Gå til innhold

Gå på do hos venner

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjokkert:

Anonymous poster hash: a340f...871

Ikke av avføringen altså. Herregud..

Anonymous poster hash: 1e9ef...370

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Må jeg på do så går jeg på do :) Uavhengig hvor det er

Skrevet

Hadde tidenes diare hos en venninne en gang. Sendte henne snapchat fra toalettet og sa "herregud, litt av et fossefall, blir nok sittende en stund" null problem?

Anonymous poster hash: 1e9ef...370

Skrevet

Sette på vannet? Det fikser jo lydene..

Gjest Chloe87
Skrevet

Dere som ikke går på do hos venner, dere sitter altså og holder dere og er "bæsjetrengte" til dere kommer hjem? Er det ikke ubehagelig?

Skrevet

Jeg får det ikke til jeg. Altså det stopper seg helt. Så når jeg var hos ei venninne en uke, var jeg på do 2 ganger og det inkluderer at jeg var alene hjemme når hun var på jobb. Irriterer meg at det er sånn, for jeg synes ikke det er flaut og måtte bæsje.

• Liker 1
Skrevet

Det spørs helt hvem venninne jeg er hos :P Også ser jeg an do (akustikk) og situasjon. Altså dumt å gjøre noe annet enn å tisse hvis noen venter på meg :laugh: kan jo ta tid :fnise:

Skrevet

Hva??? Bæsjer dere hos venner? Altså; når jeg ser vennene mine vrir seg i smerte i sofaen min. DA ser jeg hvem som er mine EKTE venner! Hvem som faktisk tar hensyn, og ikke besudler til andres porselens-pyntegjenstander.

• Liker 2
Skrevet

Må jeg på do så går jeg på do :) Uavhengig hvor det er

Tur i skogen, bussen, trikken...

Anonymous poster hash: 82c59...d3e

• Liker 1
Skrevet

Jeg går nesten ikke på do på jobben en gang.

Skrevet

Dette har jeg faktisk aldri tenkt på, men det er fordi jeg kan stille klokka etter avføringa mi.

Opp 07.00, 07.02 bæsje, 07.03 dusje. Så bæsjer jeg ikke mere den dagen.

Men oppi det her er det jo ei anna greie. Jeg fordrar ikke følelsen av å ha bæsj inni meg, så den skal ut før jeg gjør noe som helst annet, om jeg så må sitte der en halvtime før den kommer. Og dermed har jeg aldri ondt i magen og fiser bare på natta (for da er det fullt igjen).

Anonymous poster hash: 55ef7...645
Gjest crazycatlady
Skrevet

Herregud, disse dritetrådene ass. :P Må man så må man og har man laget bremsespor i dassen er det ikke verre enn å ta dassbørsten og litt såpe å ta det vekk med. Dere som ikke driter hos andre, hva gjør dere om dere får skikkelig diaré? Eller kraftig mageknip fordi dere holder dere?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Tur i skogen, bussen, trikken...

På tur i skogen, på fisketur og ligger i telt, så må man da bruke naturen :) Har heldigvis ikke kommet i den situasjonen at jeg måtte bæsje i full fart på bussen :fnise:

Skrevet

Ok, du har feriemage altså.

Hva er feriemage?

Men er det virkelig sant at dere må gå på do med en gang dere kjenner det komme? Jeg vet ikke helt jeg... Det er ufattelig sjeldent jeg kjenner det komme, og jeg går egentlig på do når jeg selv vil (oftest med 3-4 dagers mellomrom). Jeg går ikke på do så ofte som mange andre, men det er helt normalt for meg. Har et sunt og rikt kosthold og jeg trener regelmessig. Jeg har aldri gått på do hos venner eller når noen er i nærheten av meg. Jeg trodde ikke dette her var så vanlig, men der tok jeg visst feil.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke gå på to på 4 dager? Det må jo komme noen vanvittige store mengder ut?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke gå på to på 4 dager? Det må jo komme noen vanvittige store mengder ut?

Nei, helt vanlig mengde.

• Liker 3
Skrevet

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=1588:treg-avføring-og-forstoppelse&catid=108&Itemid=525

"Mange menneske tror at det normale er å ha avføring en gang daglig, gjerne etter frokost. Nyere grundige studier har imidlertid vist at sannheten er en annen. Det er kun 4 av 10 menn og 3 av 10 kvinner som har dette mønsteret. Noen har avføring så sjelden som 3 ganger i uken og andre har avføring flere ganger daglig, uten å feile noe som helst."

• Liker 1
Skrevet

Herregud, disse dritetrådene ass. :P Må man så må man og har man laget bremsespor i dassen er det ikke verre enn å ta dassbørsten og litt såpe å ta det vekk med. Dere som ikke driter hos andre, hva gjør dere om dere får skikkelig diaré? Eller kraftig mageknip fordi dere holder dere?

Hva?? Skitne ut andres dobørster med avføring?? 😨

Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei jeg går også bare 2-3 ganger uken på do og gjør nr to 😛😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...