shy Skrevet 3. juni 2007 #2381 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei snupp... lenge siden sist jeg var her inne nå... har ikke fått med meg at det var prøvestart i mai... men: Lykke til!! Det blir jo kjempespennende!! Gleder meg til å følge med på hvordan det går! Vi er ikke i gang ennå... får se til høsten hva som skjer da! Håper alt er bra med dere alle tre! Jeg stikker innom om kun kort tid igjen og ser hvordan dere har det! stooor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juni 2007 #2382 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er veldig morsomt å kjøpe klær til små jenter! Jeg må virkelig skjerpe meg, så ikke Kaja skal få altfor mye klær. Det er jo veldig begrenset periode hun har de klærne hun har nå. Victoria er jo litt mer stabil i str. skulle jeg tro. Ang. spørsmålene dine. 1) Vi gikk tom for Babyline shampoen og fikk aldri surret oss til å kjøpe en ny, så nå bruker Olive en annen barneshampo fra dagligvare. Det er ikke så ofte vi vasker håret hans, så det er sikkert ikke så farlig... 2) Det som er aller mest irriterende er at graviditetssymptomer og mens/eggløsningssymptomer er mer eller mindre helt like... Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde ikke noen graviditetssymptomer før jeg kjente babyen sparke. Håper dere har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. juni 2007 #2383 Del Skrevet 3. juni 2007 Håper dere har hatt en fin helg. Bruker vanlig shampo på smurfen innimellom jeg. Håret blir mye finere av den enn av babyshampo. Tror ikke han tar så veldig skade av det. Når forventer du mensen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2384 Del Skrevet 4. juni 2007 Er på jobb og har tonnevis å gjøre, så jeg får svare i full fart!! Mensen kom i går.. Og ut i fra mine beregninger da, så hadde jeg EL mens jeg var i Tallinn så da var det kanskje ikke så rart det ikke klaffet! Da skjønner jeg egentlig ikke helt disse EL tegnene jeg.. Men da får det bli ordentlig prøving fra denne måneden av, så får vi se hvordan det går. Jeg har på følelsen av at vi kommer til å bruke lang tid denne gangen.. Tusen takk for hilsner, jenter! Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2007 #2385 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjør på med eggløsningstester så får du iallefall en pekepinn på når du har EL. Jeg gjorde iallefall det de første mnd og så la jeg de på hylla. På den måten visste jeg litt hva jeg skulle kjenne etter. Hos meg var det slim som var det typiske tegnet. Men ikke stress med det, det gjorde jeg en stund. Og da jeg først la det på hylla og ikke styrte så mye med det så klaffa det.... Så mitt tips er å ta EN mnd med testing og så lar du det ligge. Masse lykke til vennen! Jeg går her hjemme og venter og venter. Skjer fint lite kan du si, utenom at kroppen hovner opp i varmen. beina er stoooore!! Ha en super uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #2386 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg er såå glad!! Hun sjefen som jeg har pratet om her, som jeg ikke har hatt så sansen for i det siste, har sagt opp!!!! Og siden hun er sykemeldt, slipper jeg å se noe mer til henne Ellers er det ingenting nytt på gravidfronten. EL har passert, så det er en liten stund før vi får greie på noe. Men det er ikke så veldig heftig prøving for tiden, vet ikke helt hvorfor jeg.. Trodde vi virkelig var klar for dette, men det har vært så mye i det siste med jobb og hus. Og så tenker jeg litt for mye tror jeg. På ting som er helt meningsløse, bare praktiske ting altså.. Nei, jeg får jobbe litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #2387 Del Skrevet 20. juni 2007 Har det skjedd noe hos deg forreste, Glossy? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. juni 2007 #2388 Del Skrevet 23. juni 2007 Nei fint lite som skjer her du.. Tipper han egentlig vil være her inne til jul. Ingen tegn på noe som helst. I dag er det 1 uke til termin Håper han kommer til termin iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2389 Del Skrevet 28. juni 2007 Nærmer seg nå, Glossy Jeg er sånn for tiden. Er fryktelig lei. Nå er heldigvis de verste fristen på jobben snart over og ferien nærmer seg. Men jeg er så lei de uendelig diskusjonene med mannen, hvis jeg må jobbe litt ekstra. For da får ikke han gjort noe med huset den dagen og sutre, sutre, sutre... Prøvingen er det så, som så med. Jeg føler meg ikke akkurat så veldig ivrig, overrasker meg litt men. Mulig jeg er litt deppa og lei i dag fordi det er så mye å gjøre og mensen er ventet i løpet av helga og jeg tviler på at jeg er gravid.. Pappa og de flytter jo forresten oppover i morgen også. Vet ikke om jeg helt er klar for det. Blir enda flere å forholde meg til og ta hensyn til. Det har vært veldig greit at de har bodd så langt unna, har liksom vent meg til det nå. Æsj, bare rot og kaos oppi hodet mitt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. juni 2007 #2390 Del Skrevet 28. juni 2007 Spennende å se om du får mens til helgen da Er uten nett for tiden, men skal oppdatere deg så fort det skjer noe her. Foreløbi er det veeeeldig lite som skjer. Håper du føler deg bedre etterhvert - er slitsomt å ha "alle" oppå seg hele tiden ja. Vet hva du mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #2391 Del Skrevet 30. juni 2007 Mensen kom i dag... Ja, ja.. Helt greit egentlig. Ting går ikke bra her hjemme, så vi får se hva som skjer. Hjelper ikke med ferie for mannen kommer til å drive mest med huset. Han skal ha to uker samtidig som oss, og han har sagt vi skal ha noen dager sammen, men jeg vet ikke jeg. Det blir vel bare krangling som vanlig da og.. Jeg og Victoria reiser hvertfall til Tønsberg noen dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #2392 Del Skrevet 14. juli 2007 Oj, her var det noen uker siden sist! Håper lillegutt har kommer nå, Glossy... Jeg har ferie nå og det er ganske deilig, men den første uken er jo borte alt og det har bare vært dritt vær. Føler meg som litt frustrert frue for tiden.. Victoria trasser noe vanvittig om dagen, jeg blir helt sjokkert over at det får an. Jeg blir fryktelig sliten og lei meg, og har mest lyst til å reise fra både mann og barn. Mannen og jeg har hatt et lite oppgjør nå den siste tiden og det var ikke så mye om å gjøre at forholdet var over. Men vi prøver litt til. For min del ligger mye av frustrasjon og sinne i boforholdene, at det koster mye penger og tid før huset vårt er ferdig og at jeg er så jævla feit og ikke klarer å gjøre noe med det. Jeg er veldig tung og lei inni meg og det går utover omgivelsene. Det har vel ikke vært den rette tiden for å bli gravid nå og vi prøver heller ikke så veldig. Kommer nok ikke til å prøve så veldig denne måneden, for jeg har ikke så lyst på et april barn til (er jo ikke sikkert det hadde klaffet heller da, men for å være på den sikre siden..) Eller uansett så tar vi det når det kommer, ikke misforstå. Mange tanker og mye frustrasjon for tiden. Egentlig på tide å gå inn i seg selv og gjøre endringer, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 14. juli 2007 #2393 Del Skrevet 14. juli 2007 Mannfolk og krangling.. kjenner til det ja.. Håper du får kost deg litt i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. juli 2007 #2394 Del Skrevet 15. juli 2007 Kjedelig å lese at du sliter for tiden. Håper det går over og at du klarer å nyte ferien din. Her har lillegutt endelig kommet ja. Han kom 13 dager på overtid og kom som et skudd. Ble satt i gang pga lite fostervann denne gangen og. Så mandag 9.7 såg han dagens lys.Nå koser vi oss her hjemme med 2 unger og ferie. deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 17. juli 2007 #2395 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei vennen... håper dere får bedre vær snart! Vi har jobbet i det dårlige været, men skal ha ferie fra helgen av, så vi satser på bedre vær nå!! Håper du finner ut av følelsene dine. Det er ikke godt å gå sånn og føle seg litt nedfor. Blir spennende med en liten en til. Vi skal også starte i år, men venter et par mnd til regner jeg med.... Lykke til.. og god sommer. shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #2396 Del Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk for hilsner, jenter Da er ferien snart over for denne gang. Været har jo vært helt grusomt mesteparten av tiden. Fryktelig kjedelig syns jeg.. Jeg er fremdeles ganske frustrert. Det er så mange elementer til min frustrasjon. Svigermor som forteller om de perfekte barna som aldri har trasset på butikken(men som har gjort en del ulovlig i voksen alder, men det vet jo selvsagt ikke hun), eller at det ikke er så rart at Victoria trasser fordi jeg har vært på farten hele ferien, pappa som i det ene øyeblikket sier en ting og neste øyeblikk mener noe annet om samme tingen, mamma som himler med øynene hver gang man putter noe usunt i munnen, osv.... Jeg føler at så lenge jeg bor her, klarer jeg ikke helt å ta tak i ting. For jeg har på en måte ikke noe område som er mitt, jeg får "aldri" vært for meg selv. Og vi blir hvertfall boende her et år til.. Etter denne ferien skjønner jeg konseptet husmorferie og jenteturer bare mer og mer Legger ved et bilde av Victoria jeg, lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. juli 2007 #2397 Del Skrevet 27. juli 2007 Så stor hun har blitt! Nydelig jente, og så fine krøller hun har! Ønsker dere en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. juli 2007 #2398 Del Skrevet 27. juli 2007 Herlig jente!!! Hun er jo blitt kjempe stor - lenge siden jeg har sett henne nå. Skjønner godt at du blir frustrert over bosituasjonen ja. Selv skulle vi bo hos min mor en stund, men flyttet etter 1 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #2399 Del Skrevet 29. juli 2007 JEG ER GRAVID!!! Jeg tror i allefall det. Mensen skulle kommet i går, så jeg tok en test fordi jeg har ikke hatt de typiske menssymtomene mine. Og testen var helt rar. Var en vanlig Clearblue og streket for at testen var ferdig kom aldri opp, bare en vannrett strek der det viser om du er gravid eller ikke. Samme resultatet kom i dag tidlig, men jeg hadde en digital test liggende og den viste gravid Alle følelsene herjer, men mest positivt. Det er jo dette vi vil, men jeg hadde ikke trodd det skulle skje denne måneden! Bare håper det er sant da, håper ikke testen viser feil. Får kjøpe noen til Det er planleggingsdag i barnehagen neste mandag, og jeg tror jeg tar fri da, så tenkte jeg kanskje jeg skulle prøve å få en legetime da. For å få bekreftet det skikkelig Merker jeg er en smule roligere denne gangen, men jeg har jo selvfølgelig lyst til å fortelle det til alle for det.. Men jeg drøyer lengst mulig. Noen har jeg så klart sagt det til Victoria gikk inn til mannen med testen og jeg tror han ble like overrasket som meg. For denne gangen har jeg ikke testet ørten ganger, eller trodd at jeg var gravid, sånn som jeg har gjort 1000 ganger før Victoria viste også testen til mamma, men hun så ikke helt hva som stod. Men hun spurte når hun så meg om jeg var gravid. Hun reagerte heller ikke noe spesielt, tror hun syns det er vanskelig å ta det til seg så tidlig. Men sånn var hun sist også. Og så sa vi det til stefaren min og han syns det var kjempe koselig og klemte oss. Og så måtte jeg jo sende melding til bestevenninnen min, men hun jobber så hun har ikke sett det enda. Har tenkt å vente litt med å si det til svigers... Mulig jeg forteller det til pappa og co når de kommer fra ferie, for vi skulle egentlig fått en kattunge fra de da. Men nå vil jeg drøye det til vi har kommet i orden i huset og babyen har blitt litt større. Hm, dette er rart. Jeg er altså gravid!!!!! Foreløpig termin er 6. april, så det meste blir likt som da jeg gikk med Victoria. Blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 29. juli 2007 #2400 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei Så gøy å lese måtte neste skrive her nå, for jeg fant ut igår at jeg var gravid med nummer to. Har termin 8 april!!!!Har ikke vært hos legen ennå så det blir spennende.... Lykke til!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå