Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsner :kyss:

Da er Victoria levert hos svigermor. Hun var så trøtt når jeg reiste at hun gadd ikke si ha det en gang.. Jeg regner med at det kommer til å gå bra. Men det er som du sier, Shy, det er lettere å si alt til sin egen mamma.

Nå skal jeg finne senga, se litt på tv, lese avisa og Se og hør! Rett og slett bare slappe av og kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revyen var kjempe morsom og vi kosa oss skikkelig :)

I går slappet jeg av og var på litt shopping før jeg reiste opp til svigermor. Victoria hadde sovnet klokka halv ni og sovet hele natta, nesten til åtte :) Så det var jo kjempe bra!! Vi har ligget hos mamma i natt og Victoria har stortsett sovet hele natta. Hun har surra litt, men vi har ikke vært inne hos henne, hun har roet seg selv. Klokka halv ni hadde vi enda ikke hørt fra henne i dag, men da vi gikk inn dit satt hun i senga og dro ut videokassetter fra en hylle. Var superkonsentrert, mannen snakket til henne fire ganger, men hun reagerte ikke!! Måtte til slutt ta på henne og da var hun bare et stort glis :ler:

Ellers går og går Victoria, det er kjempe morsomt å se på henne og se all den utviklingen som har skjedd.

Men det er en trist dag i dag, det er 1 år siden søskenbarnet mitt døde. Og jeg har felt noen tårer :tristbla:

Nå skal jeg lese avisa og kanskje ta meg en tur ut med Victoria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååååååååååååååååååå :sur: som jeg kjeder meg!!! Har mer enn nok å gjøre, men jeg har kommet i feriemodus! Og jeg som skal jobbe 14 dager til..

Har surfet masse i dag og gjort veldig lite fornuftig. Kjempe smart, siden jeg må dokumentere nesten hvert sekund på timelista mi!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i dag. Har sovet så urolig i natt og har kjempe vondt i magen.

Victoria skulle vært i barnehagen i dag. Det er karneval der i dag, skal ha pølse og is. Men det er ingen krise om hun ikke er der. Håper hun skal ha seg en liten lur snart, jeg holder på å sovne...

Lurer litt på om jeg skal lage en sommerhilsen med bilder av Victoria. Tenkte kanskje å sende til de som ikke ser henne så ofte. Eller om jeg bare skal sende en mail.. Synes det er koselig å få ting i posten og jeg da. Får se hva jeg orker i dag. Har ørten bilder som skulle vært i album også, men det orker jeg ikke begynne på. Tenkte jeg skulle lage et eget barnehagealbum til henne. Men sånn album jeg skal ha får jeg ikke tak i før i august på Panduro. Det haster ikke heller!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så mange som er gravide igjen her nå... Jeg har så lyst til å bli gravid igjen jeg og. Vi kan jo late som det har skjedd et uhell :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Du har masse å se frem til når baby`n kommer ut også da! Det er veldig spesielt og nyt tiden, den går så altfor fort. Jeg tror jeg kommer til å være enda flinkere til å ta vare på de små øyeblikkene neste gang, for nå vet jeg hvor fort tiden flyr!

I dag har Victoria vært litt småsur, hylskriker når hun ikke får viljen sin. Hun sov i 45min, men det hjalp ikke på. Stappet henne i seng igjen etter en time og da sov hun i nesten tre timer!!!

Vi skal til IV og G å grille i dag, det blir koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu... trodde du skulle vente jeg... er jeg den eneste som skal vente? Kan vedde for at du blir babysyk når jeg blir gravid da!! ;):ler:

Vel vel... dere finner vel ut av det. Jeg tenker at nå som vi har bestemt oss for å vente, så er det litt kos at jeg kan gå og tenke på neste gang jeg blir gravid litt lenger... for etter neste gang, er vi ferdige.. da skal vi ikke ha flere barn, så sånn sett så er jeg glad vi har utsatt prøvingen litt, for da kan jeg glede meg litt lenger til ny prøveperiode, graviditet og fødsel.

Hvor mange barn ønsker dere å få da? Er det nok med to? Eller vil dere ha maange barn?

Håper du er bedre i formen!

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok til å vente, shy ;) Tror husbyggingen bør være godt i gang før vi får en til... Og den begynner ikke før neste sommer. Hvis vi får en til da, så vil veldig mye falle på meg, for da er mannen opptatt med huset hele tiden. Så hvis vi er litt fornuftige, så venter vi!! Men jeg kjenner at jeg gleder meg bare mer og mer til jeg skal gå gravid igjen :)

Vi kommer nok til å stoppe på to, selvom jeg egentlig har fått litt lyst på tre! Men de skal følges opp også og så innbiller jeg meg at det er lettere å få barnevakt til to, enn tre og hvis vi skal ut å reise(som vi er glad i) er det sikkert enklere med to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Sa til mannen nå at jeg har så lyst på en til.. Det kan vi vel sa han :sjarmor:

:sjarmor:

Så spennende da!! ;)

Jeg vil også ha to, kaaanskje tre.. Vanskelig å si før den første er her!

Husbygging tar sin tid ja!

Håper å se deg i gravid-dagbøkene om ikke sålenge... :sjarmor:

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bygger hus og vil ha en til ;):ler:

Prøver å overtale deg nå ja.... Hadde vært sååå artig å blitt prøvere sammen igjen :tunge1:

Heia, heia, heia

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy: Sånn får dere ikke holde på!! Jeg er nemlig veldig lett å påvirke!! :ler:

Hvis vi skal ha en til nå, må vi leie tror jeg. Kan nesten ikke bo hos mamma med en liten en til..

Men vi får se litt! Spørs om vi får solgt leiligheten også!! Ellers må vi bo der vi bor til huset her ferdig... :klø: Da kan vi jo få en til!! :riste: Nei, nei, nei.. Kan ikke sette meg på sånne idèer nå!!!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Maatte bare le litt av deg! ;) Goey at baade du og mannen er keene paa en til, da. Da blir jo barnet ekstra etterlengtet naar det foerst kommer hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi kommer nok til å drøye uansett hvor lyst vi har på en til. Men hadde huset vært i orden, så hadde vi nok satt i gang nå..

Meeeen noe er rart... Jeg brekker meg innimellom, jeg har kviser igjen og har veldig god luktesans plutselig. Men jeg har mensen altså, så jeg tviler på at jeg er gravid. Kanskje jeg har så lyst til å bli gravid igjen at jeg har innbillt svangerskap :legrine: Uff nei, nå får jeg slutte å tenke på det her.. For vi bør vente litt, men skulle det skje et uhell så gjør det jo ingenting :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: Merker du er babysyk ja!

Får håpe husbyggingen går unna på et blunk! :sjarmor:

Gleder meg til jeg får en liten Victoria jeg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen skal drive med huset mesteparten av helga tenker jeg. Han og svigerfar har kjøpt en gammel graver de kan bruke, så den skal hentes i morgen. I kveld skal vi på Hallingmarken og se på De nye gitarkameratene :hoppe: Det blir sent for Victoria, de begynner ikke å spille før halv ni, men hun sover sikkert noe i vogna og bilen. Vi skal ligge hos mamma i natt..

I morgen kommer kanskje IV og G oppover, det er alltid koselig å se dem :)

Riktig god helg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April, maatte bare innom for aa fortelle at du var i droemmen min her om natten! :ler: Jeg droemte at jeg besokte deg i det nye huset deres, og det var skikkelig fint og stort med en nydelig hage!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er bare å komme på besøk når vi blir ferdige, Holly ;)

Victoria går og går, hun blir bedre for hver dag. Det er så morsomt å se henne. Vi kom hjem fra mamma i dag. Jeg har fått pakket enda flere esker. Har en mistanke om at mange av de tingene jeg pakker, aldri kommer til å bli brukt igjen. Når alt er klart i det nye huset, SKAL det være en gjennomført stil der. Ikke litt av ditt og litt av datt!!

Nå er det jobbing i en uke til og så endelig FEIRE :hoppe: Jeg gleder meg som en gal!! Ikke at vi skal på så mye utfarter, siden mannen skal drive med huset. Men bare det å ha fri fra jobb.. Deilig!

På lørdag skal vi i 30års lag til en som gikk i klassen til mannen, og han er sønn til en venninne av mamma, som vi igjen har litt kontakt med. Ikke at jeg føler meg så veldig privilgert som er bedt, siden det kommer 225stk :overrasket: Men det kan jo bli koselig det. Et vennepar av oss er også bedt, vi har ikke så mye kontakt lenger. Men vi har det som regel fint når vi sees..

Nå får jeg ordne litt middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...