Glossy Skrevet 8. april 2008 #2561 Del Skrevet 8. april 2008 Åh for en herlig liten pode!! Nydelig! En fantastisk fødselshistorie. Godt at det hele var over fort. Sånn var det med meg og, og det var veldig greit. ER jo et pes å føde Veldig kjekt å lese at du er lykkelig for tiden. Det fortjener du!! Du har gjort en super jobb så nå skal du nyte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2562 Del Skrevet 10. april 2008 Tusen takk for hilsner Har vært sliten noen dager nå. Christian sover så urolig på natten og våkner ofte for å få mat. Han spiser ikke så mye før han sovner igjen og da blir det bare sånn korte dubber. Men i natt la vi oss i stua og han sov i vogna si. Der sov han kjempe godt. Våknet for å få mat, men ble stille med en gang igjen. Kanskje fordi det var litt lunere og tettere nedi vogna enn i senga hos oss. Mulig vi burde prøve vugga snart? Jeg gleder meg hvertfall til vi får flytta og jeg slipper å bli så stressa for å vekke halve huset... I går kveld måtte jeg bare gå å legge meg. Var helt ferdig og hadde den hodepinen. Fikk sovet et par timer, før mannen kom med Christian. Det var deilig. Men vi hadde ikke mer paracet, så hodepinen kom igjen. Men fikk sovet greit på sofaen, så jeg føler meg mer uthvilt i dag. I går ble Victoria 3 år og vi hadde en liten feiring her med svigers. Hun fikk litt klær og leker. Men vi skal feire den 19. også, på kroa hos stefaren min. Regner med det blir koselig. Hun var så fornøyd og glad over å ha bursdag i går og glad for alt hun fikk. Jeg synes hun er så herlig og jeg forguder henne overalt på jord. Hun har så mange morsomme kommentarer og er generelt ei go` jente. Vi har ikke merket noe sjalusi enda, men det kan jo komme. Lurer på om jeg skal bestille takkekort i dag. Det er kanskje litt tidlig, for jeg vet jo ikke hvor mange vi trenger. Men jeg tror jeg skal klare å finne ut sånn ca.. Mannen er oppe på huset. Vi har hatt kameratsnekkeren vår der noen dager nå og i går så begynte han og mannen å legge taket i stua. Badet er ferdig flislagt og vi venter bare på diverse inventar. Forresten vi skal vel også ha inn en vegg med glassbyggerstein i dusjen. Men det begynner å ta form. Problemet nå er jo at jeg orker ikke å ha begge to alene enda, så mannen får jo ikke akkurat vært der så veldig mye. Men jeg håper vi kan få litt hjelp av mamma på ettermiddagene og kanskje svigermor i helgene, for jeg vil så gjerne flytte snart.. Jeg er så utrolig glad for at jeg har fått to velskapte flott barn og at jeg har en mann som jeg fremdeles er forelsket i etter 14 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 10. april 2008 #2563 Del Skrevet 10. april 2008 Åh, så deilig å se at du har det bra! Ungene dine er bare helt nydelige, og tenk så heldige dere er som snart skal flytte inn i splitternytt hus. Jeg er bittelitt misunnelig, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. april 2008 #2564 Del Skrevet 10. april 2008 Skjønn liten baby Christian, og de øynene til Victoria er helt nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2565 Del Skrevet 15. april 2008 Tusen takk for hilsner I dag er siste dagen i mannens permisjon, kjedelig at han skal begynne å jobbe igjen. Har vært godt å ha han hjemme selvom han har drevet noe på huset. Vi har vært på bytur i dag og shoppet litt og spist lunsj, siden jeg har bursdag. Det var veldig koselig. Deilig og bare slappe av. Christian har sovet greit i natt, så jeg har vært uthvilt. I morgen kommer helsesøster, håper hun er fornøyd. I går ble det litt kosing igjen. Ikke direkte Men litt annen hygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. april 2008 #2566 Del Skrevet 15. april 2008 Gratulerer masse med dagen!!! Og gratulerer med overstått 3 års dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. april 2008 #2567 Del Skrevet 15. april 2008 Har du bursdag i dag April? Gratulerer så mye! Og grattis til store skjønne Victoria også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2568 Del Skrevet 20. april 2008 Tusen takk for det, jenter Lurer på om han har litt økedøgn/dager nå, for jeg syns det er veldig ofte mat. Ellers må vi kanskje prøve å snu døgnet litt, for han sover lengre perioder på dagen enn på natta.. Blir gal av å ikke få sove skikkelig på natta jeg. Håper det bedrer seg etterhvert. I dag fikk mannen sove til han våknet og da hadde han verdens dårligste samvittighet fordi han ikke hadde vært opp å hjulpet meg Men det gikk greit det, jeg tok med meg Victoria og Christian ut. Victoria lekte og Christian sov i vogna si, gikk så fint det atte. Men jeg skulle gjerne fått sovet litt ekstra jeg også. Nå er mannen oppi i huset og holder på der. Victoria er med han foreløpig, men det spørs hvor lenge hun gidder det. Jeg prøver å få vaska klær og rydda bort klær. Syns det aldri tar slutt. I går feira vi bursdag og Victoria fikk mye fint, men noe skrot(etter min mening) også. Jeg fikk en nattkjole av mannens besteforeldre. Den var helt horribel og jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd jeg skulle få noe sånt i en alder av 29år! Men det er helt tragisk de gavene som kommer fra dem, det har jeg vel fortalt om før. Det hjelper jo ikke å si noe heller, men jeg skal prøve å få bytta den ellers går den i søpla. Lurer på hva for noe lekkert de har funnet på til mannen. I morgen reiser mamma og stefar til Gran Canaria. Det blir godt på en måte å være her helt alene, samtidig er det jo veldig hjelp i å ha mamma her. Mannen bør jo helst få holdt på i huset, nå er det så mye han kan få gjort. Og jeg tror han begynner å bli litt desperat etter å flytte for seg selv.. Ellers har vi begynt å tenke på dåp. Tror vi skal ha den 20. juli, de skulle ringe opp igjen fra prestekontoret til uka. Jeg er litt usikker på fadderene jeg da. Vil ha bestevenninna mi sånn som sist og så har jeg egentlig flere for hånd. Men så er jeg redd to av de som var sist blir sure hvis de ikke får være nå også, meeen hvor mye hensyn skal man ta da? Uff, ikke lett! Vi får se litt hva vi velger. Sist gang hadde vi også kaffegjester, men jeg vet ikke om vi blåser i det nå. De vi ba da, har vi ikke så mye kontakt med nå. Selvom det er søskenbarn og nære venner. Vi burde kanskje gjøre det likt, men jeg vet ikke. Får diskutere litt med mannen.. Nei, klesvasken roper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2569 Del Skrevet 20. april 2008 Christian.. Tror forresten fotografbildene ble kjempe bra. Nå angrer jeg bare på at vi har bestilt takkekort. Der har vi brukt bilde som er over her. Vi skal til fotografen igjen den 29. april og se på bildene. Da får vi med en cd med alle bildene på. Gleder meg såå til å se de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. april 2008 #2570 Del Skrevet 20. april 2008 Nydelig liten gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. april 2008 #2571 Del Skrevet 21. april 2008 Kjempe skjønn liten Christian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2008 #2572 Del Skrevet 21. april 2008 Så nydelig han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2573 Del Skrevet 22. april 2008 Tusen takk Helt ferskt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. april 2008 #2574 Del Skrevet 22. april 2008 Tror ikke det finnes noe finere enn små babygutter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 #2575 Del Skrevet 22. april 2008 Tror ikke det finnes noe finere enn små babygutter!!! Skriver under på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2576 Del Skrevet 24. april 2008 Tusen takk Jeg er såååå trøtt. Christian sover under 2 timer om gangen på natta, fryktelig slitsomt. Og på dagen surrer han skikkelig før han klarer å sovne. Ikke får jeg sove når han sover på dagen heller. I dag var vi ikke oppe før 11, men sånn får det bare bli. Syns jeg bare vasker klær, henger opp klær og rydder klær om dagen jeg. Vi har enda ikke hatt noen som har kommet i visit. Syns det er litt skuffende jeg, sist gang var det jo mange som kom. Jo, forresten ei har vært her. Rart egentlig at ingen kommer, ingen som har spurt om å få komme heller. Hører liksom ikke fra noen rundt oss. Bortsett fra de helt nære. Ja, ja.. I går hadde mannen bursdag, så vi var bedt til svigermor på middag. Veldig greit å slippe å gjøre i stand noe selv. Har begynt å pakke bort litt ting som vi kan ta med opp i huset nå. Forhåpentligvis trenger vi ikke vinterklær her en sesong til. Har vi ikke flytta da, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Jeg bare gleder meg sånn til å bli ferdig der i huset. Mannen prøver å få gjort litt der hver dag, for nå er det så mye han kan få gjort. Tror snekkeren kommer til uka igjen. Det er tusen millioner småting som skal gjøres. Men jeg håper virkelig de kan få begynt på inngangspartiet snart også, for når det er gjort kan vi forhåpentligvis snart flytte inn.. Victoria er bedt i bursdag til ei i barnehagen på lørdag. Håper mannen kan bli med henne, for jeg vet ikke om jeg orker siden Christian styrer sånn når han skal sovne. Men mannen vil jo helst drive i huset og det skjønner jeg jo.. Så vi får se. Hadde tenkt jeg skulle tatt en bytur i dag og ordnet bursdagsgave og litt andre ting. Men jeg orker ikke. Håper det blir litt bedre i morgen, kanskje jeg skal prøve å legge meg ganske tidlig i kveld. Er ikke noe jeg MÅ se på tv`n i dag I morgen skal Victoria til frisøren. Tror nok noen av krøllene hennes forsvinner da, men det får så være. Det nederste håret er så tørt, så jeg regner med at frisøren tar en del av det. Nei, da var det vel en date med klesvasken IGJEN!! Og så skal jeg ut i det fine være og lese Foreldre og Barn som jeg fikk i dag Det hjelper forresten ikke å bo avsides til så lenge det finnes nettbutikker. Bestilte litt fra Tinyzone.dk i dag.. Ja, ja pengene kommer nok til å fly i denne permisjonen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2577 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) :hoppe: Jeg får igjen 17 000kr på skatten og mannen 30 000kr!!!! Tenkt så mye møbler vi kan få for det Nå ble jeg kjempe glad! Får ikke pengene før i oktober, men det er jo helt greit det!! HURRA!!! Endret 24. april 2008 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. april 2008 Forfatter #2578 Del Skrevet 27. april 2008 I går kom det to smil når jeg gjorde litt ablegøyer til Christian Ser Monja skriver om dåpen.. Huff, lurer så på hvordan vi gjør det denne gangen jeg. Får diskutere litt med mannen i kveld. Usikker på faddere og om vi skal ha kaffegjester sånn som sist..Har ikke hørt noe fra prestekontoret igjen så kanskje jeg får ringe dit i morgen. Får ordne invitasjon etterhvert også, men jeg tenkte vi skulle få fotografbildene først. Kanskje jeg kan bruke noen av bildene derfra.. Håper de er så råbra som jeg tror Ikke lett å skrive med ei hånd, i tillegg til at en 3åring driver med musa så bildet flyr opp og ned!! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2008 #2579 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg synes dere skal gjøre akkurat som dere vil med tanke på dåpen jeg. Ikke tenk på hvordan andre kommer til å reagere. Det er deres dag tross alt. Hadde dere kaffegjester sist altså? Hvem ba dere bare til kaffen da? Så deilig med masse igjen på skatten. Vi fikk ikke store summene, men det hjelper jo ikke når det står minus foran dem Håper det blir mer rytme på sovingen om natta. Det er skikkelig slitsomt å ikke få sove lenger enn det du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. april 2008 Forfatter #2580 Del Skrevet 27. april 2008 De vi ba til kaffen sist, Monja, var de vi antageligvis ville bedt på etterpålag og siden vi hadde det på kroa til stefaren min slo vi det sammen. Så slapp vi å dele det opp og ta det over flere dager. De vi ba var noen venner og søskenbarn av meg. Vet ikke om vi bare skal gjøre det sånn nå også. Men de fleste av de vi ba til kaffen sist, har vi bare sporadisk kontakt med nå. Så jeg føler vel egentlig ikke det behovet, men vi får se. Ber vi dem, så har vi hvertfall gjort det likt. Tror hvertfall vi kommer til å be den nye dama til pappa. Jeg blåser litt i hva de andre sier. Han skal jo ha med seg jentene og da kan det være greit å ha litt hjelp med hun som ikke er helt som hun skal. Får ta en liten diskusjon i kveld. Victoria skal legge seg nå og Christian sover, så da har vi litt tid for oss selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå