shy Skrevet 26. juli 2006 #2181 Del Skrevet 26. juli 2006 SÅÅÅÅÅ UTROLIG SØT!!! Og tusen takk for koselig sms... jeg har hatt besøk og mann med dårlig rygg, så jeg glemte helt å svare, men jeg satte veldig pris på meldingen fra deg!!! Kiipt med dårlige "vibber" på jobb da... er aldri moro! Håper du klarer å få tankene litt unna, og slappe av litt nå i ferien. Stor kos fra shy... PS.. nye bilder av snuppa på hjemmesiden vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. juli 2006 #2182 Del Skrevet 26. juli 2006 så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #2183 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Tusen takk for det, alle sammen! Nå er vi igjen noen dager hos mamma. Jeg synes det er FOR varmt og har funnet ut at jeg ikke liker varmen i det hele tatt!! Det er noe annet å reise til syden på vinteren.. Jeg fikk gavekort hos Fame fotografene både i Kamille og Foreldre og barn og vi har bestemt oss for å bruke det, selvom det ikke er mer enn 4 mnd siden vi tok bilde av Victoria. Jeg synes Fame tar kjempe kule bilder og vi tenkte vi skulle være med på noen av bildene selv. IV og G skal få det andre, så de kan ta fotografbilder av Oscar. Har noen erfaringer med Fame? Jeg har også kjempe lyst til å ta hull i ørene på Victoria. Men mannen mener det er for tidlig. Jeg synes egentlig ikke det. Da vi bodde i USA kom jo babyene hjem fra sykehuset med hull i ørene!! Noen som kan hjelpe meg med noen synspunkter? Endret 29. juli 2006 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. juli 2006 #2184 Del Skrevet 29. juli 2006 Min personlige mening er at man ikke skal ta hull i ørene på så små barn. jeg synes det er noe som barna kan spørre etter selv. (og de fleste jenter ender vel opp med hull etter hvert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. juli 2006 #2185 Del Skrevet 29. juli 2006 Har en søster som absolutt vil ha hull i ørene til Marthe. Men jeg synes det er litt tidlig enda. Stakkars små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2186 Del Skrevet 30. juli 2006 Takk for svar Jeg var i by`n i går og prøvde å få noen til å gjøre det. Men enten hadde de aldersgrense ellers var det ingen som gjorde det. Men det var ei på det ene sted som kom tilbake på mandag og de trodde hun gjorde det på så små, for det var ofte det kom utlendinger å ville ha det gjort på små. Jeg mener jo at det uansett er vi som foreldre som bestemmer når det kommer til sånt, samme hva salgs alder det er og jeg ser egentlig ikke noe galt i å ta det nå som hun er så liten.. Mulig jeg er litt rar altså! Men det kan jo være at jeg ble vant til det da vi bodde i USA og så bittesmå babyer med sånt og at det derfor faller naturlig for meg at Victoria også får så tidlig. Men vi får se, kan hende jeg venter litt uansett. Selv om jeg ikke ser problemet med å gjøre dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. juli 2006 #2187 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg hadde nok ventet med hull i ørene. Stakkars, det gjør jo vondt! Pynt henne heller utenpå kroppen. Nydelige bilder, det er en vakker jente dere har. Jeg har gode erfaringer med Fame, vi tok 6-månedersbilder av Oliver der. Se avataren min f.eks. Det eneste som er litt dumt at det fort blir litt dyrt, for det er ikke så lett å nøye seg med standard bilder og rammer... For de tar så fine bilder. Men om dere er flinke til å holde på lommeboka er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #2188 Del Skrevet 31. juli 2006 Tusen takk for det, Siam Vi har tatt hull i ørene i dag vi Det gjorde nok litt vondt ja, men det gikk fort over.. Følte meg som verdens dårligste mor der jeg satt, men men Vi har jo allerede vært hos fotograf, Siam. Men jeg er nok litt redd for at jeg kommer til å like Fame bildene bedre, så det kan nok fort bli litt dyrt da ja Vi har to forstørrelser fra forrige gang, men det er ikke verre enn at jeg kan gi de bort. Vi skal hvert fall ha et bilde med oss alle tre på.. Mannen holder på med huset, men det regner og regner. Bare håper at blir ferdig sånn at han får noen fridager i slutten av uka som han håpet på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2189 Del Skrevet 2. august 2006 Nå har Victoria og jeg kommet hjem, mannen skal være over til i morgen så han får gjort litt mer. Men jeg hadde lyst til å komme meg hjem. Her var det mye å rydde bort og det ble ikke noe bedre av at jeg kom hjem med tre bager heller.. Nå er det ikke så veldig lenge før Victoria skal legge seg og det skal bli deilig med litt alene-tid!! Selvom jeg ikke akkurat gleder meg til å sove alene... Jeg er så lei av å rydde og rydde og rydde.. Synes ikke jeg gjør annet når jeg stikker nesa inn døra her Det er såå kjedelig!! Vi har vel sånn halvveis bestemt oss for megler og det er greit å komme i gang med salget snart. Tenkte jeg skulle få pakket unna litt mer her, jeg synes det er greit å ha det litt i orden når det skal bli tatt blider og det skal være visninger her. Tom for energi om dagen.. Tenker konstant på jobb og hva som skjer der. Sjefen min starter heldigvis to uker ferie når jeg kommer tilbake, så jeg tenkte jeg skulle prate med hun andre som er der og si hva jeg føler og at jeg er redd jeg ikke har noe jobb når prøvetida mi er over. Jeg må finne ut hvilke antrekk og hva slags rekvisita vi skal bruke på lørdag. Jeg aner virkelig ikke hva hun skal ha på seg. Victoria har jo masse klær å velge i, så ett eller annet finner jeg vel. Og så har jeg jo tenkt at vi skal bli med på bilder også. Og jeg har jo hvert fall ingenting å ha på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. august 2006 Forfatter #2190 Del Skrevet 3. august 2006 I dag har jeg og Victoria slappet av. Vært en liten tur til by`n og ordnet noen småting, ellers bare kost oss. Det er ganske deilig det og! Tror jeg kommer til å savne å bo så nære by`n, men det skal bli godt å få større plass og det er helt klart mye bedre for Victoria å vokse opp der vi skal bo nå. Dessuten er det ikke så lange veien ned hit. Jeg har ikke tenkt over at det snart er et år siden dåpen, men hun fikk et brev fra menigheten i dag og en pakke i posten i dag fra den ene fadderen sin, Barnas store eventyrbok. Det lå ved et kjempe koselig kort hvor det stod at hun var så glad hun var fadderen til Victoria og at hun skulle ønske hun så henne oftere og at hun var blitt veldig glad i henne.. Tårene trillet på meg! Det var så koselig gjort og sagt! Jeg får bare mer og mer lyst til å begynne for meg selv, men jeg vet ikke med hva. Pappa mente også at jeg burde det, han kunne hjelpe meg. Men jeg måtte finne ut hva jeg skulle begynne med først.. Jeg måtte finne ut hva er det folk trenger, eller hva er det Norge kanskje trenger om 5 år etc etc. Jeg har ikke så fryktelig god fantasi, så jeg tror jeg må gruble lenge på det.. Var med mamma og stefar til Tønsberg på tirsdag, de skal kanskje kjøpe leilighet der nede som vi kan ha til helger og ferier Jeg elsker Tønsberg Shoppet litt til Victoria og så fant jeg en bra scrappebutikk der. De hadde mye fint! Men jeg handlet ikke noe, må først finne ut hva jeg skal ha. Tenkte jeg skulle lage en bok ut av de årene hun går i barnehagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. august 2006 Forfatter #2191 Del Skrevet 3. august 2006 Nå er flybillettene til Gran Canaria i april betalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. august 2006 Forfatter #2192 Del Skrevet 5. august 2006 Da har vi vært i Tønsberg og tatt bilder. Tror det ble mye bra, men jeg fikk litt sjokk når jeg så prislista etterpå og hva forstørrelsene koster Vi kommer nok helt sikkert til å bestille noe, men samtidig er det litt kjedelig når vi mest sannsynlig ikke får hengt det opp enda. Ikke vet jeg hva slags rammer og sånt som vil passe når vi får pusset opp og alt er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2006 #2193 Del Skrevet 5. august 2006 Så artig med bilder. Var har ikke somlet oss avgårde å for å ta bilder enda vi. Skikkelig trege! Skulle liksom ta på 1 års dag, men nå får det bli på 2 års dag Ha en super lørdag snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. august 2006 Forfatter #2194 Del Skrevet 6. august 2006 Jepp, jeg elsker å ha bilder av oss, familie og venner rundt meg. Så når vi får større plass, skal det nok henges opp og settes frem en del bilder rundt omkring. Synes det er koselig jeg.. I morgen starter jobb igjen Vil ikke jobbe mer jeg! Jeg vurderer å ta de to eksamene jeg mangler for å kunne jobbe som revisor, jeg har egentlig ikke noe lyst til det. Men jeg kan tjene mer og slippe unna den dritsjefen jeg har nå. Hun har heldigvis to uker ferie fra i morgen, så det er enda litt tid før jeg må hanskes med henne igjen. Samtidig er jeg så innstilit på at hun ikke skal få knekke meg. Det er hun som har et problem og ikke jeg.. Får se litt hvordan det går når hun kommer tilbake og prøvetiden min er jo over 21. september. Er vel sikkert arbeidsledig etter det... Mamma skal ha Victoria i morgen og så starter barnehagen på tirsdag. Fra i høst har hun plass tirsdag, onsdag og torsdag. Det er på en måte helt greit for meg, for det betyr at jeg egentlig skal ha fri mandag og fredag, og det blir jo langhelg deluxe Jeg skal jobbe fullt + ekstra den uken som kommer nå og så hørtes det ut som det ble en del mindre og det er helt i orden for meg. Bortsett fra at det blir mindre penger da, men hvis vi flytter til mamma blir det jo også mindre utgifter.. I dag skal jeg bare late meg. Tror jeg.. Har egentlig masse som skulle vært gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. august 2006 Forfatter #2195 Del Skrevet 13. august 2006 De siste dagene har Victoria fått masse nye klær!! Hun har fått litt av svigermor, mamma, stemor og oss. Men nå har hun så mye at jeg nesten blir flau Hun bruker fremdeles 74 i enkelte bukser! Jeg tror jeg skal legge bort en del av det hun fremdeles bruker. Mange av buksene har hun brukt siden januar-februar.. Og jeg er litt lei dem. Er kanskje litt råflott og legge bort ting som er i bruk, men det får så være. Mannen har jobbet netter nå, er siste natt i natt forhåpentligvis. Jeg har vært hos mamma fra i går til i dag, pappa og de var ovenfor og skulle i bursdag. Så jeg hadde de to minste søstrene mine i natt. Det gikk overraskende greit. Hun som har Williams syndrom er ikke så lett å gjøre noe på håret på eller å legge enkelte ganger. Men jeg fikk både vasket håret, gredd og flettet det og hun sovnet ti min. etter hun la seg Nå må jeg vel få vasket litt nye klær og lagt bort litt gammelt. Bl.a sko som er for små. Victoria har vel 4-5 par hun kan bruke utover høsten, hvert til sitt bruk selvfølgelig. Ellers er hun fremdeles litt forkjøla, hoster en del. Men det er full fart. Hun har nå fått dreisen på litt løping!! Slitsomt for mor ja!! Torsdag om 14 dager skal jeg møte engelsklærerinnen jeg hadde i Toronto, det er 13 år siden jeg har sett henne! Og jeg fant ut at jeg burde vel egentlig ha med en gave til henne.. Men hva? Noe typisk norsk.. Noen idèer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. august 2006 #2196 Del Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg endelig fått oppdatert meg inne hos deg! Så nydelige bilder av Victoria. Den jenta er bare så god! Leit at det er trasig på jobben din for tida. Håper du får klart opp i ting med sjefen. Eller enda bedre; at du får starta for deg selv! Noe typisk norsk som gave..? Lusekofte er jo veldig klisjé da, men kommer ikke på noe bedre i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2197 Del Skrevet 16. august 2006 Nå har jeg endelig fått oppdatert meg inne hos deg! Så nydelige bilder av Victoria. Den jenta er bare så god! ← Tusen takk for det, LT. Det er så mange som kommenterer håret hennes for tiden og at hun er så skjønn.. Det er veldig koselig å få sånne tilbakemeldninger, men jeg vet ikke hvor oppriktige de er. Men jeg synes nå i allefall hun er ganske så søt VI HAR LEILIGHET I TØNSBERG Mamma og stefar har vært å kjøp i dag!! Den er ferdig 1. november. Den er på rundt 80 kvm og to soverom, ligger på Kaldnes brygge. HURRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #2198 Del Skrevet 16. august 2006 Victoria ER jo søt! Da må det jo være oppriktig! Gøy med leilighet da! Men skal dere flytte? :klø: Kanskje noe jeg ikke har fått med meg her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2199 Del Skrevet 17. august 2006 Ja, hun er jo det, LT! Vi skal flytte, men det blir til mamma. Og bare mens vi pusser opp og bygger på huset.. Leiligheten i Tønsberg er til ferie og helge bruk! Mamma og stefar er stortsett nedover en gang i uka. Og jeg elsker Tønsberg, så nå kan vi være der enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. august 2006 #2200 Del Skrevet 18. august 2006 Saa goey med leilighet i Toensberg! Det er en koselig by, ja. Blir spennende med bildene fra Fame. Du faar vise dem til oss hvis det er mulig! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå