Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Næh, så moro Jens!! Da blir vi gående likt denne gangen også da. For gutten din ble vel født akkurat en mnd etter Victoria, hvis jeg ikke husker feil..

Gratulerer så mye, Jens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Zianta.

Jeg er veldig spent på hva legen vil si denne gangen. Jeg veier jo 7-8kg mer nå enn da jeg ble gravid med Victoria. Men det blir en annen lege denne gangen, det blir for langt å reise til Fornebu nå. Så jeg er nervøs og spent på første legebesøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter :klem:

Men jeg føler at jeg har sneket fryktelig i køen, Monja! Fryktelig dårlig gjort at det ikke har skjedd noe hos dere enda :sur:

Spiste spekeskinke til lunsj i dag, det burde jeg vel kanskje holde meg unna? :sjenert:

Jeg har fått legetime den 21. august, gleder meg :hoppe:

Lillesøster blir 11 år i dag, så jeg tenkte jeg skulle fortelle at hun skulle bli tante igjen. Hun fikk samme beskjeden for 3 år siden på bursdagen sin.. :tommel:

Vi må vel kanskje si noe til svigers snart også. Jeg fortalte det til ei på jobben i går, akkurat som om jeg klarer å holde meg så lenge :sjenert: Neste lørdag er det sommerfest her og da kommer de garantert til å lure på hvorfor jeg ikke skal drikke. Vet ikke om jeg orker å komme med ørten unnskyldninger. De finner det jo ut før eller senere uansett. Og jeg er ikke så fryktelig opptatt av å vente til 12 uker har passert før jeg sier noe. Klarer jo ikke holde meg uansett :ler: Går det galt, så går det galt, da får de greie på det alikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig koselig nyhet! Håper det er dette dere trenger for å snu litt på den negative trenden du skrev om, og at bitene faller litt mer på plass hos dere nå. Utrolig koselig, i hvert fall!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kjønn håper du det blir denne gangen?Jeg ønsker meg en gutt til, så sønnen min får en lekekamerat. Er litt nervøs for tvillinger så gleder meg til ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lano :)

Egentlig er det det samme for meg hva som kommer denne gangen, Jens. Har lyst på både gutt og jente til, kanskje jeg må satse på tvillinger :ler: Eller bli gravid en gang til... Nei, jeg har vel egentlig bare tenkt å ha to. Jeg gleder meg veldig til ultralyd, både for å se hvor mange det er og hvilket kjønn det er. Men det er jo såååå lenge til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Stemmer, jeg skal jo til legen om tre uker og han er gynokolog og har ultralyd :sjarmor::hoppe: Da finner vi i allefall ut hvor mange det er og om det er noe liv der :sjenert:

Jeg er fryktelig bekymret for vekta mi, jeg veier jo 40kg for mye i utgangspunktet og jeg blir mer og mer frustrert og forbanna på meg selv for at jeg har latt det gå så langt. Og nå når jeg har blitt gravid, blir vel det et risikosvangerskap med all den overvekten :tristbla::sur:

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg litt angst.. Har hatt skikkelig menssmerter og er livredd for at noe er galt. Kan ikke huske at det var sånn med Victoria.. Det er jo en evighet å vente til legetimen. :sur:

Litt frustrert og dårlig humør i dag :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så, vennen!

Menssmerter er veldig vanlig i starten... jeg hadde massevis av det, og ble bekymra husker jeg. Bare ta det med ro, og ta kontakt med lege eller lignende hvis du virkelig føler noe er galt :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heldigvis gått over nå. Men jeg syns jeg kjenner en liten antydning til mage :overrasket:

I dag tidlig var jeg skikkelig kvalm, mannen stod heldigvis opp med Victoria så jeg fikk ligge litt. Det gikk over da. Men jeg merker jeg blir ganske fort sliten og litt lett hissig..

Fy fader, så mye jobb det er med huset. Vi hadde ikke regna med å gjøre så mye i gamle huset. MEN nå har mannen og svigerfar revet alt av gamle vegger, tak og gulv i alle rom. Det var ikke noe å ha. I den gamle stua var det mugg på veggene. Dette kommer til å bli ganske mye dyrere enn vi regna med(jeg syns ikke det er så moro å sitte med 2 millioner i gjeld :sur: ) og nå har vi jo litt hastverk med å komme inn og. Jeg har jo termin i april.. Mannen er på jobb frem til tre og så holder han på med huset i 5-6 timer etter det og hver eneste helg. Tror han begynner å bli ganske sliten nå.. Men det er ikke så rart!

Victoria sover, så jeg skal gå å finne sofaen. Men jeg lurer på om jeg ikke skal finne ut litt hvordan kjøkken skal bli men jeg ligger der :fnise:

Har jo selvsagt begynt å tenke på navn, det har jeg vel gjort en evighet allerede.. :sjenert: Av jentenavn har jeg disse på lista foreløpig; Isabella, Savannah, Catharina og guttenavn ; Henrik og Fredrik. Jeg vil ha navn som kan uttales i andre land enn her og. Mitt er ikke så fryktelig kult på engelsk :roll::ler:

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Så moro å lese at dere er gravide igjen. Gleder meg til å følge med, og håper at du får et flott svangerskap!

Stor kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, shy!

Kvalm, kvalm og atter kvalm... Var hos legen i går og fikk aktiv sykemelding. Men det er den største dustelegen jeg har møtt, så uinteressert! :kjefte: Heldigvis er det ikke der jeg skal gå fremover, jeg velger privat i stedet for. Bare en uke til nå, så skal jeg på ordentlig kontroll.

Fikk litt trist, men ikke overraskende beskjed i går. Stemoren min ringte og hun og jentene flytter ned igjen til Kristiansand i dag. Hun orket ikke prøve mer og pappa forandret seg jo ikke. Så da var det over.. Det har haltet en stund, så jeg hadde på en måte regna med det. Men hadde kanskje på en annen måte aldri trodd det skulle gå så langt heller. Pappa sier jo ingenting, jeg synes han godt kunne ringt å fortalt meg det. Men det er helt greit at stemoren min ringte og. Jeg synes det er veldig trist på den måten at jeg ikke får så god kontakt med søstrene mine, det var jo derfor det var fint at de kom hit. Men jeg håper i allefall at pappa blir boende her, jeg tror sjansen for det er ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten kommentere Victoria litt.. :rødme: Det er så mange som skryter av henne og synes hun er så flink til å prate og at hun er en skikkelig nydelig unge. Jeg tenker ikke så mye på henne sånn, for jeg er litt redd for å bli for innbilsk :sjenert: Men det må vel være lov å skryte av barna sine? Jeg må le av henne innimellom.. Hun satt å så på Elias på vei til barnehagen og så sier hun, "Det regner hos Elias", "Huff da", sier jeg og så sier hun "Itte si sånn, mamma" :fnise: Hvor får hun sånne kommentarer fra og hvorfor kunne jeg ikke svare sånn?? Og ikke skjønner jeg den luktesansen hennes. Jeg spiste eple i bilen en dag og da sa hun "lukter eple, mamma" og i går når jeg kom inn til henne på kvelden hadde jeg spist pølse, så sa hun "mamma spist pølse"..

Hun er alt i alt en helt herlig jente om dagen! Hun har en utrolig vilje og temperement, men hun er så god også. Elsker henne overalt på jord :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...