Siam Skrevet 9. juli 2006 #2161 Del Skrevet 9. juli 2006 225 stk på 30-års lag!! Det var mange, gitt. Spennende med det nye huset, håper salget av leiligheten går bra. Når legger dere den ut for salg? Ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #2162 Del Skrevet 10. juli 2006 Det kommer eiendomsmeglere til oss på onsdag, så får vi se hvem vi bestemmer oss for etter hvert. Han ene anbefalte å vente til uti august før vi la den ut for salg pga ferien og sånt. Så da venter vi nok i allefall litt.. Etter vi la oss i går pratet jeg og mannen om hvordan vi skulle holde ut siste uka før ferien! Vi føler oss helt utslitte og ferdig begge to og det blir en kamp å klare seg denne uka... Men jeg teller nedover og nedover! Jeg er såå klar for ferie!! Denne uka jobber bare jeg og sjefen, og det er mas, mas, mas... Must work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. juli 2006 #2163 Del Skrevet 10. juli 2006 Tusen takk for gratulasjon og koselig hilsen! Lille Victoria er jo bare til å spise opp... God sommer, snart har du ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #2164 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Tusen takk for det, Kipa! Og så morsomt som det er at du er gravid igjen Jeg er alene på jobb i dag og det er ikke bra! Jeg havner på nettet hvert kvarter omtrent!! I morgen kommer meglerene, blir spennende å se hva vi kan få! Vi må vaske og rydde litt i kveld. Det er jo greit at det ser sånn noenlunde ut. Og det gjør det ikke nå!! Victoria er så greit å ha med å gjøre om dagen(stort sett hvertfall). Hun legger seg mellom sju og åtte en gang og sover nesten tolv timer. I uka vekker jeg henne litt over halv sju og i helga så har hun sovet til nesten åtte! Dette er stor forskjell altså, men utrolig deilig Vi har sluttet å bruke nattposen og det har gjort underverker. Har spurt svigermor om hun vil ha Victoria fra fredag til lørdag. Har lyst til å ut og spise og se Pirates of the Caribbean. Og lørdag er det altså et lite 30årslag. Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Har masse klær, men mye er for lite. Ellers er det bare sånn tjukke-bolla-feita klær og jeg har lyst til å se litt bra ut. Spesielt når det kommer så mange og sikkert mange gamle kjente. Ikke noe moro å møte noen man ikke har sett på lenge og så har jeg blitt såååå mye større.. Nei, på tide å gjøre litt igjen kanskje.. Endret 11. juli 2006 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #2165 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå snart skal mannen på helsestasjon med Victoria, hun skal få dose to av Prevenar. Og så kommer det eiendomsmeglere 10, 11.30 og 13, så mannen har å gjøre i dag En dag nærmere ferie.. Ååå, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #2166 Del Skrevet 12. juli 2006 Heisann! Spennende med eiendomsmeglere på visitt da! Kjenner meg litt igjen i det du skriver om det å finne klær å ha på seg - man vil ta seg bra ut selvom det har kommet på noen kilo ekstra, og gruer seg litt for å møte gamle kjente...jeg har det litt sånn for tida - er ikke så veldig glad i å treffe andre enn de aller nærmeste. Selvom jeg er stolt av den store magen min for øyeblikket, så er jeg ikke SÅ glad for de nærmere 30 kg som har lagt seg på både rompe, lår og armer i tillegg til magen... Ingen ålreit følelse. Men jeg håper du finner noe du føler deg vel i til 30-årslaget! Ha en fin dag - SNART er det ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #2167 Del Skrevet 12. juli 2006 Takk for koselig hilsen, Kverula Jeg veier hvertfall 35kg for mye og det er ikke noe moro Men jeg gidder ikke gjøre noe med det heller og burde vel ikke klage over det. Men irriterende er det uansett Må prøve å finne noe til lørdag, men jeg aner ikke hva. Har tatt noen bilder av Victoria, som jeg tenkte jeg skulle legge ut. Men jeg tar det ikke i dag. Nå skal hun snart ordnes for kvelden og det er vel jeg som må gjøre det.. Victoria veier 10,7kg og er 79cm lang. Trodde hun skulle vært lengre, men er visst ikke det da i følge helsestasjonen.. Meglerene har kommet og gått i dag. Kun han ene har ringt opp igjen, de andre skulle sende skriftelig. Han sa en ca. pris på 1 150 000. Jeg synes det var lite, men mannen mente det var greit. Blir spennende å se hva de andre sier også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. juli 2006 #2168 Del Skrevet 12. juli 2006 Blir jo kjempe spennende å se hvor mye dere kan få for huset. Håper dere får massssse Heier fremdeles på at dere skal bli prøvere jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. juli 2006 #2169 Del Skrevet 12. juli 2006 Spennende med eiedomsmeglere på besøk. Håper salget går greit og at dere får det dere vil ha. Uff, kjenner igjen klesproblematikken... Nå er i alle fall alle klærne mine for små, jeg er nødt til å finne frem mamma-klærne mine allerede. Men så er det vel ikke noe store greier vi blir bedt på heller, satser jeg på. Ha en fin-fin kveld! Håper uka frem til ferien går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juli 2006 #2170 Del Skrevet 12. juli 2006 Innom med en stooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2171 Del Skrevet 14. juli 2006 Tusen takk for hilsner!! Har fått svar fra alle tre meglerene 1 150 000, 1 250 000 og 1 300 000. Vet ikke helt hvem vi skal velge enda. I dag har vært en møkk dag. Jeg har vært sur og sint! Fikk "kjeft" på jobben. Hadde hatt for mye privat samtaler ute hos en kunde og de synes også jeg hadde det på kontoret. Synes det er litt vel overdrevet. Og denne kunden jeg er ute hos sa i fra til meg på onsdag og alikvel går hun og slarver til sjefen Dårlig gjort! Men det at jeg jobber 40 % mer enn jeg skal og alltid har stilt opp når det blir spurt om overtid, har noen takket meg for det? NEI! I tillegg er jeg irritert på svigermor. Hun overkjører meg fullstendig når jeg er oppe der med Victoria. Og hun kommer med dumme kommentarer som gjør at jeg føler meg som verdens dårligste mor!! Men nå må jeg bare begynne å ta igjen. Det er trossalt vi som er Victoria sine foreldre og så lenge vi er i nærheten er det vi som bestemmer!!! Svigermor er barnevakt til i morgen. Mannen og jeg har vært på kino med et vennepar(de vi skal i bursdag med i morgen) og sett Pirates of the Caribbean. Etter på var mannen og jeg ute og spiste, vi delte en flaske vin og jeg kjenner det snurrer litt... Vi fikk mannens bror til å kjøre oss hjem og nå venter vel senga snart I morgen er det bursdag og jeg skal en tur til by`n først. Bare slappe av og kose meg God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. juli 2006 #2172 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja det er bare til å ta igjen!!!! Svigermødre har ingenverdensting de skulle ha sagt om oppdragelsen av DITT barn!! Står på kravene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #2173 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja,må bare det, Glossy!!! I går begynte de igjen når vi var i bursdag hos svogeren min. Men mannen sier ingenting og jeg blir sååå irritert.. Men jeg må bare ta igjen selv, selv om jeg mener det er mannens jobb. De kommenterer ALT føles det som. Vi hadde det helt topp i bursdagen på lørdag. Jeg ble litt småbrisen, men hadde det kjempe gøy! Hadde det ikke helt godt i går men.. Og i tillegg måtte jeg ta meg av Victoria, men det bedret seg utover dagen. I dag kommer IV, mamma`n hennes og Oscar. Så nå må jeg komme meg på butikken, så jeg får laget noe lunsj til dem. Vi er hos mamma og regner med at vi blir her mesteparten av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juli 2006 #2174 Del Skrevet 18. juli 2006 Håper du koser deg hos mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #2175 Del Skrevet 23. juli 2006 Takk for det, Glossy! Blir liksom ikke til at jeg gidder innom her lenger, er så mange å oppdatere seg på og ikke har jeg så mye interessant å skrive om heller. Det går å gnager meg litt det med jobben. Jeg var der på tirsdag og jobbet litt og sjefen kom etterhvert. Jeg pratet med henne i nesten en time før jeg dro, jeg ble bare mer forvirret. Jeg gidder liksom ikke si så mye heller.. Men hun kommenterte til stadighet at jeg gjør sånne småfeil, greit nok det. Men er det ikke lov å feile der eller? Hun virker jo sååå perfekt selv!!! Jeg sa at jeg hadde jo blitt kastet rett ut i 100% stilling, har en liten unge og lang kjørevei.. Hun forstod vel det tror jeg, men det var snakk om å prioritere da, måtte finne ut hva jeg ville: Hallo?! Hva er det for en idiotisk ting å si da? Litt av en ferie jeg har.. Går bare og tenker på dette her hele tiden. Veldig gøy! Mannen har holdt på med huset fra sju om morgenen til åtte-ti om kvelden... Nå skal han ha litt fri ettersom faren hans skal jobbe denne uka, men han starter vel til helga, for da skal faren ut i ferie igjen. Vi reiser mest sannsynlig til Kristansand i kveld og blir til tirsdag. Det er ikke det som frister mest siden vi bare har noen dager fri sammen nå, jeg har mest lyst til å ta en tur til København. Men vi burde vel besøke pappa og de også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. juli 2006 #2176 Del Skrevet 24. juli 2006 Uff, ikke greit når det skurrer med jobben! Håper det går seg til etterhvert! Du får prøve å nyte ferien, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2177 Del Skrevet 26. juli 2006 Det er ikke så lett, Holly, men jeg må bare prøve... I går kveld kom vi hjem fra Kristiansand. Kom dit sent søndag kveld og kjørte opp igjen i går ettermiddag. På mandag var vi en tur på Sørlandssenteret og i går i dyreparken. Møtte en venninne der som jeg ikke har sett på 5 år, så det var veldig koselig å se igjen henne. Hun har fått 3 sønner og jeg hadde bare sett den eldste, han er jeg fadder til. Ellers gikk det greit med stemor denne gangen, overraskende bra faktisk. Lurer på om hun ikke har fått litt hjelp et sted og det skader ikke akkurat noen!! Det var moro å se småsøstrene mine igjen.. De synes det var veldig stas med Victoria. Hun eldste blir 10 år på mandag, så vi feiret litt bursdag. Hun fikk 500kr av meg og mannen og så skal jeg kjøpe litt klær til henne fra Victoria. Jeg og IV skal på salg i dag, et lite stykke unna her, hvor de har bl.a Mexx, NameIt og Timberland. Tenkte jeg skulle handle litt til søstrene mine der. Til de to som ikke har bursdag og, for de pleier å få litt når jeg er der nede, men nå fikk de ikke noe. Og så skal jeg se om jeg kan finne litt til Victoria og Nå er det bare en time til vi skal være hos IV, så jeg tror vi bør starte dagen. Jeg sitter i trusa, Victoria tusler rundt i pysjen og mannen sover enda... Skal legge ut noen bilder av Victoria snart, har fått tatt noen fine.. Men jeg tror ikke jeg rekker det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #2178 Del Skrevet 26. juli 2006 Tusen takk for det, Kipa! Og så morsomt som det er at du er gravid igjen Jeg er alene på jobb i dag og det er ikke bra! Jeg havner på nettet hvert kvarter omtrent!! som meg disse dagene altså! Så deilig det blir med ferie nå! Kose dere kjempemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2179 Del Skrevet 26. juli 2006 Her kommer noen bilder av den lille frøkna... Boksen er ikke åpnet I bursdag hos onkel... Endelig er julegaven fra bestefar tatt i bruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. juli 2006 #2180 Del Skrevet 26. juli 2006 Herlige jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå