Gjest Iben Skrevet 27. august 2014 #1 Del Skrevet 27. august 2014 Så...hvilken fotballspiller syns dere er søt og kjekk og sånn da? Og hvilken klubb syns dere har de fineste draktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 27. august 2014 #2 Del Skrevet 27. august 2014 Mats Hummels er kul, awesome og dritgod. Beste klubb er så klart Borussia Dortmund. De kuleste draktene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 27. august 2014 #3 Del Skrevet 27. august 2014 Mats Hummels er kul, awesome og dritgod. Beste klubb er så klart Borussia Dortmund. De kuleste draktene også. "Mats Hummels"....det låter litt for mye som en krysning mellom Professor Humlesnurr og Josef Göbbels. Kan neppe være særlig god i fotball, eller særlig kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Del Skrevet 28. august 2014 Vanskelig å velge, både Stefan Kuntz, Paul Dickov, Lars Bender og Dean Windass er veldig søte. Anonymous poster hash: 41e8b...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 28. august 2014 #5 Del Skrevet 28. august 2014 Har en liten crush på Neymar Jr. Med skjegg vel og merke, da ser han litt eldre ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Del Skrevet 28. august 2014 Har en liten crush på Neymar Jr. Med skjegg vel og merke, da ser han litt eldre ut :D Det er sikkert bare påtegnet. Tror ikke han har kommet i puberteten. Anonymous poster hash: 46581...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 10. september 2014 #7 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hva med Ricky Lambert? Ryddet for bilde Irrlys, mod. Kjekk? Endret 10. september 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 10. september 2014 #8 Del Skrevet 10. september 2014 Noen som vet hvem denne reporteren er? https://www.youtube.com/watch?v=HvvBiBrM6Tw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 10. september 2014 #9 Del Skrevet 10. september 2014 Ryddet for bilde som bryter med kopiretten. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 5. oktober 2014 #10 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Gratulerer så mye til Molde Fk med seriegullet! Men som Odd-supporter - en klubb som satser på talentutvikling, og som får maks ut av et veldig begrenset budsjett - kan jeg ikke helt se hvilken glede en kan få ut av å heie på et pengedopet kjøpelag. Det hele slår meg som en smule vulgært på en lotto-millionær-aktig måte. Men gull er nå gull, som Johann Mühlegg sikkert ville sagt. Gratulerer! Endret 5. oktober 2014 av Iben 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglasset Skrevet 5. oktober 2014 #11 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Jeg må nok si Robin Van Persie - og United har de fineste draktene, jeg liker spesielt de nye bortedraktene. Van Persie er altfor ung for meg - men synes han er en utrolig dyktig fotballspiller og har en flott utstråling. Søt blir feil betegnelse på fotballspillere synes jeg. Endret 5. oktober 2014 av Vinglasset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg