April Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2201 Del Skrevet 18. august 2006 Ja, det skal jeg gjøre, Holly! God helg til deg og I dag er jeg sånn Kjøpte ny telefon for noen uker siden, Samsung. Dritt telefon, skulle aldri byttet ut Nokia`n min. Kan hende jeg prøver å selge Samsung telefonen, synes ikke noe særlig om den. Mannen jobber sent i kveld og. Han har stortsett vært opptatt med jobb siden sist fredag, så jeg er ganske lei kan man si. Merker det godt når jeg jobber hele dagen og så har Victoria etterpå og så er hun kanskje våken noen ganger på natta. Og så når jeg har fri er hun sammen med meg hele tida og ikke vil hun sove så mye på dagen lenger heller. Og hun blir fryktelig sur når hun er trøtt, men sove.. Neida! Det er vel sånn det er å ha barn, men det er min dagbok så jeg klager så mye jeg vil NÅ skal jeg gå å være litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. august 2006 #2202 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg skjønner godt du er sliten, jeg. Både jobb og så alene med Victoria. Også møkkatelefon på toppen!! Jeg har aldri skjønt Samsung, menyen er skikkelig vanskelig. Så jeg holder meg til Sony Ericsson. Håper du får en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. august 2006 #2203 Del Skrevet 18. august 2006 hei og hopp... håper ting er litt bedre nå... noen ganger er det godt å være litt men ikke for lenge av gangen... i allefall ikke for meg.. Jeg blir også litt når jeg har mye av ansvaret alene hvis mannen må jobbe sent eller på en reise eller noe.... så det er nok helt vanlig. Man blir jo sliten, selvom det er kos å være sammen med de små "nydlingene" våre. De krever jo 100% hele tiden, også må man benytte tiden hvis de sover for å få gjort litt annet... men det er vel verdt det da!! Ønsker deg i allefall en strålende helg! stor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2204 Del Skrevet 19. august 2006 Tusen takk for hilsner, Siam og shy Det går bedre i dag. Mannen var ikke hjemme før neste ti, men kom han med noen velvalgte ord så da ble ting litt bedre Han er på jobb nå også! Victoria våknet halv sju i dag, jeg var ikke helt klar for det da. Men man må jo bare opp.. Hun holder på å få tann nr.5 og 6 nede og 7 og 8(jekslene?)er også på vei opp. Men har ikke kommet helt igjennom enda. Nå kommer mamma snart og vi skal en tur på Hadeland. Jeg var der i går og, men hun har lyst til å se etter servise hun kan ha i leiligheten i Tønsberg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2006 #2205 Del Skrevet 19. august 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. august 2006 #2206 Del Skrevet 19. august 2006 Hei hei!! Bare innom for å ønske deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2207 Del Skrevet 21. august 2006 Tror Victoria har røde hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. august 2006 #2208 Del Skrevet 21. august 2006 Er du ikke fornøyd med Samsungen? *dåne* Jeg har bytta ut både Nokia og Sony Ericsson til fordel for Samsung og er strålende fornøyd. Hvilken modell har du, April? Håper Victoria ikke har røde hunder. God bedring uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2209 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har SGH-E530, den rosa.. Jeg skal til legen om en time.. Er røde hunder en alvorlig sykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. august 2006 #2210 Del Skrevet 21. august 2006 Infeksjonen er som regel mild, og noen spesiell behandling er da ikke nødvendig. Barn bør være hjemme fra barnehage og skole på grunn av smittefaren. Den som har røde hunder må ikke ha kontakt med kvinner som er gravide. Røde hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. august 2006 #2211 Del Skrevet 21. august 2006 Det er ikke en alvorlig sykdom. Barn blir sjelden veldig syke, men som med andre barnesykdommer kan det gå hardere utover voksne. Uansett, når du har hatt det en gang får du det aldri igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. august 2006 #2212 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har forresten SGH - E730 og er knallfornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2213 Del Skrevet 21. august 2006 Da håper jeg det er røde hunder, så blir vi ferdig med det. Bare håper det er en enkel sykdom. Er litt redd for at det kan være vannkopper, får ta å lese litt om det. Men sykdomstegnene er akkurat som røde hunder, så vi får tro det er det.. Men hvordan blir det med mmr vaksinen da tro? Hun har jo ikke tatt den enda. Vi utsatte den pga ferien og så nå fordi hun har vært forkjøla i snart 3 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2214 Del Skrevet 21. august 2006 Da har vi vært hos legen og det var ikke røde hunder. Legen mente det var virusinfeksjon med utslett... Ikke at jeg skjønner noe mer da! Men det var hvertfall ikke noe alvorlig og jeg måtte bare følge med henne.. Så da håper jeg det går over like fort som det kom! Mamma skal ha henne i morgen, og så må mannen evt. være hjemme på onsdag. Victoria hatt litt lavt blodsukker, så vi har fått en jernmixtur som hun skal ta i to mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 21. august 2006 #2215 Del Skrevet 21. august 2006 4 -barnesykdom tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2216 Del Skrevet 23. august 2006 Håper det står bra til med Victoria! Og deg selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. august 2006 #2217 Del Skrevet 23. august 2006 Hei April, bare innom med Haaper du har en fin kveld og at Victoria har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2218 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for hilsner Det står bra til med oss. Victoria har litt prikker enda, men hadde ikke feber i går. Jeg er hjemme fra jobb i dag. Har vondt i hodet og føler meg helt utslitt! Victoria våknet selvfølgelig tidlig i dag og jeg har sååå lyst til å sove. Men jeg får sove litt når hun skal sove. Skulle egentlig bare jobbet til ett i dag, siden jeg skal til Oslo. Det blir spennende å møte lærerinnen min. Bare håper engelsken min er grei nok. Skal møte mannen i Sandvika, sånn at han kan kjøre inn. Jeg er nemlig superpyse når det gjelder å kjøre til Oslo, selvom jeg vet hvor jeg skal Jeg synes egentlig det er litt skummelt å dra til Oslo i disse dager, det er jo skyting støtt jo Tenkte jeg skulle en tur på Aker Brygge, har hørt at Donaldson starter salget sitt i dag og da må jo jeg dit Har funnet ut at jeg kutter ut å gi det Verdens beste fatet til henne. Hun får Selbu votter, melkesjokolade og Kvikk lunsj.. Nå må jeg gå å mate en sur unge hører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2219 Del Skrevet 25. august 2006 AAAARRRRRGGGHHH Mannen stikker avgårde når diskusjonene topper seg! Åh, jeg blir så sint. Megleren kommer kl.15 og det er rimelig mye som skal gjøres innen da. Men nå står jeg her alene Victoria surrer rundt her og roter og det er ikke så lett å få det helt i orden til megleren kommer her da. Men jeg skal klare det jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. august 2006 Forfatter #2220 Del Skrevet 26. august 2006 Det ordnet seg til slutt i går og leiligheten ble nesten litt fremmed. Vi fikk bort en del ting som har tatt ekstra plass, vasket og ryddet. Så når vi satt oss ned i går kveld, var det som om det ikke var hos oss vi var... En ting er hvert fall sikkert, det skal IKKE bli så overfylt i huset vårt!! Jeg har helt shopping dilla for tiden! Det er nesten flaut... Victoria har 3-4 forskjellig par sko som hun bruker nå. Og jeg har funnet enda flere jeg kunne tenke meg og hun har noen par i skapet som hun må vokse inn i. Tror jeg trenger hjelp jeg! Finnes det noe sånt for shopoholikere? :klø: Victoria har kjempe masse klær. Det er nesten sånn at jeg har lyst til å legge bort det jeg ikke synes er såå fint, uansett om jeg har brukt det eller ikke.. Uff, jeg er ikke helt god tror jeg!! Vi har kjøpt bæremeis i dag! Så da er vi ett skritt på veien i retning av en bedre livsstil. Nå gjenstår det bare å bruke den da! Men vi skal nok få til det. Håper vi får til noen turer når vi flytter til mamma, da er jo naturen rett utenfor døra! Leiligheta kommer forresten på internett i slutten av neste uke. Jeg er spent på hvordan bildene ble. Tror de ble bra. Og nå gjenstår det å se om det kommer noen på visning og er interessert i å kjøpe!! Mannen ble med og møtte lærerinnen min på torsdag. Det var kjempe koselig å se henne igjen og det gikk veldig greit å prate engelsk! Jeg så det var salg på Ferner Jacobsen når jeg var der, men rakk de selvfølgelig ikke før de stengte. Svigermor var innom der i fjor og fikk hakeslepp, for hun så en bluse til 11 000..! Jeg vet jo at det er dyrt der, ikke for det, synes jo 11 000 er drøyt jeg og. Så på pur f.. sendte meldning til svigermor og sa det var salg og at hun burde ta en tur. Da fikk jeg til svar at der var det bare idiotpriser og hun var ikke hjernedød enda. Svarte henne jeg, at jeg ikke visste hva som var verst av å bruke mange tusen på klær eller røyk, folk er forskjellig. Da fikk jeg bare ??? til svar. Hun ble sikkert sur, men det driter jeg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå