Gå til innhold

Greit å finne date til kompis?


Sphynx

Anbefalte innlegg

Jeg har en utrolig kul kompis som snart har vært singel i 2 år. Denne fyren har litt vansker for å finne 'kjærligheten' og hinter stadig til at 'du har jo sikkert ei singel venninne?' ...Men tingen er at det har jeg ikke. :omg:

Ingen han kunne passet med i alle fall.... Men har jo lyst til at fyren skal få seg en 'pikevenn' da, haha. :rodmer: Ville det vært greit om jeg prøvde å få meg ei venninne slik at han kunne datet henne? Dette høres jo egentlig utrolig teit ut, men kunne vært litt koselig? Noen synspungter på dette?

Jeg fikk iallefall ikke lov av han til å lage en online dating profil, selv om jeg synes det kunne vært den beste ideen for han! Jeg funderte på om jeg kanskje skulle lage den i skjul også la han se hvordan den ser ut og om han da ikke vil at den skal være der, ta den ned? Tror eeeeegentlig han har veldig lyst til at jeg skal gjøre det for han, men at han er for sjenert og flau til å innrømme dette. :rolleyes:

.....Og om det skulle være noen single jenter/damer i Oslo mellom 18-25 som ønsker å bli kjent med en sjarmerende fyr og hans venner, så kan dere gjerne ta kontakt for mer info :laugh:

Men sånn helt seriøst vil jeg også ha litt synspungter, tips og triks som kanskje kan hjelpe? :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en utrolig kul kompis som snart har vært singel i 2 år. Denne fyren har litt vansker for å finne 'kjærligheten' og hinter stadig til at 'du har jo sikkert ei singel venninne?' ...Men tingen er at det har jeg ikke. :omg:

Ingen han kunne passet med i alle fall.... Men har jo lyst til at fyren skal få seg en 'pikevenn' da, haha. :rodmer:Ville det vært greit om jeg prøvde å få meg ei venninne slik at han kunne datet henne? Dette høres jo egentlig utrolig teit ut, men kunne vært litt koselig? Noen synspungter på dette?

Jeg fikk iallefall ikke lov av han til å lage en online dating profil, selv om jeg synes det kunne vært den beste ideen for han! Jeg funderte på om jeg kanskje skulle lage den i skjul også la han se hvordan den ser ut og om han da ikke vil at den skal være der, ta den ned? Tror eeeeegentlig han har veldig lyst til at jeg skal gjøre det for han, men at han er for sjenert og flau til å innrømme dette. :rolleyes:

.....Og om det skulle være noen single jenter/damer i Oslo mellom 18-25 som ønsker å bli kjent med en sjarmerende fyr og hans venner, så kan dere gjerne ta kontakt for mer info :laugh:

Men sånn helt seriøst vil jeg også ha litt synspungter, tips og triks som kanskje kan hjelpe? :takke:

Å herre..., :fnise:

Nei... Jeg tror det er en dårlig ide at du prøver å bli kjent med ei jente som du hooker han opp med :)

En annen ting... Jeg var også litt sjenert og flau før. Og jeg tror du skal gå veeeeeldig forsiktig frem med å prøve å koble han med noen :)

Jeg hadde også gode venninner som gjorde det der før, og det var veldig flaut.

Anonymous poster hash: 68d14...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en utrolig kul kompis som snart har vært singel i 2 år. Denne fyren har litt vansker for å finne 'kjærligheten' og hinter stadig til at 'du har jo sikkert ei singel venninne?' ...Men tingen er at det har jeg ikke. :omg:

Ingen han kunne passet med i alle fall.... Men har jo lyst til at fyren skal få seg en 'pikevenn' da, haha. :rodmer: Ville det vært greit om jeg prøvde å få meg ei venninne slik at han kunne datet henne? Dette høres jo egentlig utrolig teit ut, men kunne vært litt koselig? Noen synspungter på dette?

Jeg fikk iallefall ikke lov av han til å lage en online dating profil, selv om jeg synes det kunne vært den beste ideen for han! Jeg funderte på om jeg kanskje skulle lage den i skjul også la han se hvordan den ser ut og om han da ikke vil at den skal være der, ta den ned? Tror eeeeegentlig han har veldig lyst til at jeg skal gjøre det for han, men at han er for sjenert og flau til å innrømme dette. :rolleyes:

.....Og om det skulle være noen single jenter/damer i Oslo mellom 18-25 som ønsker å bli kjent med en sjarmerende fyr og hans venner, så kan dere gjerne ta kontakt for mer info :laugh:

Men sånn helt seriøst vil jeg også ha litt synspungter, tips og triks som kanskje kan hjelpe? :takke:

Jeg hadde blitt glad for at du var såpas omtenksom om prøvde :)

Anonymous poster hash: 82d4c...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janne :)

Hei,

Nei, det er virkelig ingen god ide. Du behøver ikke 'ta over' noen sitt liv på denne måten. Det vil ydmyke din venn, og på den måten fremhever du deg selv. Det er egoistisk av deg, selv om du fremstår som velmenende. Du vil rett og slett ikke kunne tiltrekke deg jenter som passer til din venn. Han vil tiltrekke seg de jentene han trenger eller ønsker kontakt med, når tiden er inne. Vis aksept for din venn akkurat der han er i sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, til de som ikke ser det, så er jeg jente.

Han det er snakk om er bestekompisen til kjæresten min og vi henger ofte sammen. Han er ofte over på middagsbesøk og spillkvelder. Han spørr hele tiden om jeg ikke har noen å sette han opp med og ønsker nok svært gjerne at jeg gjør det! Det eneste han ikke vil er at han får seg en datingprofil. Og det er akkurat det jeg tror hadde vært en god ide, siden det blir vanskelig for meg å sette han opp når jeg ikke kjenner noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går spurte jeg han rett ut om vi ikke skulle lagen en profil til han, men han bare 'neeeeeeeei' til alt jeg spurte om. Så satt jeg meg ned på pc'en for å gjøre noe annet. Da ble han skikkelig iverig og sa med håp i stemmen 'hva gjør du nå?' og begynte å le. Så jeg synes virkelig det virker som han egentlig vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...