Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hi hi.. du er jammen meg morsom.. kuult at du turte å "ta i" litt med svigers... vet ikke om jeg hadde turt det samme.. :sjenert:

Ønsker deg en god helg!!

Kos kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at du tar litt igjen ;)

Blir spennende med salg av leiligheten da! Krysser fingrene for at dere får det som dere vil ha for den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må le når jeg leste om sms'ene til svigermor. Innertier til deg.

Håper det går bra med salg av leilighet. Vi hadde og en sånn stor ryddeaksjon på stua tidligere i vinter og det ble helt ugjennkjennelig. Til det bedre da heldigvis.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tusen takk for oppmuntringen, jenter! Jeg var veldig fornøyd med at jeg endelig fikk sagt det til svigermor :sjarmor:

Victoria er nå syk på 4. uka :forvirret: og jeg er drittlei!!! Hun begynte å bli bedre, men er nå pottetett igjen.. Og når jeg leverte henne i barnehagen i dag, stod det oppslag om at det hadde vært et tilfelle av hånd, fot og munnsyke og at dette var veldig smittsomt! Så da kan man jo bare gjette på hvem som kommer til å få det :sur:

Vi skal ha visning neste torsdag og den skal komme på nettet nå i løpet av få dager. Prospektet kommer i posten i dag, så vi skal lese korrektur og levere tilbake. Blir spennende å se hvordan leiligheta er fremstilt! Skal være annonse i avisa på lørdag og tirsdag.. Så nå må vi få unna enda litt mer skrot og rot!!

Must work!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det altså 1. september :overrasket: Herregud, som tiden som tiden flyr! Pappa og stemor har 5års bryllupsdag i dag. Kanskje jeg skulle sendt de en blomst? Jeg har jo det rykte på meg for å være omtenksom sånn...

I dag har jeg fri og det er såå deilig! Skal prøve å få time hos doktoren til Victoria, for hun våknet i dag tidlig og hostet helt for jævlig. Skikkelig stygg hoste.. Hun virker litt bedre nå. Men heller en tur for mye, enn for lite til doktoren!!

Leiligheten kommer vel på internett i dag tror jeg, så jeg må få ringt megleren ang de korreksjonene vi har. Det var bare et par småting. Fikk mld av hun som eier leiligheten ved siden av her og da har hun og kjæresten kjøpt hus. SÅ da skal den leiligheten selges også!! Bare håper vi rekker å selge før den kommer ut på markedet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars Victoria :troest:

Det er så leit når de småtassene er syke.

Enig med deg i at det er bedre med en gang for mye enn en gang for lite hos legen. Håper du får time, og at det er noe å gi henne som gjør henne bedre.

God bedring :klem:

Og fortsatt lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være positivt at det er 2 "like" leiligheter til salgs også da.

Da vil de som ikke nådde opp i budrundne på nr 1, kanskje vudere nr 2 i steden.

Lykke tilk med salget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er leiligheten på nett :sjarmor: Håper det blir budkrig :ler: Veldig sannsynlig tenker jeg.. Jeg får være fornøyd bare vi får solgt!

Nå har jeg akkurat vært ute og gått en liten tur, så Victoria sovna. Deilig med litt alenetid nå!! Må dusje og så skal jeg lese avisa.. Burde vært rydda og vaska her, men Victoria roter til igjen når hun står opp. Så det kan bare være sånn!! Tenkte jeg skulle se over litt mer vi kan pakke med oss oppover. Mannen har med hengeren sin, så vi skal få fylt opp den før vi reiser oppover i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megleren ringte for time siden og da var det en dame som ville komme å se her. Hun skulle komme om en halvtime og leiligheten så ikke ut. Jeg har stressa rundt her som et uvær, svetten bare rant og så ringer megleren og sier at hun har kommet dit igjen :frustrert: Hadde misforstått! Og nå skal jeg snart til legen med Victoria :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama rakk akkurat å komme før vi dro, så hun fikk sett litt her. Men hun virket ikke så veldig interessert!

Vi hadde en tøff natt til i går, mye våken med Victoria. Hun hostet og hostet. Hun virket litt bedre på dagen i går og sovnet greit da vi la henne. Men hun våknet rett etter vi sovna og holdt det gående til nærmere to :grine: Jeg er så sliten og lei sykdom nå, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun gråt omtrent sammenhengende i to timer i natt, visste ikke hva jeg skulle gjøre. Til slutt la vi henne i hennes seng og lot henne gråte til hun sovnet. Hun sov en liten stund og så kom hun igjen til oss. Der sov hun litt igjen og så våknet jeg etter en stund og hun var glovarm, hadde 39,6 i feber. Fikk paracet og sov mer eller mindre (mest mindre) til nesten 9. Da var feberen nede i 38,6, men den er nå oppe i 39,2 igjen. Hun har bare sovet en liten dubb på 30min. Ikke vil hun spise eller drikke noe særlig heller.. Men hun virker i grei form, litt slapp, men hun surrer rundt her og leker litt. Sliten nå.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke barn hoeres slitsomt ut. :tristbla: Det er vel noe de fleste maa gjennom, immunforsvaret deres er jo ikke saa godt som hos voksne, men det maa vaere frustrerende! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Popelka :)

Hun er litt bedre nå heldigvis, så jeg må bare krysse fingrene om det går rette veien.

I går var det visning og det var 5 stykker her. 3 hadde skrevet seg opp på listen som interesserte, så vi får se hvordan det går! Vet jo ikke hvor interessert de er heller.. Men det blir spennende å se om det kommer noen bud!

I dag har IV og jeg vært til Sandvika med barna. Handla litt til Victoria, men hun har så mye og jeg har lite penger. Blir liksom ikke det samme pengemessig når man jobber 60%...

Nå skal jeg bestille tur til København i desember :sjarmor: Jeg har fått trumfet gjennom tur :hoppe:

Victoria har så full av energi nå, at jeg tror det er nummeret før hun letter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Finner ikke noe bra hotell i København til en vettu pris... Kanskje jeg burde gå opp litt på pris? :klø: Jeg vil ha et hotell som ligger rett i nærheten av shoppingen og Tivoli og ikke minst at det skal være bra der!! Og da bør jeg vel regne med at det koster litt...

For første gang på 5 uker, har Victoria sovet hele natta i natt! Deilig...

Lurer på om jeg skal kjøpe øredobber i dag til Victoria. Kan vel bytte ut de som ble satt inn når hun tok hull nå tror jeg.. Tenkte jeg skulle kjøpe noen i gull, vil jo helst ha hvitt gull, men jeg vet ikke hvor lett det er å få tak i det uten at det koster skjorta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, LT :kose:

Vi har vært ute og gått en tur med Victoria, så nå sover hun! Deilig.. Sov hele natten i natt også :) Hun våkner klokka 7 da, men det må vi vel tåle.

Det har nå blitt bestemt at mannen og jeg reiser til København alene og mamma og svigers deler på å være barnevakt! Vi reiser den 1. desember og blir borte til den 4. Det blir koselig! Selv om jeg på mange måter gjerne skulle hatt med meg Victoria. Men vi har sikkert godt av å være litt for oss selv også. Svigermor skal passe Victoria fra lørdag til søndag nå til helgen. Mannen og jeg skal ut å spise og ta en tur på kino tenker jeg. Bare håper det er noe bra som går!

I går var Victoria 17mnd! Hun kan mye og hun har et voldsomt temperement :forvirret: Men hun prater ikke så mye enda, eller jo hun gjør jo det. Men hun sier ikke så mye forståelig. Vet ikke hvor mange ord som er vanlig jeg!

Ang. Københavnturen så flyr vi med Norwegian og så vurdere vi Hotel Danmark og Grand Hotel.. De virker ok, sentrumsnære og har en grei standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med Københavntur da! :hoppe:

Leit at det har vært så mye sykdom i det siste, det tar virkelig på når det går sånn utover nattesøvnen også. Brage får også "alt" som går i barnehagen som regel... i det siste har vi begynt å gi ham Sambucol (svarthyllbærekstrakt) for å styrke immunforsvaret. Har ikke prøvd så lenge, men han har ikke vært syk etter at vi begynte i hvert fall.

Lykke til med salg av leilighet, spennende da! Håper dere får en god pris :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig med tur for bare deg og mannen. Sikkert kjempe deilig når den tid kommer. Godt å få være litt kjærester innimellom og.

Hvordan går det med leiligheten?? Blir jo spennende å se hva dere ender på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg virkelig til den turen!

Vi gav Victoria Sambucol i en periode, men nå er det nesten håpløst å få det i henne. Men har kjøpt ny i dag, så jeg skal prøve igjen...

Huff, leiligheten ja.. Var innom megleren i dag, men han hadde ikke hørt noe mer. Han skulle visst ringe rundt i dag og høre med de som hadde sagt de var interesserte. Den andre leiligheten skal det være visning på til lørdag. Jeg tror nok den kommer til å gå først. Men vi har ikke sånn hast som det de har da.. Men det løper jo på noen kostnader.

Victoria begynner å bli fryktelig rampete. Når vi er borte, spesielt hos Oscar, så er hun ikke noe snill med han. Slår og biter og sånt liker jeg IKKE! Men jeg skjønner snart ikke hva jeg skal gjøre, for det hjelper jo ikke uansett hva jeg gjør. Og hjemme her roter hun noe så vanvittig. Det er om å gjøre og dra alt mulig utover og rote mest mulig..

Var innom helsestasjon i stad og nå veier hun 10 755gr og er 80,4cm lang. Så endelig har hun kommet seg opp på 80-tallet :ler: Hun har en liten rød flekk i hodet som jeg ikke helt liker. Hun har hatt den en stund, men jeg har glemt å spørre om den når jeg har vært der, så nå har jeg fått time på fredag. MMR vaksinen må vi ta og, men hun får bli helt frisk først!

I morgen skal vi til Tønsberg å se på bildene :hoppe: Gleder meg! Mamma skal være med, kanskje hun skal bestille noen bilder å ha i den nye leiligheten. Victoria skal være hos svigermor. Og på onsdag skal vi på vårt første foreldremøte, føler meg plutselig så fryktelig voksen jeg da.. Svigermor må ha Victoria da og, for mamma og de skulle til Tønsberg på sameiemøte i leiligheten. Og så skal jo svigermor ha henne fra lørdag til søndag.. Det blir litt mye kanskje, men det får gå!

Har så vidt begynt å planlegge julegaver, vet hva jeg skal kjøpe til noen. Og på denne tiden pleier jo jeg å være ferdig med halvparten!! :overrasket: Så jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd med meg i år. Men nå kommer jeg nok hvert falll til å drøye litt siden vi drar til København. Må vel handle til mamma på Louis Vuitton.. Og så er det jo mange fine butikker med barneklær og sko der, så jeg venter nok med å handle til de barna jeg skal handle til og..

Og nå-en sur og vrang unge :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Vi har fått inn bud på 1 100 000! Det er 150 000 under takst. Det gidder jeg ikke gå med på. Vi må ikke selge akkurat nå. Og vi kan sikkert regne med at det går 50 000 til megler og da sitter vi igjen med en gevinst på 50 000kr på 4 år. Burde tjene mer på den i grunn!!

Og jeg blir ikke mindre :frustrert: av å lese dette :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...