Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

I dag kommer mamma, stefar, svigers og svogere. Vi skal feire mannens 30års dag, som er i morgen.

Har vært i by`n med IV og fått shoppa litt. Bare til Victoria så klart da :sjarmor: Hun trengte litt flere bodyer. Har fått GAP jakken nå og den er kjempe fin.

Vurdere å bestille nytt trekk til OTH vogna, enten rødt eller rosa. Så blir jeg ikke så frista til å kjøpe enda flere vogner :sjenert: Nytt trekk koster 1100kr. Kommer ei å ser på SIMO vogna etterpå. Håper hun kjøper den. Da får jeg 3500 forhåpentligvis. :sjarmor:

Nå må jeg ordne i stand litt her, har også en sutrete unge! :forvirret: Slengkyss var det siste jeg skulle skrive i går som jeg ikke husket.. Må finne på noe til middag også, og jeg må inn i nettbanken å få ordnet bursdagsgave til mannen. Tenkte han skulle få litt penger, siden han betalte mesteparten av bunaden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er mannen 30år :bursdag: Rart å tenke på at han er såå "gammel" :ler: Har alltid synes de som er i slutten av 20 åra har vært så gamle, men nå er jeg jammen meg der selv og jeg synes ikke jeg er så mye anderledes nå enn for 5 år siden. Men jeg er kanskje det.

Nå skal vi ta en tur ut. Veranden skal vaskes og grillen ordnes i stand. IV og G kommer hit i dag. Gleder oss til det :) Det er ikke så fint vær nå, men jeg håper det blir litt bedre etter hvert.

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder fra fotografen:

gallery_4204_34_6435.jpg

gallery_4204_34_555.jpg

gallery_4204_34_32457.jpg

gallery_4204_34_19366.jpg

Jeg har bare scannet de inn fra albumet, så kvaliteten ble vel ikke den beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååååååå skjønn!!!! Helt nydelig!! Du kan forresten se nye blider av snuppa vår på hjemesiden vår... du har adressen regner jeg med! ;)

Ønsker deg en knall søndag!

Kos Shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselig komplimenter :)

Var nydelig bilder av Pernille også, shy ;)

I dag har vi vært på tilvenning i barnehagen, det gikk kjempe bra. I morgen skal Victoria være der litt alene. Det er farlig for meg å ha fri en dag merker jeg. Får bare mer og mer lyst til å være med Victoria hele tiden.. Nå kommer vi akkurat fra babysvømming og Victoria var ikke helt fornøyd med å dykke i dag. Men det kommer seg vel igjen. Siste gangen skal vi ta bilder under vann, det blir moro.

Jeg har vært å kjøpt nytt trekk til One tree hill vogna i dag jeg :sjarmor: Så nå har vi et knall rosa trekk også.

http://www.onetreehill.nl/images/ass06/MB05-U108_A.jpg

Jeg må vel begynne å merke klærne til Victoria og finne frem ting hun skal ha med seg i morgen. Nå er hun så trøtt, stakkar. Har ikke sovet så veldig mye i dag. Hun sovnet i bilen i stad, så hun fikk fortsette å sove litt der. Men det er ikke så lenge før hun skal legge seg.. Får underholde henne litt, så helper det vel.

Ønsker alle en fin mandagskveld! Jeg skal kose meg med taco, BB og nytt Mamma blad :danse:

Bildet er endret til en link. Iflg regelen må bilder lastes opp i albumet/galleriet før du kan bruke img-tagen

Man kan benytte img fra albumet i dagbøkene og signaturen, men i andre kategorier kan man kun legge bilder som vedlegg.

Misty (mod)

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET trekket var super stilig!!! jeg ELSKER rosa :sjarmor:

Åhh nå ble jeg missunnelig ja..... :sjenert:

Gøy med barnehage til lillemor da. Tror hun kommer til å kose seg med masse andre barn jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte på trekket i dag og den ble rålekker :sjarmor:

Nå er jeg på jobb og Victoria er i barnehagen. Hun merket ikke at jeg gikk en gang :grine: Skal hente henne om to timer, så jeg burde vel kanskje jobbe litt. Mamma skal ha henne etterpå. Selv om jeg egentlig vil være med henne selv.. I morgen skal jeg til røykebula igjen :frustrert:

Må jobbe :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg..

Mannen jobber 7-19 om dagen og det er kjedelig, skal jobbe hele helga og mandag og. I morgen skal vi i 40års lag. Det blir moro. Victoria skal også være med :) Gruer meg litt ,for hun tremenningen min som jeg har fortalt om før, de som gav bort biler til jul, kommer. Og hun er nydelig, rik og slank og jeg er stikkmotsatt... Men jeg overlever vel. Trenger jo ikke menge meg mest med henne.

Vi fikk bestilt forstørrelser hos fotografen på onsdag, vi skal ha selv og så skal svigers og mamma og stefar få. Har mange bilder inne på Fotoknudsen nå og jeg burde vel fått bestilt opp noen, men er såååå treg til å få de inn i album. Må lage de siste scrappesiden til mamma og svigers også.

Nå må jeg jobbe litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria er forresten i barnehagen i dag. Hun skal være hele dagen. Jeg bare leverte henne, til ei som hun ikke har sett der før. Men det var bare å vinke ha det og så kunne jeg reise.. Godt det da, kan vel bli verre senere! Har hørt det..

På tirsdag skal Victoria få hjernehinnebetennelsevaksinen, men jeg litt i tvil. Er det skummelt å gi den, eller blir det som en vanlig vaksine? Med tanke på bivirkningene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flotte bilder! Hun er helt nydelig! :hjerte:

Fint at det går så bra med barnehagetilvenningen. Stilig trekk til vogna forresten! :tommel:

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LT :kyss:

Har hentet forstørrelsene fra fotografen i dag, de var ferdig på bare to dager :hoppe: Det ble kjempe bra! Mamma og stefar har fått et, de synes det var veldig fint. Rammet det inn til de også med passpartout. Stefar har bursdag i dag, vi har feiret bittelitt nå. Og i kveld er det 40års lag(ikke hans altså :ler: , han er litt eldre) Jeg er akkurat ferdig med ostekaken som bursdags"barnet" i kveld har bestilt. Ble bra den faktisk..

Nå tenkte jeg at jeg skulle få bestilt noen bilder fra Fotoknudsen, var vel tilbud der. Men jeg må få meg nytt album også. Har maaaange bilder å sette inn!

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig i bursdag i går :) Victoria fikk lagt seg litt vel seint og det samme med mannen, han skulle opp før 5. Og i tillegg er Victoria blitt syk, så vi har nesten ikke sovet i natt.. :forvirret: Vi er på kroa enda. Hadde tenkt å reise hjem snart, men det er greit å være her når det er stengt, da har vi litt tumbleplass.

Men jeg er trøtt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slitsomt med syke barn.. Dropper vaksinen i morgen, det er vel ikke så lurt å gi det når hun er syk. Jeg regner med at jeg tar en tur på jobb og så får mamma ha Victoria. Sender henne ikke i barnehagen. Hun er snørrete og har feber. Victoria holder på med tre tenner opp nå! Hun går rundt og holder seg i ting overalt her. Men hun vil ikke helt slippe seg. Hun gikk veldig bra mellom oss en stund, men nå setter hun seg rett ned på rompa når vi slipper henne :ler: Og når hun hører musikk, står hun og hopper og "danser"

Mamma kommer en liten tur snart, sånn at jeg har litt selskap i dag. Mannen jobber, men han trodde ikke han skulle jobbe så lenge som til sju. Håper ikke det.. :lol:

Jeg får ta meg en dagbokrunde! Ha en fin 1. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kiipt med syke barn... det har vi hatt nok av her i gården for en stund føler jeg!

Pernille har fått to doser av Prevenar vaksinen, skal ta den siste i mai. Pernille fikk ingen bivirkninger i allefall, har gått kjempefint begge gangene. Hun ble værre da hun fikk en av de vanlige vaksinene sine... :overrasket:

Håper det går bra for dere da!

Shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, shy :klem:

Ble ingen vaksine i går, siden hun er syk. I dag er vi hjemme alle sammen, forkjøla alle tre. Victoria har fått litt stygg hoste, så vi skal til legen etterpå. Håper det ikke er noe alvorlig! Hun har rundt 38 i feber og det er heldigvis ikke så ille. Allmenntilstanden hennes er veldig bra. Hun styrer på som vanlig, litt mer sutrete kanskje. Men det må man vel regne med..

På tide med litt frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart kvelden for en liten syk frøken. Hun har fremdeles noe feber, men den går veldig opp og ned. Mamma skal ha henne i morgen og så får vi satse på at vi blir bedre snart. Kjøpte noe som het Sambucol i dag på helsekost. Leste om det i Foreldre og barn, så vi får tro det hjelper. Vi kjøpte til meg og mannen også. Jeg føler meg faktisk litt bedre allerede. Vi var hos doktoren med Victoria i dag. Hun ble stukket i fingeren, men CRP var på 4,2 og det var visst bra. Ikke var det noe galt når han lyttet på henne heller og ingenting i ørene. Heldigvis. Så det er bare en virusinfeksjon. Men hvis hun skulle få høy feber i løpet av de neste dagene skulle vi bare ta kontakt igjen.

Kjøpte en body til Victoria i dag fra NameIt som det stod "Miss Norway 2026" :ler: Synes den var litt morsom!

Men da er det kvelden, skal kose meg med Kamille, BB og Lost. Ønsker meg forresten trådløst nettverk. Har arvet en bærbar av svoger, så da kan jeg sitte i stua om kvelden!

Ha en fin onsdagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...