strømpebukser og en genser på Victoria. Men jeg kunne handlet MYYE mer Uansett så tror jeg både hun og lillemann har klær nok for en stund. Vi tenkte vi skulle til fotograf, mens lillemann enda er ganske liten. Så jeg håper i løpet av april. Jeg bare lurer sånn på hva jeg skal ha på dem og evt. oss. Mamma kjøpte en hvit kjole til Victoria på HM, så vi kan jo bruke den og kle alle i hvitt. Det er jo veldig fint på f.eks svart/hvitt bilder. Hvis nå lillemann kommer den 2. april(sånn som har blitt forutsett), så tror jeg vi satser på å feire Victoria sin bursdag den 12. april. Vi hadde opprinnelig tenkt den 3. mai for da er søstrene mine her, men jeg synes det blir fryktelig lenge å vente. Lagde invitasjon i går, det er jo så moro og ha noe å planlegge.. Blir en enkel feiring på kroa til stefaren min, selvom det blir ganske mange. Men jeg gidder ikke styre med alt mulig rart, bestiller det jeg kan av kaker og så ordner jo mamma og de med maten. Enklere kan det vel ikke bli.. Lurer på om jeg skulle tatt en liten bytur Skulle hatt ark til invitasjonene til Victoria og hentet babypakken fra Libero på Lindex. Har på følelsen av at jeg ikke får gjort så mye sånt til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2526 Del Skrevet 28. mars 2008 Tickeren min teller vel litt feil.. Det er 8 dager igjen til termin i dag. Magen min har sunket ned en del i det siste og innimellom kjennes det ut som han på vei ut av bekkenet. Kjennes ut som han sitter godt nedi, men jeg aner ikke hvor langt bekkent her og hvor langt ned de kan sitte før fødselen er i gang. Uansett-det er spennende dager dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2008 #2527 Del Skrevet 29. mars 2008 Åh, nå nærmer det seg jo med stormskritt! Du kan jo føde når som helst egentlig! Kjempespennende! Du får sørge for å roe ned litt før det skjer da, det blir nok ikke så mye avslapning når han først er ute Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mars 2008 #2528 Del Skrevet 30. mars 2008 Riktig god søndag. Snart er det april og vi skal føde!! Hvor ble det av all tiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2529 Del Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for hilsner Tenk i morgen er det 1. april!!! Og ikke det snev av vår her Fryktelig kjedelig, men den kommer vel. Jeg er bare glad for å være i permisjon og slippe å jobbe, det er deilig det! I går hadde mannen fri fra huset, så vi tok en tur til IV og G, spiste på Peppe`s og var en tur hos pappa på kvelden. Godt å ha litt hjelp, men fy så sliten jeg var på kvelden enda jeg ikke hadde gjort noe som helst. Men det verket nedover beina mine og har merket den tendensen litt i dag også. Er fryktelig sliten om dagen. Og Victoria begynte med forkjølelse på lørdag, så hun er hjemme i dag. Jeg som liksom hadde håpet å få slappet av de nærmeste dagene, tilfelle det nå skulle skje noe på onsdag. Men heldigvis er hun ganske selvgående, veldig flink til å aktivisere seg selv.. Det hjelper jo! Lurer på når jeg kommer til å føde jeg. Har jo veldig den 2. i hodet nå og jeg føler egentlig selv at det ikke er så lenge til, men samtidig er jeg veldig usikker. Kanskje går jeg overtid denne gangen? Man vet jo aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2008 #2530 Del Skrevet 31. mars 2008 Så spennende det blir framover Du får prøve å slappe av litt innimellom slagene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2531 Del Skrevet 31. mars 2008 Går heldigvis greit med Victoria. Tror hun har lekt med dukkene sine i ett siden hun stod opp i dag Satser på å sende henne i barnehagen i morgen. Mamma og stefar har reist til Tønsberg, håpet de kunne kommet hjem i morgen kveld. Men det hørtes ut som om det var helt håpløst for stefar-han var så sliten og ble superfurten da dette ble tatt opp i går Men hvor ofte skal jeg føde da?? Blir litt irritert! Men skjer det noe natt til onsdag, så får svigermor komme ned og kjøre Victoria i barnehagen på morgenen.. Det må jo bare gå det. Skal til jordmor kl. 8 på onsdag-håper ikke jeg rekker den timen! Kommer ikke til å få sove jeg natt til onsdag, bare fordi jeg har blitt forespeilet den 2. som fødedato På torsdag skal Victoria på sykehuset i forhold til utredningen av barneastma, men jeg tror det blir siste gangen. Hun er jo ikke noe plaget, så jeg tviler på at det er noe. Men greit å ha undersøkt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #2532 Del Skrevet 31. mars 2008 Nesten i mål nå Du har termin på min mens-termin. Fikk du før eller etter termin sist? Bare to dager igjen da, hvis "spådommen" får rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2533 Del Skrevet 31. mars 2008 Der var du ja, imli Fikk dagen før min menstermin sist og 5 dager før Ul-termin. Nå er Ul termin 5. og min menstermin 6., så det blir spennende å se!! Skulle ønske jeg ikke visste om spådommen, for jeg blir jo såå utålmodig!! Egentlig så tror jeg den 4. selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2534 Del Skrevet 1. april 2008 Endelig april Men i elendig form. Victoria våknet i tolvtiden og hostet og hostet, roet seg tilslutt, men skulle sove hos oss. Jeg har nesten ikke sovet, bare tenkt og drømt fødsel. Nå har jeg vondt i hodet, tett i nesa og rett og slett i ræva form!! Mannen mente Victoria måtte være hjemme i dag, jeg syns hun kunne vært i barnehagen. Men han er nå hjemme han også, så da får han ta seg av henne. Han skal opp på huset i ettermiddag og ta må jeg ha henne, så han får bare ta sin del nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. april 2008 #2535 Del Skrevet 1. april 2008 Huff så slitsomt med sykt barn når formen ikke er på topp i tillegg til at du er høygravid Håper du får slappet av og ladet opp litt også!! God bedring!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2536 Del Skrevet 1. april 2008 Tusen takk for det, Bizzy! Har sovet littegrann. Nå er mannen på huset, så Victoria er hos meg. Men hun er ganske selvgående i dag og med dukkene sine, så det går greit. Usikker på barnehage i morgen, hun hoster mer i dag enn i går. Men de skulle plante paprika og jeg har litt lyst til at hun skal få bli med på det. Hun skal jo ha fri på torsdag, siden vi skal på sykehuset med henne da. Men vi får bare se an hvordan natta blir. Heldigvis har svigermor fri nå frem til mandag, så kanskje hun avlaster meg litt. Lurer på hva jeg skulle gjort hvis jeg ikke fikk planlagt litt.. Tenker Victoria sin bursdag, 17. mai og dåp. Har veldig lyst til å få til feiring for Victoria neste lørdag, men det forutsetter i grunnen at jeg har født. Og det er jo ikke sikkert det skjer med det første! Victoria har jo bursdag neste onsdag og da må jeg jo ha inn hilsen i avisa, men så er jeg bekymret for at jeg er på sykehuset da og mannen tror jeg ikke skjønner hvordan sender mail en gang.. Eller joda han gjør vel det, men ikke å legge med bilde og sånt. Evt. får jeg lage klar en mail som han bare kan sende. Men nå må jeg prøve å ikke bekymre meg unødvendig. Det vet jeg jo fra før at bare er tull.. Tenk på Monja som er på føden da. Håper virkelig det skjer noe snart, det er ikke noe moro å vente sånn. Og så håper jeg at alt går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2537 Del Skrevet 1. april 2008 Jordmortime i morgen kl.8. Det blir tidlig det Bare håper jeg får sovet godt i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2538 Del Skrevet 1. april 2008 Pust-pes-pust-pes.. Sitter her med rier(det Må være det!!), så da er jeg i gang.. Har ringt mamma og stefar, så de kommer fra Tønsberg om et par timer. Hvis vi må dra før det, kommer svigermor ned. Mannen er oppe der nå. Nå er jeg bare spent på hvor lang tid dette tar! For jeg syns det er vondt allerede.. Første begynte vel rundt halv åtte. Burde kanskje ringe føden etterhvert. Pust pes pust pes.. Gikk jo ganske kjapt sist!! Neste gang jeg er her, håper jeg at jeg er tobarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 1. april 2008 #2539 Del Skrevet 1. april 2008 Oj, spennende natt forran deg. Håper det ikke drøyer alt for lenge før lillegutt kommer seg ut. Da slipper du i hvertfall å bekymre deg for Victorias bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 1. april 2008 #2540 Del Skrevet 1. april 2008 Oi!!!!!!!!! Krysser fingre for at alt går smertefritt!!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå