Jens Skrevet 24. oktober 2007 #2441 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei Fikk vite at jeg venter en jente!Blir spennende å se hva du får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2442 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så spennende da, Jens Jeg fikk ikke greie på noe i dag, UL apparatet var jo førkrigsmodell Men jeg så i allefall baby`n og alt så bra ut. Så da må jeg bare vente i to uker til... Ellers ble jeg 50% sykemeldt pga hodepinen min. Det var jo ikke så veldig positivt på jobben, siden vi er litt underbemannet fra før og har masse å gjøre.. Sjefen min sa ikke noe, men jeg følte litt i forhold til de andre ansatte Men jeg orker ikke bry meg, nå skal jeg være egen! Jeg sliter også med bekkenløsning, har gjort det noen uker nå. Så i morgen skal jeg til tante og får rettet opp bekkenet mitt. Hun hjalp meg mye under forrige svangerskap.. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 24. oktober 2007 #2443 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei, så spennende med UL. Synd du ikke fikk se kjønnet, men det får du kanskje om 2 uker.. får vi håpe! Det var i allefall bra at babyen har det bra! Det er viktig å ta vare på seg selv, og at du tar det litt mer med ro når du har sånn hodepine, er sikkert ikke dumt! Gleder meg til fortsettelsen... jeg følger med! Klem shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2444 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tusen takk for hilsner forresten... Jeg er litt trist og lei meg om dagen pga pappa. Stemor vil at han skal flytte ned til dem og jeg mener ærlig talt det er to mnd siden hun flytta. Og da hadde hun hatt en jævlig vår og sommer pga han. Fader ta det mennenske der altså, jeg håper virkelig pappa lar fornuften styre og ikke lar det henne diktere seg sånn. Hun er ikke bra for han, hun er vel ikke bra for noen egentlig. Tror ikke jeg orker å ha noe spesielt med kontakt om han velger å flytte. Jeg orker ikke forholde meg til så ustabile og psykotiske mennesker. Tror jeg kjente et spark i går Syns jeg har kjent litt innimellom, men i går var det egentlig ingen tvil. Gleder meg sååå til den 6. !! Mannen og jeg tar fri den dagen, han skal også til tannlege da og så drar vi rundt på litt byggevarebutikker og ser etter ting til huset. Gleder meg! Den 7.11 skal jeg har Perfect Home party, bare håper det kommer litt flere enn i fjor. Den 8. skal vi på en lokal revy her, det blir moro. Har ikke vært der før. Den 17. skal vi dobbelt 30års lag. Helga deretter til Tønsberg med et vennepar og helga der etter på julebord med jobben min til Sandefjord. Så det er mye som skjer i november, men det blir deilig med litt avveksling og ungefri. I går var vi og bade i en svømmehall i nabokommunen her og det var veldig moro sammen med Oscar og mamma`n hans, han og Victoria storkoste seg i vannnet. Victoria dukket under et par ganger, enda det er over et år siden hun gikk på babysvømming. Vi skal til helgen igjen også sammen med dem. Mannen skal også bli med, det er godt at han kan ta litt fri med oss også! Legger ved årets julekort bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2007 #2445 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så nydelig hun er Godt at du er 50% sykmeldt sånn at du får tatt vare på deg selv. Jeg er egentlig 100% sykmeldt men begynner å jobbe igjen i morgen selv om jeg plages litt med bekkenet. Jeg skal liksom prøve meg så langt det går, men jeg frykter at det ikke blir mange ukene før jeg må gi opp helt Man skal ikke tulle med bekkenplager så denne gangen skal jeg ikke ha dårlig samvittighet for å være sykmeldt - når den tid kommer. Du har UL den 6? Spennende. Må vente helt til den 19. vi, og jeg gruer meg litt for jordmora som bruker å ha UL er ikke akkurat trivelig. Sist poengterte hun at bildene ble dårligere siden jeg hadde litt ekstra på magen og denne gangen blir neppe noe unntak - for det er litt mer nå enn sist. Ja ja, bare vi får sett at den lille lever og er fin så skal jeg nok overleve det Så koselig med spark. Jeg har kjent litt romstering innimellom, men ikke definitive dult enda. Gleder meg til de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2007 #2446 Del Skrevet 2. november 2007 Åh så stor hun er blitt!!! Nydelig jente. Spennende med UL den 6. Ikke lenge igjen det!!! Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2447 Del Skrevet 4. november 2007 Tusen takk for hilsner, jenter Ble ikke noe svømming i går. Victoria hadde falsk krupp natt til fredag, så vi var på legevakta og hele pakka. Ikke mye moro! Så hun var hjemme fra barnehagen på fredag. Hun er i fin form. Men hoster og er litt snørrete og da ville vi heller ikke bade i går. Mannen tok fri med oss hele dagen og det var veldig koselig. Lenge siden vi har hatt en sånn dag. Søskenbarna mine var oppover en tur, de hjalp og flytte et gammelt piano som mamma har arvet. Hun ene har hatt inseminasjon igjen og går å venter på resultat. Hun er veldig spent, men syns det kjennes ut som hun får mensen hele tiden. Jeg håper det klaffer for dem, det unner jeg av hele mitt hjerte!! Søskenbarnet hennes på fars siden er også gravid, så jeg tror hun er litt sjalu nå. Hun sa så i går.. Nå går det fort til tirsdag og jeg gleder meg såå fælt. Bare håper de kan se hva det er, men det viktigste er jo at alt er i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2448 Del Skrevet 6. november 2007 Da er UL overstått og alt var i skjønneste orden.. Og vi venter en liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 6. november 2007 #2449 Del Skrevet 6. november 2007 GRATULERER!! Så moro med èn av hver! Godt å høre at alt var bra med lillegutt! Håper ellers alt er bra med deg og dine! stoor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. november 2007 #2450 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer så mye med gutten!!! Åh så gøy at du og skal få en av hver. Har dere tenkt på navn da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. november 2007 #2451 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer så mye med gutt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. november 2007 #2452 Del Skrevet 8. november 2007 Åh, så gøy med en gutt Gratulerer masse med den lille prinsen i magen. Og så flott at alt var i skjønneste orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2453 Del Skrevet 10. november 2007 Takk for det!! Jeg skal også prøve å få en time til UL hos legen min, sånn at jeg er så sikker som man kan bli.. Termin ble flytta til den 5. april, legen hadde 7. og jeg har 6. Så det er ikke akkurat så store spriket denne gangen! Jeg ble litt overrasket når hun sa det var gutt, for jeg var så skråsikker på at det var jente!! Men vi fikk med et bilde som egentlig viste ganske tydelig at det var gutt! Så jeg har kjøpt en liten blå sparkedress fra NameIt allerede.. Og i går var mamma og jeg til Sandvika og da endte jeg opp med å kjøpe lyseblå bag til OTH`n min De hadde bare en igjen i 2007 mod. og de fikk ikke inn igjen den, og det var den fargen jeg ville ha så da kjøpte jeg like greit nå. Den er kjempe fin og jeg kan ikke fått rost den vogna nok!! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2454 Del Skrevet 11. november 2007 Glemte å svare ang navn.. Disse er aktuelle ; * Erik (etter mannens oldefar) * Christian (klar favoritt for øyeblikket) * Henrik * Fredrik Jeg vil jo ha navn som også kan uttales på engelsk og det kan jo disse. Mannen vil nok gjerne ha Erik, men hos meg er christian favoritt. Syns Christian passer best sammen med Victoria.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 11. november 2007 #2455 Del Skrevet 11. november 2007 Hei April, det var klassiske og pene navn du har valgt!! Må bare fortelle deg... jeg er også gravid. Har nettopp funnet det ut, (har nettopp åpnet dagbok i prøverforumet, som jeg nå har tenkt til å flytte til gravide-forumet). Har ikke termin før i juli, så jeg ligger et stykke bak deg.. er nå mest bekymret for at det ikke skal gå bra, og håper bare tiden går fort til jeg er 12 uker på vei... Har ikke sagt det til så mange ennå.. får vente litt... Ha en fin dag...(o: kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2456 Del Skrevet 14. november 2007 Fantastiske nyhet, shy Må skryte litt av Victoria. Vi var på konferanse sist uke og da fikk hun veldig mye skryt. Hun testet litt grenser i forhold til nye barn, men utover det var det bare postivt. De har et skjema de følger i forhold til språk og da ligger hun der de forventer rundt 3 års alderen, så det er jo kjempe morsomt! Men det er vel ikke så rart, skravla går i ett sett!! Hun sier så mye morsomt og er stortsett veldig omsorgsfull. Magen min fatter litt interesse innimellom og da vil hun gjerne dra opp genseren og se på baby`n. Så spør hun hvor den ligger hen og så stryker hun på magen. I morgen skal jeg og en venninne på Sandvika senteret, så det blir bra. Skal vel handle litt julegaver tenker jeg. Ellers bare kose oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2457 Del Skrevet 22. november 2007 Gikk ikke bra for søskenbarnet mitt denne gangen heller :gråte: Så da blir det nytt forsøk i januar. Håper de lykkes snart! Venter i spenning på om IV er gravid. De fikk jo en sønn 6mnd etter vi fikk Victoria, så jeg håper de får det til snart. De kommer til å ta en liten prøvepause, hvis det ikke klaffer snart for de vil ikke ha så sent på året.. Så da får vi se! I morgen reiser vi til Tønsberg med IV og samboer, det blir deilig å reise bort og være sammen med gode venner. Victoria skal være hos svigermor. Vi var i 30 års lag på lørdag og Victoria våknet ikke så veldig lenge etter vi kom hjem og klaget over vondt i øret, nå har det gått over i forkjølelse. Så jeg har ikke sovet skikkelig på fem netter, merker jeg begynner å bli ganske sliten. Hun var i barnehagen i går, men da hadde hun vært ute og blitt våt Synes kanskje det var litt unødvendig når hun var forkjøla.. Så i dag er hun hjemme, har hosta i hele natt. Jeg holder henne hjemme i morgen også. Bare håper hun er bedre, så vi får reist. Men hun er jo i bra form da, er mest hostingen som plager henne. Har ikke noe feber nå. Så jeg håper det blir litt julegaveshopping i helga. Vi kommer hjem lørdag kveld. Victoria skal i bursdag til ei i barnehagen på søndag. Ellers er jeg nå over halvveis!! Litt merkelig at tiden har gått så fort.. Merker spark daglig og magen vokser. Gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2458 Del Skrevet 25. november 2007 IV er gravid HURRA!! Jeg er så glad, så glad.. Termin blir i månedskifte juli\august, så det blir ikke så lenge etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. november 2007 #2459 Del Skrevet 25. november 2007 Så artig, April Koselig når venninner går gravide samtidig. Bestevenninna mi skal og ha baby i slutten av juni, og det er jo ikke lenge etter meg. Gleder meg minst like mye på hennes vegne som jeg gjør for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2460 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, det er kjempe koselig Kjenner stadig vekk spark, men han er så fæl til å sparke nedover i blæra mi.. Så det blir sånn må på do-må ikke på do-må på do, osv.. Ellers fikk jeg igjen bekreftet i går at det er en gutt. Var hos legen min og tok ul og han så en pung, så han var også helt sikker på at dette var en gutt :rødme: Så da tror jeg det blir Christian som kommer I dag reiser vi på julebord med jobben til Sandefjord. Har mest lyst til å være hjemme med Victoria, men vi får satse på at både vi og hun får en koselig helg! Blir godt å slappe av og sove litt også. Mannen og jeg skal innom Buskerud storsenter på vei nedover, så da får jeg stoppet shoppingtrangen litt Vet ikke hvor mye jeg får shoppa i morgen, da det er opplegg med jobben deler av dagen. Hadde håpet jeg skulle bli ferdig med de siste julegavene.. I morgen er det jo 1. desember Kan ikke tro at vi har kommet så langt allerede!! Er da ikke så lenge siden det var 1. juni? :klø: Det er hvertfall 15 cm med snø hos oss og skikkelig julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå