AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Jeg sliter med store muskel og leddsmerter pga fysisk sykdom. Sist jeg var hos legen sa jeg at det fristet å kappe av armene for å slippe den intense smerten, mente det selvfølgelig ikke bokstavelig, var en måte å uttrykke hvor stor smerten var. Pga dette har legen nå konkludert med at jeg har fått en depresjon. Synst det hørtes litt rart ut jeg? Anonymous poster hash: a2930...dee
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 Hva synst dere? Anonymous poster hash: a2930...dee
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Med mindre legen baserte diagnosen på noe annet også, så høres det ikke ut som du er deprimert, nei. Jeg selv har både vært gjennom forskjellige grader av depresjon, og har opplevd tannverk så infernalsk at jeg ville ha vurdert å kaste meg ut av vinduet om det ikke hadde blitt bedre. Anonymous poster hash: 38915...cb5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 TS Hun mente jeg var deprimert uten å vite om det. Går det ann ? Anonymous poster hash: a2930...dee
Gjest Vevila Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Høres ut som en dårlig lege.. Jeg ville rett og slett byttet
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 basert på det du skriver, vil jeg ikke si du har noen depresjon. en depresjonsdiagnose er mer enn bare frustrasjon over smerter. depresjon handler om vansker med å sove, ikke kjenne glede i noe, være svært langt nede å mye mer. men ingen her kan si om du er deprimert eller ikke ut fra det du skriver her. Anonymous poster hash: b5b68...10b
iilers Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Hvis det kun er basert på det du skrev her at hun satte diagnosen ville jeg sagt du ikke høres deprimert ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå