Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2000 innlegg!! WOW :overrasket:

Victoria tar forresten noen skritt alene nå :hoppe: Spesielt hvis vi går bak henne og bare holder henne litt løst i genseren, sånn at hun tror vi holder henne :ler: Og så er hun kjempe komisk når hun tror hun holder på å falle! Hihi..

I morgen skal jeg til Drammen, gruer meg til det. Men jeg må vel snart prøve å fokusere på det som er bra. Den ene datteren til mamma sitt søskenbarn har utviklet spiseforstyrrelse i en alder av 12-13år og den andre hadde noe problemer med blodplatene.. Jeg må snart lære meg å være glad for alt det som er bra og lære meg til å fokusere på det!! *snakker strengt til seg selv* :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avataren din ble nok ikke helt som den skulle :sjenert:

Den vises fint på min pc, men på jobben er det en smal versjon av den forrige! Skjønner ikke dette altså... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul avatar! :tommelsmil:

Har sendt deg PM ang. signatur, håper du skjønner noe av den... :sjenert:

Så flink Victoria er som går litt selv da! :klappe:

De er jo så vannvittig søte når de stabber avgårde på ustø ben! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med Victoria som går noen skritt selv. Da går tiden rasende fort til hun går helt selv. Iallefall gjorde det det her i huset. Er så gøy nå som hun går selv. Følger etter meg over alt hvor jeg går. Er nesten litt slitsomt av og til. Går ikke ann å tisse aleine en gang :ler:

Håper alt står bra til i heimen!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom i full fart mens mannen ordner ferdig middagen(første gangen i pappapermisjonen :sjenert: ) Fy faen for et røykehull jeg har vært hos i dag! ÆSJ, altså. Det stinker av meg og jeg reagerer med tung i hodet og såre øyne.. :frustrert:

Vi pakker og drar til mamma etterpå. Hun skal ha Victoria i morgen og fredag. Kommer innom senere i dag tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk for en slitsom dag. Sitte i den hersens røyklukta.. Etterhvert så spurte de om jeg reagerte på den, ja sa jeg. Jeg tåler den ikke akkurat så veldig bra, får vondt i hodet og blir sår i øya. De gikk dermed på doen og røyka :roll: Akkurat som om det hjelper når det er sååå innrøyka der fra før :sur: *sint*

Victoria går :klappe::hoppe: Litt i allefall! Går 2-10 skritt i slengen. Nå skal mamma og jeg snart reise hjem. Sengetid for en liten venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at Victoria går!! Flinke jenta.

Jeg skjønner godt at det er plagsomt å være i røyk, jeg synes det er helt pyton selv. Heldigvis har jeg sluppet unna, vi kjenner ingen som røyker lenger, og det er ikke noe røyking på noe offentlig sted lenger heller.

Forrige gang jeg måtte sitte i røyklukt var da vi var i Stockholm for litt over et år siden, men nå er det røykfritt der også.

Ha en fin uke, April! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gamle Alex

Her var det mye og gratulere for.

Vel overstått bursdag begge to. Mini- Alex hadde bursdag på lørdag ( samme som deg) og spiste sjokoladekake på samme måte som victoria :ler:

Hun har ikke sluppet seg helt ennå hun da, med å gå. Så flink Victoria som går :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsner, jenter!

Kjørte fra jobb til kroa i stad og tenkte at jeg gleder meg litt til å flytte tilbake. Det er noe med det å komme tilbake til der man har bodd mesteparten av livet og de man har gått på skole med og andre kjentfolk.

Det har gått bra med mamma og Victoria i dag. Men mamma begynner å få vondt i ryggen.. Hun skal egentlig ha henne i morgen også. Victoria er litt løs i magen om dagen. Skjønner ikke helt hva det er, om det er tennene som gjør det eller hva...? Og hun begynner å bli skikkelig rød i stompen. :forvirret:

Nå kommer snart en venninne av meg hit. Det blir koselig.. :) Ellers var det deilig å være på en røykfri plass i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Holly!

Kom hjem litt tidligere i dag. Mamma var ikke helt i form, så jeg hentet Victoria litt før. Nå skal vi en liten tur til IV og G. Har fått fotograf bildene i dag, de var kjempe fine!

Har glemt å si det, men Victoria kan spille på slurva ( :ler: ), drikker av glass alene og så var det noe mer jeg skulle skrive. Men jeg har glemt det. Mannen står og maser, siden han er klar til å dra og jeg sitter i underbuksa enda :sjenert:

Plutselig tilbake :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...