April Skrevet 13. april 2006 Forfatter #1981 Del Skrevet 13. april 2006 I går var vi en tur til Svinesund, møtte på litt kø. Men det gikk stortsett greit. Handlet litt mer klær til Victoria Måtte bare, de hadde så mye fint på HM.. I dag skal vi en tur til bygda. Svigermor har fått perm frem til lørdag, så vi tenkte vi skulle opp dit en tur. Og så har jeg fått laget takkekortene fra bursdagen til Victoria, så jeg skal levere noen av de. Vi kjøpte også litt påskegodt i går, som skal deles ut.. Ellers får jeg altfor lite tid her inne, savner dere masse! Prøver å lese litt dagbøker innimellom på jobb Håper jeg får litt mer tid her snart. Nå får vi gå å kle på oss. Mannen sover så dårlig for tiden, så han sover enda. Men han skal vel opp snart! Ha en fin skjærtorsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. april 2006 Forfatter #1982 Del Skrevet 13. april 2006 100 sider og jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. april 2006 #1983 Del Skrevet 13. april 2006 Så artige bilder! Hun frøkna der var glad i kake ja! Hun er utrolig søt altså Og så stor hun er blitt. Tida raser avgårde her i gården også. Det er såvidt jeg klarer å holde følge med Brage! Dere får ha en super påske fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. april 2006 #1984 Del Skrevet 13. april 2006 Høytiden som kommer nå er viktig. La oss reflektere over hvorfor ialledager vi sluttet å sprikre mannfolk opp på treplanker.... GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. april 2006 Forfatter #1985 Del Skrevet 14. april 2006 Tusen takk for det, LT og Monja! Vi har vært oppover en tur i dag også. Mamma og stefar var hos søskenbarnet hennes og de hadde akkurat kommet fra USA og Victoria fikk noen kjempe fine klær i str.2 år. Så jeg måtte bare oppover å hente de! Datteren og mann har feriehus i Florida, et råflott et. De har visstnok hushjelp mens de er der, en båt til 8 mill., en Bently og en Porsche Cayenne stående der. Pengemennesker ja Skulle gjerne vært i deres sko for en dag.. Vi tegner og tegner hus vi da. Kommer til å bygge på nærmere 180 kvm, så totalt blir vel huset i overkant av 300kvm! Men det går jo bort en del i skråtak også da. Jeg får vaskerom på ca.18kvm Og soverommet vårt skal ha walk-in-closet. *glede seg* Men samtidig får jeg mindre og mindre lyst til å flytte oppover. Det er så deilig å ha alt i nærhet og IV og G bare 5min. unna. Men nå har jeg jo jobb i nærheten og Victoria barnehageplass, så det er jo greit nok det. Eneste er at jeg føler at det blir litt isolert, men det er vel hva man venner seg til og. I morgen har jeg bursdag og IV og G kommer hit for å feire. Tenkte å servere elgsteik og sjokoladepudding. Gleder meg til det. Det er alltid koselig å være sammen med de. Men nå-litt familietid! Fortsatt god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. april 2006 #1986 Del Skrevet 14. april 2006 Åh så gøy med bursdag Og ikke minst med husprosjekt. Det vet jeg alt om, for jeg er jo midt oppi det. Det er bare så innmari gøy Håper du koser deg med familietid!!! Her er det sløving på saofen, og dårlig film på tv3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. april 2006 #1987 Del Skrevet 14. april 2006 Åh, har du bursdag i morgen? Så gøy! I tilfelle jeg glemmer det i morgen sier jeg det nå: Gratulerer med dagen!!!!! Håper du får en fin dag med masse pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. april 2006 Forfatter #1988 Del Skrevet 15. april 2006 Blid litt frøken, klar for å feire! Sjokoladekaken gikk ned på høykant: Men det var litt igjen: Legger inn igjen disse jeg, ble jo så fort borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. april 2006 Forfatter #1989 Del Skrevet 15. april 2006 Tusen takk, Glossy og Monja! Da jeg stod opp i dag, hang det en konvolutt på badespeilet. Det var fra Victoria og mannen. Jeg skulle få en diamant til i allianseringen min Det var så koselig gave å få I dag tar vi en bytur tenker jeg og så kommer IV og G i ettermiddag. Gleder meg til det! Victoria har fått på seg kjole i dag. Litt knæsje farger, vet ikke om jeg helt komfortabel med det men... Hun kan vel ikke bare ha rosa.. Nå må jeg gå å gi Victoria frokost. Helt slutt på grøt nå. De to siste dagene har hun ikke villet ha det. Så nå går det i brødskive og yoghurt. Ha en fin påskeaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. april 2006 #1990 Del Skrevet 15. april 2006 Gratulerer med dagen! Igjen Gudameg så nydelig prinsessa di er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. april 2006 Forfatter #1991 Del Skrevet 15. april 2006 Tusen takk og takk, Monja Har lagt inn Simovogna på Finn.no, men har ikke fått noe respons enda. Kanskje ikke å regne med i påsken? Men jeg fant noe på Finn selv også. Var ei som solgte GAP klær og hun bor ikke så langt unna heller. Så jeg har bestilt en hettejakke til Victoria. Hun kjører forbi her i dag, så hun skulle ta det med *glede seg* Prøvde bag`n til OTH når vi var i Sverige og det var da jeg bestemte meg for å selge.. Men kanskje vi trenger det før vi aner Er litt vel slurvete om dagen og jeg har eggeløsning i disse tider.. Men det er jo bare dumt å være det for jeg vil egentlig ikke bli gravid riktig enda. Hadde vært greit å jobbet litt mer først og så hvert fall kommet i gang med huset. Men skjer det, så skjer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. april 2006 #1992 Del Skrevet 15. april 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN !!!!!!! :hoppe: Håper du får en suuuper dag, og en fin feiring! Det er best å ikke slurve i slike dager hvis du ikke er klar for en graviditet til For det skjer forteren enn du aner. Det gjorde det iallefall her i gården. Men jeg håper selvfølgelig at det skjer like fort neste gang. Er så babysyk at jeg holder på dø... Men vi håper på klarsignal snart, så da får vi hive oss i det Håper du har en super påske vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. april 2006 #1993 Del Skrevet 15. april 2006 Og forresten, FOR en søt liten jente som feiret bursdag her om dagen..... Skikkelig hjerteknuser. Og det såg jammen ut som hun likte sjokokaken ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. april 2006 Forfatter #1994 Del Skrevet 15. april 2006 Tuusen takk, Glossy! Er nok klar for å få en til egentlig, men jeg går ikke inn for det enda pga hus og jobb Men vi tar gjerne mot en til begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. april 2006 #1995 Del Skrevet 15. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. april 2006 #1996 Del Skrevet 16. april 2006 GRATULERER MED DAGEN I GÅR!!!!!!!! Beklager at jeg ikke fikk gratulert deg på selve dagen, men vi var ikke hjemme!!! Håper dere hadde en fin feiring, og at elgsteken ble knallgod!! stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. april 2006 #1997 Del Skrevet 16. april 2006 Dærsken! Her har jeg gått glipp av noe: Håper du hadde en fin dag! Så spennende med husbygging, da! Det må være gøy å få et hus akkurat slik som man vil. Vi har også store planer om å bygge på huset, men vi er nødt til å vente til vi får råd. Og det er ikke enda... Men så lenge er det gøy å drømme og planlegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1998 Del Skrevet 17. april 2006 Tusen takk, jenter Gleder meg masse egentlig til alt står ferdig, Siam. Selv om det bare blir et påbygg til det gamle, så blir huset alt i alt stoort! Og det er en veldig spennende prosess vi er inne i nå, morsomt å planlegge Ellers er jeg mye deppa for tiden. Sliter med å finne noe positivt i hverdagen, eneste som holder meg opp er Victoria. Jeg gleder meg til hun våkner om morgenen og jeg får se det gode smilet hennes. Gruer meg derfor til jeg skal gå på jobb å være borte fra henne hele dagen. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er som gjør meg deppa, men jeg tror det er en sum av alt. På lørdag feiret vi med IV og G, det er alltid like hyggelig. I går var vi også med dem mesteparten av dagen. Og jeg tror IV og jeg skal treffes i løpet av dagen i dag og.. Mannen og jeg tenkte vi skulle trille en tur til mannens bror. Han bor i enden av gata her, ca. 2km. Passe tur det og så har jo sola kommet frem Vi må takke ja til barnehageplassen i morgen. Mannens permisjon er over, men han skal ha fri i morgen og onsdag. Han har faktisk tatt fri hver onsdag fremover til svigermor blir bra. På mandag begynner Victoria i barnehage, det er jo tilvenning noen dager først da. Men det går nok greit.. Vi skal også sende et klagebrev til kommunen, for i brevet vi fikk stod det at barnehageplassen kunne sies opp med 1 mnd varsel hvis det kom søkerer fra bygda. Men de er jo så interessert i å få folk dit og da synes jeg ikke det er rette måten å behandle oss på, da vi tross alt er derfra begge to og vi har gård som vi skal flytte tilbake til. Burde kunne bli behandlet på lik linje med de andre da syns jeg. Jeg skulle så gjerne ønske jeg hadde valgt å være lengre hjemme med Victoria. Nå får jeg gå å ordne meg så vi kommer oss ut i solen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1999 Del Skrevet 18. april 2006 *Lengter hjem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2000 Del Skrevet 18. april 2006 Lyst til å ut å reise jeg. Men vi må spare litt penger fremover tror jeg. I sommer kommer det vel til å gå med en del penger til oppussingen. Det er jo en del som skal forbredes før byggingen starter neste sommer. Mulig vi kommer til å bygge garasje også nå. Depper mye for tiden, mye lei meg. Savner lille gullet mitt mer og mer når jeg er på jobb. Til helgen blir mannen 30år, vi har bedt familien på lørdag. Det blir sikkert koselig det. Men nå jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå